Ivaneeeeeee, reci im da nisam pogrešio što sam skinuo ONAJ PLIN koji sam imao!
Nisi pogrešio i rešio si većinu problema koje je motor imao. MAF je bio "zatvoren" neodgovarajućim mešačem i to je prozrokovalo totalno nepravilan rad motora. Pored toga zaprljani brizgači, IAC...
Promeni malo stil vožnje, uštedi "malo" €, pa ugradi normalan sistem za gas. Tako je ipak najekonomičnije.
Mislio sam Tadija, da je bolje za tebe da imas dva auta jedan za grad i kratke relecije a drugi za duze voznje. Predpostavljam da bi ti se vise isplatila ova solucija od predhodne. Ja sam uvek bio za mogucnost sa dva automobila jedan vozis svaki dan a drugi povremeno ili kad se pokvari drugi ti je na usluzi da se ne guzvas u autobusu.
Meni almera trosi 10-11 l plina, brzine menjam na min 3.5k. Cinjenica je da se potrosnja povecava ako saltujes na ispod 3k, sto se mojoj zeni cesto desava mada ni u tom sliucaju potorsnja ne ode preko 12l
Jel to znaci da nije mogao da zadrzi ONU bocu i onu cev pa da menja SAMO sto ne valja od gasne instalacije?
To nije toliko vredan auto da bi se u njega ugradjivalo puno toga novog.
I ja da sam majstor preporucio bi sve iz pocetka jer je tako mozda najbolje ali je i majstorima najlakse jedino sto kosta a to, zna se, ko placa.
A ovo je procedura podesavanja pretpaljenja ako bi neko radio sam:
Comment