dacia logan, redovan servis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gt nebojsa
    CBC Senator XXL
    • 11.05.2007
    • 348
    • Preljina,Cacak

    #31
    Vidim da se vi ovde vredjate sve u sesnes'...
    A ja bi da kazem koju o servisu za Daciu:
    Ovlasceni servisi,prosek cena:
    Radni sat: oko 1200 din,
    Filter ulja benz. oko 600 din,
    F.vazd.benz. 800-1300din kako koji,
    F.ulja dizel oko 700,
    F.vazd.DCI oko 1300,
    Svecice oko 500din/kom,
    Filt.goriva benzin oko 1300,
    F.goriva DCI oko 4300din,
    Set PK kaisa je oko 5000,
    Set zupcastog oko 7-8000-10000 kako za koji motor.
    itd...
    Sto ce reci,za redovan servis,kad se rad naplati po normativu,treba nekih 5000 din za benzinca(ulje,f.ulja,vazduha,pregled vozila),ili nekih 6000 za dizel.Sa polusintetikom ELF.
    Sa sintetikom dodaj jos 2500-3000din po servisu.
    Veliki servis(svi filteri,kaisevi,spaneri,ulje u menjacu motoru,svecice...) izadje oko 24-25000 za benzinca,ili oko 28000 za dizela.I da,jeste na 60000 km.
    Pojedini serviseri imaju vise cene od drugih,pa ovaj iznos moze biti i veci.

    Napominjem da se ovde radi o originalnim delovima,nabavljenim od Renoa;sa delovima kupljenim kod Pere,Mike... moze jeftinije.Al ko voli da proba.
    Pa onda ko moj prijatelj menjaj jedan lezaj 3 puta za 20000km.

    Tako da se meni cini da je taj auto samo jeftino kupiti.Sve ostalo ko za ostale automobile.
    Zanimljivost: kod Logana ne postoji kao rez.deo remenica alternatora,samo ceo alternator... oko 700e



    Poruku izmenio: sri98
    Toyota Čačak

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #32
      edit

      Comment

      • sri98
        Admin od Trpeze
        • 24.10.2004
        • 7262
        • Republic of Konjarnik
        • Toyota Corolla E 210

        #33
        Prepucavanja o brandovima ostavite za u 4 oka i nastavite pricu o Loganu, sto je i naslov. Sve idiotarije su, kao sto vidite, obrisane.
        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

        Comment

        • gt nebojsa
          CBC Senator XXL
          • 11.05.2007
          • 348
          • Preljina,Cacak

          #34
          Nemam nista protiv.Obrisane su i neke stvari koje nisu bile prepucavanje,al nema veze,tesko je i razgraniciti.
          Jedino sto sad dranix-ov post nema smisla,obrisan je povod.
          Da se vratimo na temu-servis Logana.Cinjenica je da vise ne postoji auto koji moze da se odrzava jeftino.Pa ljudi,litar iole kvalitetnog sintetickog ulja je bar 800din.Nema servisa,bar od ovlascenih ciji je radni sat ispod 1000din.Negde i do 4500din,za npr.A8 i druge te klase.
          Ne postoji nacin da prodjes bez bar 50ak eura za zamenu ulja na bilo kom novom/novijem automobilu,u ovlascenom servisu bilo kog brenda.
          I sve da odrzavas auto kod nekog povoljnijeg majstora,opet moras da kupis dobro ulje,koliko-toliko kvalitetne delove,da bi taj auto radio kako treba.
          Ja 90% odrzavanja radim u ovlascenom servisu.Onih 10% je kad sam nesto uradim za sta me mrzi da idem u servis;npr.zamena prekidaca stop svetla i slicnih stvari.I opet i taj deo koji sam zamenim kupio sam kod uvoznika.I miran.
          Krajem prosle godine sam napravio sr_nje i kupio termostat kod nekog lika koji prodaje delove za Skodu,i to zato sto tada u AutoCacku nisu imali taj termostat.Rezultat:crk'o termostat posle 7 dana,isterao nov G12 iz sistema,platio slepanje auta do servisa gde sam tad radio(bila noc),...
          Porucio nov iz termostat iz AutoCacka u Krnjaci,ugradio,sipao nov G12...
          Sve u svemu napravio sebi dupli posao i dupli trosak zbog nekog fush sr_nja.i reko' nikad vise.Ima da cekam da nabave,makar i mesec dana.

          Tako da,posto Logan nije bas nesto slozen auto,ako hocete nadjite nekog pametnog majstora,ali pazite koje delove kupujete.Da vam se ne duplira trosak...

          Nego,nisu mi jasne cene kaiseva sa pocetka teme,servis Vidakovic.Pa nabavne cene tih kaiseva su vece od navedenih,cini mi se?
          Toyota Čačak

          Comment

          • Keketarac
            CBC Senator XXL
            • 01.09.2007
            • 588
            • Novi Sad
            • Seat Ibiza 1.2 TSI

            #35
            Ne znam za nabavne cene, ali su povoljni. Mozda zsu se zeznuli nesto

            Zato sam i stavio fotku racuna. Obratite paznju sta pise u donjem levom uglu: garancija na delove godinu dana ako se ugrade u ovlascenom servisu (a jesu ugradjeni u ovlascenom servisu).

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #36
              Ljudi.
              Dacia je ustvari Renault bez obzira koliko kosta, gde se proizvodi i kakvog je kvaliteta.
              Koliko se ja secam Renault servisi su uvek bili skupi i malo ih je bilo u Srbiji oduvek. Sta ocekivati onda?
              Da ja imam novu Daciu ne bi ona videla skup servis a delove bi kupovao kvalitetne jer drugacije nema smisla. Pa ne vozi se jevtin auto da bi se skupo placao servis. Koja je to logika? Garancija? Na sta? Razmislite malo.
              Da je sreca da vise ljudi sami odrzavaju svoja vozila bar ona koja su jednostavna a ne da se ovde raspravlja koliko kosta servis. Ko babe na pijaci. Kad uradis sam ne kosta nista ali zato naucis da postujes tudje znanje, vestinu i vreme.
              Ko ne veruje neka proba sam nesto da uradi pa da cujem komentare.

              Comment

              • RANK
                CBC Senator XXL
                • 28.02.2007
                • 1635
                • Beograd
                • FIAT MAREA WEEKEND 1

                #37
                u potpunosti se slazem, zato sam i rekao da u odnosu na ono sto dacija jeste, cemu je namenjena, a to je prevoz za male pare, servis iznosi previse, i zato i mislim da filtere, kocione plocice i ulje moze da zameni sam, PK kais da promeni kad bude ocigledno da je to potrebno, a zatezac pk kaisa kad pocne da se cuje. jedino bih zupcasti menjao u servisu. usteda bi bila prilicna, a izgubljeno vreme minimalno.
                "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #38
                  Ne bi bilo lose da nam neko kaze koliko taj servis kosta ,recimo u Nemackoj.Juce sam gledao neke racune iz Francuske gde servis na prvih 20000 kosta 360evra,u pitanju je ford fokus dizel.Zamenjeni svi filteri i ulje.

                  Comment

                  • RANK
                    CBC Senator XXL
                    • 28.02.2007
                    • 1635
                    • Beograd
                    • FIAT MAREA WEEKEND 1

                    #39
                    kakve to ima veze sa bilo cim? hajde da vidimo koliko je placen serviser u francuskoj ili nemackoj, ili koja je platezna moc kupca. mislim da nije uporedivo.
                    "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #40
                      Cena za gore navedene usluge je korektna i zasto vise potcenjivati kvalitetne servise!Gospodin je dobio racun,garanciju,drzavi placen PDV.Sa tim cenama dobar majstor u tom sevisu moze imati platu oko 60000din.Kome je skupa takva usluga moze ici kod onih majstora na livadi sto rade za leba...

                      Comment

                      • Antoaster
                        CBC Senator XXL
                        • 07.12.2007
                        • 343
                        • Beograd, Voždovac

                        #41
                        Da ali najveci dacijin servis u Beogradu krade i to treba da se kaze. Svaki put kad sam isao ukrali su mi litar ulja i jos ponesto sitno tipa filter bezina, selna koja ga drzi plus casove koje su zaracunali po samo sebi poznatim kriterijumima. A na dijagnostiku auto nisu prikljucili ni jednom.I jos cene delova su najvece kod njih.

                        Comment

                        • TECA
                          CBC Senator XXL
                          • 14.10.2007
                          • 2355
                          • Oz

                          #42
                          Na zalost ,nisu jedini koji tako rade.Molite boga da su vam bar ulje stvarno promenili.Zbog toga se i kaze da dobar majstor nikada nije skup!

                          Comment

                          • gt nebojsa
                            CBC Senator XXL
                            • 11.05.2007
                            • 348
                            • Preljina,Cacak

                            #43
                            Ovde neki ocigledno neke stvari ne mogu ili nece da shvate:NOV auto ima garanciju dok se odrzava redovno u ovlascenim servisima.
                            Koliko god u Renoovoj mrezi ljudi strankama omogucavali razne popravke u garanciji,NIKO vam nece priznati garanciju na auto koji nije video ovlasvenog servisa.Pa ni onu na boju i antikorozivnu zastitu.
                            Ko je spreman da se sa tim rizikom nosi,onda zna sta mu je ciniti.
                            Ali ako mu slucajno crkne deo koji je 600-700e npr.,platice iz dzepa.A bilo je slucajeva.
                            Kad auto izadje iz garancije,vlasnikova je odluka sta ce sa njim ciniti.
                            Ali je i dallje garncija na boju i antikorozivnu zastitu uslovljena redovnim odrzavanjem u ovlascenom servisu.
                            To vazi za sve,ne samo za Daciu.
                            Npr. covek je prosle godine dao oko 450000 din za tiptronic menjac na A6 starom malo preko 2god.,jer mu bilo daleko da ide u BG,ili Novi Sad (jos nije imao servis u Cacku)pa je menjao ulje kod lokalnih majstora.
                            I da hoces da mu pomognes,ne mozes,Porsche za kulanz(''dobra volja'')trazi dokaz da je auto redovno odrzavan u ovl.servisu.

                            Jos nesto je bitno:bilo koji nov auto da kupis zna se gde moras ici na servis.I to je valjda logicno-ako ti neko daje garanciju na nesto sto je proizveo/prodao,mora znati kako se taj auto odrzava,koristi,itd...
                            Ne razumem koja je usteda.Kupis nov auto,a posle ti skup servis?Dobar/kvalitetan deo kosta.Kopije,zamenski i sl. manje.I jos budi siguran u kvalitet tih delova koje ces ugraditi u nov ili skoro nov auto.
                            Stoji jedino da u dosta slucajeva mehanicar u ovlascenom servisu manje zna od tog nekog koji radi privatno.Onda odes u drugi ovlasceni servis u koji imas poverenja i gotovo.
                            Ako sumnjate na kradju,postoji fiskalni,radni nalog,faktura,i inspekcija.
                            Pa ako je naplaceno nesto sto nije radjeno,ako se ne slazu nalog i faktura,racun,ako je naplaceno vise necega nego sto treba,zovite inspekciju.
                            Majstori malo 'vataju krivinu-Dacija nema servisni interval pa dijagnostiku koriste samo za kvarove i sl.Nije to svugde slucaj,to je do servisa.Zato kazem,birajte servis u koji imate poverenja,ili neku preporuku.
                            Toyota Čačak

                            Comment

                            • Antoaster
                              CBC Senator XXL
                              • 07.12.2007
                              • 343
                              • Beograd, Voždovac

                              #44
                              Ja dok mi je vozlilo bilo u garanciji za motor odrzavao sam ga u ovlascenom servisu, kada je garancija istekla ucinilo mi se da je zdravije da mu sam radim promene ulja i filtera a veliki servis cu ici ponovo u ovlasceni ali ne u ovaj u Beogradu. Znam neke ljude koji nisu ni jednom otisli u ovlasceni servis.
                              Pa mene je poslovodja i Hit Autu licno ubedjivao da u motor staje 4l litre ulja, kada sam ga pitao gde je ostatak od ulja koje naplate, tek kada sam sam prvi put uradio zamenu shvatio sam da je 3l dovoljno da bude na 80-90% meraca. Samo nemoj da mi kazes da nisam dovoljno cekao da iscuri. A druga prica je na sta je ulje koje sam ispustio licilo, kada sam sipao novo auto mi progledao. I jos sam ustanovio da filter benzina nisu promenili ni jednom, ko veli decko vozi na gas nece ni osetiti. Nisam ocekivao da su tolko bezobrazni da moram da obelezim filter benzina ispod kola pa da se opet saginjem kad uzimam kola da proverim. A svecice se tek ovih dana spremam da proverim u kakvom su stanju i da li su ih uopste zamenili, mozda su se i tu rukovodili time da vozim na gas pa se manje prljaju. Dijagnostiku isto ni jednom nisu uradili, pouzdano znam jer sam imao jednu gresku koju su mi momci za gas iscitali.
                              Plus toga su bre laici osnovne stvari ne znaju, prepune ulje ljudima pa im posle izbija kroz semeringe pa onda to menjaju po dva tri puta ali samo ako ti je motor u garanciji.
                              Pa yebo ti takve majstore oni ce pre da ti pokvare auto, ti mislis kao oterao sam u ovlasceni servis, nece biti nikavih problema a ono ipadne drukcije. Ja bas nisam hteo da paranoisem pa sam od samog pocetka bezbrizno tamo terao auto a ono ipostavilo se da je to pogresno.
                              Sa druge strane ne vidim kako moze da ti ukine garanciju na lim i boju ako sam menjas ulje, to oni samo mogu da kenjaju dok se neko ne pojavi sa advokatom da im objasni suprotno.

                              Comment

                              • dranix
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 3079
                                • Antwerpen/Belgium
                                • Saab 9-3

                                #45
                                Dajte bre ljudi. Jel nekome jos uvek nije jasno da se Dacija samo uslovno zove auto. Koji to deo na njoj kosta 600-700 eura?
                                Pa naravno da rdja i to ce neka tzv. garancija pokriti? Popravice vam sta?
                                Ko hoce da vozi dobar auto mora i da plati za to a placati toliko servis za jevtin i los auto isto kao za neki daleko kvalitetniji je notorna ludorija.
                                Ko vozi Daciju uglavnom ne gazi veliku kilometrazu jer firme kupuju uglavnom najbolje i najskuplje automobile. U garanatnom roku nema sanse da se pokvari a ako se to i desi to se vidi vec na prvom servisu.
                                Ima malih automobila koji do 100k prakticno ne moraju u servis na neko posebno odrzavanje osim za promenu potrosnih stvari. Kad birate vozila pogledajte malo servisne intervale pa kad pise da se zupcasti menja na 40k a vi zaobidjite takav auto odmah ili budite spremni ili za servis na livadi ili na uradi sam ili na dranje. Jel to znaci da samo servis za 150k kosta kao cetvrtina novog auta? Koliki mu je onda radni vek u km a koliki u godinama ili kombinacija ta dva? Mnogo bolji i manje rizicni automobili od Dacije imaju jevtinije kvalitetne delove i jevtiniji servis. U eksploataciji vozila sve se racuna u trosak a cifre su ponekad razocaravajuce.
                                Novi auto se ne kupuje da bi se reklamirao svakih nedelju dana niti se osigurava kasko da bi se visilo u osiguravajucem drustvu za svaku ogrebotinu. To je PRVO sto treba da se definise jos pre kupovine vozila i da se troskovi stave na papir.
                                Zasto uopste kupiti auto koji moze ozbiljno da se pokvari posle 60k? Zato sto je jevtin? Da li je bas jevtin? Sta mislite da je fabrika luda i servisi sto daju bas toliku garanciju? Sigurno nesto gube.
                                Najskuplji je auto koji se ne vozi ili malo vozi.
                                Vozio, ne vozio, garanciji vreme prolazi. Uh, sto mi ovo zvuci odnekud poznato.

                                Comment

                                Working...
                                X