Sve o signalizaciji nivoa goriva u rezervoaru

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • itza
    CBC Senator XXL
    • 28.12.2004
    • 658
    • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
    • -

    Sve o signalizaciji nivoa goriva u rezervoaru

    Ovde pišete sve o ovoj tematici.

    hvala

    EDIT: BaneT


    Imam par problema sa strujom .. pa nadam se da tje neko imati kakvo pametno reshenje ...
    Simptomi :
    Satitj za gorivo mi stalno pokazuje pun rezervoar iako lampica za rezervu radi i pali se kada treba ... shto dovodi do zakljuchka da plovak nije zaglavio .... znam znam sada ste svi pomislili masa ...
    Kada izvadim plovak i ruchno ga pomeram satitj pokazuje sve normalno ... kada ga vratim nazad u rezervoar radi par dana i onda jednostavno samo zakuca u pun i to je to ????? dok ga ponovo ne izvadim iz rezervoara i vratim nazad .... tako da sam ja u zbunu totalnom ... satitj je od lade (onaj mali posebni) i plovak je takodje od lade ... da bi bio uparen sa satom ....
    "Brano sine , vozi POLAKO..."
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    #2
    Aj' ja da probam;

    Probaj da razradish malo plovak, chudno je shto pokazuje rezervu, a ne i nivo goriva, lepo mu proveri i ochisti kontakte, naprskaj sprejem (Kontaktor ili WD40) i probaj...


    Vecina problema sa strujom kod starijih automobila dolazi usled loshih (izgubljenih, matiranih) kontakata, te sve tvoje pretpostavke baziraj pre svega na ovoj chinjenici.

    Poz.
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      oko davaca nivoa goriva... radi bas kako treba kada je neispravan. onaj deo sa lampicom za rezervu je jedan davac a za nivo goriva je reostat poseban davac.

      kako napolju van benzina radi, ocito je reostat prljav povrsinski od taloga ili je radni sloj zice pojeden tokom godina upotrebe.

      trajno resenje, kupi novi davac komplet.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • itza
        CBC Senator XXL
        • 28.12.2004
        • 658
        • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
        • -

        #4
        da li sam vam rekao da je davach od lade ... shto ne znachi da sam kupio polovan plovak i nabudzhio ...
        znachi plovak je kupljen NOV ..... pre 4 meseca ... ako je za to vreme stigao da oksidira onda ...... u q....
        a za neispravnost sata sam i ja prvo pomislio ... i zato kupio novi .. medjutim simptomi ostali isti ..
        videtju u sredu da napravim par fotki pa mozhda to razreshi dilemu ....

        a da da napomenem da sam menjao i sve zhice koje idu do plovka .... jer mi je palo na pamet da je izolacija propala ....

        josh jedna chinjenica .. kada premerim plovak iako sat pokazuje pun rezervoar plovak daje potrebnu omazhu ... recimo 0.2 ... (u tom sluchaju je i lampica upaljena ....
        koliko se setjam plovak ide od 0.1 do 0.8 oma ...

        da li je mogutje da ako alternator probija (ona elektronika pozadi) na masu da to mozhe da uzrokuje problem .... ?
        jedino to mi pada na pamet kao logichno jer u trenutku kada izvadim plovak sve proradi kako treba .....
        "Brano sine , vozi POLAKO..."

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          nisam znao da li je nov ili polovan, rezultat je isti. nije nesto neobicno da kod Lade ni novi nije dobar, odnosno da je oksidirao preko svake mere.

          vrati taj novi, u garantnom roku, i trazi zamenu za drugi novi. najbezbolnije resenje.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            se setjam plovak ide od 0.1 do 0.8 oma ...

            da li je mogutje da ako alternator probija (ona elektronika pozadi) na masu da to mozhe da uzrokuje problem .... ?
            jedino to mi pada na pamet kao logichno jer u trenutku kada izvadim plovak sve proradi kako treba .....
            ne, nema veze. reostat plovka nije vezan na alternator. otpor nikako nije reda ispod 1 oma, vec pre oko 300 oma kada je prazan i reda 1 om kada je pun do kraja.

            lici da je kod tebe reostat u kratkom spoju, posto sama zica ima otpor mereno instrumentom oko 0,4 do 0,6 oma za kratak spoj.

            nije retko kod Lada da taj reostat jednostavno ne valja.

            ako ti je lakse, rasklopi mehanizam, onaj palsticni poklopac i uzmi finu smirglu, recimo 200, i blago "prebrisi" po navojima zice reostata.

            greska je sto davac nije odmah ugradjen i odmah bio potopljen u benzinu pa je verovatno oksidirao.

            probaj sa smirglom, obicno pomogne.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • itza
              CBC Senator XXL
              • 28.12.2004
              • 658
              • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
              • -

              #7
              pa nemogutje je da on bude stalno potopljen u benzin zato shto se nalazi na pola cevi kroz koju izlazi gorivo ... videtju sutra ako nahvatam vremena da slikam pa tje vam neke stvari biti malo jasnije ....
              "Brano sine , vozi POLAKO..."

              Comment

              • itza
                CBC Senator XXL
                • 28.12.2004
                • 658
                • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                • -

                #8
                a da zaboravih ... od vratjanja nema nishta ... kada vidish sliku bitje ti jasno i zashto ..
                "Brano sine , vozi POLAKO..."

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  pa nemogutje je da on bude stalno potopljen u benzin zato shto se nalazi na pola cevi kroz koju izlazi gorivo ...
                  kada se prvi put potopi u benzin prevuce se zastitnim masnim slojem od samog benzina a dalje se nalazi u benzinskim parama i mnogo manje korodira nego napolju na vazduhu.

                  praksa je pokazala, da davaci nivoa benzina ne vole vazduh )
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • itza
                    CBC Senator XXL
                    • 28.12.2004
                    • 658
                    • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                    • -

                    #10
                    hmmm .. zanimljiva teorija .. onda ovj moj definitivno ne valja .. jer on izgleda ne mozhe bez vazduha ..
                    "Brano sine , vozi POLAKO..."

                    Comment

                    • itza
                      CBC Senator XXL
                      • 28.12.2004
                      • 658
                      • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                      • -

                      #11
                      evo slikica ...
                      ovo je jedini polozhaj u kome sve radi ..... znachi plovak je uzdignut za nekih 5 mm ...
                      padalo mi je na pamet da kada se plovak spoji sa rezervoarom dobije neku struju koju je mozhda neshto pustilo na masu .. u sluchaju da neki od uredjaja probija .. ali onda sam se setio da i ovi brezoni koji izlaze iz rezervoara takodje prenose to isto .... shto znachi da ta teorija otpada ...
                      kao i teorija da plovak radi samo u gorivu ili u gasovima benzina .. jer ovaj moj izgleda radi samo na vazduhu .... ???







                      legenda :
                      plava zhica - lampica
                      crna zhica - skazaljka
                      zhuta (tj ova ofarbana) - masa

                      a da ... zanimljivo je shto sve ovo isto radi i bez mase (zhuta zhica) ????
                      "Brano sine , vozi POLAKO..."

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Hm.. jesi siguran da je masa dobra ?
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • itza
                          CBC Senator XXL
                          • 28.12.2004
                          • 658
                          • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                          • -

                          #13
                          pa nisam .. ali ne kapiram kao radi BEZ mase ...

                          ... sutra tju da se potrudim da izvadim plovak pa da slikam i to .. da vidite shta je tachno i kako nabudzheno .. jer sam plovak od lade kombinovao sa cevkom originalnom .. jes da to nema nikakve veze al mozhda ja ne gledam tamo gde treba ..
                          "Brano sine , vozi POLAKO..."

                          Comment

                          • itza
                            CBC Senator XXL
                            • 28.12.2004
                            • 658
                            • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                            • -

                            #14
                            btw .. bio sam pre par dana kod elektrichara koji mi je sve ovo vezivao kada sam budzhio ovu tablu .. i on je u zbunu .. izvadio vratio .. i evo kao .. sad radi ... ????
                            ja reko e bash ti hvala mnogo si mi pomogao ....
                            "Brano sine , vozi POLAKO..."

                            Comment

                            • kilson
                              Moderator
                              • 09.10.2004
                              • 3216
                              • NoviBGD
                              • AR 75 GT

                              #15
                              Bre, bash imash dosta rdje... Ochisti sve uredno finijom shmirglom, proveri kontakte, stopice takodje, pa isprobaj (dok ne izvadish plovak)...
                              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                              Comment

                              Working...
                              X