Alfa 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bojanTI
    CBC Senator XXL
    • 04.01.2006
    • 870
    • Pancevo

    #31
    Ne znam kakve veze ima Audi sa Alfom u smislu konkurencije, ali dobro...

    Ono sto sam hteo da dodam je da pored Alfe u oko upada jako i novi Audi! Verovatno je to zato sto je malo mnogo pokraden Lamborghini, jer kad se pogleda ona stara citava A serija ne moze a da se ne primeti onaj Nemacki seljakluk u pravljenju skupog, naizgled lepog a opet glupavog! Sa novom A serijom to nije slucaj!

    Da ne skrecem sa teme, 156 je bilo (i ostalo) pravo otkrovenje u dizajnu, kad se pojavila vilica jednostavno nije mogla da se zatvori, jezik bi momentalno ispadao napolje! Crvena, sa cool spoilerom, felne...

    A taj "karavan", pa to je tek posebna prica! Ne znam ko bi mogao tu da stavi bilo sta teze od decijih kolica ili stvari za put na more...
    CW mi malo ispada iz koncepcije, Alfa mora da bude brza, pokretna, niska, temperamentna! Sto ne znaci da CW to nije, ali opet...
    In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #32
      Nije isti 4wd kod Alfe i Audija...slicno jeste, ali je Alfin bolji.

      Comment

      • sasa bg
        CBC Član
        • 18.09.2005
        • 44
        • Belgrade

        #33
        Dobro je da su slicni prenosi, statistike od pre 2-3 godina govore da je taj prenos u Audiju bio prakticno "nepoderiv" u odnosu na konkurente poput Mercedesa i slicno. Meni se ti crosswagoni, kao neka nova kategorija ne svidjaju, mozda to ne bi bio slucaj da imam neke hobije poput pecanja...ali o ukusu ne vredi raspravljati...

        Comment

        • kilson
          Moderator
          • 09.10.2004
          • 3216
          • NoviBGD
          • AR 75 GT

          #34
          Crosswagon je sam vrh, a priche o dranju Audi-a su istinite! Nishta mi ne bi falilo da imam jedan crosswagon kada krenem na skijanje + da ne priche o nashoj putnoj svakodnevnici... Crosswagon je respect totalni, bar sa moje strane.
          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

          Comment

          • starac vujadin
            CBC Senator XXL
            • 27.08.2005
            • 2617
            • Stari grad

            #35
            U principu ljudi slabo obracaju paznju na kvalitet Alfinih 4wd sklopova. 164 je imala svojevremeno vrhunski pogon na 4 tocka koji je razvijen sa Steyr-om. Alfa Crosswagon, 159 i Brera imaju tri diferencijala...

            Comment

            • sasa bg
              CBC Član
              • 18.09.2005
              • 44
              • Belgrade

              #36
              Kada spomenes Alfu vecina se uhvati price o elektroinstalacijama, o odrzavanju i slicno. Niko, osim onih koji su je vozili, bas sam danas to pricao sa kolegom Impulsom , ne spominju njeno nenadmasno lezanje, primenjivu tehniku voznje koja se poklapa sa nacinom voznje sportskih motorcikala, recimo, dodavanje gasa po ulasku u krivinu umesto kocenja... i sl.

              156 je spoj komforne voznje i odlicnog lezanja i upravljivosti, to malo vise kosta po pitanju trapa. ali vredi svaku paru, na nama je das zradimo (koliko mozemo) i da se ne bunimo, a ako ne...

              Moja GTV lezi isto tako, mozda malo bolje, ali po sistemu voznje iz 70-ih, stabilno-tvrdo. Meni tako odgovara i volim takve automobile iz stare skole, zatouglavnom imam jos jedan auto, kada su komercijalne potrebe u pitanju, prevoz putnika, stvari.

              Mogu da zamislim kako se ponasa 4x4. Video sam u praksi kao to radi Subaru Impreza, putovao sam nedavno sa drugom do Zrenjanina, isli smo po nenaseljenim delovima, delovima sa krivinama i do 180-200 km/h, a sve je bilo tako sigurno i lagano.

              Comment

              • brera
                CBC Senator
                • 27.04.2005
                • 253
                • Rusija

                #37
                nesto o tuningu 156-ca

                Продажа наркотиков Астрахань бутират jwh амфетамин экстази скорость трава

                Comment

                • starac vujadin
                  CBC Senator XXL
                  • 27.08.2005
                  • 2617
                  • Stari grad

                  #38
                  Video sam danas GTA, limuzina, crvena - BG table. Hmmmmm

                  Comment

                  • BRABUS
                    CBC Senator XXL
                    • 15.10.2004
                    • 2399
                    • London

                    #39
                    Evo mojih iskustava....ne moze da skodi

                    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 4&start=75

                    Comment

                    • starac vujadin
                      CBC Senator XXL
                      • 27.08.2005
                      • 2617
                      • Stari grad

                      #40
                      Imao sam zadovoljstvo da nekoliko sati vozikam u ostrijem tempu 156 2.0 JTS, znaci motor sa direktnim ubrizgavanjem, 165ks (10ks vise od 2.0TS). Auto je 2002. godiste i ima restilizovanu unutrasnjost, felne 16" telefonke, ali nema SP3.
                      Prva dobra stvar kod JTS je mnogo bolji odziv na gas izmedju 1000 i 2000 o/min. Auto ima vecu elasticnost u donjem podrucju. Posle 2000 obrtaja rast snage i ubrzanja je skoro isti, ali subjektivni osecaj u TS je bolji zbog mnogo boljeg zvuka. Zvuk JTS-a je bezveze i nema nikakve veze sa Alfom, vise lici na neku japansku ili koreansku konfekciju.
                      Druga dobra stvar su 16" koje u odnosu na moje 15" doprinose jos sportskijem ugodjaju u voznji sa direktnijim i (prijatno) tezim volanom u brzini.
                      Restilizovana unutrasnjost generalno deluje kvalitetnije. Crveno osvetljenje pokazivaca deluje atraktivno, ali u sustini zamara jer se sitnije cifre ne vide dobro kao u verziji sa zelenim osvetljenjem. Volan sa komandama na volanu od perforirane koze je atraktivan, ali je tanji nego na mojoj Alfi i nekako mi je slabiji osecaj u rukama. Putni racunar na sredini konzole koji se prvi put pojavio kod Alfe GTA je malo vise sminka, jer za razliku od GTA ne daje podatke o pritisku i temperaturi ulja. Dvozonska klima radi super, ali prekidaci klime sa "kao hromiranim" ringovima deluju krhko jer se nekako pomicu u svim pravcima, pa se ima subjektivni osecaj neznosti. Meni licno ne smeta, jer pazim kako se ophodim sa svim prekidacima, ali nekom "opustenijem" vlasniku bi ovo islo na nerve.
                      Inace, ovaj motor se prakticno moze odrzavati samo u Delti u slucaju nekog problema, jer u AMAG-u je bilo kada je doveden na servis. Motor trazi sintetiku (preporuceno ulje je Selenia Racing 10-60).

                      Comment

                      • Milos
                        CBC Senator XXL
                        • 12.05.2005
                        • 700
                        • Beograd, carraburma

                        #41
                        nervira me to sto rade fabricki tihe motore, mislim bukvalno kao elektro motor (sto kazes japanci) po meni, ipak alfa teba jos uvek da nosi sa sobom taj duh koji je imala...

                        Originally posted by starac vujadin
                        Druga dobra stvar su 16" koje u odnosu na moje 15" doprinose jos sportskijem ugodjaju u voznji sa direktnijim i (prijatno) tezim volanom u brzini.
                        jedino ako je nizi profil guma na tim 16, a ako su baloni kao tvoji razlika je smesna... mozda te je prevario SP?

                        Comment

                        • starac vujadin
                          CBC Senator XXL
                          • 27.08.2005
                          • 2617
                          • Stari grad

                          #42
                          Nemoj da ti ja dam balon... 205/65...balon...Ova guma na JTS je bila valjda isto 205/65 ili 60, ali 16". Da nema SP zakljucio sam po istom razmaku od blatobrana, a i JTS serijski nema SP. Generalno su svi motori sa direktnim ubrizgavanjem tisi. Sto se tice buke tu su pravila sve striktnija, a i ukus kupaca je takav da namece tise motore. Ja sam vrlo zadovoljan sa zvukom TS i "ja tu nista ne bih menj`o".

                          Comment

                          • Milos
                            CBC Senator XXL
                            • 12.05.2005
                            • 700
                            • Beograd, carraburma

                            #43
                            pa nego sta je nego balon?! ili sam ja mozda poremetio viziju automobilskih guma, pa sve sto je preko profila 50 mi je visoko...

                            Comment

                            • starac vujadin
                              CBC Senator XXL
                              • 27.08.2005
                              • 2617
                              • Stari grad

                              #44
                              Gleda se u u odnosu na vozilo...
                              Na manjim vozilima taj profil je sigurno sportski...
                              Znas da je osnovna opcija za 156-cu 185/70 x 14 sa ratkapnama. Moja je opcija 2, sa 16" je opcija 3, a posle su i kod 156 poceli da stavljaju 17" na TI i GTA. Ako imas na 166, Mercedesu E klase i vecim vozilima profil 60/65, onda bi moglo da se kaze da je balon. Na 156, po meni - nije...ali nije ni sportski profil. Niko mi sem tebe nije rekao tu primedbu, cak ni iz zajebancije... Voleo bih da imam 16" (ovo sam k`o papagaj spomenuo na forumu jedno 19,5 puta...), ali sa promenjenim amortizerima, oprugama i balans stanglom od GTA - drugacije nikako.
                              Opet, s druge strane, kakvi su nam putevi (a u odnosu na osetljiv donji postroj), ovo je sasvim ok i tako ce verovatno da ostane.

                              Comment

                              • Nigy
                                CBC Senator XXL
                                • 13.04.2006
                                • 921
                                • BGD

                                #45
                                Mislim da za nase puteve treba hrabrosti za stavljanje pneumatika ispod 60% sirine (da podsetim, na Alfi 75 su serijske 195/60 R14 ).
                                Trap, felne a i same gume mnoooogo brze stradaju.

                                Originally posted by Jovana
                                Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)

                                Comment

                                Working...
                                X