Nissan Primera 1.6 16V 98'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • StreetRacerCA
    CBC Senator
    • 11.06.2006
    • 238
    • Čačak
    • Škoda Fabia II 1.6 TNG

    oh, primera.... meni se taj problem sredio kad sam ugradio lamda kontrol plin. nije bila skupa operacija. ali svakako sredi iac i tps. i to oko hermetike je jaaako bitno of course. mada meni su se desavale te oscilacije na leru - to da padne na 0 obrtaja i sl dok je ler bio na 750rpm...pa sam ja to malo podigao, i onda nije bilo problema. mnogo kasnije, kad sam oterao auto u nissan gaga, i kad su ga oni pregledali prestelovali sve na fabricko (posto je sve bilo rastimovano od silnih majstora koji su cackali pod haubom) problem je nestao. to stelovanje je naravno bilo na benzinu, a plin su totalno raskacili. e onda sam otisao u autodijagnostik u cacku, da mi ugrade taj lamda, i sve je sljakalo extra. doduse, posle sam i uspeo da prodam auto
    drago mi je zbog kupca, ima ok masinu
    Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

    Comment

    • MrIgI
      CBC Član
      • 12.08.2007
      • 22
      • Beograd

      Nissan Almera 2.2di

      Evo,

      Da se i ja javim. Imam Nissan Almera 2.2di, evo nekih 10-tak dana, presao 1000km, za sada zadovoljan.

      Imam samo jedan problem koji se nadam da cu ga sutra resiti, naime cim sam uzeo auto otisao sam nekih komsija da mi urade dubinsko pranje unutrasnjosti, i uradise oni to koliko toliko korektno, sve OK. Ali ne lezi vraze posle par 10-tak kilometara poce mene da zeza instrument tabla, sve cetiri skazaljke su prvo pocele da lude a posle par kilometara totalno se umirise i tu bi THE END! Sada na instrument tabli rade sve lampice ali ne rade skazaljke od obrtomera, kilomerat/sat, goriva, temperature i LCD displej. Skroz sam siguran da je od pranja jer odlicno poznajem prethodnog vlasnika i znam da su prethodnih godinu dana koliko je bio kod njega radile bez problema.

      Zakljucak: NE PERITE AUTO KOD BILO KOGA!!
      Nissan Almera 2.2di hatchback

      Comment

      • Ji 4Tze
        CBC Senator XXL
        • 04.05.2006
        • 806
        • bg
        • Honda CR-V 4WD

        ebote tadija ala si se ti napatio s tim autom, procitao sam sve od pocetka, neverovatno

        Comment

        • MrIgI
          CBC Član
          • 12.08.2007
          • 22
          • Beograd

          Nissan Almera 2.2di

          Tadija i ja sam imao dosta dosta dosta slicnih stvari na proslom autu, zato sam ga i prodao, pa koliko das!
          Nissan Almera 2.2di hatchback

          Comment

          • MrIgI
            CBC Član
            • 12.08.2007
            • 22
            • Beograd

            gaga

            PAZNJA!!

            Instrument tabla za mog nissana, za koju mi je NissanGaga trazio 400 jurica i tvrdio da je nepopravljiva, majstor (AE Eletronik, Tosin Bunar, Beograd) je popravio za 2000 dinara. Svi pokazatelji ponovo rade!

            Posle ovoga sta reci za servis Gaga!
            Nissan Almera 2.2di hatchback

            Comment

            • tadija
              CBC Član
              • 14.11.2006
              • 67
              • Novi Beograd

              Pozdrav ljudi,
              nažalost, došlo je vreme da probudim svoju temu...

              Posle dosta konsultacija i razmišljanja konachno sam odlučio:
              Izvadio sam plin iz auta!
              Obrazloženje, bolje je da nemam plin nego da imam neadekvatan za moj auto koji je pritom očajno ugrađen, zar ne?

              Ovom prilikom želeo bih da pozdravim, pohvalim i preporučim AC Rašić i IvanaT, gde se cela operacija i odigrala.
              Mixer za plin je bio nabudžen na silu tako da su majstori morali dobro da se pomuče da bi ga polomili kako bi uspeli da ga skinu!
              Prvi put od kako imam auto, leptir gasa je postao fizički dostupan, tako da je prvi put očišćen, zajedno sa IAC ventilom.
              Pošto već prelazim na benzin, u AC Rašić-u su mi očišćenje i dizne i naravno proverene, te je ustanovljeno da su one fizički odlične i da dobro bacaju, a sada su i čiste.
              Ivan će znati bolje da objasni kakva je situacija bila, ako bude video ovu temu, ali znam da mi je rekao da je dosta stvari kod ugradnje plina bilo pogrešno povezano, nabudženo kako ne treba itd...
              Za njega i AC Rašić mogu da kažem da su bili više nego korektni, ljubazni i profesionalni prema meni, svaka čast.
              Kada su demontirali plin i sve povezali kako bi trebalo, nakačili su auto na komp, resetovali sve, malo podesili šta treba i voila!

              Kada sam preuzeo auto:
              - ler gas, prvi put u životu, miran, normalan, ne skače, ne pada, ne gasi se, ne trese, ne znam da li je auto upaljen ili nije, ma milina...
              - iz auspuha nema više zveketanja (to je bilo samo na plinu, nedostatak cut off-a)
              - auto ide primetno bolje
              - auto radi primetno bolje itd...

              Ma bio sam prezadovoljan...
              Ostalo je da proverim još samo jednu stvar: potrošnju goriva...
              Ako se sećate na početku mi je trošio oko 20L benzina, to sam kasnije doveo na 15 i tu sam stao... (plina uvek oko 15-16L)
              Postojala je logika da će se kao i dosta ostalih stvari i potrošnja stabilizovati posle vađenja plina, na meni je ostalo da se nadam i da merim...
              Prošlo prvo merenje, došlo prvo razočarenje...
              Vožnja po gradu, 95.1km - 13.5 L ili kada se preračuna 14.2 L na 100 km.
              Istog trenutka uhvati me tuga, te natočim ponovo do vrha i zapalim u NS da konačno proverim potrošnju na otvorenom (jer to nisam nikad radio).
              Vratim se iz NS-a, prilično prijatno iznenađen... 171.3km - 13.2 L, ili kada se preračuna 7.7 L na 100 km... To je otprilike ok, zar ne?

              E sad ja sam nekako ubeđen da nije logično da bude toliko velika razlika u gradskoj vožnji i na otvorenom i mislim da ne bi smeo da mi troši preko 10L po gradu, šta vi mislite?

              Da napomenem, da sam neposredno pred demontiranje plina, stavio novi filter vazduha, goriva, zamenio svećice...

              Znači mislim da problem potrošnje leži u još nečemu a ne znam u čemu, dok je auto kod mene stvari koje možda imaju veze sa tim, a promenjene su: razvodna kapa i kablovi, lambda sonda, filteri i svećice, očišćene i proverene dizne, zamenjen termostat (kad sam menjao hladnjak i vodenu pumpu) itd...

              Moja sledeća ideja je možda nepravilno podešavanje paljenja? Da li može da ima neke veze? Ne znam više šta...

              Veliki pozdrav za sve! o/

              Comment

              • sri98
                Admin od Trpeze
                • 24.10.2004
                • 7262
                • Republic of Konjarnik
                • Toyota Corolla E 210

                Meni Almera sa identicnim motorom nikada u gradu nije presla 10lit, a van grada je bilo i manje od tih7.7. Jos malo nekog stelovanja i sve ce biti OK.

                BTW, sadasnji vlasnik Almere je ugradio LPG, presao je oko 40k, i nema nikakvih problema, a potrosnja plina mu ne ide preko 11l.

                Tako da..... sve se moze, samo malo strucnosti je potrebno, Imas fenomenalam motor koji daje fine preformanse, trajnost i korektnu potrosnju.

                Sredi tu potrosnju benzina (moguce je), pa pali kod Ivana na LPG.
                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                Comment

                • bax76
                  CBC Senator XXL
                  • 07.11.2006
                  • 605
                  • BG

                  Meni je nekada Colt 1.3 12v trosio 7 litara otvoreno, 10-11 grad...Pa sam ja mislio da je mnogo i cimao se nevidjeno. Danas nova Z10 1.2 trosi 5litara otvoreno, 9.5 grad, pa ti uporedi razliku....

                  171.3km - 13.2 L, ili kada se preračuna 7.7 L na 100 km...

                  ako si vozio preko 120, mormalno je da benzinac krece da srce drasticno...

                  Comment

                  • tadija
                    CBC Član
                    • 14.11.2006
                    • 67
                    • Novi Beograd

                    Pa to na otvorenom sam vozio u proseku 150km/h tako da sam zadovoljan sa potroshnjom od 7.7 i tu se ne žalim, ali u gradu gde retko pređem 80km/h mislim da ne bi smelo da bude preko 10L (kao što reče Sri98), a posebno ne 14.2L...

                    Šta mislite o tom podešavanju paljenja i koje još ideje vam padaju na pamet da proverim, a što nisam već uradio?

                    Comment

                    • Hermes
                      CBC Senator XXL
                      • 14.02.2006
                      • 1306
                      • https://t.me/pump_upp
                      • bemve

                      Premalo si kilometara presao da bi zakljucio da mnogo trosi u gradu usled neke neispravnosti. Posto sad radi lepo i zadovoljan si performansama, ostaje ti samo da opet odes kod Ivana na ugradnju normalnog uredjaja na normalan nacin.
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • bax76
                        CBC Senator XXL
                        • 07.11.2006
                        • 605
                        • BG

                        Za tu brzinu to je sasvim normalno. Logicno je da, ako ti ima jacu smesu tj vise sipa goriva nego sto mu odgovara da ce gore ici...Obicno ti bude garav auspuh ako losije sagoreva zbog viska goriva. Promeni benz pumpu... Ili ga nakaci na dijagnostiku, ukoliko se nesto razlikuje od fabrickih parametara videce se...

                        Comment

                        • tadija
                          CBC Član
                          • 14.11.2006
                          • 67
                          • Novi Beograd

                          @Hermes
                          Iskreno,
                          više bih voleo da se potrošnja na benzinu "unormali" tako da ne prelazi 10ak litara po gradu, i u tom slučaju ne bih ni imao ni potrebe, a ni želje da ugrađujem plin jer bi takva normalna potrošnja ispunila neke moje finansijske granice vezane za gorivo/mesečno i to bi mi bilo ok...

                          @bax76
                          ne razumem tačno šta hoćeš da kažeš, jer se ne žalim na trenutne performanse, niti na potrošnju na otvorenom pri "većim" brzinama...
                          Ili hoćeš da kažeš da je 14.2L "normalna" potrošnja za 1.6 po gradu?

                          Žalim se isključivo na potrošnju po gradu, koja ruku na srce jeste svakodnevna vožnja na vrlo kratke relacije, tek što stigne da se zagreje na radnu temperaturu ja sam već stigao na odredište... Možda da svaki put kad upalim pustim nekoliko (5-10) minuta da se zagreje fino pa onda da krenem?

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            Ili hoćeš da kažeš da je 14.2L "normalna" potrošnja za 1.6 po gradu?
                            Koliko ti je tezak auto?
                            Da li ti je noga brza od skazaljke obrtomera

                            Pozz
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • bax76
                              CBC Senator XXL
                              • 07.11.2006
                              • 605
                              • BG

                              Normalna BG potrosnja 1.6 je nekih 11-12 , ali ako su kratke relacije do 5 km to naravno jos dize potrosnju. A ako auto trosi vise nego sto treba osetio bi kroz losije performanse, sve je to povezano... Tih do 10 u BG po ovakim uslovima saobracaja izvlacis sa motorima od 60ks(osim ako ne vozis ko baba po mraku, po auto putu...). Omega 2.0 kolege trosi 16 l plina. Burazerova nova Epica 2.0 od 16 - 22 l plina. 14 mozda jeste mnogo, ali oni pokazatelji trnutne brzine u prvoj i drugoj pokazuju i 20 litara trenutnu potrosnju...Grad je nemoguce uporedjivati sa drugima...Vozi sad auto do NS sa brzinom od 90 km i trosice ti ispod 7 litara.... Kao opciju naspi na drugoj pumpi... Dao sam ti i odnos potrosnje novog Punta grad/ otvoreno 9.5/ 5.3 kad tu ubacis svoje otvoreno dobijes 14l... Sve ovo je da se ne primas na price 9 litara BG i slicno... Ako oces egzaktne pokazatelje nakaci ga na racunar i ocitaces vreme otvorenosti dizni u mSec, uporedo sa drugim pokazateljima...Pozdrav

                              Sad sam se setio uzmi Sat i pogledaj koliko trosi novi Civic 1.8, na testu 12 litara po BG ! A ti motori su olicenje ekonomicnosti!

                              Comment

                              • Delkan
                                CBC Senator XXL
                                • 14.06.2005
                                • 829
                                • 60 km From BG,West


                                Originally posted by tadija
                                Pa to na otvorenom sam vozio u proseku 150km/h tako da sam zadovoljan sa potroshnjom od 7.7
                                ovo govori da je sve u redu,
                                a ovo je ono sto te ubija:
                                Originally posted by tadija
                                svakodnevna vožnja na vrlo kratke relacije

                                Comment

                                Working...
                                X