Ja sam sipao posto nisam nasao drugo ono za cetvorotaktne kosacice
monograde 30.
Nazalost i ono je danas sinteticko a trebalo bi biti mineralno 30 za menjace starijih Saabova.
Lici li ovo na simptome koad ode dihtung:auto slabije vuce,na benzinu ima detonacije cim se da gas,na plinu nema uopste,dize temperaturu,ali nikad je ne drzi konstantno,varira,cuje se kao neko cangrljane,kad podignete haubu,ne mogu da opisem zvuk.Jos uvek ne trosi vodu,i ne mesa je sa uljem.Imam utisak da je probio izmedju cilindara
M-power hvala ti. Original je bas tesko naci (Bosch 0 580 464 008).
Jel ima veze protok pumpe u , npr litara na sat, da li da uopste to gledam il` samo da stavim?
Originally posted by Valent Vudriga
ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.
brzinsko pitanje...
jel cu "dobiti" na snazi ako skinem katalizator u Fiat Punta HGT 1.8 16v 130 ks motor, tj izbacim i stavim obicnu cijev na njegovo mjesto... buka je zagarantovana a perfomanse... rece mi frend koji se bash razumije u kola da ce razlike biti .
Pa mozda ce biti razlike,mada ne velike,ali obrati paznju ako je motor euro 3,onda imas dve lamda sonde,jednu ispred katalizatora,drugu iza.Skidanjem kata sonda koja se nalazi posle njega pocinje da cita pogresne vrednosti...
Comment