Alfa 147 1.6 ts 12.2001.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mani 01
    CBC Član
    • 13.12.2007
    • 22
    • Beograd, Blokovi

    #16
    Ja sam je gledao pocetkom avgusta, lik je hteo da se menja samnom, ja da mu dam BMW 528i u ful opremi za tu Alfu ali posle je i on shvatio da to nije realno jer je moj auto vredeo preko 10000e! Inace vozio sam tu Alfu, lepo je ocuvana i fino ide mada tad i nisam stekao neki utisak jer je moj auto imao oko 200ks! Nadam se da si ti zadovoljan a i zamena felni je pun pogodak i iskreno se nadam da mu nisi dao 9500e jer je to zaista mnogo para! Uglavnom kupio si dobar primerak a evo ti i slika da vidis moj prethodni auto za koji je trebalo da uzmem tvoju Alfu! Proceni sam! Pozdrav!




    Comment

    • Markoni147
      CBC Senator XXL
      • 18.09.2007
      • 537
      • Beograd, Zvezdara
      • SEAT Altea XL 1.9 TDI

      #17
      ...

      Auto me je izasao oko 9000 sa ovim felnama, zatamnjivanjem, nastavcima za auspuh (posto su fabricki vili odseceni) i ostalim glupostima, za sada sam zadovoljan. Motor mu je u super stanju, enterijer isto, treba samo sediste vozacevo da usijem na jednom mestu posto su pukli konci na savu, i dao sam rucicu menjaca na presvlacenje, jedino sto mi u trapu nesto cvili ali i to ce doci na red posle zamene kaiseva... Inace je ta zamena automobila daleko od realnog, BMW je druga klasa automobila, jedina mana (po meni vrilina) je motor od 2800 cm3, ne zbog potrosnje vec zbog registracije...
      SEAT Klub Srbija

      Comment

      • bkns
        CBC Član
        • 05.12.2007
        • 92
        • novi sad

        #18
        mani 01 cini mi se da imamo isti "problem", naime i ja sam uzeo 147 sa 1.6 motorom i 120 ks i potrosnja "ubija"! kupio sam auto slicam tvom, koza, dvozona klima, siber, tempomat, 17" felne... stvarno ekstra izgleda... sve pohvale i za tvoj! ono sto mene muci je radna temperatura motora koja mi se krece izmedju 70 i 80 stepeni a kolliko ja znam trebala bi da stoji na 90! napolju jeste ledara ali i posle par sati vozikaanja nije digao temperaturu na 90! bio sam jutros kod majstora i rekao mi je da je to normalno zbog spoljne temperature!!! pitao sam ga da li je problem u termostatu a on je rakao da je on dobar! zanima me kakva je vama radna temperatura motora po hladnom vremenu??? da li je moguce da zbog 17" felni trosi malo vise? evo postavljam slike moje nove devojke




        Comment

        • bojanTI
          CBC Senator XXL
          • 04.01.2006
          • 870
          • Pancevo

          #19
          To je normalno, 70 stepeni je ok jer je napolju hladno! Dok su ove guzve po gradu ode i na 100, ali se brzo i vrati cim krenes, kod Alfe je pokazivanje tempetrature trenutno i zato ume malo da zavara!
          Takodje merac temperature se nalazi posle hladnjaka tako da ti je temperatura u motoru znatno veca!
          In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

          Comment

          • starac vujadin
            CBC Senator XXL
            • 27.08.2005
            • 2617
            • Stari grad

            #20
            Ako se krece izmedju 70 i 90 onda je ok. Ima termostata koji tako rade i to je prihvatljivo. Ima i onih koji "zakucaju" na 80-ak do 91-92. Ovde na forumu su se vodile kilometaske debate oko toga. Medjutim, ti rece da ni posle duge voznje nisi uspeo da postignes radnu temepraturu - e, to ne valja i ako je tako onda promeni termostat koji inace nije skup deo.

            Naravno da ti trosi auto vise ako imas 17" i samim tim sire gume. U procentima to moze da bude i vise od "malo vise".

            Comment

            • bojanTI
              CBC Senator XXL
              • 04.01.2006
              • 870
              • Pancevo

              #21
              Pa u voznji i nece da ode nikada preko 70 po ovom vremenu! Cim je malo mrcvaris kreni-stani po gradu, mora da ode na 90 stepeni, tu treba da je testiras!
              In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

              Comment

              • Markoni147
                CBC Senator XXL
                • 18.09.2007
                • 537
                • Beograd, Zvezdara
                • SEAT Altea XL 1.9 TDI

                #22
                ...

                Meni i u ove hladne dane temperatura ne pada ispod 80 stepeni, cak i pri laganoj voznji na otvorenom, dakle temperatura mi se krece od 80-90 stepeni. Mislim da posle 10ak min temperatura mora da prebaci 80 stepeni na benzinskim motorima. Dizeli se uglavnom sporije greju kada je napolju ovako hladno
                SEAT Klub Srbija

                Comment

                • Markoni147
                  CBC Senator XXL
                  • 18.09.2007
                  • 537
                  • Beograd, Zvezdara
                  • SEAT Altea XL 1.9 TDI

                  #23
                  ...

                  Originally posted by starac vujadin
                  Naravno da ti trosi auto vise ako imas 17" i samim tim sire gume. U procentima to moze da bude i vise od "malo vise".
                  Ja trenutno vozim 15ice na autu (195mm) i mogu reci da ne primecujem neku drasticnu razliku u potrosnji u odnosu na 17ice (215mm). I ako postoji razlika mislim da ne moze biti veca od 1 lit/100 km
                  SEAT Klub Srbija

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    #24
                    Zbog toga sam i rekao "u procentima". Pored toga dosta zavisi i od pritiska guma, itd, itd. Sire gume povecavaju potrosnju - to je bukvar automobilizma i "cena" koja mora da se plati za to.

                    Comment

                    • Markoni147
                      CBC Senator XXL
                      • 18.09.2007
                      • 537
                      • Beograd, Zvezdara
                      • SEAT Altea XL 1.9 TDI

                      #25
                      ...

                      Slazem se u potpunosti, dakle razlika postoji i u procentima je do 10% Mislim da je preko toga nemoguce. Ali zato je auto vise od 10% upravljiviji, 50% lepsi, 30% neudobniji, i bar 20% skuplji za odrzavanje (trapa)
                      SEAT Klub Srbija

                      Comment

                      • 75ts
                        CBC Senator XXL
                        • 28.04.2005
                        • 651
                        • Beograd-Mirijevo

                        #26
                        Jako moguce da tebi trosi isto ili skoro isto sa 15 i sa 17 jel imas motor koji je ok za tu karoseiju pa moze lakse da se nosi sa njom i sa 17" ticama, dok na 1.6 to vise utice tj. auto se vise muci da pokrene tolike tockove pa samimtim vise i trosi.

                        PS. Pzdrav za komsijy

                        Comment

                        • Tomic
                          CBC Veteran
                          • 20.06.2007
                          • 182
                          • Zrenjanin
                          • Audi A4, Corsa C

                          #27
                          Moja trosi isto (ili se bar meni cini) sa 15" i sa 17". U svakom slucaju, puno trosi
                          Eto

                          Comment

                          • mani 01
                            CBC Član
                            • 13.12.2007
                            • 22
                            • Beograd, Blokovi

                            #28
                            Pozdrav Bkns, Alfica ti izgleda super, felne su prva liga i stoje joj boli glava! Posto nas obojicu muci potrosnja evo da te utesim, meni po gradu trosi izmedju 12 i 13 litara koliko vidim po vecini komentara to je normalno ali ja ipak mislim da je to previse za auto od 1600 kubika! Sto se tice radne temperatura ja sam jutros izasao oko 6:30 i na bordu mi je pokazivao -8 a posto sam mahinalno vece pre toga povukao rucnu kad sam se uparkirao jedva sam jutros krenuo a temperatura je posle jednog kilometra vec bila negde preko 50, onda nakon par kilometara se popela skoro na 90 a onda je kazaljka naglo pala na 60 i tu sam vec postao zabrinut jer nisam mogao da verujem da moze tako brzo da menja temperaturu, posle toga je popeo temp. na nesto iznad 70 i tu je drzao tokom cele voznje! Zaboravio sam da kazem da je posle kilometar voznje poceo da se oseca miris paljevine ali je ubrzo nestao, pretpostavljam da se zaledila sajla od rucne posto je bila povucena pa je neko vreme drzao blokirane tockove! Danas kad sam se vracao bilo je napolju izmedju -1 i 0 stepeni a posle nekih 15 minuta voznje temperaturu je popeo do recimo nekih 80 i tako je drzao dok nisam dosao kuci tako da ni meni radna temp. motora nije dostizala 90! Pretpostavljam da je to normalno jer je napolju LEDARA! Pozdrav svima!

                            Comment

                            • Driver_GT
                              CBC Senator XXL
                              • 04.07.2007
                              • 368
                              • Beograd

                              #29
                              Ne znam dal moze da se poredi ali meni 147 sa 1.9 JTD motorom konstantno drzi zakucano 90 stepeni. Inace kad sam uzeo auto, desavalo se temperatura naglo padne ponekad, otisao sam kod deshe, zamenio termostat i od tada stoji zakucano na 90 stepeni. A treba inace sigurno 7,8km da dostigne tu temperaturu..
                              Alfa Romeo 147 1.9JTD

                              Comment

                              • mani 01
                                CBC Član
                                • 13.12.2007
                                • 22
                                • Beograd, Blokovi

                                #30
                                Vidis to i nije tako losa ideja, kupis nov termostat, zamenis ga i onda znas na cemu si a pretpostavljam da zamena termostata nije nesto preterano skupa!

                                Comment

                                Working...
                                X