Pitajte ovde!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Za pocetak pozdrav sa sve ljude sa foruma, moj prvi post i odmah pitanje:

    U pitanju je Opel Corsa 1.3 cdti , stara oko godinu dana, presla 22000km. Auto je radio normalno do nekih 21000 ali posle toga prilikom voznje stice se utisak kao da turbina vise ne radi kako treba. Simptomi su da nema vise onog ubrzanja od nekih 2000/2500 obrtaja, vec iako je gas do kraja osecaju se "rupe" negde oko 2000 (tu je ranije i pocinjala turbina da radi), pa onda na 2500, pa 2800 i tako dalje, sto visi obrtaji te "rupe" su izrazenije.
    E sad, neki majstor, koji je kao mnogo dobar gledao je auto, provozao ga i rekao da je zaribala turbina (sta god zaribala znaci) i to zato sto je auto vozen mnogo u niskim obrtajima???? Po njemu, taj auto bi trebalo voziti tako sto se brzine menjaju ne ispod 2500 obrtaja i uopste ga ne treba stedeti nego ga terati cesto i preko 3000 jel ce se u suprotnom desiti ono sto se desilo.

    Ja se u aute ne razumem skoro uopste ali ovo mi nekako nije bas normalno rezonovanje?! Naravno, velika verovatnoca je da ja gresim posto stvarno ne znam. Pitanje za vas je da li je to moguce i ako jeste, kako onda to treba voziti dizelasa sa turbinom da se ne bi takve stvari desile???

    Unapred hvala na odgovoru!!!

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      Majstor laze....zaribala turbina koji izraz

      Treba ga voziti normalno kao i do sada.

      Po sredi je verovatno problem u gorivnom sistemu, samoj pumpi, brizgaljkama, filteru. A da probas za pocetak samo sa nekim aditivima i cistacima za dizel gorivo?
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • JAPANX
        CBC Senator XXL
        • 10.08.2006
        • 2159
        • Beograd

        ///

        znam da kod dizela cesto pravi problem eko ventil

        skini crevce sa njega pa provozaj jedno 1000 km

        probaj...

        Comment

        • bojan
          CBC Senator
          • 29.08.2005
          • 232
          • novi beograd

          proveri protokomer meni je auto posle 2000-2200 rpm bio maltene mrtav bas je slabo vukao nego ranije i jednim ciscenjem protokomera stvar je resena

          turbina da je otisla na 20000 km - malo verovatno

          Comment

          • Hermes
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2006
            • 1306
            • https://t.me/pump_upp
            • bemve

            Zna li neko kolika je tacno razlika izmedju min. i max. na sipkici meraca ulja, BMW 318i, E30?
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              Priblizno 750ml
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • Ji 4Tze
                CBC Senator XXL
                • 04.05.2006
                • 806
                • bg
                • Honda CR-V 4WD

                klapna gasa i ono malo okolo se chisti chime:
                1. suvom krpom
                2. krpom natopljenom:
                a) alkoholom/benzinom/wd40
                b) pljuvackom
                ili kako?

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  Wurth "Brake cleaner" - 500 din bocica, cisti sve zivo i mrtvo sto ima veze sa masnocom i prljavstinom za par sekundi. bez trljanja, samo isperes.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    Sam si sebi odgovorio...prodji sve metode i ima da sija
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Ignorisi M-a, on zna da k*** kad mu je dosadno
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        Originally posted by 206
                        Wurth "Brake cleaner" - 500 din bocica, cisti sve zivo i mrtvo sto ima veze sa masnocom i prljavstinom za par sekundi. bez trljanja, samo isperes.
                        Dobra opcija za ciscenje fleka sa "neba" u autu
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Hermes
                          CBC Senator XXL
                          • 14.02.2006
                          • 1306
                          • https://t.me/pump_upp
                          • bemve

                          Originally posted by M-power
                          Priblizno 750ml
                          Hm, ja dosipah ceo litar, i sa minimuma doslo skoro do maksimuma, pa rekoh da proverim...
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            Originally posted by bojan
                            proveri protokomer meni je auto posle 2000-2200 rpm bio maltene mrtav bas je slabo vukao nego ranije i jednim ciscenjem protokomera stvar je resena

                            turbina da je otisla na 20000 km - malo verovatno
                            Sve je moguce ako je turbina VNT sve je moguce.

                            Kod diesela sa varijabilnom geometrijo, lako moze da dodje da koksne naslage blokiraju expandirajuci mehaniza, u protivnom ako je obicna turbina nema mogucnosti da je otisla na 20K km
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • walkerz
                              CBC Član
                              • 24.03.2006
                              • 15

                              Mislim da nema potrebe da otvaram novu temu, tako da cu pitati ovde:
                              Dakle, automobil je Yugo 2000. god. presao oko 115.000, vec godinu dana ide na gas i odlicno radi i na gasu i na benzinu. Pitanje je sledece: kako da znam da li bi trebalo da se steluju ventili? Jer cini mi se da se ponekad na leru kad je vruc pomalo cuje neko shtektanje (kao dizel) iz motora. Ako su zaista ventili u pitanju, kakve su posledice neblagovremenog stelovanja? Sta moze da se desi i koliko je to lose za motor?
                              I jos jedno pitanje (malo je bezveze, ali me kopka): parkiram se pre neki dan, povucem rucnu i dok je auto bio u prvoj brzini ja naglo pustim kvacilo (******, mislio sam da je ugasen, totalno sam se prebacio). Naravno auto skoci, propne se , i ugasi se. E sad, obzirom da set kvacila nije menjan nikad, a ovo i dalje ok radi, zanima me da li mu je ovo ikako naskodilo? Znam da je glupo pitanje, ali me interesuje kako mogu da provalim da li je ceo set (kvacila) zreo za zamenu?
                              Hvala

                              Comment

                              • mirdza
                                CBC Senator XXL
                                • 14.03.2005
                                • 2437
                                • Katowice (PL) / Banja Luka
                                • AGP / W126

                                Originally posted by walkerz
                                I jos jedno pitanje (malo je bezveze, ali me kopka): parkiram se pre neki dan, povucem rucnu i dok je auto bio u prvoj brzini ja naglo pustim kvacilo (******, mislio sam da je ugasen, totalno sam se prebacio). Naravno auto skoci, propne se , i ugasi se. E sad, obzirom da set kvacila nije menjan nikad, a ovo i dalje ok radi, zanima me da li mu je ovo ikako naskodilo? Znam da je glupo pitanje, ali me interesuje kako mogu da provalim da li je ceo set (kvacila) zreo za zamenu?
                                nista mu to ne smeta, ne brini
                                a provjera - zategnes rucnu, ubacis u trecu i dodas gas i polako pustas kvacilo. ako se ugasi ili pocne da trza OK! ako je lose klizace.
                                ( BTW jednom mi je kolega upalio merca kroz prozor a nije znao da je u brzini...auto upalio i krenuo!!! bilans - malo falilo da razvali forda koji je stajao 10m dalje )
                                Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                                Comment

                                Working...
                                X