Problem ler gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Flavio
    CBC Senator XXL
    • 13.06.2006
    • 1926
    • 012 Centar
    • KaraWagon 1.4T.Spark

    #46
    Ne pazis na casu .
    Ja sam ispostovao proceduru by @yuhica
    Originally posted by Flavio
    neki dan sam skidao step motor,odradio proceduru 1)90sec na kontaktu,2)90sec kljuc u bravi bez kontakta,3)upalio bez gasa i ostavio ga 10 min. da radi ...
    Nisam siguran dal bese treba posle ovoga da se izvoza ostro ~100km (ili je to za reset neceg drugog ).

    Tek kasnije sam saznao da je fora sa "90 sec" za 16V motore tj. njihove novije ECU-e (kakav je i kod tebe ).

    Comment

    • alf
      CBC Veteran
      • 26.01.2007
      • 156
      • Marinkova bara

      #47
      Znači raskačim,skinem,očistim sprejem za čišćenje,sklopim,zakačim i po proceduri.
      Na više mesta sam našao,da treba i na osovinicu stepera,posle čišćenja prsnuti malo WD-a,da ne dođe do prevelikog trenja?
      Videću da slikam kada ga rasklopim.
      Hvala Flavio !!!

      Comment

      • Visconti
        CBC Član
        • 11.11.2006
        • 83
        • Kotor, CG

        #48
        Znam da je offtopic,ali molio bih nekoga da mi kaze od koje je godina Alfa promjenila poziciju ECU-a, posto znam da je ranije uglavnom bio u kabini kod nogu suvozaca. Citajuci ovaj post nasao sam podatak da se na novijim modelima nalazi ispod haube,pa me to zbunjuje?
        ex Alfa 145 boxer

        Comment

        • spanjeli
          CBC Senator XXL
          • 17.09.2005
          • 532
          • Nis

          #49
          od 98 god pa nagore su motori sa 1.5.5 ubrizgavanjem i ECU je valjda na step motoru...ako si na to mislio...
          Originally posted by Sheta_Junior
          Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!

          Comment

          • spanjeli
            CBC Senator XXL
            • 17.09.2005
            • 532
            • Nis

            #50
            @Alf
            Kad budes radio ciscenje,slikaj sve pa da okacimo ovde,mnogo ljudi je pitalo kako se radi...
            Originally posted by Sheta_Junior
            Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!

            Comment

            • Visconti
              CBC Član
              • 11.11.2006
              • 83
              • Kotor, CG

              #51
              Originally posted by spanjeli
              od 98 god pa nagore su motori sa 1.5.5 ubrizgavanjem i ECU je valjda na step motoru...ako si na to mislio...
              OK,hvala..a reci mi imaju li od 98 pa do 2000 sajlu za gas ili je drive by wire sistem sa potenciometrom kod pedale gasa? Konkretno na tvojoj kako je,jer vidim da je tvoja medju najmladjim 145 na forumu.
              Hvala unaprijed.
              ex Alfa 145 boxer

              Comment

              • alf
                CBC Veteran
                • 26.01.2007
                • 156
                • Marinkova bara

                #52
                Sve je spremno za pocetak radova(alat,garaza,sprej,fotoaparat).Cekam samo vikend,ima celog da ga raskantam,sa sve kucistem ler gasa i sve cu postupno da slikam.
                Ovo je generalno problem, kod svih benzinaca koji imaju regulaciju ler gasa step motorom.

                Comment

                • spanjeli
                  CBC Senator XXL
                  • 17.09.2005
                  • 532
                  • Nis

                  #53
                  reci mi imaju li od 98 pa do 2000 sajlu za gas ili je drive by wire sistem sa potenciometrom kod pedale gasa?
                  Nema Alfe 145 sa drive by wire,sve su sa sajlom gasa...

                  Inace moja je kraj 99god po ePER-u ali je u saobracajnoj 2000god pa zato nije najmladja,ove 2000-to imaju drugaciju masku i branike sa okruglim svetlima za maglu i alu prstenove oko satova i otvora za ventilaciju,tako ces ih najlakse prepoznati...

                  @Alf Jedva cekaam,i mene od juce poceo da zeza ler gas opet,taman da vidim sta me ceka...
                  Originally posted by Sheta_Junior
                  Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!

                  Comment

                  • vladimir145
                    CBC Član
                    • 29.12.2006
                    • 64
                    • Beograd, Banovo brdo

                    #54
                    jedva čekam da vidim šta si uradio, ja taj problem na mojoj 145 boxeru imam već godinu dana, srećan rad

                    Comment

                    • vladimir145
                      CBC Član
                      • 29.12.2006
                      • 64
                      • Beograd, Banovo brdo

                      #55
                      i još nešto, trebaće ti torex nastavak na ključu

                      Comment

                      • alf
                        CBC Veteran
                        • 26.01.2007
                        • 156
                        • Marinkova bara

                        #56
                        Evo uradio sam danas pola posla,raskantao sam celo telo leptira i iznenadio sam se koliko je tu prljavstine bilo.U principu uopste nije tesko sve to rasklopiti.Otkaci se kutija filtera vazduha,otpusti selna gumenog creva vazduha sa kucista leptira,zatim se svuce i iskosi da ne smeta.
                        Konektori ECU-a su za aluminijumski nosac fiksirani sa tri matice M8.Odvrnu se, jedinica sa konektorima se skloni malo u stranu bez raskacivanja.Posle toga se lako odvrne i kuciste leptira,koje je sa cetiri torex srafa fiksirano za plasticni usis.Nakon toga otkaci se sajla gasa i leptir je slobodan.



                        Ovo sve je izaslo iz leptira.Koristio sam Motipov sprej za ciscenje kocnica.
                        Da bi se ovo temeljno ocistilo, leptir mora da se skine inace bi prljavstina otisla u usisnu granu.

                        Ovo je posle ciscenja,sada lici na nesto.

                        Ovo crno cudo sa strane je step motor,koji je bio fiksiran za kuciste leptira,sa tri torex srafa.Ja nigde nisam video da ima imalo prljavstine,tako da vama ne preporucujem da ga skidate,nema potrebe.
                        Ovo je neki novi tip stepera,koji je potpuno zatvoren,na nekim britanskim sajtovima ne preporucuju njegovo skidanje.Ja sam morao da vidim sta ima unutra,pa sad ako sam zahebao nesto,zabole me kupicu novi.U ovom slucaju po mom misljenju,glavni uzrok varijacija ler gasa je zaprljano telo leptira,mada sam takodje cuo da kad ovaj step crkne nema mu pomoci.

                        Ocistio sam celo telo leptira i stavio malo WD-na osovinice leptira.Ja pretpostavljam da ce posle skidanja ove prljavstine,auto malo da prodise.

                        Za sutra sam ostavio sklapanje celog sistema,ali cu morati da se konsultujem sa drugarom mehanicarem.Plasim se da ce se posle ovog ciscenja povecati malo ler gas,a ja bas nisam strucan da ga nastelujem.
                        Malo sam nervozan ili sam zahebao stvar ili ce da bude sve u redu.Mada i ako sam nesto zahebao,ovo ciscenje ce mu dobro doci.Cisto sumnjam da bi se neki majstor baktao, da ovako temeljno ocisti leptir.

                        Comment

                        • Visconti
                          CBC Član
                          • 11.11.2006
                          • 83
                          • Kotor, CG

                          #57
                          Odlican How-to guide! Svaka cast!
                          Bilo bi dobro da se na forumu napravi sekcija gdje bi clanovi mogli da dijele svoja DIY iskustva,naravno propraceno slikama,kao sto je to slucaj na nekim stranim forumima.
                          Jos jedno sve pohvale za rad,ne sumnjam da ce kad ga sastavis da radi super!
                          ex Alfa 145 boxer

                          Comment

                          • spanjeli
                            CBC Senator XXL
                            • 17.09.2005
                            • 532
                            • Nis

                            #58
                            Bravo caru
                            Odlicne slike i objasnjenje,nadam se da ce sve biti ok sutra kada vratis...
                            mali savet: kada vratis sve na mesto,das kontakt 90sec,upali auto i ostavi ga da radi nekih 10min na leru,bez gasa,bez icega,upalice malo teze,mozda se cak i ugasi nekoliko puta ali nemoj da te to brine,kad prodje 10 min ugasi auto ali ne vadi kljuc 90sec,posle izvadi kluc,ubaci ga ponovo i upali auto,ukoliko radi na 900rpm sve je ok,ukoliko je drugacije onda na dijagnostiku pa reset...ne moze da omane...
                            Originally posted by Sheta_Junior
                            Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!

                            Comment

                            • Saby
                              CBC Senator XXL
                              • 25.11.2004
                              • 408
                              • Horgos

                              #59
                              koliko ja zna, resetovanje klapna je das kontakt 90 sec, pa skines 90 sec pa palis i ostavis da radi
                              Fun starts @ 3000 RPM
                              Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                              Comment

                              • alf
                                CBC Veteran
                                • 26.01.2007
                                • 156
                                • Marinkova bara

                                #60
                                Evo šta mi se sve izdešavalo, kada sam sklapao leptir.
                                Sve sam očistio,uglancao i ponovo sklopio kako je i bilo.
                                Vratim kleme na akumulator,uradim reset 90 sec kontakt,90sec kluč bez kontakta i posle toga upalim auto.Prvo je podigao sauh na 1600 obrtaja,a nakon malo vremena spustio obrtaje na 1200 i neće dole .Sačekam da postigne radnu temperaturu,ugasim ga i ponovo upalim kad sada radi na 2100 i neće ispod .Proverim da li je sve sklopljeno kako treba,sklopljeno je jbg.Probam ručno štelovanje leptira ništa ne reaguje.
                                Epilog

                                Otišao na kompjutersku dijagnostiku,resetovan ECU,pobrisane greške, sada sve radi kako treba.Napravio sam grešku kada sam odvojio step motor, od kućišta ler gasa da vidim šta tu ima (mnogo sam bio radoznao jbg).Čim je došlo do odvajanja i čačkanja stepa,došlo je i do poremećaja zadatih parametara rada stepa.Da nisam to uradio sve bi bilo bez greške i ne bih morao na komp.Znači da naglasim steper nikako ne sme da se odvaja sa kućišta,jer jednostavno ne može da se uprlja i glavni razlog varijacija ler gasa, bio je mastan i zaprljan leptir u****.Bez obzira na ovaj za.eb,uradio sam dobar posao jer motor sada mnooogo bolje vuče i ima mnogo bolji odziv na gasu.
                                Ovo oko odvajanja stepa od kućišta leptira,važi samo za motore sa novim tipom step motora.Kod starih tipova odvajanje je bez problema,ali kod njih postoji mogućnost prljanja.

                                Comment

                                Working...
                                X