Honda Air Flow Filter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BGILLEGAL
    CBC Senator XXL
    • 22.05.2006
    • 653
    • Beograd

    #31
    "TO" sto je na slicicama se u kompletu zove CAI iliti Cold Air Intake Tolko me pinhead naucio hehehe

    On izoluje vruci od hladnog sektora i vazduh ulazi u iz gladnog sektora pravac u motor.

    Comment


    • #32
      Originally posted by 1nsane
      Originally posted by hondaholic
      Ja nemam tih problema

      Daj bre kaci te slike normalno - usinuo sam vrat gledajuci.
      Slazem se za slike...

      Inace, sredi taj poklopac, sav se oljustio, videces kako je to kod Kornela uradjeno...Zamisli JDM snezno belo...

      Comment

      • hondaholic
        CBC Senator
        • 20.09.2007
        • 201
        • Beograd
        • 1993 Honda CIVIC 4x4

        #33
        nemam vremena druze ni da ga operem kako valja! ubise me na poslu a kuci zena
        nabavio boju (belu naravno), josh samo da osmirglam i omalam. slikacu radove i okacicu slike u mom predstavljanju. nedelja verovatno, kad se vratim iz N.S-a
        1979 Chewrolet Camaro (for junk!!) but with potencial, 1974 Jaguar HE v12, Honda Civic Shuttle 4wd slamed, in perspecitve 2000 Mustang GT

        Comment


        • #34
          Originally posted by hondaholic
          nemam vremena druze ni da ga operem kako valja! ubise me na poslu a kuci zena
          nabavio boju (belu naravno), josh samo da osmirglam i omalam. slikacu radove i okacicu slike u mom predstavljanju. nedelja verovatno, kad se vratim iz N.S-a
          Jeeeee, o tome ti pricam.

          Comment

          • PINHEAD
            CBC Senator XXL
            • 30.03.2005
            • 373
            • BG, Vidikovac

            #35
            Originally posted by markokg1982

            poredis babe i zabe! ne mozes da poredis dva razlicita automobila pogotovo jer dobro znas sta se desava sa pravim fabrikckim ks posle predjenih 100k kilometara (nestaju) + ajd da u tvoj primer ukljucimo i tezinu auta. desavalo mi se da, kada se vozim sa drugarom ciji auto ima 180ks, cini mi se da mi se lepe ledja za sediste a opet ga dobijam 1 na 1
            da ti odgovorim konkretno na tvoje pitanje-moze!
            pisao sam u mojoj temi da kada sam zamenio standard filter sa hladnim kn nisam osetio nista pa sam siguran da nisam dobio vise od 1-2ks a to ne moze niko da oseti razliku pogotovo sto se umesa zvuk.
            ista prica i za zadnji lonac
            e, kada sam stavio 4-2 granu, mnooogo sam razlike osetio i to ne samo ja nego svako ko je vozio moj auto pre i posle
            s obzirom da nisam granom dobio vise od 5ks, dolazim do zakljucka da se 5ks oseca.
            1. Ja ti lepo kazem, da tih 10ks ima funkciju na dragu ili stazi ili papiru. Na ledjima uglavnom ne, pogotovo kod Hondinih motora koji uglavnom dobijaju na visokim obrtajima.

            2. Hladan KN ne verujem da si imao, osim ako nisi imao izolator pecurke. Ispravi me nisam siguran sta si imao.

            3. Mala deca znaju da se zadnjim loncem regulise samo zvuk. Tu nema price o konjskim snagama niti o obrtnom momentu.

            4. Kako znas koliko si dobio ks granom? Uzgred, za tvoju informaciju, imas razlicite grane, i razlicite 4-2-1 grane, mislim konstrukcijski. Neke daju u nizem a neke u visem delu krive, neke daju manje ali u sirem opsegu a neke samo na uskom opsegu ali puno.

            Znaci taj zakljucak do kog si ti dosao da se 5ks oseca je nedovoljno definisan. Gde ti se oseca tih 5ks ako je uopste 5ks? Na 3k, na 4k, na 5k?

            Ljudi, prestanite da pricate o motoru iskljucivo u konjskim snagama, kilovatima, njutnmetrima. Presudno je kako su te velicine rasporedjene na krivoj snage / obrtnog momenta. To je ono sto daje karakter motoru.

            Da li znas sta se desava pri paljenju VTEC-a? Snaga i obrtni momenat ti momentalno skacu za oko 30 - 40ks. Tjuniraj motor da dobije 30 - 40ks. Nikad ti osecaj nece biti isti kao kad se upali VTEC. Jer ces tih 40ks dobiti gradualno, od recimo 4k do 7k obrtaja. To ne znaci da auto nece ici podjednako brzo kao i onaj sa VTEC-om. To samo znaci da ces manje osetiti tih 40ks. Odnosno tvoja ce ih proceniti na manje nego sto zaista jeste, u odnosu na isti automobil ali sa fabrickih 40ks preko VTECa.

            Timi, gde gresim?
            EI9, EJ9, EK9......

            Comment


            • #36
              Sram me bilo, moram jos da ucim detalje o Hondi...

              Comment

              • V-Tec
                CBC Senator XXL
                • 30.06.2006
                • 1615
                • Beograd
                • '89 Civic d16a6

                #37
                @Markokg1982: U pravu je Pinhead, ti imas obican short ram intake...
                A hladan usis iliti CAI je ovo:







                shuto-expressway.com

                Comment

                • veljabandit
                  CBC Član
                  • 23.09.2007
                  • 70
                  • BGD, B.brdo

                  #38
                  Zanimljivo je kako ste svi u fazonu brzine, drag, race, ludilo, tuning a onda se slozite kako ne bi trebalo voziti sa pecurkom jer te zvuk pali pa udaris po gasu pa te boli po dzepu.
                  Mislim da definitivno treba malo da se iskulira na ovom forumu i da se konstruktivno prica ako moze a ne da jedni drugima pokazujemo ko je pametniji. Jos su ludji oni koji postave neko pitanje pa se onda raspravljaju sa drugim neistomisljenicima jer nece da prihvate drugacije razmisljanje i onda se sve zavrsi bez konkretnog zakljucka.
                  Ako mislite, sto se high flow filtera tice, da su prevara onda ste definitivno SRBI, NAROD NAJPAMETNIJI. Ziveli VI meni, uzivam na ovom forumu.

                  Comment

                  • civic...
                    CBC Član
                    • 18.12.2006
                    • 39
                    • greece solun

                    #39
                    nema osetne snage sa filterom na hondi samo dobijes zvuk i onda ga stisces pa mislis al sad ide,evo konkretno za civica 6generacije 1400 sa 75 ili 90 hp najbolji tuning je drugi menjac sa d16y8 a oznaka menjaca je S-40 ima dosta krace omere i dosta brze ide u visoke obrtaje

                    Comment

                    • -Vedran-
                      CBC Senator XXL
                      • 03.10.2004
                      • 3255
                      • Beograd

                      #40
                      Kratki menjaci su sa:

                      D16Z6
                      D16Y8
                      D16Y2

                      Najkraci je poslednji, a prvi je najduzi od ova tri.
                      Bitno je da menjac na sebi ima oznaku B000, a ne A000, to znaci da je kratak.
                      Power of dreams !!!

                      Comment

                      • civic...
                        CBC Član
                        • 18.12.2006
                        • 39
                        • greece solun

                        #41
                        da ta tri menjaca su kratka i mislim da je to najbolji tuning za povijati se od semafora do semafora.a sto se tice gljiva koje uvlace prasinu najbolje je:da se uzme stari orginal filter i da se isece onaj papir i da se navuce zenska najlon carapa 1-2 puta i da se ona namasti onim uljem za filtere onda sto gljiva propusti ovo nece sigurno.

                        Comment

                        • PINHEAD
                          CBC Senator XXL
                          • 30.03.2005
                          • 373
                          • BG, Vidikovac

                          #42


                          charapa - tuning
                          EI9, EJ9, EK9......

                          Comment

                          • markokg1982
                            CBC Senator XXL
                            • 19.05.2007
                            • 409
                            • Kg-Bg

                            #43
                            Originally posted by PINHEAD
                            1. Ja ti lepo kazem, da tih 10ks ima funkciju na dragu ili stazi ili papiru. Na ledjima uglavnom ne, pogotovo kod Hondinih motora koji uglavnom dobijaju na visokim obrtajima.

                            2. Hladan KN ne verujem da si imao, osim ako nisi imao izolator pecurke. Ispravi me nisam siguran sta si imao.

                            3. Mala deca znaju da se zadnjim loncem regulise samo zvuk. Tu nema price o konjskim snagama niti o obrtnom momentu.

                            4. Kako znas koliko si dobio ks granom? Uzgred, za tvoju informaciju, imas razlicite grane, i razlicite 4-2-1 grane, mislim konstrukcijski. Neke daju u nizem a neke u visem delu krive, neke daju manje ali u sirem opsegu a neke samo na uskom opsegu ali puno.

                            Znaci taj zakljucak do kog si ti dosao da se 5ks oseca je nedovoljno definisan. Gde ti se oseca tih 5ks ako je uopste 5ks? Na 3k, na 4k, na 5k?
                            1. pa ako 10ks ima funkciju samo na dragu ili na papiru, sta je onda to sto sam ja dobio granom 4-2? tj sta je to sto osecam kada bolje ide??
                            2.imao sam obicnu ne markiranu pecurku a sada cold air intake tj cev sa kn pecurkom koja je izvucena pored akumulatora a ispod postoji prolaz za vazduh i ponavljam da na to nisam osetio nista (tu mozda oseca samo drag ili papir sa dina)
                            3. samo si ponovio ono sto sam i ja rekao tj tu snage nema pa necu o tome da komentarisem dalje
                            4. znam da postoje razlicite grane. 4-1 je za vise obrtaje tj one se kace na VTEC motore a 4-2 na moj. s obzirom da ne volim kada se neko gadja konjima, namerno sam pomenuo cifru oko 5ks jer se ne dobijaju tako lako a 2-3 ks ne mogu da osetim a posle grane se oseca razlika a osecaj je kao da se pali VTEC koga nemam na nekih 4,5k-5k.
                            http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

                            Comment

                            • PINHEAD
                              CBC Senator XXL
                              • 30.03.2005
                              • 373
                              • BG, Vidikovac

                              #44
                              Originally posted by markokg1982

                              znam da postoje razlicite grane. 4-1 je za vise obrtaje tj one se kace na VTEC motore a 4-2 na moj. s obzirom da ne volim kada se neko gadja konjima, namerno sam pomenuo cifru oko 5ks jer se ne dobijaju tako lako a 2-3 ks ne mogu da osetim a posle grane se oseca razlika a osecaj je kao da se pali VTEC koga nemam na nekih 4,5k-5k.
                              Vidis, po ovome se vidi koliko ti u stvari ne poznajes neke stvari do kraja, a to je vrrrrlo bitno u tematici kojom se mi ovde bavimo. Jer upravo to nepoznavanje materije do kraja ce te sutra kostati i vremena i zivaca.

                              Generalno je pravilo ( a i njega permutuju ) da su 4-1 grane za srednje i vise a 4 - 2 - 1 grane za nize obrtaje. Moze biti ali itekako i ne mora.



                              to je samo delic onoga sto mozes naci o granama za Hondine motore

                              Kao sto mozes da primetis jedina osoba koja je imala nesto da zameri mom izvoru informacija je upravo ona koja se bas na tvom primeru pokazala kao vrlo strucna i profesionalna i, nadasve, velikim poznavaocem tjuning materije


                              A sto se tice gadjanja konjima, mi se ne gadjamo nego odsad lepo merimo, pa makar i obican dihtung bio u pitanju. Ja sam izmenjao kompletan usisno - izduvni sistem, pa opet, nigde se nisam usudio da kazem da sada imam ovoliko ili onoliko konja, bez obzira na to sta mi moja ledja govore. Kad budem izmerio recicu, a i to onda nije merodavno da kaze koji je dobitak jer nisam merio pre montaze. Dakle to ce samo oslikati trenutno stanje stvari.

                              Aj ti meni kazi sad lepo koliko si ti konja dobio izduvnom granom u tom 4,5 - 5k opsegu? I cime mozes to da potvrdis? A takodje mi reci i koliko si siguran da nisi nista dobio KN filtrom i cevkom? Ti ne osecas, mozda je malo, ali mozda je ipak tu, to samo dino moze da pokaze.

                              Jos jedna digresija - VTec ti je vec pomenuo da ti nemas CAI nego Short Ram intake. CAI ima ili karbonsku izolaciju pecurke od motornog prostora, ili je spusten u branik.

                              To sto ti postoji prolaz za vazduh tamo gde je pecurka ti ne garantuje da vreo vazduh iz motornog prostora ne dolazi do tvoje pecurke i u****va se zajedno sa hladnim vazduhom od spolja. Zato i postoji izolator pecurke.
                              Al dobro, ajd sad, da ne bude opet, Djura - mooda od kolibrija....
                              EI9, EJ9, EK9......

                              Comment

                              • -Vedran-
                                CBC Senator XXL
                                • 03.10.2004
                                • 3255
                                • Beograd

                                #45
                                Marko, mislim da me secanje ne vara i da tvoj "CAI" nije original KN.
                                Njega bi mnogo skuplje platio

                                Ispravi me ako greshim...
                                Power of dreams !!!

                                Comment

                                Working...
                                X