Pumpu proveri sa T-racvom i manometrom od 2,2 do 2,7kada motor radi,Pumpa se ne cisti ali moguce je da je na zastitnom situ nahvatala prljavstinu(jesi li dizne cistio u KG -u}
146 detonacije na leru
Collapse
X
-
Detonacije u usisnoj grani sugerišu da nema dovoljno benzina u motoru ili nešto pogrešno govori koliko treba benzina u tom trenutku. Dakle, TPS, Protokomer senzor temperature ili je eventualno nedovoljan pritisak goriva.
Ne bi na leru lepo radio ako bi vukao falš vazduh pa mislim da to nije uzrok.
Comment
-
-
Originally posted by imandicAuto se isto ponaša...
Aj sad na merenje pretiska, mada sumnjam da je pumpa obzirom da auto radi ok kad se zagreje. Pucam na zlotokomer ili senzor temperature (kao shto Dora reche)...
Comment
-
-
Danas auto ide na testiranje pumpe...
Javim rezultate...
Ako ne bude pumpa, ostavljam ga kod majstora do daljnjeg...
Hvala svima na pomoci...Ivan Mandic
www.spotkg.com
Comment
-
-
Originally posted by DoraNe bi na leru lepo radio ako bi vukao falš vazduh pa mislim da to nije uzrok.
Da li neka indikacija moze da bude i to sto recimo ne mogu da poteram motor da radi na 1500 obrtaja ili na 2000, 2500....
Pritiskam polako gas, dignem na 1500, smirim nogu, ali broj obrtaja ili nastavi da se penje ili pocne da pada...Znaci nikako ne mogu da postavim neku konstantnu vrednost broja obrtaja?Ivan Mandic
www.spotkg.com
Comment
-
-
Davač temp nije sigurno. hm... na dve makine sam imao isti problem. I promenom protokomera se nije dobilo baš puno.
Smrdi mi na dizne opasno. Iako si ih čistio na ultra zvuku ne znači da neka od njih nije otipšla u k... Ovo bi trebao da je školski primer zapušenosti dal dizni tj neke ili nekog sistema pre njega. Ja još uvek tipujem na dizne..Astra GSI
Comment
-
-
Danas idem da proverim pumpu, pa ako nije ni to, provericu jos jednom brizgalice, a ako se ne resi problem, kupujem stranca za 1000E i onda cu da ga sredim konacno...Nemam vise zivaca....Ivan Mandic
www.spotkg.com
Comment
-
-
Originally posted by imandicPritiskam polako gas, dignem na 1500, smirim nogu, ali broj obrtaja ili nastavi da se penje ili pocne da pada...Znaci nikako ne mogu da postavim neku konstantnu vrednost broja obrtaja?
da proveris sve kontakte, mozda su se "uspavali"?
*evo mog iskustva (II put):
ugasi mi se u brzini. posle toga nemam ler gas, step ko da ne postoji. reset svega (15min obe kleme, kljuc sto dalje od brave) plus posle toga reset procedura (90s kontakt, 90s van kontakta ali kljuc u bravi, paljenje ako treba i sa malo pedale, posle minut bi trebalo da prihvati da drzi ler, pusti ga u mestu na leru 10 min. i to je to), i sve O.K. a svaki put pomislim "sad kad krenem po majstorima i da menjam sve zivo... a znam da se samo zaglupeo.
ako nece milom, stisni veci taster za reset.
**ne zameri, mozda se ne razumemo nesto mnogo ali mozda iskustva pomognu..
Comment
-
-
Jasno....
Nisam imao pojma za tu proceduru resetovanja, probacu.
U svakom slucaju da je ventil ler gasa, auto ne bi radio na leru kako treba a i posle veceg broja obrtaja se ne bi smirio na 900 vec bi pao dosta ispod...
Testiranje ventila radi lepo iz VIZE, a stavljao sam i drugi, bez promena...Ivan Mandic
www.spotkg.com
Comment
-
-
-
Ima neku kutiju, izgleda rucno pravljena sa nekom tečnošću unutra, i ide u struju...Stavio sve brizgalice unutra, ukljucio to da radi jedno 15 minuta...onda je jednu po jednu vadio, kacio na 12v i kompresorom izbacio sve iz nje...Da li je u medjuvremenu jos nesto radio, nemam pojma, jer sam morao da odem.Ivan Mandic
www.spotkg.com
Comment
-
-
Pa nemam vise protokometara
Aj videcu danas kod majstora da nema on neki...
Mada viza na leru pokazuje oko 8kg/m3...kada dajem gas raste do 30 (ili 50, nisam siguran) i tu staje...to je na oko 4-5000 obrtaja...Ivan Mandic
www.spotkg.com
Comment
-
Comment