Meni je buba stvarno presla preko 40.000km sa modifikatorom (iako je imala aksijalni luft). Opet da napomenem da znam da je 100% bio oirginal. Nista joj nije falilo. Ne znam da li to ima veze, ali moj motor na bubi je bio 1200 kubika, sa zaobljenim klipovima (samim tim je imao i drugacije glave), 46KS (dakle snaga kao kod 1300), mnogo bolje je ubrzavala od klasicnih 1200 motora, drugaciji zvuk (tisi, rad dosta mirniji). To je neka serija koja se u UNISU sklapala samo 1974, nije ista kao klasicna Unisova. Odnosno moja je imala zmigavce na krilima a ne u braniku i okrugla (velika stop svetla), signalizator aksijalnog lufta u motoru, uljni filter za vazduh (klasinca Unis je imala zmigavce u braniku, papirni filter za vazduh...). Unutra su bile niklovane bravice za otvaranje vrata, imala je niklovane lajsne spolja... znaci drugi model i promenjen motor. Znam da su u bube 1300 bez problema sipali Liqi Moly aditive.
Aditivi za ulje
Collapse
X
-
Ah 1303 kupio sam kao krs a sredio do daske
1 zvucna izolacija
2 napred diskovi
3 pravi amortizeri bez torzija
4 lepa plasticna tabla kao kod normalnih kola
5 buckasta prednja hauba
6 velika i zaobljena sofersajbna
7 vodoravno polozen rezervni tocak
ima 100000 razloga sto sam je toliko voleoTrojke su Djuro sta???
Osnovne jedinice diverzantskih grupa!!!
Opel Vectra 1.6 16v + 20% gratis
Comment
-
-
Samo jedan dodatak vezan za bube. Ne znam zasto svima smeta povecana potrostnja ulja kod bube. 0,5-1l / 100km je sasvim normalna ( i pozeljna) vrednost kod motora sa vazdusnim hladjenjem.Što više za što manje
Comment
-
-
moguce ....uglavnom sta se desava neznam..na moju preporuku je i burazer ubacio u fiata i isto mu je smanjio temperaturu motora..kako?ranije kad ga cepamo temperatura ode i do 100 stepeni..sada nikada ne predje 95...zasto ..ne znam..i cestice keramike ne plutaju koliko sam ja skontao vec se pod temperaturom tope i povezuju sa povrsinskim slojem metala i smanjuju trenje...patent je zasticen,ima dosta falsifikata,ali i ja sam ga uzeo na preporuku od tipa koji je inzenjer elektronike pri vw-u..i on mi ga je preporucio...od moje strane samo hvale..
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Originally posted by mikimazdamoguce ....uglavnom sta se desava neznam..na moju preporuku je i burazer ubacio u fiata i isto mu je smanjio temperaturu motora..kako?ranije kad ga cepamo temperatura ode i do 100 stepeni..sada nikada ne predje 95...zasto ..ne znam..i cestice keramike ne plutaju koliko sam ja skontao vec se pod temperaturom tope i povezuju sa povrsinskim slojem metala i smanjuju trenje...patent je zasticen,ima dosta falsifikata,ali i ja sam ga uzeo na preporuku od tipa koji je inzenjer elektronike pri vw-u..i on mi ga je preporucio...od moje strane samo hvale..
"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
ranije kad ga cepamo temperatura ode i do 100 stepeni..sada nikada ne predje 95...zasto ..ne znam
cestice keramike ne plutaju koliko sam ja skontao vec se pod temperaturom tope i povezuju sa povrsinskim slojem metala i smanjuju trenje...
za povezivanje keramike na metal su potrebne jaaaako velike silei jaaako velike temeprature, a to se postize bombardovanjem plazmom, i to se radi poodavno narocito na kamionskim motorima po Americi.
POrse je jos pre 20tak godina to probno radio na nekim svojim motorima sa promenljivim upsehom i na kraju odustao usled velikih troskova.
dakle, cestice TVRDE keramike se ne tope, ne vezu se za metal jer je to hemijski nemoguce, ne smanjuju nego povecavaju trenje ako se zaglave tamo gde ne treba pa istisnu ulje....i na kraju kao i svaka tvrda cestica u suspezniji se taloze na najuzim delovima uljnih kanala. na identican nacin kao sto se to sesava i sa peskom u recimo vodovodnom sistemu kanala/cevi.
trenje odavno nije problem motora vec protok ulja, a keramicke ili bilo koje cestice umanjuju protok i pogorsavaju podmazivanje.
o tome su vrsena laboratorijska i prakticna mngoobrojna istrazivanja, u samoj Austriji sa SLICK (koji je zabranjen za prodaju kao prevara) a u SAD jos davnih 70tih godina bas sa keramikom.
rezultati su nedvosmisleni, bajka koja se ne uklapa ni u poznate zakone fizike i hemije niti u praksi daje navodjene rezultate.
patent je zasticen,ima dosta falsifikata,ali i ja sam ga uzeo na preporuku od tipa koji je inzenjer elektronike pri vw-u..i on mi ga je preporucio...od moje strane samo hvale..
ako je tebi koristilo nemam primedbi, samo ne rece koji je auto u pitanju, koliko km ima motor iza sebe (ispod 500.000km niti ne racunam u ozbiljno) sa ili bez te magicne keramicke supice....mislim voleo bih da vidim podatke/fakte o tom smanjenjom trenju, vecoj snazi motora, sta vec je tvrdnja.
btw, keramika je LOS provodnik toplote, ona je izolator pa se koristi recimo za svecice, i daleko losije odvodi toplotu od recimo klipova koji su od metalavolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
In einem speziellen, sehr aufwendigen Prozeß, gelang es hier, die sehr schweren Ceramicpartikeln (spezifisches Gewicht ca. 1,5) in einem sehr leichten (spezifisches Gewicht ca. 0,78) Vollsyntetiköl in Schwebe zu halten
to sto tu pise je isto kao da su napisali da ako bacis kamen u potok onda ce struja toka vode transportovati kamen do nekog okeana, buahhaa
otkada to teske stvari plivaju po povrsini lakseg fluida a ne tonu, ne deluje gravitacija ?
volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Die Ceramicpartikel, die im Produkt enthalten sind, werden vom Basisöl an die entscheidenden Stellen transportiert, wo sie sich zu einem festen resistenten Film verschweissen. Die überflüssigen Ceramicpartikel bleiben weiterhin im Kreislauf und werden mit dem nächsten Ölwechsel ausgeschwemmt.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
to sto tu pise je isto kao da su napisali da ako bacis kamen u potok onda ce struja toka vode transportovati kamen do nekog okeana, buahhaa
nije bio ispravan auto, poluispravan eto zasto...
Posto je to aditiv za ulje, verujem da se on po nekom osnovu (tu bi nam trebao strucan tehnolog) pravi zastitni film izmedju nalegajucih povrsina, znaci u lezajevima i ostalim kliznim povrsinama i smanjuje trenje zbog izolovanja povrsina posto keramika i jeste izolator, a samim tim eto i manje temperature. Kao sto si i rekao nemoguce je da se keramika topi, to je temperaturno najizdrzljivija neorganska materija, zato se i satlovi odlazu keramikom, kao i visoke peci; na svecicama je porcelan.
Sto se tice kasnije obrade motora to ne znam ali ako je motor avim aditivom dodatno zasticen a po ceni bi trebao, otezavajuca okolnost kasnije obrade je problem onih koji to rade i nije sigurno veliki, jer postoje alati za sve materijale, tako i za ove tretirane keramikom.
Comment
-
Comment