Ovo jeste off za ovu temu ali se jedan deo moze odseci i prebaciti u novu temu tipa High Flow Filters
Prva stvar je sto 4 konja ne mozes osetiti sem ako se u toku voznje trenutno ne rode. Da se ne lazemo. Ali na papiru izuzetno vrede konj po konj. Sigurno se vise dobije nego sa menjanjem dihtunga
"A opet kaze da u trecoj pri brzini od 71mph u mesto fabrickih 103ks auto sa k&n filterom ima 113ks..."
@VTEC, To je ono sto je glavno kod filtera a sto ljudi zovu odziv na gas, znaci poveca ti malo krivu ali ti max snagu ne poveca neshto bitno. Svi gledaju peak a ne gledaju kompletnu krivu.
Prva stvar je sto 4 konja ne mozes osetiti sem ako se u toku voznje trenutno ne rode. Da se ne lazemo. Ali na papiru izuzetno vrede konj po konj. Sigurno se vise dobije nego sa menjanjem dihtunga

"A opet kaze da u trecoj pri brzini od 71mph u mesto fabrickih 103ks auto sa k&n filterom ima 113ks..."
@VTEC, To je ono sto je glavno kod filtera a sto ljudi zovu odziv na gas, znaci poveca ti malo krivu ali ti max snagu ne poveca neshto bitno. Svi gledaju peak a ne gledaju kompletnu krivu.
Comment