Alfa 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bigfoot
    CBC Senator
    • 13.04.2005
    • 224
    • Lower Hutt, New Zealand

    #16
    Ja sam tek sad video da si iz Banja Luke, tako da ne znam da li je tebi uopste bitno da li je motor euro 2 ili 3 ?
    A tek sto nismo obojica pogledali post 33ie, koji je lepo naveo spisak motora i koji je euro 2 a koji euro 3. Samo sto ja mislim da je mala greska u onoj tabeli, barem za 1.9 JTD, jer se euro 3 sa 110ks poceo praviti krajem 2000 god.

    U svakom slucaju zelim ti srecnu kupovinu, i da uskoro budes i ti vlasnik jedne lepotice kao sto je 156-ica
    “Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”

    Comment

    • vlado20
      CBC Član
      • 26.04.2005
      • 11
      • Banja Luka

      #17
      Originally posted by bigfoot
      Ja sam tek sad video da si iz Banja Luke, tako da ne znam da li je tebi uopste bitno da li je motor euro 2 ili 3 ?
      A tek sto nismo obojica pogledali post 33ie, koji je lepo naveo spisak motora i koji je euro 2 a koji euro 3. Samo sto ja mislim da je mala greska u onoj tabeli, barem za 1.9 JTD, jer se euro 3 sa 110ks poceo praviti krajem 2000 god.

      U svakom slucaju zelim ti srecnu kupovinu, i da uskoro budes i ti vlasnik jedne lepotice kao sto je 156-ica
      Upravu si za post 33ie.Ja sam ga pogledao ali odoka,nisam bas zagledao se.A te norme nema kod nas koliko znam samo u Srbij.Danas izludi samo trazim nesto o 156.Nadam se da cu je imati.
      Ako ne ovu onda iducu.Pozdrav

      Comment

      • 33ie
        CBC Član
        • 25.04.2005
        • 42
        • Bg, Obrenovac

        #18
        Pa ja stavio da ne morate da googlate a vi tako necete ni da procitate
        Nisam izmislio vec sam preuzeo podatke, pa se tako ogranicavam da je greska autora za euro III motore ako je greska !
        Izbegavajte kratere po nasim putevima preporucuju lekari - duze cete ziveti !

        Comment

        • bigfoot
          CBC Senator
          • 13.04.2005
          • 224
          • Lower Hutt, New Zealand

          #19
          Zna da si preuzeo podatke sa www.alfa156.net pa sam i zato rekao da je greska u tabeli, tj. autora te tabele
          To cisto napominjem, jer ako neko bude hteo da uveze 156 1.9JTD onda ne mora da trazi od godista 2001, vec moze i od kraja 2000.
          “Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”

          Comment

          • starac vujadin
            CBC Senator XXL
            • 27.08.2005
            • 2617
            • Stari grad

            #20
            Alfa 156 TI





            Comment

            • Dexy
              CBC Član
              • 11.08.2005
              • 66
              • Belgrado

              #21
              Originally posted by starac vujadin
              Alfa 156 TI





              Uf.. 156 Ti je "majka", nameravao ja da pazarim, al su im cifre...bruka, ovde bi izasla preko 20 hiljada...tako da...ce sacekam jedno dve do tri godine i onda jedna crvena (na radost) i to full opcional sto kaze moj veseli kum vlasnik kamiona marke Jeep
              Virus ALFA+

              Comment

              • starac vujadin
                CBC Senator XXL
                • 27.08.2005
                • 2617
                • Stari grad

                #22
                Za 20000 i mozda malo vise se vec ulazi u podrucje gde moze da se kupi GTA (ukljucujuci i dazbine...)

                Comment

                • bojanTI
                  CBC Senator XXL
                  • 04.01.2006
                  • 870
                  • Pancevo

                  #23
                  Cekaj malo, jel samo Crosswagon radjena kao Q4?!

                  Zar ne bi trebalo da postoji regularna 156 Q4, kao sto je bila 155?!
                  In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    #24
                    Ne, ne postoji limuzina sa pogonom na 4 tocka.

                    Comment

                    • bojanTI
                      CBC Senator XXL
                      • 04.01.2006
                      • 870
                      • Pancevo

                      #25
                      Samim tim je jasno da su u startu odustali od bilo kakvog ozbiljnog takmicenja...
                      In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                      Comment

                      • starac vujadin
                        CBC Senator XXL
                        • 27.08.2005
                        • 2617
                        • Stari grad

                        #26
                        Moras malo vise da se informises i oko 156 i oko 155...
                        Alfa 156 je bila nepobediva godinama na trkama u svim vaznijim nacionalnim i evropskom turistickom sampionatu...stvarno ne mogu da nabrajam sve titule.
                        Isto tako 155 je osvojila mnogo titula u verziji 2.0 16v sa prednjim pogonom, cak je bila toliko dominatna kada je izbacila verziju za zadnjim spojlerom da joj je bio zabranjeno nastupanje pola sezone, dok drugi nisu sto stavili zadnji spojer. Jedna DTM titula nije vaznija od svih tih.

                        Comment

                        • sasa bg
                          CBC Član
                          • 18.09.2005
                          • 44
                          • Belgrade

                          #27
                          156-ica ocarava. Moj prvi pokusaj da kupim jedan lepi primerak , 156 1.6 TS, 98` godiste se zavrsio neuspelo posle posete servisu i pregleda auta. Bilo je to neposredno posle prodaje A4-ke, i sada mi je drago da je to tako bilo. Imao sam drugaciji ugao gledanja Alfe posle Audia. Drago mi je da sam prvo kupio 145-icu, boxera, sredjivao je i uzivao. Paralelno sam preuzeo na sebe zadatak organizovanja sredjivanja sluzbene 156-ice Selespeed, 1999. godiste, koja je bila u ocajnom stanju, posle 200.000 km, neodrzavanja, cesanja sa kamionom i konstantnim vozenjem sa uljem ispod minimuma (tek sam poceo tamo da radim, inace bih "branio" alfu od nemara ). Samo jedno moram da Vam kazem, menjac je uvek funkcionisao i sada funkcionise besprekorno. Problem sa menjacem imaju samo 1998 godista selespeeda (tako su mi rekli i u servisu). Danas ta Alfa ima 246 000 km, izgleda i ide prelepo. Interijer nikada nije pokazivao niti pokazuje znake zamora (mozda sesamo malo volan ogulio).

                          Nedugo zatim posle 146-ice JTD dosla je imoja 156 2.0 TS, 2001, godiste i zaitsa sam uzivao u toma autu. Auto je pre mene odrzavan vrhunski, tako da sam lako odrzavao auto u dobrom stanju. danas vozim neku drugu staru pricu, ali mislim da cu opet uzeti kad-tad 156-icu. U Italiji mi je za malo pobelgla jedna predivna 1998/1999 2.4 JTD.

                          Jos jedna stvar koji mi je spomenuo majstor Vlada je to da generalno TS motori posle 2001. godine nemaju problema sa varijatorima i da im je poboljsan trap.

                          Comment

                          • Impuls
                            CBC Član
                            • 28.02.2006
                            • 64
                            • Vrsac

                            #28
                            Tesko bre!

                            Sashina 156 je sada kod mene. Auto je zaista u perfektnom stanju, takav ce i ostati. Taj model me stvarno odusevljava dizajnom otkako se pojavio. Cak i moj otac (zagrizeni vozac Golfa II dizel, hvala mu na finansijskoj pomoci za 156-ticu) je pitao kada sam mu rekao da je kupujem : "Jel' to ona sa kvakom zadnjih vrata na prozoru? Divna je."
                            Automobil je perfektan, izvanredan balans, lezanje, kocnice, upravljivost...
                            Motor ima zavidnu kolicinu snage, mada mu je obrtni momenat na nizim obrtajima pomalo neubedljiv. Ali kad zapeva na 5k... Jeste da je poprilicno "zedan", ali verovatno tome puno doprinosi to sto mi je noga "teska" na gasu. Fantasticno je neutralna u klizanju, sasvim se lako kontrolise.
                            Kada sam kupovao, trazio sam iskljucivo 2.0, jer smatram da je 1.6 preslab za tu karoseriju, razlika u ceni registracije i potrosnja izmedju 1.8 i 2.0 je zanemarljiva. 2.5 V6 je daleko skuplja za posedovanje (registracija, potrosnja) i po nekim testovima nije tako dobro izbalansirana kao 2.0 (neka mi oprosti 156V6 ). GTA je samo san.
                            E sad... jeste da 156-tica ide, lezi koci, ali... 1250 kg se i te kako oseca. Jednostavno, nedostaje mi onaj filing laganog auta koji puca od snage kad mu motor zavristi! Moja stara Sprint Veloce QV sa 105 KS i 900 kg, iako sporija po tehnickim podacima, mi je izazivala mnogo vise osmeha na licu. A tek Junior 1600! No, mozda je to i rezultat nekih drugih godina, drugacijih ocekivanja i sasvim drugacijih vrednosti. Da, da, cujem vas kako dovikujete "Zal za mladost!", mozda ste i u pravu.
                            Bilo kako bilo, nanjusio sam ovde negde jednu Juniorku, idem da je pogledam ovih dana, pa ako ima ikakve sanse da joj se uradi limarija, eto meni bede za vratom! Naravno, 156-tica ostaje

                            Comment

                            • starac vujadin
                              CBC Senator XXL
                              • 27.08.2005
                              • 2617
                              • Stari grad

                              #29
                              Magija 156-ice se siri. Moj drugar je kupio 2.0 JTS (na placu "Fau-Ve"), korektan primerak, ima nekoliko sitnica da se sredi, ali je auto presao manje od 60000km. 2002, stara karoserija, ali restilizovana, Distinctive oprema.
                              Inace, on nije bio Alfista, premisljao se izmedju A4, Passat-a, 318i (E46), Lybre i Alfe. Presudila je Alfina magija i kvaliteti, malo moje price (mada su svi oko njega bili protiv) i jedna lepa, brza voznja po Kosutnjaku s mojim autom dok smo isli do placa. Primio se covek na zvuk izduva koji odzvanja u sumi Covek je sada potpuno zatrovan i na kraju je bilo samo koju ce da kupi...

                              Comment

                              • ToNcA
                                CBC Senator XXL
                                • 31.01.2006
                                • 868
                                • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                                • Mazda 6 2.0d

                                #30
                                Pa da i ja dodam nesto.

                                Alfa 156 SW nije tovarno vozilo tako da je razumljivo sto nema ojacano ogibljenje (ko hoce da tovari neka kupi Skodilaka i ovako ima veci gepek a i nije greota).

                                A sto se tice Q4 pogona iz CW-a rec je (koliko se secam) o Audijevom integralnom pogonu koji ide u S4 (ispravite me ako se lose secam) tako da je razumljivo sto se ne stavlja i u limuzinu (inace bi A4 bio totalno pokopan - a kao sad nije ). Crosswagon sam gledao pre neki dan u Delti i odusevio se. Jeste da je malo suvise visoka za moj ukus ali se unutra uopste nema osecaj da se sedi u "terencu".

                                Kada bih sada kupovao alfu tesko da bih uspeo jer bih se doveka dvopumio - limuzina ili SW.

                                Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                                Comment

                                Working...
                                X