Nissan Primera 1.6 16V 98'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tadija
    CBC Član
    • 14.11.2006
    • 67
    • Novi Beograd

    Hmmmm...
    Ok, ako smo to ustanovili...

    Da li onda postoji neki savet ili fora da to bar malo ublažim?
    U smislu, jel ima logike da onda kad god upalim kola, sačekam da postigne radnu temperaturu pa tek onda da krenem?

    I kako da znam da li mi je paljenje dobro podešeno?

    Comment

    • tadija
      CBC Član
      • 14.11.2006
      • 67
      • Novi Beograd

      mada i dalje sam ja prvi za koga sam čuo da mu 1.6 auto troši 14-15L pa kako god?!

      Comment

      • SALE
        CBC Senator XXL
        • 04.01.2005
        • 841
        • Banovo Brdo

        Nisi jedini, mom drugu Fiat Bravo trosi 14-20 litara plina po gradu,a auto je potpuno ispravan i plin dobro podesen.

        Comment

        • sri98
          Admin od Trpeze
          • 24.10.2004
          • 7262
          • Republic of Konjarnik
          • Toyota Corolla E 210

          Meni tu nesto nije jasno. Svi pricate o kratkim relacijama, a Almera koju sam imao je od Primere laksa za neih 50-ak kg i nekeih 70% mojih voznji sam koje sam imao su bile kuca-poso-kuca u duzini od 6,5 km. Uz sve to + duze relacije, uglavnom nocne, sa punim "gasom" nisu prouzrokovale potrosnju vecu od 10lit.

          Auto se i sada vozi na slican nacin i nema razlike u potrosnji. Samo lepo stelovanje i bice sve OK, to je ipak GA16 motor.

          Jos jedna stvar, prebaci paljenje sa 5 na 10 stepeni, dobices oko 5ks na tockovima, taj motor ima super potencijal za tuning. Nije prazna prica, ima dokaza na netu, u SAD je isti motor isao u Sentru pa su se ljudi malo igrali.
          Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            Borise, pa sta ti nije jasno, lepo sam ga pitao da li mu je noga brza od obrtomera on izbegava da odgovori. Ko imalo razume sta sam pitao svata da sam nagovestio da stil voznje sa slabasnim tim motorom VS. tezina auta neodgovara.

            Naime, nalazi se sve vreme u brzini previsoko, tj nema prirast obrtaja te je motor sa svakom pa i najmanjim opetrecenjem u rezimu visokog opterecenja. Mora da ga vozi u zoni visocijih obrtaja sa sakom akseleracijom a u gradu ih je mali milion dnevno.

            Ti kako si vozio tvoga je ispravno za taj tip motora i taj auto uopste u uslovima grada, ili ti race all the time .. koliko god da vam zvuci cudno i naopako ali je tako.

            Drugim recima, prestani da davis motor pa ce prestati da trosi.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • bax76
              CBC Senator XXL
              • 07.11.2006
              • 605
              • BG

              Pa Japanci su poznati po neelasticnim motorima,koji se rado vrte, tek oko 4000-4500 im je max obrtni moment...Idealno je da pri promeni u visu brzinu krene da ubrzava od te tacke.

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                Mene interesuje kako si merio potrosnju na benzinu
                ? U gradu? Jednom samo? Sa sve onim stelovanjima. ispitivanjima i testovima? Kako? Sipao do vrha pa opet do vrha? Trosio do lampice pa opet do lampice? Trosio do kraja pa opet do kraja?
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Probisvet
                  CBC Senator XXL
                  • 07.06.2005
                  • 423
                  • FRANCUSKA

                  E Tadija da si znao da ces da padnes ti bi seo

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    Da li onda postoji neki savet ili fora da to bar malo ublažim
                    da ne vozis kratke relacije, ispod 10-11km tj da odaberes neki drugi vid prevoza koji je ekonomicniji od auta u tim okolnostima.
                    ako nemas izbora, da povecas prihode kojima ces ispratiti povecanje troska goriva (sto i inace moras jer gorivo ce stalno poskupljivati i ubuduce) ili da predjes na laganiji auto (manje kg) koji ce trositi automatski i manje goriva za isti put po gradu. (recimo dodatni auto za po gradu koristis a ovaj za van grada).

                    druga opcija, je da promenis trasu kretanja po gradu.
                    izbegavas sve ulice koje nemaju bar 4 trake, izbegavas semafroske pravce gde su gusto rasporedjeni pa imas ubrzaj- koci situaciju.

                    da promenis vreme kada vozis po gradu, nije uvek stalno opterecenje saobracaja.

                    kolicina kilometara u gradu nije jedino merodavna, ukalkulisi i vreme za prevoz od A do B i ukalkulisi gorivo A do B.

                    cesto se isplati ici obilazno duzim putem kojim nema guzve i stalno se vozi (nema stajanja umestu) uz manje potrosenog goriva a i brze se stigne.

                    takodje se isplati koristiti sistem jednosmernih ulica, veca je njihova protocnost.

                    naravno sve zavisi koliko tebi odgovara da se mozes uklopiti u potrebe i koje su to tacke A, B, C, D... po gradu.

                    juce sam po BG bio u 8 tih tacaka, lokacija. planiranjem redosleda obilaska izbegao sam guzvu relativno uspesno, tj vrlo malo je bilo stajanja u mestu , na raznim cekanjima.

                    najveca potrosnja goriva je stajanje u mestu, 0 metara a potroseno gorivo.

                    najmanja potrosnja goriva je uklapanje u zeleni talas semafora,s a sto manje kocenja.

                    svako kocenje je koji litar/ tj decilitar goriva otislo u zagrevanje planete, u vetar sto bi rekli.

                    inace u gradu potrosnja ide i 20+ litara tako da 14 litara nije nista zabrinjavajuce niti nerealno shodno saobracajnim uslovima.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      a Almera koju sam imao
                      @sri, to je bilo pre nekoliko godina.
                      mislim da je danas u BG bitno usporeniji saobracaj nego pre samo 3-4 godine a time ni uslovi za poredjenje vise nisu isti.

                      juce je bila kolona od opstine Novi Beograd do Takovske u smeru ka gradu, oko 17 sati.
                      toga nije bilo pre nekoliko godina.

                      u Zemunu gde izlazim na autoput sada obicno prodje 3 semafora dok stignem sa zacelja kolone da prodjem raskrsnicu.
                      ranije je to bilo iz prvog otvaranja semafora.
                      itd, ja primecujem to kao osnovni uzrok porasta potrosnje goriva.

                      isti auto, po mom iskustvu, vrlo razlicita potrosnja zavisno od toga u kom delu grada i u koje doba dana je vozeno.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • mirdza
                        CBC Senator XXL
                        • 14.03.2005
                        • 2437
                        • Katowice (PL) / Banja Luka
                        • AGP / W126

                        Originally posted by BOOST
                        Drugim recima, prestani da davis motor pa ce prestati da trosi.
                        Moje iskustvo sa Roverom (130Nm @ 4500rpm) - gradska potrosnja 7,5-8l/100km. Rijetko vozim ispod 3000rpm, a cesto ga vrtim preko 5500rpm.
                        Prijatelj vozio po Becu 100-injak km i potrosnja izasla 11l/100km Sta je bitan detalj? Stalno je vozio na 2000-2500rpm i rijetko kad je potegao preko 4000rpm
                        Jbg, takav motor i prenosni odnos - sto ga vise vrtis to manje trosi
                        Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                        Comment

                        • tadija
                          CBC Član
                          • 14.11.2006
                          • 67
                          • Novi Beograd

                          Originally posted by sri98
                          Jos jedna stvar, prebaci paljenje sa 5 na 10 stepeni, dobices oko 5ks na tockovima, taj motor ima super potencijal za tuning. Nije prazna prica, ima dokaza na netu, u SAD je isti motor isao u Sentru pa su se ljudi malo igrali.
                          Vrlo rado bih probao ovo, ali ne znam kako se podešava to paljenje i da pritom bude tako "precizno" u stepenima...? Jel može neko objašnjenje u vezi toga, i ako budem išao kod majstora, da bar znam o čemu se tu radi i kako se to podešava?

                          Originally posted by BOOST
                          Borise, pa sta ti nije jasno, lepo sam ga pitao da li mu je noga brza od obrtomera on izbegava da odgovori.
                          Iskreno, nisam najbolje razumeo šta je pitanje trebalo da znači, pa sam ga zato eskivirao... Sada mislim da razumem šta si hteo da pitaš, i moguće je i da upravo tu leži problem...
                          Recimo da u proseku menjam brzine na 2.5-3.5K obrtaja, a iz vaših komentara primećujem da je to možda "prenisko" za ovaj auto, pa da probam da ga malo teram u više obrtaje... Jel tako?

                          Originally posted by M-power
                          Mene interesuje kako si merio potrosnju na benzinu
                          ? U gradu? Jednom samo? Sa sve onim stelovanjima. ispitivanjima i testovima? Kako? Sipao do vrha pa opet do vrha? Trosio do lampice pa opet do lampice? Trosio do kraja pa opet do kraja?
                          Do vrha pa do vrha, istina je, merio sam jednom po gradu, i jednom na otvorenom od kako je izvađen plin, nisam stigao više puta da izmerim, naravno, znam da treba da se uzme neka srednja vrednost iz više merenja, ali ne verujem da će to nešto znatno odstupati ako izmerim 10-20 puta...

                          Originally posted by Probisvet
                          E Tadija da si znao da ces da padnes ti bi seo
                          Ne znam na šta se ovo odnosi, ali ako je na plin-benzin, drago mi je što sam izvadio plin...

                          @sw.brick
                          Hvala na savetima...

                          Originally posted by BOOST
                          race all the time
                          Originally posted by mirdza
                          sto ga vise vrtis to manje trosi
                          I na kraju, verovatno je u ovome fora... Probaću da "zaoštrim" režim vožnje neko vreme, pa se javljam ponovo...
                          Hvala svima!

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            Pazi kad pomeras STATICKO pretpaljenje jer za taj auto postoji procedura kako se to radi. Ne bi da elaboriram ovde nacin a ima i na netu o tome.
                            Moze se komotno postaviti pretpaljenje i na 12 stepeni bez rizika od detonacija za evropski benzin. Ameri to rade i za njihov koji je manji od 90 oktana.
                            Mislim da si totalno pogresio sto si skinuo plinsku instalaciju.
                            Moja sestra vozi takav auto na gas sa najprimitivnijom gasnom instalacijom i sve je perfektno.
                            Taj motor u tom autu inace nije olicenje neke posebne zivahnosti pa ga treba u skladu sa tim i voziti.
                            Meni je taj auto suvise lenj (tezak) za grad.

                            Comment

                            • tadija
                              CBC Član
                              • 14.11.2006
                              • 67
                              • Novi Beograd

                              Ivaneeeeeee, reci im da nisam pogrešio što sam skinuo ONAJ PLIN koji sam imao!

                              Comment

                              • sri98
                                Admin od Trpeze
                                • 24.10.2004
                                • 7262
                                • Republic of Konjarnik
                                • Toyota Corolla E 210

                                Originally posted by sw.brick
                                a Almera koju sam imao
                                @sri, to je bilo pre nekoliko godina.
                                U pravu si, ali ta Almera se i dan danas vozi po BG i trosi isto toliko - jedino sto je vlasnik retko na forumu da potvrdi.

                                Originally posted by sri98
                                Jos jedna stvar, prebaci paljenje sa 5 na 10 stepeni, dobices oko 5ks na tockovima, taj motor ima super potencijal za tuning. Nije prazna prica, ima dokaza na netu, u SAD je isti motor isao u Sentru pa su se ljudi malo igrali.
                                Vrlo rado bih probao ovo, ali ne znam kako se podešava to paljenje i da pritom bude tako "precizno" u stepenima...? Jel može neko objašnjenje u vezi toga, i ako budem išao kod majstora, da bar znam o čemu se tu radi i kako se to podešava?[/quote]

                                Uradjeno u servisu GAGA, a moze i u bilo kom drugom. Ukljuce auto na racunar i podes / ukupno 3 minuta posla.

                                Recimo da u proseku menjam brzine na 2.5-3.5K obrtaja, a iz vaših komentara primećujem da je to možda "prenisko" za ovaj auto, pa da probam da ga malo teram u više obrtaje... Jel tako?
                                Ja sam menjao na preko 4000.

                                Originally posted by tadija
                                Ivaneeeeeee, reci im da nisam pogrešio što sam skinuo ONAJ PLIN koji sam imao!
                                Niko ne kaze da si pogresio, vec da taj auto moze da trosi max 11 plina ako je lepo podesen.
                                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                                Comment

                                Working...
                                X