1,9 jtd vs. 1,3 M jet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mrki
    CBC Senator XXL
    • 08.11.2006
    • 550
    • nis, serbia

    #16
    @kole:
    prosto mi je neverovatno da tako mali dizelas, najsavremenije konstrukcije sa 16v i td. i td. ima turbo rupu, kao uno??

    Comment

    • etibor
      CBC Senator
      • 12.05.2008
      • 293
      • Pancevo

      #17
      @kole
      da li si vozio mjet? bilo koji?
      Jeste da malo jace povuce kada zavrti turbinu, ali to definitivno nije "rupa", a pogotovo ne "turbo rupa"
      Stilo 1.9JTD 16v 140KS

      Comment

      • kole
        CBC Član
        • 05.06.2008
        • 66
        • zrenjanin

        #18
        Da ne bude zabune, ne želim uopšte da upoređujem Uno1.4td i Punto mjet. Nema smisla. Kažem samo da me mjet malo podseća na mog pišeg Una kojeg se rado sećam.

        Mjet 1.3 70 KS u Puntu III ima turbo rupu svidelo se to nekom ili ne.
        Stilo 1.9jtd vozim svaki dan. Ubrzava tečno iz lera. Skoro da neznaš kada turbina radi a kada ne. Ali dobro to je trbina promenljive geometrije. Kada sam seo u drugarovog mjeta taj slabiji odziv na gas dok se turbina ne razvrti je jedino što sam zamerio tom autu. Vozio sam naravno i Punta jtd, podseća na Stila.

        Comment

        • Dragon
          CBC Senator XXL
          • 15.11.2006
          • 963
          • Beograd

          #19
          Ovo za JTD je 100 posto tacno, taj motor fantasticno ubrzava iz nizih obrtaja.
          Iskreno, turbo rupa je bila jedan od razloga zbog kojeg sam prodao Mondea koji nije imao common rail i turbo rupa me je po gradu nervirala do bola.

          Sad i mene malo cudi to za Mjet, mada nisam vozio pa ne znam.
          Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

          Comment

          • nidza
            CBC Senator XXL
            • 16.04.2008
            • 496
            • nbgd

            #20
            Čudi i mene, ima sasvim dovoljnu zapreminu i takođe varijabilnu turbinu.

            Ja nemam varijabilnu turbinu, pa kao da je nema.

            Očekivao bih od malog mjtd da možda u nekom momentu jače povuče, ali nikad ne bih pretpostavio da ima ozbiljnu slabost na nižim obrtajima.
            Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

            Comment

            • kole
              CBC Član
              • 05.06.2008
              • 66
              • zrenjanin

              #21
              Opet da budem jasniji mjet nije mrtav konj, čak spada u živahnije dizelaše koje sam vozio. Ali ako hoćemo da ga uporedimo sa jtd-om, ovaj na gas reaguje spontanije i ubrzava tečnije.
              Prosto razlika u zapremini između 1.9 i 1.3 je prevelika.
              Govorim o mjetu 1.3 70 KS koji koliko znam nema varijabilnu trbinu i jtd 1.9 80KS.

              Comment

              • etibor
                CBC Senator
                • 12.05.2008
                • 293
                • Pancevo

                #22
                To je bas lose ako se oseti drasticna razlika dok ne ukljuci turbo. Mada mislim da si u pravu, taj 1.3 70KS nema variabilnu turbinu, vec obicnu. Postoji verzija 90KS sa variabilnom. Bas cu morati da probam JTD 115HP, i da uporedim sa ovim mojim, da li ima neke razlike....
                Stilo 1.9JTD 16v 140KS

                Comment

                • TOGO
                  CBC Član
                  • 06.11.2007
                  • 80
                  • Beograd

                  #23
                  Ne znam o kakvoj rupi je reč

                  Ako misliš na ubrzanje iz mesta tu si možda u pravu. Ne može sigurno da povuče od 800 obrtaja kako bi neki možda želeli.
                  Ali turbo rupa u toku vožnje to ne stoji. Jedino ako menjaš brzine na 2000 obrtaja pa u višem stepenu padne na 1000 obrtaja...
                  Ja prebacujem u viši stepen na nekih 3000 obrtaja, onda padne na 2000 obrtaja i ima više nego dovoljno snage da u svakom trenutku povuče bez razmišljanja.
                  Trka se poništava!

                  Comment

                  • mrki
                    CBC Senator XXL
                    • 08.11.2006
                    • 550
                    • nis, serbia

                    #24
                    ispada da je prednost mjeta samo u 16ventila, a sve ostalo je na strani jtd....
                    pa onda se verovatno menjaju i vasi "glasovi" za m jet?!

                    @Togo:
                    bas ga dobro potezes kad saltas na 3000rpm, a max Nm je na 1750rpm.
                    ja bih to ranije, menjao.
                    garant ces smanjiti potrosnju!

                    Comment

                    • neshaoct
                      Banovan
                      • 18.08.2007
                      • 1754
                      • Beograd, Rakovica

                      #25
                      Originally posted by mrki
                      ispada da je prednost mjeta samo u 16ventila, a sve ostalo je na strani jtd....
                      pa onda se verovatno menjaju i vasi "glasovi" za m jet?!
                      Originally posted by neshaoct
                      Mnogo su vece razlike izmedju JTD i M-Jet motora nego sto se tebi cini...
                      Verzije JTD su sad vec prevazidjene varijante Fiat-ovih dizel motora...
                      To je prva generacija common rail-a...

                      M-Jet je druga [ aktuelna ] generacija Fiat ''common rail'' dizela...
                      ''Glavna razlika izmedju JTD i M-Jet motora je u broju i vremenu brizganja goriva. JTD brizga 2 puta, a M-Jet vise puta u manjim kolicinama radi boljeg i cistijeg sagorevanja. M-Jet motori su tisi i mirniji. '' - by ''Stilo Abarth''

                      Dakle, M-Jet je noviji, savremeniji, efikasniji dizel...

                      Comment

                      • mrki
                        CBC Senator XXL
                        • 08.11.2006
                        • 550
                        • nis, serbia

                        #26
                        @neshaoct:
                        glupo mi bilo da te citiram
                        to sam i shvatio iz tvog prvog posta, ali ovo su kao iskustva clanova iz prakse

                        Comment

                        • chikavili
                          CBC Senator XXL
                          • 11.02.2008
                          • 732

                          #27
                          Pa iz prakse mnogo jeftinija registracija

                          Comment

                          • nidza
                            CBC Senator XXL
                            • 16.04.2008
                            • 496
                            • nbgd

                            #28
                            Praksa je vrlo relativan pojam, posebno kad se priča o kolima. Vrlo brzo teme skrenu sa argumenata na lovačke priče, što mi se uopšte ne dopada. Iz mnogo tema nije moguće izvući nikakav pametan zaključak.
                            Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

                            Comment

                            • mrki
                              CBC Senator XXL
                              • 08.11.2006
                              • 550
                              • nis, serbia

                              #29

                              ipade da je stariji JTD bolji od savremenijeg i novijeg MJET-a

                              Comment

                              • space2703
                                CBC Član
                                • 12.05.2008
                                • 18
                                • Zrenjanin, Srbija

                                #30
                                Ja imam multijeta 1.3.

                                Održavanje mu je dosta skuplje od 1.9 pošto je nov i razne zamene još nisu napravljene. Čak i proizvodi iste firme (valeo npr.) za mališu su dosta skuplji nego za 1.9.

                                Remontovan motor u italiji za punta košta: 2000eura 1.2 8v 60ks benz, 2500eur 1.2 16v 80ks i 4.000eur multijet. Za 1.9jtd taj podatak nemam

                                Turbo rupa mu je jako izražena, nemojmo se lagati. Britanci u auto testovima svi do jednog kažu da je dok se turbina ne razvrti ko "dead horse". Turbina na njemu (punto mk2b) je sa fiksnim krilcima i tek kod grande punta 90ks je sa promenljivim. Sa malo iskustva i ta rupa neće predstavljati neki problem.

                                Težina auta u putničkoj izvedbi bi trebala da je oko 950kg. No, većina trovratnih 1.3 multijeta su beli vanovi pa sa tim odvratno tvrdim ogibljenjem su teški preko 1050kg (verujte razdrmanim bubrezima mene i moje porodice ).

                                Fiat reče da na jtd-u 1.9 ne primećuje nikakve potrebe za mehaničkim intervencijama do 150.000km a na 1.3 multijetu do 250.000.

                                Potrošnja će biti oko litre manja na mališi.

                                Ja ga kupih zato što me je interesovalo šta je to i zadovoljan sam ali ipak glasam za 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X