Pitajte ovde!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ivvan
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1574
    • Nis
    • SAAB 9000

    U motor staje 3.3l sa filterom
    u hladnjak 4.9l
    u menjac 2.2l
    A za izbor ulja procesljaj po forumu, dosta je pricano o tome.
    Fabrika preporucuje za motor 10w/30 ili 10W/40
    a za menjac 80W/90
    Turbos make torque,and torque makes fun

    Comment

    • Dundjer
      CBC Član
      • 19.09.2007
      • 30
      • Beograd

      Hvala Ivvane za motor znam to sam menjao sipao sam Valvoline max life ali nisam znao za menjac i za antifriz. Hvala jos jednom.
      Dva kilometra u rikverc vezanih ociju

      Comment

      • mara2
        CBC Početnik
        • 16.10.2007
        • 1
        • Sarajevo

        Zdravo . Treba mi jedna informacija , vozim Forda Focusa 1.6 2000 godiste. Problem je u potrosnji, napunio sam rezervar(55 litara) do vrha i resetovao mjerac na 0, danas se upalila lampica za gorivo a ja sam presao tacno 370km. To znaci(ako sam dobro izracunao) da rosi oko 15 litara. Prema raznim izvorima sa interneta potrosnja ovog modela bi trebala da se krece oko 8 litara u prosjeku, po gradu nikad vise od 10.

        Hvala unaprijed za sve korisne komentare

        Comment

        • AzRa
          CBC Član
          • 28.10.2007
          • 26
          • Zemun

          Pokazivach brzine i temperature ne rade...

          Pokazivach brzine i temperature ne rade... mozhda je trebalo da napishem ponekad zakazuju, ali jako chesto zakazhu tako da vishe ne rade nego shto rade... nekad ne radi samo meraach brzine, nekad samo temperature, a najcheshce ni jedno ni drugo... to mi se deshava vec jedno 2-3 godine, a mozhda i od kako vozim ovaj auto (AudiB4, '92. 2.0E) ...kazhu ne treba se zezati s temperaturom, ali ja chujem da se ventilator povremeno pali i gasi tako da znam da termostat zna koja je temperatura, a onda ja i ne moram da znam.. brzinomer, shta ce mi tek to.. primetim ponekad da proradi kad npr. predjem preko neke neravnine, ali isto tako kazaljka opet padne recimo na nekoj od sledecih rupa ili iz chista mira... za temperaturu i nisam primetio neko pravilo..

          treba ovih dana da odem na dijagnostiku, ali ne verujem ce to imati veze sa kompjuterom tako da bih posle i to da proverim u servisu, pa mi recite ako znate u kom pravcu bi trebalo da uputim majstora..

          p.s. htedoh ovo da postavim kao zasebnu temu u Popravke, kvarovi problemi.., ali vidim da pishe da se to odnosi samo na motor tako da evo pitanja ovde.. a ako je trebalo negde drugde - prebacujte..

          Comment

          • prolupator
            CBC Senator XXL
            • 02.09.2005
            • 3968
            • Zemun

            @azra: masa na tabli (sa table, kako god da se kaze), neki hladan lem i sl. Tesko ces to naci, moraces da budes jako detaljan. Merac ne moze da radi/ne-radi.
            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

            prolupator.mojblog.rs

            Comment

            • doorsy
              CBC Senator
              • 31.10.2007
              • 248
              • Beograd

              pozdrav svima!
              imam problem sa escortom XR3i,1.6,EFI motor,91god,77kw...naime kad ujutru upalim auto radi normalno na leru,ali ako hocu da krenem dok se dobro ne zagreje hoce da se ugasi...dalje,u toku vožnje kad ga malo "stisnem" guši se,oduzima gas,osećaj je sličan onom kao da ulećem u vazdušne turbulencije i izlazim iz njih,ljulja napred-nazad...sta to može biti? pozz!

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                Ocigledno nema dovoljno goriva....ili je gorivna pumpa u maleru, mozda dizne ili mozda TPS potenciometar na leptiru ne odradjuje posao kako treba.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • passatCL
                  CBC Veteran
                  • 03.11.2007
                  • 120
                  • Nish

                  Nov sam, pa se nadam da postavljam pitanje na pravom mestu?

                  Pre svega pozdrav svima i unapred hvala na pomoci.

                  Imam starog Passat-a (detalji u potpisu) sa kojim imam par problema za koje ne znam da li su povezani ili nisu.

                  1. auto ponekad dobro a ponekad strasno lose ide na benzin. Dakle, gusi se pri dodavanju gasa, nece da vuce i sto vise dodajem gas sve se vise gusi, gubi snagu i na kraju se ugasi. Posto auto vozim skoro uvek na plin(na plin ide odlicno), uzeo sad da ga jedno nedelju dana vozim samo na benzin i stanje se malo popravilo i auto je poceo bolje da radi ali posle prvog koriscenja plina, stvari su se vratile na svoje(lose stanje).

                  2. Auto se gasi na leru. Gotovo da nemam ler gas. Ovo se desava i na plinu i na benzinu. Jedan vrlo skupi majstor iz Nisa( da li smem da navodim ime???) mi je rekao da su mi otisli motor za ler gas i jos jedan deo za ler gas koji mora da se "grafitira". Ciscenje tog motorcica i grafitiranje i dijagnostiku mi je naplatio 60E ali auto je imao ler gas samo par sati i sada se sve opet vratilo na lose.

                  Neka pomoc? Ideja? Moze i preporuka za servis u Nisu i okolini. Samo da su ljudi posteni i da hoce da mi oprave i auto kad vec tu popravku naplate papreno.
                  Ford Mondeo MK3 2001 2.0 107KW Petrol

                  Comment

                  • alexa05
                    CBC Senator XXL
                    • 23.07.2006
                    • 1769
                    • Smederevo
                    • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                    Motoric za ler gas, tzv. IAC za mog kadett-a je ako se ne varam ovde u SD-u oko 40-45 eura, pa ti vidi kako se ti tu uklapas sa cenom. Mogao si mozda i sam to da odradis u "parking varijanti".
                    EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                    NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                    SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                    Comment

                    • Hermes
                      CBC Senator XXL
                      • 14.02.2006
                      • 1306
                      • https://t.me/pump_upp
                      • bemve

                      Najbolje bi bilo da slikas taj IAC, a ako je kao ovaj moj, rupica od 1mm u njemu ce resiti problem. Uostalom, pogledaj ovo

                      http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... c-a#270703

                      I kazi ko je taj skupi majstor
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • passatCL
                        CBC Veteran
                        • 03.11.2007
                        • 120
                        • Nish

                        Meni je majstor Proka (na Trosarini) rekao da taj deo (motor ler gasa) kao ni jos jedan deo za ler gas koji treba da se "grafitira" ne mogu da se kupe posebno, vec mora ceo monopoint karburator da se kupi i on nov kosta oko 400E ukoliko moze da se nadje.

                        Naplatio mi 60E, i rekao da to sto je on uradio mora da mi traje jedno godinu-godinu ipo dana, pa posle da vidimo sta cemo. Ler gas se drzao mozda celo popodne da bi vec uvece, sve opet bilo lose kao i pre.

                        I dalje sam zainteresovan da mi neko preporuci pre svega POSTENOG majstora koji ce da mi resi prethodna 2 opisana problema.

                        Ovo sa busenjem rupice sam video, i hocu da probam jer je deo i ovako neispravan. samo cu pre toga da slikam karburator pa ce te da mi kazete sta je sta i gde da busim.

                        Jos jednom, hvala na pomoci!
                        Ford Mondeo MK3 2001 2.0 107KW Petrol

                        Comment

                        • Hermes
                          CBC Senator XXL
                          • 14.02.2006
                          • 1306
                          • https://t.me/pump_upp
                          • bemve

                          Originally posted by passatCL

                          Naplatio mi 60E, i rekao da to sto je on uradio mora da mi traje jedno godinu-godinu ipo dana, pa posle da vidimo sta cemo. Ler gas se drzao mozda celo popodne da bi vec uvece, sve opet bilo lose kao i pre.
                          Kad zna da uzme pare i da obeca, onda idi i reklamiraj, pa ako ne zna da resi, nek ti vrati pare. Do tada nista ne diraj sam.
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • passatCL
                            CBC Veteran
                            • 03.11.2007
                            • 120
                            • Nish

                            Pa necu da diram, ali moram da resim neke obaveze sutra pa pravac kod njega na reklamaciju. Mislim, nikada mi nece ici to u glavu, naplatis posao papreno a nista nisi uradio. Sto je najgore, ja apsolutno nemam nikakav racun ili bilo sta napismeno sto dovodi mene i njega u bilo kakvu vezu. Da mu 60E na ruke i gotovo. Verovatno se zbog toga i ponasaju majstori tako bahato...

                            I dalje niko da mi predlozi resenje za kvar(ove)? Da li je ove delove koje sam naveo ipak moguce kupiti odvojeno?
                            Ford Mondeo MK3 2001 2.0 107KW Petrol

                            Comment

                            • Djolee
                              CBC Veteran
                              • 03.04.2006
                              • 160
                              • Nis

                              Opel manta 18,cuje mi se neko cangrljanje pod haubom,mislio sam da je su otisli lageri u alternatoru,ali nisu,sumnjam na pumpu za vodu,kako da budem 100 posto siguran?

                              Comment

                              • Delkan
                                CBC Senator XXL
                                • 14.06.2005
                                • 829
                                • 60 km From BG,West

                                Uhvati remenicu rukom i probaj da je mrdnes levo desno,vidi da li ima lufta.Najbolja varijanta je da skines kais pa onda zavrtis rukom i pumpu i alt posebno.

                                Comment

                                Working...
                                X