pod uslovom da nema nikakvih promena na motoru, NE ne donosi nikakve performanse.Oktanski broj pokazuje otpornost benzina na samodetonairanje, tj da bi izvukao vece performanse sa 100-oktanskim benzinom, morao bi ili da povecavas kompresiju ili da se igras sa paljenjem...
Pitajte ovde!!!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ulosci na diznama visokog pritiska
Momci Megan dizel presao je vise od 170 hiljada sve radi ok za sada ali me zanima na koliko se obicno menjaju ulosci na brizgaljkama i na koliko se revizira pumpa visokog pritiska. Postoji li neko pravilo ili ne.
Ja bih da se priprem na vreme da iskesiram koju kintu sa strane nikad se ne zna. Mator ja i matora kola ja se ne mogu popraviti kaze zena ali mogu bar kola da popravim.
Comment
-
-
Ewo imam ja nekoliko pitanja. Posto sam kupio auto prvi put pre 2 meseca nemam bash mnogo znanja u vezi sa automobilima a hteo bih da mi auto radi kako valjaAuto je Reno Clio 1.2, '97 godiste sa ugradjenim plinom.
1. Ponekad se nakratko negde iz motora cuje "vristanje" u trenutku kada otpustam kvacilo i krecjem iz prve. Pretopstavljam da je u pitanju neki kais ali nisam siguran. Dakle pitanje je sta prouzrokuje taj zvuk i da li treba da vozim auto kod majstora?
2. Koliko je dobro ili lose paliti auto na plin? Ja imam nekakav prekidac u kabini ispod volana, koji ima 3 polozaja i dve lampice. Ja obicno palim auto tako sto mi prekidac stoji u srednjem polozaju a onda tako i vozim i primetio sam da ide na plin. Kada prebacim prekidac u donji polozaj onda prebacujem na benzin. Moje je pitanje cemu onda sluzi skroz gornji plozaj i zasto su mi nekada upaljene obe lampice (jedna je zuta a druga crvena) a nekada samo jedna iako nisam menjao polozaj prekidaca?
Comment
-
-
1. 99% proklizava klinasti kais, nista strasno, trebalo bi ga dotegnuti po potrebi...
2. Ako ti svetle obe lampice znaci da je prekidac u automatskom modu tj. pali na benzin pa prebacuje na plin u zavisnosti od npr. obrtaja motora, trebalo bi da uvek palis na benzin da svaki put prodje malo benzina kroz sistem za ubrizgavanje, cisto da ga sacuvas.
Comment
-
-
sta je u stvari protokomer
stalno se spominje neka zica, a ispod poklopca protokomera se nalazi jedan polukrug po kome klizi neki kontakt sa mogucnoscu podesavanja. Uglavnom ta zica se ne vidi (ili je kod mene uopste nema). Ovo pitam jer kad alkoholom ocistim taj polukrug ler gas mi se umiri na jedno sedam dana pa onda opet krene da divlja i na gasu i na benzinu, cak se i ugasi ponekad. E sad sam resio da nadjem i tu zicu preko koje ide vazduh i da nju ocistim, jos samo da mi neka dobra dusa kaze kako da je nadjem.
pozdrav svimaOriginally posted by Valent Vudrigaovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Comment
-
-
Nema toliko dobre dushe koja ti mozhe to reci, jer te "zhice" i nema na tvom autu =]
Za merenje protoka vazduha postoje dve vrste senzora: tzv. "vane meter" (sa uslovno recheno klapnom) i "hot wire" (zhica o kojoj ti govorish). Prvi senzor meri protok tako shto klapna generishe odredjenu voltazhu zavisno od ugla otvorenosti, a samu klapnu otvara vazdushna struja. Drugi tip senzora radi na principu registrovanja promene elektro-provodljivosti zhice izlozhene vazdushnoj struji (ka motoru), chime se generishe elektrichni signal kojim se ECU "obaveshtava" o masi u****nog vazduha.
Senzor koji ti imash je starije konstrukcije, i zamenjen je "hot wire" senzorom pre svega iz razloga habanja pokretnih delova, manje pouzdanosti, slabijeg odziva na promene u vazdushnoj struji itd itd.
Dakle, ne trazhi tu zhicu na tvom autu, necesh je naci.
BTW. Pokushaj sledeci put da za chishcenje upotrebish "carburetor cleaner" ili neki slichan preparat. Bolje cesh ochistiti naslage (depozite) na senzoru, a ujedno ce oni ostati delimichno "podmazani" tako da cesh pozitivne efekte chishcenja osecati znatno duzhe.
Comment
-
-
hvala brate overspeed, mesec dana je trazim i citam ovde o tome a bilo me sramota da pitam. dakle bolje carb cleanerom nego alkoholom, odma cu to da radim. To ciscenje stvarno deluje, samo alkoholom traje 10-15 dana pa opet jovo nanovo. Hvala ti jos jednomOriginally posted by Valent Vudrigaovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Comment
-
-
a sta sa onim dio o stetnosti za motor ako je oktanski broj prevelik?!
štetno je jedino po nov?anik.
standardan serijski auto za evropsko tržište je predvidjen za 92 oktanski benzin, do 98 oktana za navijene motore.
nedavno sam gledao specifikaciju, i VW turbo kompresor motor na benzin se zadovoljava sa regular benzinom od 95 oktana. (TFSI).volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Timothy: Shtetnost se javlja zbog agresivnosti meshavine po metalne delove (recimo dodavanjem etanola). Pretrazi malo forum, bilo je dosta kvalitetne priche o oktanima, raznim tipovima meshavina itd...
Comment
-
-
-
Originally posted by Ji 4Tzejos jedno pitanje...
zadnji levi lezaj se chuo bas ono, nema lufta ali chuo se, prednji se chuje slabije, ali posle zamene zadnjeg i dalje se chuje vrrrrooom zvuk preko 40-50km/h, zvuka nema kad je krivina u levo, u pravcu i desno ostaje, mozda (nisam bas siguran) je malko glasniji kad ulazim u desnu krivinu.
pitanje je u stvari, kako je moguce da se zadnji lezaj chuo jache na dizalici kad su ga vrteli nego prednji a prednji se u voznji cuje bas primetno, ko da ide moped pored auta?
tj nisam uspeo 10-ak dana da odem do servisa, pa sam slucajno stigao do vulkanizera, i zamolio ga da pogledamo sta se tacno cuje, digli na dizalicu, poterali u prvoj kad ono vrooom samo kad smotam u desno. Inache desni tocak imao lufta jedno 1-2cm po Z osi lokalnoj
uglavnom, brze bolje do servisa, prvo dotegli pa se nije chulo, pa par dana posle opet pocelo da se cuje, pre neki dan zamenjen lezaj i sve ok
Comment
-
-
Ukratko koliko je komplikovano/skupo ubaciti automatski
Znaci samo ukratko ako je neko radio ili zna nesto vise?
Naime treba mi prepravka sa manuelnog na automatski. Da li moze samo od tog modela auta ili mogu jos neki? Da li da jurim ovde ili po inostranstvu automatski? Ko to provereno dobro radi? Da li ce nakon prepravke auto drugacije da se ponasa (potrosnja, vuca)?
Ili je bolja solucija prodati auto i kupiti drugi sa fabrickim automatskim?
Comment
-
Comment