Za pocetak pozdrav sa sve ljude sa foruma, moj prvi post i odmah pitanje:
U pitanju je Opel Corsa 1.3 cdti , stara oko godinu dana, presla 22000km. Auto je radio normalno do nekih 21000 ali posle toga prilikom voznje stice se utisak kao da turbina vise ne radi kako treba. Simptomi su da nema vise onog ubrzanja od nekih 2000/2500 obrtaja, vec iako je gas do kraja osecaju se "rupe" negde oko 2000 (tu je ranije i pocinjala turbina da radi), pa onda na 2500, pa 2800 i tako dalje, sto visi obrtaji te "rupe" su izrazenije.
E sad, neki majstor, koji je kao mnogo dobar
gledao je auto, provozao ga i rekao da je zaribala turbina (sta god zaribala znaci) i to zato sto je auto vozen mnogo u niskim obrtajima???? Po njemu, taj auto bi trebalo voziti tako sto se brzine menjaju ne ispod 2500 obrtaja i uopste ga ne treba stedeti nego ga terati cesto i preko 3000 jel ce se u suprotnom desiti ono sto se desilo.
Ja se u aute ne razumem skoro uopste ali ovo mi nekako nije bas normalno rezonovanje?! Naravno, velika verovatnoca je da ja gresim posto stvarno ne znam. Pitanje za vas je da li je to moguce i ako jeste, kako onda to treba voziti dizelasa sa turbinom da se ne bi takve stvari desile???
Unapred hvala na odgovoru!!!
U pitanju je Opel Corsa 1.3 cdti , stara oko godinu dana, presla 22000km. Auto je radio normalno do nekih 21000 ali posle toga prilikom voznje stice se utisak kao da turbina vise ne radi kako treba. Simptomi su da nema vise onog ubrzanja od nekih 2000/2500 obrtaja, vec iako je gas do kraja osecaju se "rupe" negde oko 2000 (tu je ranije i pocinjala turbina da radi), pa onda na 2500, pa 2800 i tako dalje, sto visi obrtaji te "rupe" su izrazenije.
E sad, neki majstor, koji je kao mnogo dobar

Ja se u aute ne razumem skoro uopste ali ovo mi nekako nije bas normalno rezonovanje?! Naravno, velika verovatnoca je da ja gresim posto stvarno ne znam. Pitanje za vas je da li je to moguce i ako jeste, kako onda to treba voziti dizelasa sa turbinom da se ne bi takve stvari desile???
Unapred hvala na odgovoru!!!

Comment