Sta pije JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    #61
    E4 se uvozi to je onaj do 50ppm
    E3 se uvozio,sad ga kao nesto i prave on je 150-250ppm\

    3.0 tdi V6 kod saaba nije cr ako se dobro secam

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #62
      Ne zove se TDi vec TiD i CR je NARAVNO. Kako si zamislio da SAAB ubaci nesto prvi put u motor a da nije zadnja tehnika?

      I apsolutno nebitno, kad je u pitanju konverzija na benzin posto sve od diesela otpada...
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • jaksa
        CBC Senator XXL
        • 23.10.2004
        • 701
        • Novi Beograd, SC

        #63
        A ostaje robustan blok, robustna radilica...?

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #64
          Motor na dieselu daje max snagu na 4600rpm a ide lako do 5200rpm sto se geometrije tice, tako da, DA dovoljno je do 6K rpm posto je mariginal hardware ostavljen sa 60%. Nema potrebe 6 cilindara terati preko jer cec imaju 50% vishe radnih ciklusa od 4 cilindra.
          Dakle ovo jos nije projekt vec studija, koja vrlo lako moze da postane stvarna, ako mi se svi komadici sloze
          Taj motor je sa Trionicom (heh diesel i trionic ) ogranicen na 350Nm sve vreme da nebi bio naporan za vozaca i ugrozio mu sigurnost.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Car
            CBC Senator XXL
            • 07.07.2005
            • 900
            • Beograd

            #65
            I je l' to najbolji common rail ikad napravljen?

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #66
              Ne, to bi bio BMW
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #67
                -100ks drugi put
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #68
                  Daaaaaj, pa ostade mi samo 400
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #69
                    Originally posted by Car
                    I je l' to najbolji common rail ikad napravljen?
                    Nope, SAAB je krz GM narucio od ISUZU da naprave 66 stepeni V motor , diesel.
                    SAAB odradio glavu i motor menagment.

                    Problem:

                    Motor ima previse sportskog karaktera za diesela, hod je samo 82mm , vara narod i ide kao 9-5 Aero i tako ga i voze, malo malo pa u blokadu obrtaja.
                    Nimalo zdravo za diesel motor, te stradaju motori, chak su u Trionicu isprogramirali sink menjacha , redukcije, kad saltas motor cheka u korektnim obrtajima da samo uleti u sledecu brzinu.

                    Tehnicki vrlo vrlo atraktivno, nabija vozaca na adrenalin, a u srcu dizelka koja nemoze da podnese silovanja ovog rezima.

                    Dakle, greska...

                    Polovan motor kosta 5-6000? nov 11.

                    Sta mislis posto su 9-5 bez motora, mislim, 3,0 TiD sa skrljanim motorima niko nece da ulozi na motor, a za ubaciti benzinca operacija izmene cele kablovske mreze
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #70
                      Originally posted by 206
                      Daaaaaj, pa ostade mi samo 400
                      Ajd nek bude 462,3 , 201 po litri
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Car
                        CBC Senator XXL
                        • 07.07.2005
                        • 900
                        • Beograd

                        #71
                        @Boost Da da, kapiram sad. Tehnicki gledano visok nivo, al' samo kad bi ostalo u domenu eksperimenta, jer je za neku realnu upotrebu to daleko od mogucnosti dizela..
                        Znaci to je ta prica, dizel + agresivna voznja = mnogo vibracija i prazan novcanik

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #72
                          Prva opomena od 1300? je zamena zamajca tipa duple mase koja jasno pokazuje na interna kidanja i nemirnu radilicu, ali, ljudi koji puknu toliku lovu u ovakvog SAABa su ekonomski imuni na tu svotu. Vec po postavljanju novog i utegnutog zamajca pocinju havarije na motoru, pitanje je samo dana kad ce da zvekne.

                          Dakle, u mojim ocima prljava prevara zamazana elektronikom, vozis diesela a milsis da si trkac, e pa ima da kosta!
                          Kad bolje razmislim, i nek kosta
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • coma
                            CBC Početnik
                            • 25.02.2007
                            • 7
                            • Serbia
                            • Alfa Romeo

                            #73
                            EKV, sipaj taj ekodizel i vozi!
                            ..povremeno dodaj Wurth aditiv za dizel da procisti
                            i podmaze cio sistem i ceraj!
                            ..ili daj extreme-u da ti je produva i procisti s vremena na vrijeme poz

                            Comment

                            • Ljubo
                              CBC Senator
                              • 18.10.2005
                              • 278
                              • Kraljevo

                              #74
                              NIS Jugopetrol

                              Comment

                              • Ljubo
                                CBC Senator
                                • 18.10.2005
                                • 278
                                • Kraljevo

                                #75
                                Sta ono izvode Madjari (MOL) sa reklamiranjem Euro 5 dizela?

                                Jos uvek nemaju svoj sajt kod nas pa ne mogu gledati karakteristike.

                                Comment

                                Working...
                                X