dacia logan, redovan servis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jodada
    CBC Početnik
    • 23.04.2008
    • 7
    • ns

dacia logan, redovan servis

Pre svega, kako je vec red, pozdrav svim clanovima koji cine ovaj forum sjajnim mestom.

Potrebna mi je pomoc vezana za redovan servis dacie... Naime, presao sam 46000 km - oko 10000 km od prethodnog na kojem sam menjao ulje i filter za ulje. Iznerviran pomalo skupim cenama zvanicnog servisa, odlucio sam da se sam pobrinem za ovaj koji mi predstoji.

Sada vi nastupate

S obzirom da sam apsolutni laik, pitam vas sta mi je potrebno da kupim osim ulja i filtera za ulje i da odem kod nekog obicnog majstora da sredim auto.
    Hvala unapred, prilicno je hitno.
  • RANK
    CBC Senator XXL
    • 28.02.2007
    • 1635
    • Beograd
    • FIAT MAREA WEEKEND 1

za zamenu ulja nista vise ti ne treba
    "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

Comment

• jodada
      CBC Početnik
      • 23.04.2008
      • 7
      • ns

Originally posted by RANK
      za zamenu ulja nista vise ti ne treba
      Pa za zamenu ulja ni ne pitam, to jedino znam
      Nego, jel treba jos nesto osim zamene ulja uraditi s obzirom da nista sem toga nije radjeno vec ~ 20000km.
      Auto, inace, ide k'o zmaj... na srecu.

Comment

• Srdjan
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 2416
        • Bajina Basta/Beograd

Filter vazduha, filter klime. Ako je dizel, na ovo dodaj i filter goriva.
        Lancia Kappa 2.0 20v

Comment

• Gavra
          CBC Senator XXL
          • 06.03.2008
          • 2031
          • Beograd

Na 46000km
          OBAVEZNO kontrola prednjih i zadnjih kocnica,
          svi filteri,ako je benzinac imas oko 10000km do zamene kaiseva pa ako vozis uglavnom gradsku voznju i oni bi trebali da se zamene.
          Ako je napunio 2 godine ulje za kocnice OBAVEZNO