Pitajte ovde!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Goran
    Moderator
    • 06.10.2004
    • 535
    • Vrbas

    Originally posted by Dora
    Banovao me Goran
    Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      Mozes ovde.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • Maarko
        CBC Početnik
        • 16.06.2014
        • 3
        • Niš
        • Citroen Saxo

        Pozdrav svima,
        da li neko zna da li Citroen Saxo 1.1 ima dve brzine na ventilatoru hladnjaka? Imao sam problem prose godine nije radio, nekoliko majstora ga namestali da bi se utvrdilo da je nesto do kompjutera. Servisirao mi elektricar i od tada pali, ali mi se cini mnogo redje nego ranije. Predjem 20 km a da mi se ne upali, i to u gradskoj i voznji na otvoreno, pri temperaturi od 32 C? Takodje kada se upali radi menje od minuta. Majstor mi je reko da pali na 98 C, meni je nekako to velika temperatura. Takodje nemam ni pokazatelj temperature na instrument tabli pa da pratim kolika je, vec mi se pali lampica kad pregreje ili se pokvari.

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          svi francuzi pale tako visoko.
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • 0megA
            CBC Član
            • 03.08.2008
            • 42
            • Beograd

            Da ne otvaram novu temu jedno brzo pitanje.
            Paše li šoferka sa Kadeta E na Daewoo Nexiu?

            Comment

            • Crki
              CBC Član
              • 26.07.2008
              • 71
              • Požarevac
              • ford fokus

              Gubim negde rashladnu tečnost.Gde?Pojma nemam Gubilo se malo na termoprekidaču jer nije bila podloška-platnica,sad je ima i tu ne izlazi.Nema bare,sad koliko tačno gubi neznam,bilo je u posudi malo više od polovine,sad je na minimumu.
              Imam antifriz koji je letos od dolivanja razblažen,pred zimu doliću najverovatnije 100 % jedan litar, samo neznam šta da radim sa gubitkom tečnosti.
              Autoelektričar mi je predložio da sipam ,,neku" tečnost u hladnjak na radnoj temperaturi,i onda tamo gde izlazi tečnost pri dodiru sa vazduhom stvara se sloj koji sprečava dalje curenje.Ne diže mi se nivo ulja.Inače u pitanju je škoda felicija 1.3 benzin,1997.god

              Koja su vaša iskustva,koje jeftinije sredstvo preporučujete?Da li ima posledica po motor ili rashladni sistem?

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                Vecina nije pristalica tih praskova ali ne mogu da lazem probao sam par komada na par razlicitih motora i zavrsilo je posao. Jeftini su 200-300din i mislim da nije mnogo bitan proizvodjac. Probaj da pregledas sve spojeve, creva i tamo prema kabini i malom hladnjaku i pronadjes curenja ako ne, ne gine ti prasak. Samo nemoj da sipas ceo bez potrebe vec sipaj po trecinu pa prati situaciju par dana ako je stalo curenje nema potrebe sipati ceo. I trebalo bi da ga provozas malo vise kad sipas da protera to kako treba. Znaci kad negde planiras da ides kolima malo duze onda sipas na zagrejan motor da se ne bi vozikao na prazno pola sata.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • dzigi veternik
                  CBC Početnik
                  • 18.02.2015
                  • 1
                  • veternik
                  • opel kadett

                  imam problem sa autom,radi se o Opel kadetu 1,3.Od pre dva dana poceo je da stuca na plinu dok je na pola gasa,cim dobije pun gas nestaje problem,u karburatoru mi se pojavilo ulje na filteru za vazduh,zanima me zasto se to desava,dali je u pitanju rasplinjac ili nesto ozbiljnije,na benzinu radi perfektno i nema trzanja,rasplinjac nije servisiran 5 godina.Unapred hvala

                  Comment

                  • Maximus10
                    CBC Član
                    • 01.09.2016
                    • 22
                    • Beograd
                    • audi a4

                    kada posle voznje gde je auto uveliko bio postigao radnu temperaturu ugasim auto i podignem haubu primetim one vibracije toplote iznad motora?da li je to normalna pojava?

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      Kakve vibracije toplote misliš? Kao isparenja? Pa normalno je.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Maximus10
                        CBC Član
                        • 01.09.2016
                        • 22
                        • Beograd
                        • audi a4

                        ne vidim nikakva isparenja, vec samo te vibracije toplote, ne znam kako drugacije da ih opisem, vide se kad su jako visoke temperature kao neko treperenje vazduha.
                        nije ni bitno, htedog da pitam i ovo, kako da proverim da li mi je stradao dihtung tj. da li antifriz ulazi u cilindar?ok znam za tvrda creva, citao sam za mehurice u posudi za vodu, pa koja je tacno procedura, da li skidam taj cep pre plaljenja pa cekam da se ugreje auto ili ga skidam tek kad se ugreje?

                        Comment

                        • Chubbs
                          Everybody lies
                          • 29.01.2006
                          • 5807
                          • Novi Sad
                          • Audi A6 1.8T

                          na koji cep mislis? od ulja? ako ti rashladna tecnost ulazi u cilindre jedan od znakova je i zuta masa nalik majonezu na cepu od ulja. Istovremeno ces na posudi za rashladnu tecnost primetiti da fali. Sta god da radis, ne otvaraj nikakve cepove dok auto radi. Sacekaj da se ohladi pa onda cackaj da te ne isprska vrelo ulje ili rashladna tecnost.

                          a ako je bas jako otisao dihtung onda na auspuhu izlazi bela dimna zavesa.
                          You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                          Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                          Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                          Comment

                          • Maximus10
                            CBC Član
                            • 01.09.2016
                            • 22
                            • Beograd
                            • audi a4

                            Mislio sam na cep od posude za rashladnu tecnost.To i mene brine taj pritisak u sistemu zato i pitam da li je pametno tako nesto raditi.
                            Vodu gubi, vidim da je vlazno na donjoj ivici hladnjaka ali mislim da sam previse vode izgubio da bi to bilo zbog toga, tipa litar na 150km...na prvo paljenje zadimi tipa 10 sekundi i prestane, ne nesto obilno ali primeti se.





                            na ovakav test sam mislio

                            Comment

                            • hirurg83
                              CBC Senator XXL
                              • 26.02.2014
                              • 398
                              • Banjaluka
                              • VW Jetta

                              Originally posted by Chubbs View Post
                              na koji cep mislis? od ulja? ako ti rashladna tecnost ulazi u cilindre jedan od znakova je i zuta masa nalik majonezu na cepu od ulja. Istovremeno ces na posudi za rashladnu tecnost primetiti da fali. Sta god da radis, ne otvaraj nikakve cepove dok auto radi. Sacekaj da se ohladi pa onda cackaj da te ne isprska vrelo ulje ili rashladna tecnost.

                              a ako je bas jako otisao dihtung onda na auspuhu izlazi bela dimna zavesa.
                              Nisi upravu za cep i zelatin. Ja nemam probleme sa motorom a imam nekada taj zelatin.
                              Tako da nije mjerodavno.
                              Kad se odvrne cep od ulja nema logike da ista izlazi... kakva je to nebuloza. Boca od rashladne jedino bude pod pritiskom.
                              Dakle kad dihtung produva kad ugasis auto nakon sat vremena kad odvrnes cep ako auto kihne to je znak da ide ravnanje glave. I kad vadis mjerac ulja vidi se na njemu da ima kapljica vode.

                              Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока

                              Comment

                              • Maximus10
                                CBC Član
                                • 01.09.2016
                                • 22
                                • Beograd
                                • audi a4

                                znaci posle sat vremena kad skines cep ako bude pritiska onda je glava/dihtung?
                                prvi put cujem za taj nacin provere, nacitao sam se raznih varijanti i ko ce ga vise znati

                                Comment

                                Working...
                                X