Pitajte ovde!!!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Pozdrav svima,
da li neko zna da li Citroen Saxo 1.1 ima dve brzine na ventilatoru hladnjaka? Imao sam problem prose godine nije radio, nekoliko majstora ga namestali da bi se utvrdilo da je nesto do kompjutera. Servisirao mi elektricar i od tada pali, ali mi se cini mnogo redje nego ranije. Predjem 20 km a da mi se ne upali, i to u gradskoj i voznji na otvoreno, pri temperaturi od 32 C? Takodje kada se upali radi menje od minuta. Majstor mi je reko da pali na 98 C, meni je nekako to velika temperatura. Takodje nemam ni pokazatelj temperature na instrument tabli pa da pratim kolika je, vec mi se pali lampica kad pregreje ili se pokvari.
Comment
-
-
Gubim negde rashladnu tečnost.Gde?Pojma nemamGubilo se malo na termoprekidaču jer nije bila podloška-platnica,sad je ima i tu ne izlazi.Nema bare,sad koliko tačno gubi neznam,bilo je u posudi malo više od polovine,sad je na minimumu.
Imam antifriz koji je letos od dolivanja razblažen,pred zimu doliću najverovatnije 100 % jedan litar, samo neznam šta da radim sa gubitkom tečnosti.
Autoelektričar mi je predložio da sipam ,,neku" tečnost u hladnjak na radnoj temperaturi,i onda tamo gde izlazi tečnost pri dodiru sa vazduhom stvara se sloj koji sprečava dalje curenje.Ne diže mi se nivo ulja.Inače u pitanju je škoda felicija 1.3 benzin,1997.god
Koja su vaša iskustva,koje jeftinije sredstvo preporučujete?Da li ima posledica po motor ili rashladni sistem?
Comment
-
-
Vecina nije pristalica tih praskova ali ne mogu da lazem probao sam par komada na par razlicitih motora i zavrsilo je posao. Jeftini su 200-300din i mislim da nije mnogo bitan proizvodjac. Probaj da pregledas sve spojeve, creva i tamo prema kabini i malom hladnjaku i pronadjes curenja ako ne, ne gine ti prasak. Samo nemoj da sipas ceo bez potrebe vec sipaj po trecinu pa prati situaciju par dana ako je stalo curenje nema potrebe sipati ceo. I trebalo bi da ga provozas malo vise kad sipas da protera to kako treba. Znaci kad negde planiras da ides kolima malo duze onda sipas na zagrejan motor da se ne bi vozikao na prazno pola sata.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
imam problem sa autom,radi se o Opel kadetu 1,3.Od pre dva dana poceo je da stuca na plinu dok je na pola gasa,cim dobije pun gas nestaje problem,u karburatoru mi se pojavilo ulje na filteru za vazduh,zanima me zasto se to desava,dali je u pitanju rasplinjac ili nesto ozbiljnije,na benzinu radi perfektno i nema trzanja,rasplinjac nije servisiran 5 godina.Unapred hvala
Comment
-
-
ne vidim nikakva isparenja, vec samo te vibracije toplote, ne znam kako drugacije da ih opisem, vide se kad su jako visoke temperature kao neko treperenje vazduha.
nije ni bitno, htedog da pitam i ovo, kako da proverim da li mi je stradao dihtung tj. da li antifriz ulazi u cilindar?ok znam za tvrda creva, citao sam za mehurice u posudi za vodu, pa koja je tacno procedura, da li skidam taj cep pre plaljenja pa cekam da se ugreje auto ili ga skidam tek kad se ugreje?
Comment
-
-
na koji cep mislis? od ulja? ako ti rashladna tecnost ulazi u cilindre jedan od znakova je i zuta masa nalik majonezu na cepu od ulja. Istovremeno ces na posudi za rashladnu tecnost primetiti da fali. Sta god da radis, ne otvaraj nikakve cepove dok auto radi. Sacekaj da se ohladi pa onda cackaj da te ne isprska vrelo ulje ili rashladna tecnost.
a ako je bas jako otisao dihtung onda na auspuhu izlazi bela dimna zavesa.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Mislio sam na cep od posude za rashladnu tecnost.To i mene brine taj pritisak u sistemu zato i pitam da li je pametno tako nesto raditi.
Vodu gubi, vidim da je vlazno na donjoj ivici hladnjaka ali mislim da sam previse vode izgubio da bi to bilo zbog toga, tipa litar na 150km...na prvo paljenje zadimi tipa 10 sekundi i prestane, ne nesto obilno ali primeti se.
na ovakav test sam mislio
Comment
-
-
Originally posted by Chubbs View Postna koji cep mislis? od ulja? ako ti rashladna tecnost ulazi u cilindre jedan od znakova je i zuta masa nalik majonezu na cepu od ulja. Istovremeno ces na posudi za rashladnu tecnost primetiti da fali. Sta god da radis, ne otvaraj nikakve cepove dok auto radi. Sacekaj da se ohladi pa onda cackaj da te ne isprska vrelo ulje ili rashladna tecnost.
a ako je bas jako otisao dihtung onda na auspuhu izlazi bela dimna zavesa.
Tako da nije mjerodavno.
Kad se odvrne cep od ulja nema logike da ista izlazi...kakva je to nebuloza. Boca od rashladne jedino bude pod pritiskom.
Dakle kad dihtung produva kad ugasis auto nakon sat vremena kad odvrnes cep ako auto kihne to je znak da ide ravnanje glave. I kad vadis mjerac ulja vidi se na njemu da ima kapljica vode.
Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока
Comment
-
Comment