Honda Air Flow Filter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BGILLEGAL
    CBC Senator XXL
    • 22.05.2006
    • 653
    • Beograd

    #16
    Ovo jeste off za ovu temu ali se jedan deo moze odseci i prebaciti u novu temu tipa High Flow Filters

    Prva stvar je sto 4 konja ne mozes osetiti sem ako se u toku voznje trenutno ne rode. Da se ne lazemo. Ali na papiru izuzetno vrede konj po konj. Sigurno se vise dobije nego sa menjanjem dihtunga

    "A opet kaze da u trecoj pri brzini od 71mph u mesto fabrickih 103ks auto sa k&n filterom ima 113ks..."
    @VTEC, To je ono sto je glavno kod filtera a sto ljudi zovu odziv na gas, znaci poveca ti malo krivu ali ti max snagu ne poveca neshto bitno. Svi gledaju peak a ne gledaju kompletnu krivu.

    Comment

    • PINHEAD
      CBC Senator XXL
      • 30.03.2005
      • 373
      • BG, Vidikovac

      #17
      Evo da ja sad pitam konkretno:

      Jel neko od vas ima predstavu koliko se "oseti" i na koji nacin 10ks? Odnosno jel neko od vas sedeo u autu od 100 i 110 konja pa da moze da kaze tako nesto? Ne verujem da biste primetili. Primera radi, ja sam vozio Vedranov kupe od 125ks i nisam nesto specijalno primetio 35ks razlike. Pogotovo zato sto je tih 35ks visoooko kad motor vec urla i jako je tesko primetiti zbog, jelte, utiska.
      Tesko je biti objektivan u takvim situacijama, dobitak od 10ks jeste podvig u NA tjuningu, ali je primetan samo na papiru, na stazi, na drag-u. Na bulji i vratu - tesko!
      EI9, EJ9, EK9......

      Comment

      • level3
        CBC Senator XXL
        • 29.01.2006
        • 857
        • BGD, V.B. Karaburma

        #18
        Vidi se da nisi dragovan WTF is dragovan
        www.hondaclub.co.rs = SeXution - Revolution - Hondaution =

        Comment

        • foRce
          CBC Senator
          • 03.11.2005
          • 213
          • Novi Beograd
          • Honda Accord Sport, Rover 600

          #19
          Ja sam razmisljao da ponovo na prolece stavim pecurku, ali ne verujem da cu to uraditi.Kao prvo, stvarno se mnogo dobro cuje auto i to je jedino sto dobijam, ali te to tera da ga vrtis non stop, potrosnja skace, haba se menjac i jos gomila stvari....tako da ipak ostavljam stock filter, moj auto je limuzina za uzivanje a ne sportak.
          Recimo u Centru boban je Sparco bio oko 10.000din.
          ________________________________
          http://www.cardomain.com/ride/827637
          HONDA Club Serbia

          Comment


          • #20
            Primera radi, najlakse je kod panel filtera, Sale ce sacuvati svoj stari, pa nek se odradi dyno na obe varijante..

            Kod mene je malo komlikovanija varijanta sa stavljanjem i skidanjem kucista filtera, pa ne bih nudio svoj auto kao test model, ali ako je nekom lakse, onda mozemo i da testiramo sa pecurkom ili bez...

            Comment

            • markokg1982
              CBC Senator XXL
              • 19.05.2007
              • 409
              • Kg-Bg

              #21
              Originally posted by PINHEAD
              Evo da ja sad pitam konkretno:

              Jel neko od vas ima predstavu koliko se "oseti" i na koji nacin 10ks? Odnosno jel neko od vas sedeo u autu od 100 i 110 konja pa da moze da kaze tako nesto? Ne verujem da biste primetili. Primera radi, ja sam vozio Vedranov kupe od 125ks i nisam nesto specijalno primetio 35ks razlike. Pogotovo zato sto je tih 35ks visoooko kad motor vec urla i jako je tesko primetiti zbog, jelte, utiska.
              Tesko je biti objektivan u takvim situacijama, dobitak od 10ks jeste podvig u NA tjuningu, ali je primetan samo na papiru, na stazi, na drag-u. Na bulji i vratu - tesko!
              poredis babe i zabe! ne mozes da poredis dva razlicita automobila pogotovo jer dobro znas sta se desava sa pravim fabrikckim ks posle predjenih 100k kilometara (nestaju) + ajd da u tvoj primer ukljucimo i tezinu auta. desavalo mi se da, kada se vozim sa drugarom ciji auto ima 180ks, cini mi se da mi se lepe ledja za sediste a opet ga dobijam 1 na 1
              da ti odgovorim konkretno na tvoje pitanje-moze!
              pisao sam u mojoj temi da kada sam zamenio standard filter sa hladnim kn nisam osetio nista pa sam siguran da nisam dobio vise od 1-2ks a to ne moze niko da oseti razliku pogotovo sto se umesa zvuk.
              ista prica i za zadnji lonac
              e, kada sam stavio 4-2 granu, mnooogo sam razlike osetio i to ne samo ja nego svako ko je vozio moj auto pre i posle
              s obzirom da nisam granom dobio vise od 5ks, dolazim do zakljucka da se 5ks oseca.
              http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

              Comment

              • -Vedran-
                CBC Senator XXL
                • 03.10.2004
                • 3255
                • Beograd

                #22
                Pinhead, razlike ima, ali ne nista strasno. Mislim da je ja vise osetim nego ti kad vozim tvoj auto. Jer ti ocekujes da za 35ks vise auto mora da leti, a ustvari nije tako. To je ono sto ja pricam, ljudi ne mogu da osete par konja na gasu. To su sve lazni osecaji.

                Ali kad kazes 35ks, mislis to je sad zver, ali u pravu si, nije. To jeste razlika, ali neznatna.

                A i na sve to ti imas 100ks u hrcku sigurno, a ja sigurno nemam 125ks zbog plina.
                Power of dreams !!!

                Comment

                • V-Tec
                  CBC Senator XXL
                  • 30.06.2006
                  • 1615
                  • Beograd
                  • '89 Civic d16a6

                  #23
                  Originally posted by markokg1982
                  uskoro i ja skidam hladan usis i KN jer pored buke koje stvara
                  Tebi to buka???E pravi si penzioner...
                  D16 kad se zavrti, daje bas lep zvuk: http://www.youtube.com/watch?v=ceY5cs76rD0

                  Originally posted by markokg1982
                  jedan od nacina da se spreci ili ublazi ulazak prasine u motor je da se filter naulji
                  Ne ulji se svaka "pecurka"...

                  P.S.Deo ove teme bih mogao u chat...
                  shuto-expressway.com

                  Comment

                  • sale vti
                    CBC Senator XXL
                    • 05.12.2007
                    • 316
                    • bgd-zemun
                    • ctr

                    #24
                    Ljudi 90% vas je potvrdilo ono sto sam ja rekao, a naravno slazem se i sa onih 10% ali realno treba za te stvari imati parica!!!!
                    Isto ja tu razliku sa pecurkom i standardnim filterom mogu da uporedim i kao voznju po mraku i danu!!
                    jeste li primetili da vam auto ide rasterecenije po noci i da ripa i na najmanji dodir gasa, tj za nijansu bolje nego preko dana!??? Redji vazduh radi svoju stvar i to je to....
                    Sto kaze force pecurka samo moze da ti poboljsa potrosnju jer si onda ko dete i samo stiskaj da se cuje, i tome stvarno nikad kraja...a po dzepu udara li udara...
                    V-Tec covek, kada budes krenuo na more autom ja cu te castim i izduv i pecurku, pa cu te pitam ya misljenje kad se vratis, naravno ako se ne vratis LUD!!!! Ljubomoran Ljubomoran Ljubomoran
                    To je sve ok, ali posle nekog vremena stvarno pocne da udara po zivcima...
                    Mess with the best, die like the rest!!!

                    Comment

                    • NemaN
                      CBC Senator XXL
                      • 29.11.2004
                      • 1560
                      • munze

                      #25
                      sto se mene tice meni je fabricko reshenje filtera extra ....ima 2 dovoda vazduha i to direktno ispod branika ...

                      ono sto bi svako od vas trebao da uradi to je pravljenje kucista za pecurku...ne znam zasto bi skidali ...

                      jedno od boljih resenja je i simoton filter u kucistu koji izgleda ovako....




                      jos dobrih primera:









                      najbolje resenje je pecura u braniku ali onda mora ventil koji ce u sluceju bare da izbaci vodu napolje
                      I'm not caucasian, I'm championship white

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by sale vti
                        Ljudi 90% vas je potvrdilo ono sto sam ja rekao, a naravno slazem se i sa onih 10% ali realno treba za te stvari imati parica!!!!
                        Isto ja tu razliku sa pecurkom i standardnim filterom mogu da uporedim i kao voznju po mraku i danu!!
                        jeste li primetili da vam auto ide rasterecenije po noci i da ripa i na najmanji dodir gasa, tj za nijansu bolje nego preko dana!??? Redji vazduh radi svoju stvar i to je to....
                        Sto kaze force pecurka samo moze da ti poboljsa potrosnju jer si onda ko dete i samo stiskaj da se cuje, i tome stvarno nikad kraja...a po dzepu udara li udara...
                        V-Tec covek, kada budes krenuo na more autom ja cu te castim i izduv i pecurku, pa cu te pitam ya misljenje kad se vratis, naravno ako se ne vratis LUD!!!! Ljubomoran Ljubomoran Ljubomoran
                        To je sve ok, ali posle nekog vremena stvarno pocne da udara po zivcima...
                        Ili jednostavno stavis prigusivac, i nema problema, ja proverio, dere mi se kako treba u gradu, a kad idem van grada, stavim prigusivac..Ma lazem, pustim ga da se dere i tada, jednom sam stavio, kad sam vozio starije ljude, njima kao smeta...

                        Inace, kad mi dodjete u subotu, ponecu katalog, ima tu svih mogucih resenja, panela, pecurki, setova, kitova, macaka...

                        Comment

                        • -Vedran-
                          CBC Senator XXL
                          • 03.10.2004
                          • 3255
                          • Beograd

                          #27
                          Za one koji hoce da im se dere auto, nek skinu rezonantnu kutiju i dobice zvuk kakav hoce.
                          Power of dreams !!!

                          Comment

                          • hondaholic
                            CBC Senator
                            • 20.09.2007
                            • 201
                            • Beograd
                            • 1993 Honda CIVIC 4x4

                            #28
                            Ja nemam tih problema

                            1979 Chewrolet Camaro (for junk!!) but with potencial, 1974 Jaguar HE v12, Honda Civic Shuttle 4wd slamed, in perspecitve 2000 Mustang GT

                            Comment

                            • V-Tec
                              CBC Senator XXL
                              • 30.06.2006
                              • 1615
                              • Beograd
                              • '89 Civic d16a6

                              #29
                              Originally posted by NemaN
                              ventil koji ce u sluceju bare da izbaci vodu napolje
                              Mislis na ovo:

                              Air Bypass Valve



                              Po kom principu to radi?
                              shuto-expressway.com

                              Comment

                              • 1nsane
                                CBC Senator XXL
                                • 28.05.2007
                                • 388
                                • Umcari - Grocka

                                #30
                                Originally posted by hondaholic
                                Ja nemam tih problema

                                Daj bre kaci te slike normalno - usinuo sam vrat gledajuci.
                                NO BRAIN
                                NO PAIN
                                1_N_S_A_N_E

                                Comment

                                Working...
                                X