dacia logan, redovan servis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #46
    Radnici u servisima su zapravo neradnici koje mrzi da rade i zato pisu ono sto nisu uradili jer znaju po iskustvu da je to obican overkill a rade samo ono sto se bas mora. Bole njih uvo za neki tamo filter sto su "ustedeli". Njih vise kosta muka da se zameni nego on sam. Nije deo njihov.
    Pokrivaju se PECATOM jer im je to neko dao pravo da im se moze. Koga briga ako se autu nesto desi? Njih ce sigurno da kosta?
    Problemi uglavnom nastaju posle garantnog roka jer se nakupe posledice ustvari loseg odrzavanja iako na papiru stoji sve uredno.
    Ko to sad placa? Pa naravno, OVCA, kao i uvek i svuda. Ovog puta iz svog dzepa da stvar bude najgora. Jos ako kupite takav auto od nekoga...
    U najmanju ruku koristite kvalitetna ulja i uljne filtere a za ostalo neka nam je bog u pomoc. Auto nazalost nije samo motor i menjac.

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #47
      Cekajte malo,cene za gore navedene filtere,ulje,plocice ,spaner,zupcasti su jako korektne.Dajte sad neki predlog,cene,za neke neorginalne delove.I molio bih primer za neki skupli auto a da je cena gore navedenih delova niza(mislim na original i za auto u garantnom roku).

      Comment

      • jevtic
        CBC Senator XXL
        • 26.11.2006
        • 729
        • beograd

        #48
        naravno da su korektne.

        ceo veliki servis sa rukama košta 25-27 k dinara. kod mene na škodi to košta 45k din sa time da sam menjao i vodenu pumpu što ovde nema na spisku.

        samo je poblem što se na dačiji veliki servis radi na 60k a a škodi na 100k km. tako da na 300k km dacija ce imati 5 velikih servisa a recimo skoda 3. dačia 5x27k=135k din a škoda 3x45k=135k din. tako da na duže staze servis za škodu i daciju izađe isto. samo surova realnost da će retko ko kod nas preći toliko kilometara.




        ako sumnjate da vam servis ne menja delove onda samo tražite da vam zapakuju stare filtere i gotova stvar.
        ex - fabia 1.9 tdi
        golf 2.0 tfsi

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #49
          Ma nije vam dobra matematika!Na ovom autu su menjane i plocice sto ne ulazi u cenu vel.servisa.Drugo,set zupcastog je oko 4000din a za skodu je bar 16000din.Trece,zamena seta na daciji je bar duplo jeftinija nego li na skodi 1.9

          Comment

          • Antoaster
            CBC Senator XXL
            • 07.12.2007
            • 343
            • Beograd, Voždovac

            #50
            Ma nije ti to neko resenje za pakovanje starih delova, imaju oni toga u servisu koliko hoces.
            Nije skupo odrzavanje za daciju kao sto neki, kazu uostalom to su delovi koji se igradjuju i ustale renoove motore pa i motore ostalih evropskih prozvodjaca, tako da nisu nista skuplji. Npr. racunar siemens, brizgaljke bosch, alternator valeo, jedini vazniji deo koji je rumunski je set spojnice a on ne crkava cesto. Svi ostali potrosni delovi postoje u vise aftermarket proizvodjaca.
            Drugo bre logane bas uzimaju ljudi koji prelaze dosta, vecina taksi sluzbi po Srbiji(Knjazevac, Arandjelovac, Valjevo, Smederevo, Pancevo pa u krajnjol liniji i uBeogradu ima dosta) su bas logani kao i sluzbeni vozila privatnih preduzeca. Ja sam video logane koji presli i preko 220k km. O njima govore lose samo oni koji ih ne voze, tipa Gruja sto vozi talbota je cuo da nisu bas dobri da je bolja lada, pa ti onda kupi ladu sta da ti kazem. Ako ti je ruzan isto, nemoj da vozis kupi polovnog stila, niko te ne bije.
            Problem skupog odrzavanja se nalazi u skupim servisima, jednostavno u lopovskoj zemlji ne mogu da postuju koncept koji usvojili da za jeftin auto imas jeftino i odrzavanje nego svoje velelepne hale i masivnu rodjacku administraciju moraju negde da naplate. A o tradicionalnom srpskom neradu i neznanju da ne govorim.

            Comment

            • gt nebojsa
              CBC Senator XXL
              • 11.05.2007
              • 348
              • Preljina,Cacak

              #51
              @Antoaster:
              Tacno.Taksisti voze i noc i dan,prelaze vise od 10000km mesecno.
              I za delove stoji.
              A to da na Loganu nema deo od 700e.Ima-alternator,turbina oko 1500e,ECU oko 800 itd...Sta da kazem-neki ljudi sve znaju najbolje.Ja porucivao,pa video posto je...
              A za radnike u servisu-generalizovati pa reci da su svi neradnici,to je kao reci da na forumu u toku radnog vremena vise samo neradnici i besposleni.Tacno je da ima takvih i tamo i ovde,ali nije uvek slucaj.
              A ima servisa i gde postoji kontrola...Sta je ko ugradio i gde se denulo.Nevezano za Daciu,mislim na sve ovlascene servise.
              Mislim,da sad i ja malo generalizujem-tacno je da je veliki broj majstora tako naucio,da radi samo sto mora i kad mora.E pa zato u normalnim servisima i postoji sef servisa,sef postprodaje,servisni savetnik...Veliki servisi imaju i automatizovane sisteme za istakanje ulja,gde se tacno zna na kojoj dizalici i kada je koliko istoceno,itd...
              A sto se ulja tice,ako se toci iz bureta,lako im je da vam racunaju kao im se svidi.PISE na racunu,nalogu,proveravajte...Kad su pakovanja u pitanju,normalno da ce ti naplatiti 4 umesto 3,5l.Ali je isto tako normalno i da ti tih 0.5l sto je preteklo ostavi u gepek npr.Inace u taj 1.4MPI Logan staje 3.3l.
              Opet,nisu svi prevaranti.I reci da u ovl.servisima rade samo neradnici.Ja sam imao prilike/srece da radim sa covekom koji je MAJSTOR a radi u ovl.servisu,i privatno.Njegov pristup poslu je isti na oba mesta.
              Mada moram da priznam da takvih nije bas puno.Ali ih ipak ima.
              Ja sam takodje skeptican po pitanju servisera,biram gde i kome ostavljam auto;ali nesto ne vidim i da su ovi samostalni pedantniji.Cak sta vise,oni mozda i vise nagadjaju,nemaju tehnicku podrsku kao u servisu,otaljavaju dosta toga.Mnogi nemaju ni Autodatu a kamoli dijagnostiku a nesto kao rade.Al' bitno da su jeftini.
              Sto se garancije tice,ti pri primopredaji vozila dobijes garantni list i servisnu knjizicu gde su navedeni uslovi garancije i tvoje obaveze(kupca) u svemu tome.
              Ti potpisujes da si preuzeo vozilo pod uslovima koji su navedeni u garantnom listu.
              A sto se advokata i tuzbi tice,pa toga svaki proizvodjac ima gomilu.Sta mislis cemu prvenstveno sluzi sluzba odnosa sa strankama kod importera ili proizvodjaca?
              Cak kazu da npr. Renault Nissan Hrvatska u sluzbi odnosa sa strankama ima i psihologa koji na osnovu ponasanja ostecene stranke procenjujue koliko daleko je spreman da ide.E?
              Ja mislim da je osnovni problem u servisima neobucenost.Ne moze neko sa ulice da zna sve sto je potrebno za posao koji bi da radi.
              Ja sam jedno vreme bio prijemni referent,ali posle jedno 5-6 obuka.
              Za garancije isto.
              Za ostalo isto vazi.Majstor mora da se usavrsava.Pa i za Daciu.Makar da navikne da radi po P.S.u,sto bi rekli.A ja znam koja je muka ponekad ih naterati.Ali tako bi trebalo da bude.

              Pozdrav.
              Toyota Čačak

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #52
                Trebalo BI.
                Kad bi to tako bilo ne bi ni postojale dileme ni oko cega ovako ne znas da li to auto ne valja ili sta se zapravo desava.
                Uopste nije potrebno nista specijalno samo da se NORMALNO odnose prema poslu i da zarade to sto su naplatili.
                Za moj auto nov alternator kosta 160 eura.
                Kome je jos u garantnom roku crkao alternator, turbina a ECU je jos i moguce ali to obicno crkne posle desetak dana.

                Comment

                • gt nebojsa
                  CBC Senator XXL
                  • 11.05.2007
                  • 348
                  • Preljina,Cacak

                  #53
                  I ja kazem trebalo BI.
                  U garantnom roku ili ne,to kod Renoa toliko kosta.Pa jos gore po vlasnika ako deo crkne po isteku garancije.
                  A alternator sam pomenuo pre par postova,jer nema posebno remenica za njega.Mislim ima,nema kod Dacie...
                  Ima verovatno aftermarket alt. za mnogo manje pare,to sigurno.
                  Toyota Čačak

                  Comment

                  • Antoaster
                    CBC Senator XXL
                    • 07.12.2007
                    • 343
                    • Beograd, Voždovac

                    #54
                    U daciu logan staje 3.2 litre samo jednom, to prvi put kad je nova svaki put posle toga staje 3l pa makar pustio ceo dan da kaplje ulje, to zna svako ko je menjao ulje, ja sam sipao 3.2 litre pa sam morao da ispustam, naravno i filter nov sam stavio. Ako mi ne verujes kad za jedno 7-8 hiljada budem menjao ti dodji da gledas. Koji je interes da pise da u motor staje vise ja necu da spekulisem sad. U ostalom ko njima daje pravo da ukradu 700-1000din samo po osnovu krajcovanja ulja.
                    A sto se tice garancije na limariju i boju moze samo da se izgubi usled ostecenja ili nestrucnog popravljanja u neovlascenom servisu i ne moze nju da ukine radio ugradjen kod Zike na cosku, i tu ne moze ni sam Frojd da i pomogne, mada su oni skloni da iz razno-raznih razloga odyebavaju ljude.
                    Drugo rekao sam vec, dal ja treba sve to da naucim da me ne bi oni zayebavali i krali?
                    I nisu svi neradnici ima tu i postenih i spravnih ali ja kad hocu da se kockam ja odem u kladionicu a kad hocu da popravim auto ja posteno platim i hocu da posteno to urade.
                    I jos, ko kaze da su aftermarket delovi po defaultu losijeg kvaliteta od original?
                    Uzgred u Hit Autu se nepostpisujes nista kad primas auto, samo ti ga isteraju i kazu vozi.

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #55
                      Aftermarket? Pa.... zavisi. Umeju da budu i jako losi ali i za prolaz.
                      Sigurno ne treba probati sa kriticnim delovima koji mogu da izazovu neku vecu stetu.
                      Problem izmedju toga kad ti kupis i majstor kupi je ocigledan. Kad on kupi onda imas garanciju i na deo i na servis. Kad ti kupis on ce reci
                      plati montazu ja ti nisam kriv sto si kupio djubre makar i dobio reklamaciju za taj deo. Ruke su nekad cak skuplje od materijala.
                      Hocu da kazem da nije zgodna situacija za obicnog kupca.
                      Majstorima to prolazi kroz ruke svakodnevno pa jos i znaju, a mi? Na osnovu cega? Rekla-kazala na netu? Mozda i postoji psiholoski momenat da se kao uverimo da kupujemo pravu stvar a da li je to tako i realno ko ce ga znati dok se eventualno ne desi nesto lose.
                      Kome se posle prevare jos veruje?

                      Comment

                      • gt nebojsa
                        CBC Senator XXL
                        • 11.05.2007
                        • 348
                        • Preljina,Cacak

                        #56
                        Prvo,ulje moze ili da se ispusti ili da se i****.
                        A drugo:






                        Iz Renoovog Dialogys-a.
                        Sve sto smo pomiljali pise.I ono sto serviseri ispostuju i ono sto ne ispostuju.
                        A to koliko si sipao,ne znam.I ne razumem ton: dodji da gledas kad budem menjao.Kao da sam ja tebe u nesto ubedjivao,ili nabedjivao da je tako.
                        A o Ziki,radiu,i sl.ne gubis ti garanciju na auto zbog radia il npr. Zedera.Na bilo koji auto.Samo na sklop il komponentu koju si izmenio gubis garanciju.Npr. Porsche nece priznati garanciju na letvu ako je ugradjen Zeder.
                        A garanciju na boju ces IZGUBITI jer kod svih proizvodjaca pri servisu postoji kontrola vozila,pa i stanja boje i antikorozivne zastite.Belezi se u servisnu,i kod Dacie,i kod npr.Opela,itd...

                        Inace,ima servisa gde se dozvoli ugradnja delova koje je stranka donela.Ali se to tada izricito naglasi.
                        Kao sto je i Dranix napisao.
                        Toyota Čačak

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #57
                          Uglavnom se u servisima na zapadu ulje u****va. To je brze, efikasnije i nema se prakticno nikakav kontakt sa starim uljem.
                          Manite se teorije da je ispustanje ulja "bolje" i potpunije jer uvek mora da ostane malo starog ulja sto nista ne smeta.

                          Comment

                          • gt nebojsa
                            CBC Senator XXL
                            • 11.05.2007
                            • 348
                            • Preljina,Cacak

                            #58
                            I u Srbiji se ulje i****va.Ne uvek i ne svugde,ali cesto.U servisima,ovlascenim ili ne.
                            Majstori sto rade kuci retko imaju pumpu za ulje.
                            Toyota Čačak

                            Comment

                            • Keketarac
                              CBC Senator XXL
                              • 01.09.2007
                              • 588
                              • Novi Sad
                              • Seat Ibiza 1.2 TSI

                              #59
                              @nebojsa:

                              koliko su pouzdani ti podaci? negde sam video sasvim drugacije kolicine za punjenje klima uredjaja, konkretno za motore K7M i K7J sa kompresorom Sanden SD7V16 ili SD7V12 ide 840+-35 grama rashladne tecnosti i 135 grama ulja Sanden SP10, a ovde pise 625-695 g.

                              Comment

                              • Antoaster
                                CBC Senator XXL
                                • 07.12.2007
                                • 343
                                • Beograd, Voždovac

                                #60
                                Ma pusti ti sta pise, i na tarabi moze da pise svasta pa se zna cemu sluzi.
                                Ja ti nisam ni rekao da ne pise, po raznim manualima. Sipao sam koliko sam i napisao i svi koji su sami menjali ulje na loganu ili su stajali pored majstora mogu ti reci isto.
                                I sto se tice i****vanja vec je bila tema.
                                A ni ton nije ostar, mozda ti se ucinilo, nije mi bila namera da provociram.

                                Comment

                                Working...
                                X