gumice ventila

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GAGE BN
    CBC Početnik
    • 07.06.2008
    • 5
    • bijeljina

    #31
    Kod mene su simptomi sljedeci,kadet 85` 1.2e plin,vec tri-cetiri godine sve vise dimi na hiberlauf i zamascuje karburator,u zadnje vrijeme mi se pojavljuje problem da nece da ide(trza)na plin,kao da ima slabo sagorijevanje.....upalim ga na benzin i predjem par kilometara a zatim ponovo prebacim na plin i auto ide mnogo bolje ali samo dan-dva i opet isto,da li je moguce da uljane pare i naslage otezavaju sagorijevanje plina???inace i potrosnja plina mi se povecala sa 8 na 10 litara.auto ne dimi dok ga vozim pa cak ni pri veoma velikim obrtajima,zadimi samo kad ga tek upalim i prvi gas(plavicast) a poslije nista.inace motor pusta ulje i na benz. pumpi i na semeringu od bregaste tako da nemogu tacno znati koliko sam motor sagori ulja ali i ovako predjem preko 2000 dok izgubi 1litar.moj drug je mehanicar i kaze da trebam raditi `osvjezenje` motora,da skinem glavu,promjenim dihtung,gumice ventila,vodjice,ocistit sve sredit i nastelovat ventile pa valjda ce bit ok.?

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #32
      Po opisu trebalo bi odraditi osvezenje. Uglavnom bez skidanja glave nista ne mozes da ustanovis.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • GAGE BN
        CBC Početnik
        • 07.06.2008
        • 5
        • bijeljina

        #33
        problem jos nije rijesen

        ev me opet,bio sam kod majstora pola dana i probali smo sve moguce varijante i dosli do zakljucka da problem nije mehanicke prirode,posto auto per dana ide odlicno pa par dana uzasno trokira vjerovatno je problem struja,ni motor nije cvijece ali moze jos gurati bar 50-60 hiljada,imajuci u vidu da sam izmjenjao i svjecice i kapu i kablove i platinsku dugmad......znaci ostalo je jos samo bobina i RAZVODNIK PALJENJA,odem do prodavnice auto dijelova i raspitam se za cijenu razvodnika.....SHOK.......125 EURA I TO SAMO PO NARUDZBI,ali moze da se kupi samo neki namotaj koji se NAVODNO nalazi u razvodniku i kosta 40 eura,e sad ja cisto sumnjam da u mom razvodniku ima ikakav namotaj pa vas pitam dali neko od vas zna ili ima neku sliku(presek) razvodnika paljenja za moj model motora(opel kadett 1.2 e 1985 god. isti su motori i u korsama starije proizvodnje)da vidim kako to izgleda,mislim i ako je neki namotaj da ga skinem i ispitam (premotam)posto se bavim tim poslom......eto,pa posaljite ikakav link u vezi ovog razvodnika ako imate.......pa javljam sta je bilo...pozzzz

        Comment

        • Flavio
          CBC Senator XXL
          • 13.06.2006
          • 1926
          • 012 Centar
          • KaraWagon 1.4T.Spark

          #34
          @Gage BN,mislim da si sad malo omasio temu ... mislim da ces u ovoj sekciji naci vise info http://www.cannonballforums.se/index.php?f=57 .

          Comment


          • #35
            Originally posted by M-power
            Racimo da su lose karie. Alli opet mogu biti i gumiice i vodjice. Kad skines glavu kasce ti se samo
            Ako umesto motornog ulja sipaš kočiono rešićeš i karike i gumice ventila ali samo sledećih 1000 km!!!

            Comment

            • kwisko
              CBC Veteran
              • 14.04.2008
              • 124
              • bg

              #36
              Originally posted by Delkan
              Za one koji misle da je menjanje gumica ventila na licu mesta najbolja varijanta:

              -sta cemo sa naslagama koje stoje na usisnim ventilima,jer se pri takvoj zameni gumica oni ne skidaju?

              -sta ako su pojedene vodjice ventila,onda nove gumice nece trajati dugo?

              Skidanje glave resava oba problema.

              Ako vec radite samo menjanje gumica bez skidanja glave,neka majstor dobro proveri stanje vodjica pre nego sto stavi gumicu,jer ako to ne uradi(a mnogi nece) onda placate dve popravke.

              Ima tu jos nekih stvari koje nisu pomenute,kao na pr. sedista ventila,koja kod motora koji je presao dosta km sigurno nece biti ok,itd...
              najbolja stvar ako se neko odluci da menja gumice na licu mesta je da to uradi pred samu zamenu ulja s tim sto ce dan pre zamene sipati sredstvo za ispirane motora koji ce mu skinuti skoro sav koks (doduse ne kao kada se sve to odradi posteno-citaj kad se skine glava i sve odradi ) i tek kada ispusti ulje i skine filter zameni gumice ali naravno onda ostaje pitanje vodjica ventila i samih ventila tako da je kada se sve sabere mnogo jeftinije da se skine glava

              Comment

              • Igor_sd
                CBC Veteran
                • 23.12.2007
                • 146
                • Smederevo
                • 607 2.2 B tiptronic

                #37
                Ajde neko sa iskustvom, pezo 406, 1.8B, motor izuzetno tih, na iber-lauf jedva da ima isparenja, na auspuh nista nikad, uzbrdo, nizbrdo, kocenje motorom... zaklinjao bi se da je ekstra, ali coveku trosi 1L na 1000Km.
                Pokusali smo sledecu "medicinu":
                Skinuli poklopac bregaste sa usisnih ventila. Vruc motor (da bi ulje bilo redje) na usisnu granu stavili usisivac, nadajuci se da ce posle 10-15 minuta onaj ostatak ulja u glavi poceti da nestaje pored ventila ako su lose gumice. (okretali smo motor tako da su svi ventili bili otvoreni po 10ak minuta) Nista. Nigde ne curi na semeringe, nema ga na auspuhu, a nema ga ni u motoru!?
                Ima li iko ideju sta moze da bude? Znam da mu otvaranje ne gine ali bi voleo da zna sta sve moze da ga iznenadi.
                I gde naci kvalitetne karike? Ima li kod nas uvoznika za Mahle? Mislim da one idu u prvu ugradnju.

                Comment

                • banebg81
                  CBC Veteran
                  • 26.06.2008
                  • 195
                  • Beograd

                  #38
                  @ igor

                  da proba da promeni ulje, tj da sipa neko mineralno, malo gušće, to bi trebalo da reši problem.
                  Peugeot je poznat po potrošnji ulja, uglavnom troše, ne mnogo a tih 1l na 1000 je mnogo.

                  pozzz

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #39
                    E vidite. Ima tu dva razlicita momenta.
                    Jedan je da trosi ulje dok je motor hladan a drugi kad je motor vruc.
                    Mineralno 15w40 je najgore ulje sto se tice stabilnosti na visoke temperature.
                    S druge strane za start i ler je bolje za istroseni motor nego neko redje.
                    Da si rekao da sipa neku egzotiku recimo 20w50 pa i da kazem da je to mozda super resenje, ovako....
                    Da, da, znam, preskupo je to za jedan takav motor.
                    Rec je u vezi tehnike a ne ekonomije mada sve oko nas ima najvise veze upravo sa ekonomijom.
                    Nije tacno da taj motor nece trositi 15w40. Naprotiv. Trosice ga i vise nego neko stabilnije kao npr. 10w40 polusintetiku ili jos bolje full sintetiku.
                    Zavisi sta je za koga resenje. Nekom je da doliva najjevtinije moguce ulje koje postoji pa makar trosio i malo vise i stvarao naslage koksa a motor neka radi dok moze pa posle sta mu bog da.
                    Neko drugi bi koristio nesto super dobro kao neku ektremno gustu sintetiku koju bi taj isti motor trosio manje ali sve u svemu je to mozda i skuplje nego da se doliva.
                    Sta je starije? Kokoska ili jaje?
                    Treba pre svega znati zasto taj motor trosi toliko mnogo ulja i u kakvom je stanju motor. Nije isto ako je do gumica ili je problem "malo" veci.

                    Comment

                    • bax76
                      CBC Senator XXL
                      • 07.11.2006
                      • 605
                      • BG

                      #40
                      U servisnim uputstima dozvoljena potrosnja Pug motora je do pola litre na 1000km.

                      Comment

                      • overspeed
                        CBC Senator XXL
                        • 24.05.2005
                        • 2779
                        • Kosovska Mitrovica

                        #41
                        Originally posted by Igor_sd
                        Ajde neko sa iskustvom, pezo 406, 1.8B, motor izuzetno tih, na iber-lauf jedva da ima isparenja, na auspuh nista nikad, uzbrdo, nizbrdo, kocenje motorom... zaklinjao bi se da je ekstra, ali coveku trosi 1L na 1000Km.

                        Nigde ne curi na semeringe, nema ga na auspuhu, a nema ga ni u motoru!?
                        Ima li iko ideju sta moze da bude? Znam da mu otvaranje ne gine ali bi voleo da zna sta sve moze da ga iznenadi.
                        Ako se radi o Euro 3 motoru ne treba chudi malo veca potroshnja ulja. "Kvaka" sa tim niskofrikcionim motorima je u smanjenju potroshnje goriva, ali povecanju potroshnje ulja i to je jednostavno tako, treba prihvatiti sve dok se krece u granicama prihvatljivim od strane proizvodjacha.

                        Jednostavno, ti motori vrlo "perfidno" troshi ulje i to rade svi, dodushe postoje i velike oscilacije od modela do modela (brenda), pa sad shta ti zapadne

                        Testovi koje ste uradili i iskustva koje prenosish poprilichno su zbunjujuci ako je ovo shto bax76 napisao tachno, to je onda duplo od gornjeg limita / maksimuma i vec ne zvuchi dobro... Ne znam da li ste vadili svecice i pogledali njihovo stanje, shto je prvi i najlakshi korak za dobijanje neke konkretnije slike o tome shta se deshava u cilindrima?

                        Mozhda bi pre otvaranja prijatelj trebao da promeni tip ulja tek da proveri, razlike u potroshnji razlichitih motora razlichitih tipova ulja mogu da budu drastichne. I shto je najchudnije, takve "promene raaspolozhenja" mogu da se jave bez ikakve najeve i ochiglednog uzroka.
                        http://www.bmw.tv

                        Comment

                        • Mare_Bg
                          CBC Senator
                          • 14.12.2007
                          • 202
                          • Beograd

                          #42
                          Moram i ja da pitam za savet ovde.

                          Kadett 1.3s 85.god. troši oko 0.5-0.6l ulja na 1000Km, potrošnja benzina je u gradskoj vožnji 12-15l, ne vuče baš najbolje i na uzbrdici klaparaju hidropodizači. Nisam primetio nikakav dim iz auspuha, a inače motor mirno radi.
                          I još nešto - nakon vožnje, kada se malo ohladi auto, iz karburatora se oseća malo jači miris benzina.
                          Bio sam u karburator servisu, lik ga malo čačkao i kaže mi da ne moram da ga radim...

                          Može neka pomoć?

                          Comment

                          • nijebitno
                            CBC Senator XXL
                            • 14.03.2006
                            • 629
                            • Modrica

                            #43
                            Vjerovatno imas problem sa paljenjem, to "klaparanje hidropodizaca na uzbrdicama" su najvjerovatinje detonacije koje se javljaju usljed neodgovarajuceg ugla pretpaljenja.

                            To nema neke narocite veze sa potrosnjom ulja, ali star je auto pa nije nista cudno da trosi toliko ulja, sto na karike, sto na gumice a vjerovatno i curka negdje po malo.
                            Difference between man and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Mare_Bg
                              CBC Senator
                              • 14.12.2007
                              • 202
                              • Beograd

                              #44
                              Pa kada sam bio u karburator servisu, podesili su ugao paljenja, tako da mi ne gine menjanje hidropodizača, ali ta potrošnja ulja mi se čini malo većom, pa reko da pitam...

                              Comment

                              • dranix
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 3079
                                • Antwerpen/Belgium
                                • Saab 9-3

                                #45
                                Izmedju ostalog niskofrikcioni motori trose vise ulja i u slucajevima kada se ne koristi kvalitetno i odgovarajuce ulje.
                                Ulje, a posebno lose, brze menja svoje osobine u motoru pa ga motor sve vise i vise trosi.
                                Tek da se zna da ima mnogo faktora zasto i motor u relativno dobrom stanju trosi vise ulja nego sto je normalno.
                                Sta onda mislite sta je sve moguce ako ima istrosenosti necega bilo da su to semerinzi ili gumice na ventilima ili nesto trece?
                                Noviji motori su sve zahtevniji po pitanju ulja a i ulja su sve bolja i bolja samo sto to nije uvek slucaj i odmah nastaju problemi.
                                Ulja odredjenih normi su PAPRENO skupa pa vodite racuna o tome kad kupujete automobile da li ste spremni da to finansijski ispratite ili ne.
                                Da li takva ulja uopste mogu da se kupe u Srbiji a da su sigurno original?
                                Niskofrikcioni motori trose manje goriva ali zato koriste egzoticna ulja i trose ga vise cak i ako je odgovarajuce. Sta se vise isplati ja ne znam. Nisam racunao.

                                Comment

                                Working...
                                X