gumice ventila

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BokiRS
    CBC Veteran
    • 20.06.2008
    • 174
    • Beograd

    #61
    Na mom autu je imao venturi plin i auto je pusio na saltanju i visokim obrtajima.
    Otkacio sam mesac i vozim auto na benzin.
    Mnogo manje zadimi na saltanju i vremenom je sve manje poceo da dimi.
    Plin je bio na autu samo par meseci i nije mnogo presao sa tim.
    Da li je moguce da su se gumice stvrdnule od plina i da sada popustaju posto mi auto sve manje i manje dimi,sada i ne primecujem dim,a ulje stoji na istom nivou?
    ne moze brze,jurimo 30

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #62
      Ne boki, nece gumice da omeksaju. Jedino je moguce da si jos odredjeno vreme video sagorevanje ulja dok nije sagorelo ono sto se nahvatalo za to vreme na usisnim ventilima, klipu, grani.
      Gumica je ostala iste tvrdoce , mogao je da trosi vise jer je bio veci vakum u plenumu dok je bio mesac.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • BokiRS
        CBC Veteran
        • 20.06.2008
        • 174
        • Beograd

        #63
        Pa to jeste.
        Moracu ja jos malo da istestiram auto.
        Znas da sam kupio sve da odradim glavu ali mi je glupo da je skidam ako nije strasno.
        Presao sam nekih 2500 km i dolio 300 gr ulja.
        A peglalo se.
        Malo je puskarao ali sve manje.U zadnje vreme ga pustim u blokadu i ne vidim dim na saltanju,doduse po mraku,a ranije sam ga video
        ne moze brze,jurimo 30

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #64
          Cisto da potvrdimo prvi post iz teme.
          Auto za ovih 5 meseci presao oko 2k i nije dolivano ulje.
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Tihomirce
            CBC Senator XXL
            • 06.09.2008
            • 443
            • Arandjelovac

            #65
            Da iznesem svoj problem i ovde, vozim Alfa Romeo 164 TS 2.0 iz 90`
            sta se naime desava , pri turiranju u mestu preko 4000rpm javlja se plavicasti dim ,
            kako na benzinu tako i na plinu , u voznji nisam primetio,
            na iberlaufu nema pritisak niti dimi ,
            benzin koristim pri paljenju auta i kad malo prebacim da izduvam dizne,
            sto znaci 90% se vozi na plinu, potrosnja ulja je oko 2l na 7500-8500km.
            Auto lako pali, lepo vuce ali na manjem gasu mrsi i od skora i na leru nemirno radi,
            premerim kompresiju a ona katastrofa (5.8;6.0;6.2;7.0)
            sve to mozete videti ovde: http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... c&start=25
            Da kazem i savet starijih maistora mehanicara i ovde :
            Premeris kompresiju pa u svaki cilindar spricom sipas ulje ,
            ponovo premeris ako je kompresija veca duplo ili troduplo u pitanju su karike,
            ako se kompresija malo uvecala u pitanju su ventili (nedihtuju)
            .

            Sta mislite o toj teoriji koliko to moze biti tacno?
            Svaki savet dobrodosao

            Comment

            • xxx1
              CBC Član
              • 17.12.2007
              • 93
              • Batajnica

              #66
              To je tacno, ali pod uslovom da se vrlo, vrlo malo kapne ulja i ako se kompresija poveca, u pitanju su karike, ako ostane ista u pitanju su ventili. Naravno, sve ovo tek kad se utvrdi da je stepen kompresije nezadovoljavajuci. I to nije savet majstora, vec savet inzenjera koji su majstori preuzeli od njih .
              Akceleracioni momenat je kad okine varnica pa se zapali corba pa klip krene da zalece na dole

              Comment

              • ostres
                CBC Senator XXL
                • 01.06.2008
                • 305
                • Zemun

                #67
                Originally posted by Type_R
                Ja sam pri skidanju izduvne grane video da su mi lose gumice ventila, stablo ventila ima dosta koksa a moze se pod napipati i sveze ulje....



                Originally posted by M-power
                Malo je teze ustanoviti po izduvnim ventilima jer je u izduvnim kanalima uvek pritisak i vaduh produvava na gore kroz vodjice u kuciste kartera a ne na dole.
                To moze biti sagorelo ulje iz cilindara koje se lepilo na izduvni ventil jer je on najvise zagrejan. Mada kod tebe se vidi sveze ulje na vrhu vodjice sto je dobar predznak.
                Ako se skine usis da li se vide usisni ventili ovako? Ja bi trebao da cistim usis i zamenim dihtung pa bi bilo super ako moze ovako da se gvirne na stanje ventila
                Live together, die alone.

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #68
                  Zavisi koji je motor u pitanju ali generalno kada skines usisnu mozes videti skoro kod svih rupe.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • muki_kg
                    CBC Član
                    • 17.12.2008
                    • 33
                    • kragujevac

                    #69
                    nego ljudi,kad smo vec kod gumica,da li neko zna koje su sad kvalitetne gumice,posto sam pre tri meseca menjao navedene upravo iz ovog razloga sto pri turiranju ili promeni brzine zapusi plavi dim na auspuh i toliko se navatalo skrame po usisnim a bogami i izduvnim ventilima da me cudilo kako je tu mogla smesa uopste i da prolazi.

                    kupio sam navodno getz-ove zelene gumice,ali koliko ja vidim nema tu ni g od getz-a

                    auto mi se nije nijednom pregrejao,cak mislim da je i nemoguce

                    vozim ga na plin
                    ma samo napred! ali popreko!

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #70
                      VICTOR REINZ, ELRING, AJUSA.....gumice su barem jeftine.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #71
                        Verovatno se ulje sliva niz izduvni ventil i odlazi sa izduvnim gasovima
                        mala verovatnoca.
                        uobicajeno je da problem postoji sa usisnim ventilom iz razloga sto (za razliku od izduvnog) postoji razlika pritisaka sa obe strane gumice ventila.

                        klip u****va i stvara potpritisak, time u****va ulje u prostor za sagorevanje.

                        na izduvnoj strani proces sagorevanja stvara natpritisak cime se ulje izbacuje/ potiskuje dalje od komore za sagorevanje.

                        gumice/ semering ventila ima ograniceni radni vek i kao i vecina guemnih delova je obicno tu negde 10-15 godina kada izgubi potrebnu elasticnost i time kvalitetno zaptivanje.

                        zamena semeringa uz detaljno ciscenje pecurke usisnog ventila trajno otklanja problem sa uljem na tom sklopu motora.

                        Presao sam nekih 2500 km i dolio 300 gr ulja.
                        A peglalo se
                        sto se ostrije vozi a gumice ventila su uzrok, to je manja potrosnja ulja.
                        razlog, manji potpritisak- voznja pod punim gasom znaci otvoren leptir.

                        najveca potrosnja ulja preko gumica ventila je pri kocenju motorom, zatim pri radu na leru. (u oba slucaja je zatvoren ili skoro zatvoren leptir).


                        Poruku izmenio: Goran
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • banebg81
                          CBC Veteran
                          • 26.06.2008
                          • 195
                          • Beograd

                          #72
                          Re: gumice ventila

                          ELRING - vrhunski su im SVI PROZVODI, dihtunzi, semerinzi, gumice.

                          Ali ima i jedna caka, ne prave za sve modele. Ja sam na yugo 1.1 kada je rađen motor stavio ELRING za fiata komplet dihtunge i u paketu dobio gumice ventila.
                          Gumice su bile CORTECO - zelene boje.

                          Od generalne je prešao 40 000 km i trošim oko 0,5 litara ulja na 5000km sipam samo seleniu gold.
                          Uz sve to, ta potrošnja bi bila i manja, jer stalno mi je vlažan čep od ulja na karteru (kapljica uvek stoji) jer sam verovatno loše uvrnuo nekad kada sam menjao ulje a ne menja mi se karter jer ne curi nigde na spoju a i nije toliko strašna potrošnja.

                          Ali, pročitao sam ovde po forumu svašta.

                          Recimo, kada izvučem šipku za merenje ulja dok je motor upaljen, iz te rupice iskaču kapljice !? Ne puno ali na leru radi i opet ih ima.
                          Crevo iber laufa je spojeno na karb i kada ga otkačim ima pomalo plavičastog dima a to opet nije mnogo, ali se vidi IMA GA.
                          Merena kompresija i na prva tri cilindra je 13,5 a na 4. je 14.
                          Svećice se normalno troše, nema ulja ni na jednoj.
                          Veoma je bitna stvar i štelovanje ventila, koje ja nisam do sada radio ni jednom od generalne, a to bi zbog plina bilo potrebno ...
                          Nema dima na auspuhu tj jako malo i mislim da će ako ovako bude nastavio da radi uz redovne servise glat da pređe 100 000 bez da se bilo šta radi na motoru.

                          pozzzz

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #73
                            Re: gumice ventila

                            Ne dupliraj postove. Imas odgovor u temi " pitajte ovde" mada vidim da si obrisao svoju poruku posle.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • laki5
                              CBC Član
                              • 06.02.2006
                              • 51
                              • Kragujevac
                              • citroen xsara

                              #74
                              Re: gumice ventila

                              Originally posted by M-power
                              Ne dupliraj postove. Imas odgovor u temi " pitajte ovde" mada vidim da si obrisao svoju poruku posle.
                              U prvom trenutku ovu temu nisam procitao od pocetka pa mi se zato ucinilo da je bolje da pitanje postavim u temi pitajte ovde. Kasnije sam ovu procitao od pocetka i shvatio da je ovo pravo mesto za moje pitanje. Elem, post nije bio samo prebacen na ovu temu vec i nesto dopunjen u skladu sa prvim postom ove teme.
                              Ovo je bilo pojasnjenje a moderator moze i da brise ovaj post kako nebi bespotrebno opterecivao temu, a ja cu jos nesto pitati u temi pitajte ovde!

                              Comment

                              • Golub.BG
                                CBC Veteran
                                • 04.02.2007
                                • 103
                                • Beograd

                                #75
                                Re: gumice ventila

                                Znaci da rezimiram, stvari otprilike stoje ovako:

                                1. Pojava plavog dima pri jutarnjem paljenju ili svakom drugom posle izvesnog vremena je posledica losih gumica/vodjica vetila
                                2. Pojava plavog dima pri svakom startu kada je auto radio u leru (semafori, guzva) je posledica istih losih gumica/vodjica vetila ili ne?
                                3. Pojava plavog dima pri duzem motornom kocenju moze biti posledica losih uljnih karika ili/i losih gumica/vodjica vetila ili ne?
                                4. Pojava plavog dima pri saltanju kada se motor zavrti malo vise je posledica losih gumica/vodjica vetila ili/i uljnih karika
                                5. Pojava plavog dima pri turiranju masine, pojava dima samo pri visim obrtajima je posledica - ?
                                6. Motor ne dimi ili ima blago ''dimljenje'' iber-laufu ali se pojavljuje dim na auspuhu - posledica neispravnosti gumica/vodjica vetila ili uljnih karika, da il ne ?
                                7. Dimi i na ''iberu'' i na auspuhu - potroseni cilindri i karike, najverovatnije i gumice/vodjice vetila, sto se kaze produvao.

                                Neka me iskusniji i strucniji dopune i isprave.

                                Znam da vise faktora utice na sve ali generalno ovo bi trebale da budu uzrok- posledica?

                                Comment

                                Working...
                                X