gumice ventila

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • karudijan
    CBC Početnik
    • 11.07.2008
    • 7
    • Beograd

    #46
    Re: gumice ventila

    karudijan
    U pitanju je mazda 323c,1.5,16v DOHC motor
    imam problem,promenio sam gumice ventila obradio glavu i stavio metalni dihtung glave motora,ali i dalje mi dimi iz auspuha beli dim kada ga palim ujutru,i samo tada dimi desetak sekundi,kasnije u toku dana toga nema,potrosnja ulja je do 500 grama na 1000km.kompresija je na sva 4 klipa 13,6,a svecice su sve ravnomerne.ne znam sta moze da bude pa molim da mi pomognete,hvala.


    rashladna tecnost je ok ne gubim je i nije masna,nivo tecnosti je konstantan,jutros pri ovako niskoj temperaturi imao sam dimnu zavesu iza auta.U slucaju da imam potrosnju ulja sta mi je ciniti,hvala na savetima.

    Comment

    • dfast
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2005
      • 1302
      • Hoofddorp NL /Bgd

      #47
      Ako je bas bela dimna zavesa iza auta svako jutro, onda mora da malo trosi vodu. Mozda bi zbog tog metalnog dihtunga trebao malo jace da dotegnes glavu a se on po zagrevanju siri pa mozda zato vec nakon pola minuta bele zavese vise nema. Ali ovo pricam za slucaj kad je primetno da iz izduva izlazi bela para a ne dim ili samo vreo vazduh koji je na niskim temperaturama primetan. Potrosnja do pola litre ulja nije prevelika ako je motor vec presao preko 100kkm, vec sam cuo na vise strana za takav slucaj vezano za mazde, zavisno i od toga koje ulje sipas (pogotovo ako je neko jeftinije), tada je kompresija jos uvek dobra ali uljne karike se malo izlizu i to ti je tih pola litre. Ako nemas potrosnju vode ovo drugo je ok, guraj dok ne digne potrosnju ulja na vise pa onda odradi karike.

      Comment

      • ljube-kugla
        CBC Senator XXL
        • 04.05.2006
        • 1531
        • batajnica

        #48
        na alfi 75-ici sam radio kompletan motor,karike perfect circle,glava kod buce u sarajevskoj,i kad je radio rekao mi da kupim vodjice i gumice,ja doneo,samo ih je pogledao i rekao ja ovo necu da stavljam,onda je ubacio od mecke izduvne i vodjice i gumice i to stoji vec nekih 10-ak hiljada a usisne je ubacio one sto je rekao da kupim i poceo motor da trosi ulje kao nenormalan,preko 1.5L i dolivao sam skoro svaki dan,kad sam rasturio vidim da u vodjicama ima lufta vise nego na onima sto sam povadio,trenutno resenje je bilo samo gumice sa manjom rupom da se oblikuje i dihtuje na tom zazoru,za sad je dobro,promenuo sam ulje jer je ono bilo i staro i dolivano je skoro svasta
        ko na nas krene iz mesta je naje&o
        a sto nas je vise,jaci smo

        Comment

        • demios
          CBC Član
          • 03.12.2007
          • 76
          • Beograd

          #49
          Evo i ja da se ukljucim

          Ja znam sta ne valja na mom 205GT pa rekoh da podelim sa ostatkom foruma, mozda nekom koristi.

          Dihtung glave motora je ostecen - to se vidi po belicastom dimu i slinicama u rashladnoj tecnosti.

          Gumice ventila ne valjaju - plavi dim pri visokim obrtajima, tesko postize visoke obrtaje (u prvoj i drugoj brzini ide lako do 3000, ali preko toga jako tesko)

          Karike ne valjaju - losa kompresija na 2 cilindra (mereno) + plavi dim pri startu, tokom opterecenja (pogotovo uz Topcidersko brdo), duva na iber crevo (to je ono crevo koje odvodi uljane pare iz glave motora u usisnu granu na sagorevanje), a kada zapusim iber duva na cev gde se meri nivo ulja

          Sve u svemu, za grad moze da se koristi, ali je motor ocigledno na izdisaju, smrdi iz auspuha, trese se vise nego sto je uobicajeno za TU3 motore, nekada slabije vuce, dimi i na benzin. Sigurno ima bogate rezerve koksa, koje sa svoje strane, verovatno, remete dihtovanje ventila, i protok smese.

          Ako sam nesto propustio ispravite me

          EDIT: Pre neki dan sam probao u drugoj da ga poteram koliko mogu i motor se drao kao blesav na 4500 obrtaja. Ako ista ikome znaci, auto mi radi na plin.
          Peugeot 205GT '89.

          Comment

          • Flavio
            CBC Senator XXL
            • 13.06.2006
            • 1926
            • 012 Centar
            • KaraWagon 1.4T.Spark

            #50
            Da dodam svoje iskustvo.Auto Z-128 1.1 .
            LM,do obrade glave(na 95k km) potrosnja ulja se kretala 0,8 do 0,9 lit/1000km.Troseno ulje Galax Unia 15W40.Skinuta glava,komplet ciscenje i obrada u "MR" BG,sve novo tj. ventili,gumice i vodjice.Posle obrade potrosnja istog ulja sisla sa recenih 0.8-0.9 na samo 0.3 lit/1000km.Na prvoj sledecoj zameni ulja,preslo se na Galax Sint 10W40(polusintetika) a potrosnja sisla sa 0.3 na 0.10-0.12 lit/1000km.Tu se zadrzala narednih 25-6.000km a u zadnjih 10-ak hiljada(do prodaje auta) se podigla na 0.16-0.18 lit/1000km(na 130k km),svo vreme uz Galax Sint ulje.
            Karike,lezajevi svo vreme bili standard a motor 128.A.000 tj. FIAT.

            Nazalost,nisam bio u prilici da vidim/uslikam stanje(koks itd.) pre radova.

            Comment

            • AfroMan
              CBC Početnik
              • 27.07.2008
              • 3
              • Banjaluka

              #51
              Evo da i ja predstavim svoj problem. Povecana potrosnja ulja, auto dok stoji i dok se vozi na nizim obrtajima izbacuje plavo-bijeli dim,slabije vuce i kad se penjem uz neko vece brdo vuce vuce pa prekine na milisekundu pa ponovo, tacno se vidi kako obrtaji zastanu na trenutak, na izduvu se vide tragovi ulja... Bio sam kod dva majstora koja govore da su problemi u turbini, mada nisu bas 100% sigurni! Auto je saab 900 turbo iz 88 godine, presao svega 140 000KM! zelio bih da cujem vasa misljenja! hvala

              Comment

              • AfroMan
                CBC Početnik
                • 27.07.2008
                • 3
                • Banjaluka

                #52
                covjek bas kad vas treba , nikad vas nema ...

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #53
                  Pa treba premeriti kompresiju, ipitati turbinu i ostalo...moze biti vise toga u problemu.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • shomicus
                    CBC Član
                    • 13.11.2007
                    • 32
                    • beograd

                    #54
                    evo nog problema.na auspuh mi ne dimi ali kad otvorim poklopac za ulje dimi ko blesav.posto je u pitanju ford escort 1.3 ohv sa lancem i bregastom u bloku da li moram da skidam glavu za zamenu gumica ako su uopste one ili moze bez skidanja glave inace potrosnja ulja mi varira u zavisnosti od ulja,npr,sa mobil 1 uljem mi od zamene do zamene potrosi oko 1 do 1,5 l.pritom iber mi ide sa cepa za ulje i onda dimi ko lud na iber crevo

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #55
                      A na koliko je zamena. Gumice nisu a uostalom za tu potrosnju ulja ako je na 7k+ km nemas nikakav problem.
                      Mnogi motori duvaju isparenja na cepu ili iberu a zdravi su totalno i nemaju potrosnju ulja.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • shomicus
                        CBC Član
                        • 13.11.2007
                        • 32
                        • beograd

                        #56
                        zamena na 5000km,ja uvek menjam na 5000 km ulje i filter bez obzira da li na pakovanju pise 10 000 ili manje.smatram da je 5k sasvim zadovoljavajuca predjena kilometraza za zamenu ulja

                        Comment

                        • demios
                          CBC Član
                          • 03.12.2007
                          • 76
                          • Beograd

                          #57
                          Nesto me muci...

                          Kao sto sam ranije naveo, dimi plavicasto-belo na auspuhu i smrdi kao tipican plin + nesagorelo ulje (kao stari stari crveni GSP dizelasi). Ulje trosi oko 0.5 - 0.7 litara (zavisi koliko ga vozim), ali u pitanju je najjeftinije 15-40 mineralno, tako da me i ne cudi (verujem da bi sa nekim kvalitetnijim bila malo niza potrosnja). Jako lepo vuce (sto zavisi pre svega od plina) i na to nemam primedbi. Lepo se pali i po hladnom vremenu i to uvek na plin, tako da elektronika nije problem, mada bi akumulator morao da se menja.

                          E sad, ono sto mi je palo na pamet je sledece:

                          U uputstvu pise da Peugeot 205 benzinci trose 0.5 litara na 1.000 km ! Ja sam mislio isprva da je rec o 10.000 km, ali se ispostavilo da nije. Onda sam pomislio, potrosnja ulja i plina mu je normalna (0.5-0.7 / 10), lepo vuce, lepo se pali i po hladnom, mora da su u pitanju samo gumice ventila. Jos jedan argument u prilog tome (dotrajalim gumicama) je:

                          1. blago povecanja potrosnja ulja sa 0.5 fabricki deklarisanih na 0.7
                          2. postepeno se pojavljivao dim na auspuhu i to posto smo ugradili plin

                          Verovatno se ulje sliva niz izduvni ventil i odlazi sa izduvnim gasovima, sagorevajuci nepotpuno u auspuhu. Uz to sam video da na dosta 205-ca ide blago plavi dim (koje nisu na plinu), pa se u tom svetlu moja situacija i ne cini tako strasnom tj. da karike nisu nastradale.

                          Kakvo je vase misljenje?
                          Peugeot 205GT '89.

                          Comment

                          • bax76
                            CBC Senator XXL
                            • 07.11.2006
                            • 605
                            • BG

                            #58
                            Standardan problem na PSA TU motorima, prvo odlayi glava, sredis to ako oces i teras daklje. Kod mene trosi oko 3 deci na 1,4 TU.
                            Trosi on pomalo jos od 60k km, tj jos pre ugradnje ulja. Jednom menjane gumice ventila, bilo ok nekih 20k, i opet sve po starom, tako da ne diram vise...

                            Comment

                            • demios
                              CBC Član
                              • 03.12.2007
                              • 76
                              • Beograd

                              #59
                              Jedan drugar mi je rekao da je i njemu dimio, on ima 309-ku, i da mu je majstor sredio celu glavu za 200e (ravnanje, novi dihtung, gumice ventila i stelovanje svega toga) i da od tada ne dimi. Dakle, dim moze da ocekuje manje-vise svaki Pezoista
                              Peugeot 205GT '89.

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #60
                                Demio, to sto treosis mineralno ulje nije lose po motor i ne trosi ga zbog toga.
                                Takodje to sto pise u servisnom uputstvu zaboravi. Po meni sve sto trosi iznad 300-400g/1000km je po meni nacet motor ili ima problem.

                                To sto lepo vuce, lepo pali na hladno lepo ide nije znak da su karije u redu i da su u pitanju gumice.

                                Ulje se ne sliva niz izduvne ventile jer je u izduvnim kanalima pritisak. Ono se sliva kroz gumice tj vodjice usisnih ventila i sagoreva u motoru.

                                Ako je stavljen mixer za plin malo je i veci vakum u usisnoj grani s toga moze da povuce malo vise preko gumica.
                                Ako pre ugradnje nije trosio ulje, plin je dokrajcio vec dotrajale gumice ventila i dihtunge te je potrebno najverovatnije samo sredjivanje glave motora.
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X