Pitajte ovde!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pole
    CBC Senator XXL
    • 05.10.2006
    • 363
    • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

    Re: done

    Originally posted by zak
    OK, ali da li je to glavni ili pomocni cilindar (toyota corolla '90, 1.3)?
    proveri vizuelno posto je sigurno usr.n taj koji zeza

    da li gubi tecnost u boci za kvacilo

    ako gubi tj.negde pusta nece ti biti tesko da ustanovis koji shtenta
    zasto krava nosi zvonce...?...?...?
    pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

    Comment

    • zak
      CBC Početnik
      • 06.12.2005
      • 4
      • Beograd

      eeeeee

      u tome i jeste fora.
      ne gubi ni kap!

      Comment

      • monkey
        CBC Senator
        • 14.11.2006
        • 286
        • Porec, Hrvatska

        @M:
        sad sam malo procackao na netu i nasao objasnjnje da je ipak to za parkirnu kocnicu, barem kod audija R8.
        "rear brakes get slightly smaller monoblock calipers, but the ventilated and cross-drilled discs themselves are still massive (for good reason, given the rearward weight bias). The tiny caliper at the opposite side of the disc serves as the parking brake."

        Comment

        • Alekre
          CBC Senator XXL
          • 12.09.2005
          • 780
          • Smederevo

          Momci, imam problema sa jednim Chrysler Voyagerom. Agregat u V konfugiraciji, sest cilindra. Problem je sledeci, 5. cilindar ne radi, cuju se detonacije u usisnoj grani, trokira.
          ???????????
          Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

          Comment

          • Pole
            CBC Senator XXL
            • 05.10.2006
            • 363
            • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

            Re: eeeeee

            Originally posted by zak
            u tome i jeste fora.
            ne gubi ni kap!
            onda je neki od njih tek poceo da propusta ali samo pored klipa ( gumica ) a ne van cilindra zato se jos ne vidi ali to je znak da ce uskoro i napolje da propisa

            ne mogu ti pomoci kako da otkrijes koji je,nego jedino da budes u pripravnosti i da cekas dok neki ne pocne da s@re ( da prostis )

            probaj da izluftiras instalaciju,mozda to resi problem ako je dobio nekako vazduha
            zasto krava nosi zvonce...?...?...?
            pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

            Comment

            • Pole
              CBC Senator XXL
              • 05.10.2006
              • 363
              • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

              Alekre

              jel ti to na avataru vizija tvoje Lade u buducnosti

              ako to planiras onda je to sasvim ozbiljna stvar
              zasto krava nosi zvonce...?...?...?
              pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

              Comment

              • zak
                CBC Početnik
                • 06.12.2005
                • 4
                • Beograd

                Vazi!
                Hvala!

                Comment

                • Pole
                  CBC Senator XXL
                  • 05.10.2006
                  • 363
                  • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                  Originally posted by Alekre
                  Momci, imam problema sa jednim Chrysler Voyagerom. Agregat u V konfugiraciji, sest cilindra. Problem je sledeci, 5. cilindar ne radi, cuju se detonacije u usisnoj grani, trokira.
                  ???????????
                  burazer je radio ( a ja pomago ) shevroleta V8 i sve smo sredili ali nas je na kraju zezalo paljenje dok i njega nismo sredili pa je onda predeo ko macka ustvari lav

                  usredsredi se na paljenje,sta da ti kazem,V8 je V8

                  izmeri kompresiju u svim cilindrima pa uporedi

                  koliko je presao,mozda su ventili,karike,svecice...............
                  zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                  pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    Alekre...proveri tu brizgaljku...instalaciji i dzek do nje kao i da li daje impuls. Skini svecicu da vidis sta se desava.
                    Kakvo paljenje ima..kablove?
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • Alekre
                      CBC Senator XXL
                      • 12.09.2005
                      • 780
                      • Smederevo

                      Nema klasican razvodnik. Ima neka tabla sa koje ''polaze'' kablovi do svecica. Kabl je ok.
                      Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

                      Comment

                      • don
                        CBC Senator XXL
                        • 13.04.2005
                        • 483
                        • Beograd

                        Pitanje se tice dightunga glave. Sta se desava kada ode dihtung glave, akko se manifestuje, sta odlazi, dal ima nekih razlika prlikom rada motora i jutarnjeg paljenja???
                        Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                        Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                        Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                        Comment

                        • prolupator
                          CBC Senator XXL
                          • 02.09.2005
                          • 3968
                          • Zemun

                          Pa... zavisi na kom mestu ode dihtung...
                          Moze da izbacuje vodu napolje ili da je ubacuje u cilindar, moze da pomesa ulje i vodu i gorivo ili dva od ta tri. A i ulje moze da piski-riski napolje... Sve je moguce.
                          S obzirom da kroz glavu idu i voda i ulje, stosta je u glavi a i cilindri su tu... moguca je gomila stvari...

                          Najbolje sto moze da ti se desi je da voda na finjaka slini niz blok a ne ulazi u cilindar = gubis vodu pomalo i vidis gde odlazi
                          Opet "dobra" varijanta je da pomalo ubacuje vodu u cilindar = dobijes aqua mist , malo snage, nicim izazvano, opet troskari vodu, ali ne vidis gde ?! Lose je sto tako moze da izazove hidro udar ili da ode turbina a onda te pozdravi sve...
                          Ako pocne da dize nivo ulja, u ulje ulazi ili voda - antifriz (sluz oko cepa) = dihtung glave, ili ubacuje gorivo (ulje smrdi na gorivo) sto povlaci da je motor preliven gorivom = nema veze s glavom (motora )

                          U principu se ne manifestuje na paljenju dok nije kasno...

                          Pojasni sta ti se desava? Mozda ni nije dihtung glave?
                          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                          prolupator.mojblog.rs

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            Zavisi koliko je propao dihtung i na kom mestu izmedju kojih kanala

                            Moze da ima neravnomeran rad jer gubi gompresiju, moze da mesa ulje i vodu, moze da nabija pritisak u sistemu za hladjenje, moze da brunda, moze da stvara emulziju u vodenom prostoru kao i u motoru u ulju, moze da gubi vodu itd...
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • don
                              CBC Senator XXL
                              • 13.04.2005
                              • 483
                              • Beograd

                              A kada nabija pritisak u sistem za hladjenje, i kada neko kaze vidi jesu li creva tvrda, pod tom tvrdocom, sta se podrazumeva, da budu tvrda da ne mozes da ih pritisnes ili .?
                              Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                              Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                              Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                              Comment

                              • Kenno
                                CBC Senator XXL
                                • 21.08.2006
                                • 460
                                • Zenica, BiH

                                Koliko ulja ide u Mercedes C220CDI, sada ve? prošli model nakon redizajna(150ks)...putni ra?unar pokazuje da fali litar do maksimuma, nema klasi?nog pokaziva?a, tj. štange za ulje...

                                Comment

                                Working...
                                X