Pitajte ovde!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timothy Leary
    CBC Senator XXL
    • 23.04.2006
    • 439
    • Beograd

    pod uslovom da nema nikakvih promena na motoru, NE ne donosi nikakve performanse.Oktanski broj pokazuje otpornost benzina na samodetonairanje, tj da bi izvukao vece performanse sa 100-oktanskim benzinom, morao bi ili da povecavas kompresiju ili da se igras sa paljenjem...

    Comment

    • monkey
      CBC Senator
      • 14.11.2006
      • 286
      • Porec, Hrvatska

      to sam i ja mislio, nema mi logike inace. a sta sa onim dio o stetnosti za motor ako je oktanski broj prevelik?!

      Comment

      • Probisvet
        CBC Senator XXL
        • 07.06.2005
        • 423
        • FRANCUSKA

        Ulosci na diznama visokog pritiska

        Momci Megan dizel presao je vise od 170 hiljada sve radi ok za sada ali me zanima na koliko se obicno menjaju ulosci na brizgaljkama i na koliko se revizira pumpa visokog pritiska. Postoji li neko pravilo ili ne.

        Ja bih da se priprem na vreme da iskesiram koju kintu sa strane nikad se ne zna. Mator ja i matora kola ja se ne mogu popraviti kaze zena ali mogu bar kola da popravim.

        Comment

        • sErGiO
          Moderator
          • 30.01.2007
          • 2769
          • Neko selo pored Beogr
          • Alfa Romeo 156SW

          Ewo imam ja nekoliko pitanja. Posto sam kupio auto prvi put pre 2 meseca nemam bash mnogo znanja u vezi sa automobilima a hteo bih da mi auto radi kako valja Auto je Reno Clio 1.2, '97 godiste sa ugradjenim plinom.

          1. Ponekad se nakratko negde iz motora cuje "vristanje" u trenutku kada otpustam kvacilo i krecjem iz prve. Pretopstavljam da je u pitanju neki kais ali nisam siguran. Dakle pitanje je sta prouzrokuje taj zvuk i da li treba da vozim auto kod majstora?

          2. Koliko je dobro ili lose paliti auto na plin? Ja imam nekakav prekidac u kabini ispod volana, koji ima 3 polozaja i dve lampice. Ja obicno palim auto tako sto mi prekidac stoji u srednjem polozaju a onda tako i vozim i primetio sam da ide na plin. Kada prebacim prekidac u donji polozaj onda prebacujem na benzin. Moje je pitanje cemu onda sluzi skroz gornji plozaj i zasto su mi nekada upaljene obe lampice (jedna je zuta a druga crvena) a nekada samo jedna iako nisam menjao polozaj prekidaca?

          Comment

          • srdjan_p
            CBC Senator XXL
            • 01.12.2004
            • 1915
            • ZR

            1. 99% proklizava klinasti kais, nista strasno, trebalo bi ga dotegnuti po potrebi...
            2. Ako ti svetle obe lampice znaci da je prekidac u automatskom modu tj. pali na benzin pa prebacuje na plin u zavisnosti od npr. obrtaja motora, trebalo bi da uvek palis na benzin da svaki put prodje malo benzina kroz sistem za ubrizgavanje, cisto da ga sacuvas.

            Comment

            • srdjan_p
              CBC Senator XXL
              • 01.12.2004
              • 1915
              • ZR

              Imam i ja jedno pitanje za "malo" strucnije...Citao sam nekoliko puta da se za neke motore kod zamene zupcastog kaisa i spanera/rolera preporucuje i zamena remenica, zbog cega?

              Comment

              • deki-ascona
                Bio nam je drug! RIP
                • 10.04.2007
                • 2118
                • NI , Trosharina

                sta je u stvari protokomer

                stalno se spominje neka zica, a ispod poklopca protokomera se nalazi jedan polukrug po kome klizi neki kontakt sa mogucnoscu podesavanja. Uglavnom ta zica se ne vidi (ili je kod mene uopste nema). Ovo pitam jer kad alkoholom ocistim taj polukrug ler gas mi se umiri na jedno sedam dana pa onda opet krene da divlja i na gasu i na benzinu, cak se i ugasi ponekad. E sad sam resio da nadjem i tu zicu preko koje ide vazduh i da nju ocistim, jos samo da mi neka dobra dusa kaze kako da je nadjem.

                pozdrav svima
                Originally posted by Valent Vudriga
                ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  Nema toliko dobre dushe koja ti mozhe to reci, jer te "zhice" i nema na tvom autu =]

                  Za merenje protoka vazduha postoje dve vrste senzora: tzv. "vane meter" (sa uslovno recheno klapnom) i "hot wire" (zhica o kojoj ti govorish ). Prvi senzor meri protok tako shto klapna generishe odredjenu voltazhu zavisno od ugla otvorenosti, a samu klapnu otvara vazdushna struja. Drugi tip senzora radi na principu registrovanja promene elektro-provodljivosti zhice izlozhene vazdushnoj struji (ka motoru), chime se generishe elektrichni signal kojim se ECU "obaveshtava" o masi u****nog vazduha.

                  Senzor koji ti imash je starije konstrukcije, i zamenjen je "hot wire" senzorom pre svega iz razloga habanja pokretnih delova, manje pouzdanosti, slabijeg odziva na promene u vazdushnoj struji itd itd.

                  Dakle, ne trazhi tu zhicu na tvom autu, necesh je naci.

                  BTW. Pokushaj sledeci put da za chishcenje upotrebish "carburetor cleaner" ili neki slichan preparat. Bolje cesh ochistiti naslage (depozite) na senzoru, a ujedno ce oni ostati delimichno "podmazani" tako da cesh pozitivne efekte chishcenja osecati znatno duzhe.
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • deki-ascona
                    Bio nam je drug! RIP
                    • 10.04.2007
                    • 2118
                    • NI , Trosharina

                    hvala brate overspeed, mesec dana je trazim i citam ovde o tome a bilo me sramota da pitam. dakle bolje carb cleanerom nego alkoholom, odma cu to da radim. To ciscenje stvarno deluje, samo alkoholom traje 10-15 dana pa opet jovo nanovo. Hvala ti jos jednom
                    Originally posted by Valent Vudriga
                    ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                    Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      a sta sa onim dio o stetnosti za motor ako je oktanski broj prevelik?!
                      ništa, urbana pri?a bez pokri?a u tehnici.
                      štetno je jedino po nov?anik.

                      standardan serijski auto za evropsko tržište je predvidjen za 92 oktanski benzin, do 98 oktana za navijene motore.

                      nedavno sam gledao specifikaciju, i VW turbo kompresor motor na benzin se zadovoljava sa regular benzinom od 95 oktana. (TFSI).
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • kilson
                        Moderator
                        • 09.10.2004
                        • 3216
                        • NoviBGD
                        • AR 75 GT

                        Timothy: Shtetnost se javlja zbog agresivnosti meshavine po metalne delove (recimo dodavanjem etanola). Pretrazi malo forum, bilo je dosta kvalitetne priche o oktanima, raznim tipovima meshavina itd...
                        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                        Comment

                        • Timothy Leary
                          CBC Senator XXL
                          • 23.04.2006
                          • 439
                          • Beograd

                          ??
                          promashio si choveka , al dobro shvatice onaj kome je namenjeno

                          Comment

                          • kilson
                            Moderator
                            • 09.10.2004
                            • 3216
                            • NoviBGD
                            • AR 75 GT

                            A da, nisi ti monkey
                            Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                            Comment

                            • Ji 4Tze
                              CBC Senator XXL
                              • 04.05.2006
                              • 806
                              • bg
                              • Honda CR-V 4WD

                              Originally posted by Ji 4Tze
                              jos jedno pitanje...

                              zadnji levi lezaj se chuo bas ono, nema lufta ali chuo se, prednji se chuje slabije, ali posle zamene zadnjeg i dalje se chuje vrrrrooom zvuk preko 40-50km/h, zvuka nema kad je krivina u levo, u pravcu i desno ostaje, mozda (nisam bas siguran) je malko glasniji kad ulazim u desnu krivinu.
                              pitanje je u stvari, kako je moguce da se zadnji lezaj chuo jache na dizalici kad su ga vrteli nego prednji a prednji se u voznji cuje bas primetno, ko da ide moped pored auta?
                              da, lezaj se i chuo
                              tj nisam uspeo 10-ak dana da odem do servisa, pa sam slucajno stigao do vulkanizera, i zamolio ga da pogledamo sta se tacno cuje, digli na dizalicu, poterali u prvoj kad ono vrooom samo kad smotam u desno. Inache desni tocak imao lufta jedno 1-2cm po Z osi lokalnoj
                              uglavnom, brze bolje do servisa, prvo dotegli pa se nije chulo, pa par dana posle opet pocelo da se cuje, pre neki dan zamenjen lezaj i sve ok

                              Comment

                              • LaMar
                                CBC Veteran
                                • 01.03.2006
                                • 140
                                • Beograd

                                Ukratko koliko je komplikovano/skupo ubaciti automatski

                                Znaci samo ukratko ako je neko radio ili zna nesto vise?
                                Naime treba mi prepravka sa manuelnog na automatski. Da li moze samo od tog modela auta ili mogu jos neki? Da li da jurim ovde ili po inostranstvu automatski? Ko to provereno dobro radi? Da li ce nakon prepravke auto drugacije da se ponasa (potrosnja, vuca)?

                                Ili je bolja solucija prodati auto i kupiti drugi sa fabrickim automatskim?

                                Comment

                                Working...
                                X