Impreza WRX '01

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uzelac
    CBC Senator XXL
    • 03.12.2006
    • 1717
    • munZe

    #16
    Originally posted by BOOST
    Naime, na 4x4 autu se kochnice sredjuju UVEK na sva 4 tochka i UVEK sa plocicama od ISTOG proizvodjacha.
    Nije pronlem sa neuskladjenim prednjim diskom prema plocicama vec prema neuskladjenim prednjim i zadnjim plocicama
    Sto ?

    Koja je razlika izmedju FWD, RWD i AWD automobila kad koce ?
    Valjda svi to rade jednako, makar dok se ne dajem gas i kocim istovremeno, eventualno tada mogu da zamislim da ima neke veze.

    Razumem i za menjanje guma, obimi, potrosnja, prenos snage, ali za kocenje bas ne mogu da zamislim kako se razlikuku 2WD i AWD automobili.
    work in progress

    Comment

    • Uzelac
      CBC Senator XXL
      • 03.12.2006
      • 1717
      • munZe

      #17
      E da, Outback 3.0l ima B6, Subaru radi samo boxere.
      work in progress

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Razumem i za menjanje guma, obimi, potrosnja, prenos snage, ali za kocenje bas ne mogu da zamislim kako se razlikuku 2WD i AWD automobili.
        Jeste da nije dobra tema za ovakav odgovor, ali ajde:

        Kod permanentne 4WD problem sa kocenjem u krivinama, (svaka krivina pa i ona najmanja) ukoliko nema frikcije koja je balansirana (napred/nazad) dolazi do toga da prednji tochkovi treba da koche trakciju zadnjih.

        Isto bi ti se desilo sa zadnjim diskovima da su stavljene plocice veceg frikcionog koeficijenta.

        Elem, ta 2 tochka koja imaju razbalansirano vecu frikciju kocenja ne da koce samo i dodatne tochkove drugog para vec i transmisiju koja je prilicnih inertnih masa.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • astrafan
          CBC Senator
          • 08.05.2005
          • 221
          • BG - PA

          #19
          radio sam WRX-a motor, a evo i outback-a sad kod mene, isto je motor, zveknuo, mi smo iz japana sve narucivali preko slovenije... trebam samo da se raspitam kako, a sto se tice filtera, rekao ti je kolega M vec, inace sipamo Motul 300v 10w40 u njih, veoma su osetljivi na lose ulje... mnogo im se klipovi i cilindri trose, jer se vrte na velikim obrtajima...
          .. just fun, nothin more..

          Comment

          • Uzelac
            CBC Senator XXL
            • 03.12.2006
            • 1717
            • munZe

            #20
            Sto se tice ulja:

            Poslednja dva puta sam sipao Castrol RS u koji se Curcic "kune" za njih i to 10W50 ako se ne varam.

            Inace, u upustvu pise 15W40.

            A ako pitam nekog japan-fan-a za misljenje svi kazu "samo Motul" koji je iako i najcesce preporucivano ulje, takodje i najosporavano u stilu "ma, motul, ulje ko ulje, pri tome, oni nemaju svoju fabriku nego im prave drugi".

            Kao i kod svega drugog, tesko je biti pametan .

            Sto se tice kocenja. Kapiram, it makes sense. Promenicemo sada svuda iste plocice pa cemo videti kako radi.
            Sutra se nadam gledam diskove pa cu znati definitivno sta dalje.

            Pozdrav, hvala jos jednom.
            work in progress

            Comment

            • Uzelac
              CBC Senator XXL
              • 03.12.2006
              • 1717
              • munZe

              #21
              Originally posted by BOOST
              Naime, na 4x4 autu se kochnice sredjuju UVEK na sva 4 tochka i UVEK sa plocicama od ISTOG proizvodjacha.
              Nije pronlem sa neuskladjenim prednjim diskom prema plocicama vec prema neuskladjenim prednjim i zadnjim plocicama
              Btw. jel se na AWD kolima jos nesto menja "UVEK NA SVA 4 TOCKA ISTOVREMENO" ?
              Ono, cisto da znam. Znao sam da moraju gume, sad saznajem za plocice, jel ima jos nesto ?

              Nisam stigao da pogledam diskove, previse sunca, morao sam se provozam na dva tocka. Kad to pogledam javljam.
              M, ako citas, vidi za taj filter i javi kad ga budes imao. Ako cale nije nasao plocice u Sloveniji, uzecu ili te joko/japo kako vec ili ove iz SWE.

              Pozdrav
              work in progress

              Comment

              • X9
                CBC Senator XXL
                • 28.06.2005
                • 3179
                • Wien-Sabac
                • RX-8 i X-9

                #22
                Originally posted by BOOST
                http://lexin.nada.kth.se/sve-ser.html


                Nije radjena nikakva linija za delove, svremena na vreme izadjem u susret inace pasivan po pitanjju delova, Shabac je tu tako da nemarim previshe, ali ako nekome stvarno srkripi mogu se pozrtvovati.

                .
                nisi valjda ovo mislio na mene...
                btw-uzelac ako ti nesto treba vici
                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                No ROTOR no MOTOR...

                Comment

                • Timothy Leary
                  CBC Senator XXL
                  • 23.04.2006
                  • 439
                  • Beograd

                  #23
                  Originally posted by astrafan
                  . mnogo im se klipovi i cilindri trose, jer se vrte na velikim obrtajima...
                  Izvinjavam se za off ali ovo moram da pitam. Vidim dosta se po netu vlasnici zale upravo na ovaj problem. U cemu je ovde caka, jer ne bih rekao da je problem u brzini klipa? S obzirom da im je hod 75mm i da je redline vec na 7000, ovo uopste nije velika brzina klipa za jedan ozbiljan motor. Odakle tolika frikciona energija? Jel problem u velikoj povrsini karike?

                  Comment

                  • Uzelac
                    CBC Senator XXL
                    • 03.12.2006
                    • 1717
                    • munZe

                    #24
                    Ja nisam primetio previse zalbi, makar ne korisnika koji koriste automobile sa agregatom koji radi kako je fabrika predvidela.
                    90% onoga sto sam video da se zale jeste tjunirano, vise ili manje.

                    Srebrni WRX koji je astrafan radio, koliko se secam, receno je da ga je vlasnik prilicno zlostavljao. Za Outback nemam info.
                    No, obzirom koliko matorih Subaru-a vidjam po ulicama, naravno, pri tome uzimam u obzir da se ti automobili po defaultu jako retki, mislim da je Subaru u najmanju ruku jednak slicnim/konkurentskim modelima.
                    Da ne mislim tako, verovatno ne bi vozio isti .
                    work in progress

                    Comment

                    • Uzelac
                      CBC Senator XXL
                      • 03.12.2006
                      • 1717
                      • munZe

                      #25
                      Dakle, cale je bio do Slovenije pa do Nemacke i usput nije naisao ni na jednog Subaru dilera. Ne preostaje mi nista drugo nego da pazarim plocice ovde.

                      Boost, M, mikimazda koja je preporuka od toga sto ste pobrojali?

                      MK Kashiyama i Jokoparts ima ovde, a Mintex moze da stigne iz SWE. Ako neko ima mogucnost da nabavi/zna gde ima neceg cetvrtog.

                      10-20? gore dole ne predstavlja problem, tako da vas molim za preporuku na osnovu kvaliteta. Menjam i prednje i zadnje plocice. Pogledao sam diskove, majstor rece da su OK tako da oni ostaju do daljnjeg.
                      work in progress

                      Comment

                      • starac vujadin
                        CBC Senator XXL
                        • 27.08.2005
                        • 2617
                        • Stari grad

                        #26
                        Sto se tice servisa i Interspeed i Gradjevinar koji su ovlasceni dileri moraju da imaju obezbedjen servis, tako da bi morali da znaju da urade barem redovni servis i da promene osnovne delove.
                        Ljudi koji vole Subaru i nemaju problem s lovom (koa sto je Milan Beko) do sada su terali svoja kola na servis u Madjarsku.
                        Kad bih imao Subaru, a ne bih zeleo da idem do Madjarske, terao bih auto kod Plaskovica (Porsche) pos uslovom da se oporavio od saobracajne nesrece koju je imao. Plaskovic je sef mehanicarskog tima Vladana Petrovica, naseg sampiona u reliju koji vozi vrlo ozbiljno pripremljenu Imprezzu.

                        Comment

                        • Uzelac
                          CBC Senator XXL
                          • 03.12.2006
                          • 1717
                          • munZe

                          #27
                          Interspeed nema servis, dok je Graditelj u NS.
                          U BG jedini servis drzi Curcic.
                          work in progress

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            Originally posted by Uzelac
                            Dakle, cale je bio do Slovenije pa do Nemacke i usput nije naisao ni na jednog Subaru dilera. Ne preostaje mi nista drugo nego da pazarim plocice ovde.

                            Boost, M, mikimazda koja je preporuka od toga sto ste pobrojali?

                            MK Kashiyama i Jokoparts ima ovde, a Mintex moze da stigne iz SWE. Ako neko ima mogucnost da nabavi/zna gde ima neceg cetvrtog.

                            10-20? gore dole ne predstavlja problem, tako da vas molim za preporuku na osnovu kvaliteta. Menjam i prednje i zadnje plocice. Pogledao sam diskove, majstor rece da su OK tako da oni ostaju do daljnjeg.
                            Plocice po osovini u subaru servisima su preko 130? po osovini.
                            Dobro je da nije nasao servis, pao bi covek u nesvest


                            Mintex koje se prodaju ovde kod mene su Low Budget klasa.
                            Dakle plocice standardnog kvaliteta, allaround tipa.

                            Ove druge 2 marke koje pominjes mi neznace nista

                            Procitaj ovo:
                            http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 0115#10115
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • starac vujadin
                              CBC Senator XXL
                              • 27.08.2005
                              • 2617
                              • Stari grad

                              #29
                              Interspeed vec godinama ima svoj servis gde odrzavaju kola iz svog sportskog tima. Verovatno da tu mogu da odrade i servis, ali s obzirom da nisu zadovoljni saradnjom sa regionalnim dilerom Subarua, moguce je da ga vise i ne prodaju.

                              Comment

                              • Uzelac
                                CBC Senator XXL
                                • 03.12.2006
                                • 1717
                                • munZe

                                #30
                                Hvala za korisne info "starce".
                                Videcu za Plaskovica, mozda i oteram WRX-a tamo. Prica je da je Subaru takav kakav je zato sto su osnivaci fabrike ucili zanat u Porsche-ovoj fabrici.
                                Nemam nikakva iskustva sa ovim servisom, ali ako je dobar majstor vredi pobati.

                                Sto se tice Interspeed-a kao dilera Subarua, pa ne verujem da su prestali da ga rade iz nekoliko razloga.
                                1. Uzeli su Subaru tek nedavno, mislim da nema ni 6 meseci
                                2. Pre neki dan sam video u Merkatoru promociju, upravo Interspeed-a za Forester.

                                Pozdrav!
                                work in progress

                                Comment

                                Working...
                                X