Golf II - termostat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milan_g1
    CBC Senator XXL
    • 07.02.2007
    • 863
    • Karaburma

    #16
    Ja sam skoro menjao termostat, 87 stepeni QH je proizvodjac, samo su taj imali u radnji i sam sam ga zamenio, nemam kanal pa sam se malo pomucio (panj, daska...) ali vredelo je. Za sada radi dobro, jedino sto sam ocekivao da ce brze da postize radnu temperaturu ali nije ni bitno, kada je jednom podigne kazaljka stoji zakucana na sredini bez obzira na nacin voznje.

    Primetio sam da sa starim termostatom sa kojim nisam postizao radnu temperaturu, u najboljem slucaju tek malo preko hladnog, cesto je palio ventilator, posle voznje ugasim auto upali mi se ventilator... Leti se palio svaki cas! Sa novim termostatom vidim kad kazaljkica krene malo preko pola, pa se spusti na polovinu (otvori termostat) ali ventilator se od zamene upalio jednom ili dva puta sto sam primetio, posle voznje nikada! U cemu je caka?
    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #17
      Caka je sto si ono desavanje pratio leti a ovo sada se desava zimi. A pojacano paljenje ventilatora si imao leti sto vozis dizela pa kada ugasis motor komora, klipovi cilindri su usijani vise nego kod benzinca pa voda u glavi ide na malo vislje temperature a pritom termostat ti nije dobro zatvarao, pa malo pusti tu pregrejanu vodu.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • JAPANX
        CBC Senator XXL
        • 10.08.2006
        • 2159
        • Beograd

        #18
        termostat ne samo sto moze da stane fizicki, mora i da odgovara u dimenzijama duzine i i precnika donjeg tanjirica kako bi zatvarao normalno i pravio potreban bajpas

        mnogi guraju svasta gledajuci samo precnik i temperaturu a potrebno je staviti termostat koji je odredjen za taj auto jer neki je centralan a neki ekscentrican... neki je kraci a neki duzi... isto tako treba obratiti paznju na gumicu termostata koja dihtuje i to je pravi posao

        Comment

        • milan_g1
          CBC Senator XXL
          • 07.02.2007
          • 863
          • Karaburma

          #19
          Nije samo leti, i kada su temperature bile oko 15 stepeni posle malo jace voznje ugasim auto a upali mi se ventilator. Meni je bilo cudno sto se pali a kazaljkica skoro pa u hladnom... Mada kad malo bolje razmislim sada posle ovog tvog odgovora polako mi sve to dobija smisao... imam dva termodavaca u glavi, jedan je za kazaljkicu a drugi za grejace. Sa strane na hladnjaku mislim da je termoprekidac jer sa njega cini mi se zica ide na ventilator. Malo mi je sve to nejasno jer ispada da mi je toplije bilo u hladnjaku nego u glavi motora..... malo sam zbunjen ali nije ni bitno, sada je ok!

          Thanks, pozdrav
          "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

          Comment

          • Chila
            CBC Senator XXL
            • 18.07.2008
            • 401
            • Kos. Mitrovica

            #20
            Ma nije toplije u hladnjaku nego u glavi motora,tako je izvedeno jer je lakse i bolje da se glava ne bi dodatno opterecivala sa jos jednim otvorom. Temperatura u glavi motora je recimo za 10-15 stepeni (ovo je odokativno) veca nego temperatura u hladnjaku a termodavac je tako nastelovan da otvara na neku tmperaturu koja je srazmerna temeraturi glave i na taj se nacin obezbedjuje pravilno funkcionisanje!
            Samo vas gledam ...

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #21
              Ma sve je ok. Kada ugasis auto pokazivac na tabli ne radi. Hladnjak dobije vrelu vodu jer se ona vise zagreva u glavi kada zaustavis motor jer pumpa ne vrti vodu a temperatura vode raste, i kada ta voda dotakne termoprekidac upali se ventilator koji se ugasi kada se spusti temperatura u hladnjaku, pa opet vrela voda dotakne prekidac pa opet sve u krug
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • milan_g1
                CBC Senator XXL
                • 07.02.2007
                • 863
                • Karaburma

                #22
                OK, da ne trujem coveku temu vise, sa novim termostatom je sve kako treba da bude. Stari termostat nije imao onaj tanjir a novi ima, to me malo bunilo kad sam skinuo stari, ali posto je mogao da stane stavio sam ga da vidim razliku. Lepse se ponasa sa novim tako da taj stari mozda nije bio odgovarajuci.

                Pozdrav
                "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                Comment

                • Chila
                  CBC Senator XXL
                  • 18.07.2008
                  • 401
                  • Kos. Mitrovica

                  #23
                  Kako je onda zatvarao ako nije imao tanjiric?
                  Samo vas gledam ...

                  Comment

                  • milan_g1
                    CBC Senator XXL
                    • 07.02.2007
                    • 863
                    • Karaburma

                    #24
                    Nisam lepo objasnio, naravno da ima onaj tanjiric sto otvara i zatvara, novi ima jos neki kao sesiric, uh al ga objasnih, nacicu slike, jednostavnije je
                    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                    Comment

                    • Chila
                      CBC Senator XXL
                      • 18.07.2008
                      • 401
                      • Kos. Mitrovica

                      #25
                      E to je vec druga stvar,razumem te,taj sesiric naleze na ivicu otvora koji zatvara i prakticno ga preklapa,ako sam sad je lepo razumeo ili objasnijo
                      Samo vas gledam ...

                      Comment

                      • cordober
                        CBC Član
                        • 28.05.2008
                        • 66
                        • Beograd

                        #26
                        Originally posted by M-power
                        cordober......tvoj je onaj mali u plasticnom kucistu termostat?
                        Svrati do radnje ja cu ti dati jedan da probas koji se pokazao da radi na par tih ABD motora vag grupacije. Ne moras da platis


                        Druze moj, nije taj sa plasticnim kucistem. Obican metalni, sa gumicom na velikom sesiricu. E sad jedino ako neko pre mene nije izvadio taj termostat u kucistu pa ubacio ovaj. Ali i sa ovim je radio kako treba evo vec 4 godine do pre 2 meseca.
                        A da ja naidjem ipak do radnje pa da ti vidis na licu mesta koji termostat treba?
                        Naravno da cu da platim sta kosta, pa i ti treba 'leba da je'es.
                        Izvinjavam se za OFF.
                        Zasto sve sto je lepo ima decka?

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #27
                          Znam koji ide ja sam permutovao oznake AUD, ABD

                          Pa dobro 4 godine nije lose
                          Na pr. onaj koji bi trebao da radi GATES-ov ti je oko 1000din. Inace cene pocinju od 500din
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • cordober
                            CBC Član
                            • 28.05.2008
                            • 66
                            • Beograd

                            #28
                            Originally posted by M-power
                            Znam koji ide ja sam permutovao oznake AUD, ABD

                            Pa dobro 4 godine nije lose
                            Na pr. onaj koji bi trebao da radi GATES-ov ti je oko 1000din. Inace cene pocinju od 500din

                            Tih od 500 din sam menjao 3 kom. Imas li u radnji taj Gates od 1000, da naidjem danas oko 15 casova da probam i njega? 84 stepena.
                            Zasto sve sto je lepo ima decka?

                            Comment

                            • ZOKI-GTI
                              CBC Član
                              • 16.08.2008
                              • 65
                              • novi beograd

                              #29
                              Kupio sam Gates termostat sa gumicama u kompletu, otvara na 87.
                              Danas bi trebao da ga zamenim ako stignem..
                              Nego sta da radim sa antifrizom? Pre mesec dana sam zamenio antifriz,
                              ne kupuje mi se opet novi.
                              Kad sam prvi put menjao termostat, majstor je ispustio antifriz u neki pleh pa je onda samo procedio kroz neki sundjer i sipao nazad isti taj...

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #30
                                Pa sacuvaj ga u neki lavor.
                                I cordober treba da preuzme gates pa da vidimo sta uradise 2 gatesa =]
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X