imam problem sa mazdom 626 12v 2.0i,na benzinu mi neradi kazu da mi je otisao protokomer,kad ga upalim na benzin nece da drzi gas nego moram ja da ga drzim na gasu cim pretisnem jace pedalu on se gasi.vozim ga na plinu ide super ali tu sad imam problem jer mi je ler gan neujednacen cas ide ispod cas iznad hiljadu obrtaja,ali nema da se gusi kad mu dodam gas,ali kada je u brzinu i naravno pustim gas on stuca odnosno cima,kao kod karburatora kada je malo zaprljan ali kod ovog neznam nista.koji su simptomi sta da preduzmem?.Hvala!!!
Radio sam sad veliki servis na mom Punticu 1.2 16V 2001god sa Gas uredjajem...nesto me muci pa moram da se raspitam...majstor mi je rekao da mi lampica za check engine ne radi,na dijagnostici je sve ok,ali jednostavno te lampice i prilikom startovanja motora stvarno na kontrolnoj tabli nema.E sad on mi rekao da je to mozda majstor koji mi je ugradjivao gas tu lampicu iskljucio jer nesto nije stimovalo pa je hteo na laksi nacin da se resi tog problema pa se resio lampice...el to moguce il moram da budem detektiv i vidim ko hoce da mi cini zlo?
@Bunis, ko zna sta je sa tim motorom. Mora da se krene od pocetka, mora neki majstor da uzme to u svoje ruke i da se ozbiljnije pozabavi.
@Dejo. Da ne optuzujemo plinadziju, da li je ta lampica ikada radila. Da li je radila kada das kontakt pre ugradnje plina. Mozda je i kad je uvezen neko izvadio lampicu zbog greske.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Merac (sipka) nivoa ulja mi isplivao uvis nekih par cm i napravio s.r.a.nje na izduvu. Ispado je zbog toga sto guma koja je obuhvatala merac se vremenom pohabala i merac bukvalno skakuce u cevcici umesto da stoji cvrsto. Toliko je labav da verovatno merac skakuce na svakoj sahti preko koje predjem. Tako se javlja prskanje koje kaplje na izduv i obgoreva uz s.m.ra.d. , a usput i ne znam koliko ulja tako moze da izadje. Verovatno je nemoguce nabaviti originalnu novu sipku za auto iz '88, a polovna mi se ne stavlja.
Kvazi-majstori imaju resenje da malo spljostim cev u cilju boljeg drzanja meraca. To mi se nimalo ne svidja, pa razmisljam da namotam sloj teflona oko gume i tako da zadihtujem.
Jel postoji neko bolje resenje ? Jel smem teflon da izlozim ulju , a da se ne raspadne i da mi ne upadnu parcici u ulje ?
to sto ti sipka izbacuje nije samo do sipke nego po mome mislenju nesto ti nije u redu sa motorom,iz sipke ne bi trebalo da izlazi ulje ako je motor u dobrom stanju,tek kad je motor na izdahu i javlja se dekompresija onda baca ulje na sipku,tako se proverava kad se kupuje polovan auto,moze da dimi kroz otvora od sipke ali nikako da baca ulje to nije dobro po motoru
Ma da vidim auto koji nece u voznji da izbacuje ulja na otvoru za sipku kad se ona izvuce...Drugo ne znam kako je kod ascone reseno da li ima onu cevcicu u koju se sipka zavlaci ili direktno ide u blok.Ako ide u blok direktno sipka za merenje tek ce onda da prska kad se izvuce.
Imam jos jedno pitanje...od kako sam ugradio gas u punta mog,stalni problem mi je to sto pri naglim dodavanju gasa,od jednom se ugusi kao da ce odjednom da stane,znaci jako trgne pa tek onda provuce,al znaci tako je od kad sma ga isterao iz radionice gde sam ugradio...i odma sam pitao majstora sta je to jer sam naravno proturirao i stiso gas kad sma krenuo a on prvo trgne pa tek onda provuce i nastavi lepo da ide,inace u voznji je sve ok,mada pri oduzimanju gasa obrtaji prvo padnu na 600 pa odu na 1000 i tako 3 puta i onda se motor smiri...e sad pitanje moje je DA LI je to majstorovo "normalno" trzanje stvarno normalno,kako on kaze,da mora da trgne pri naglom dodavanju gasa,ili je to samo ne strucno odradjena ugradnja?a bio sam kod njega od tad 4 puta da mi podesi obrtaje,stalno ga prikljucivao na komp ali uvek isto,a to trzanje nije nista diro,uvek mi ponavlja da je normalno...dajte mi neki odgovor molim vas,ide mi na zivce auto u zadnje vreme i imam u planu da strojim majstora!
ok, hvala, i meni je bilo logicno da nema bas zbog oznake koja u sebi nema slovo T, ali me zbunilo sto sam na nekoliko mesta nasao da pise da je turbo.
Pazi sad vise ni ja nisam siguiran jer sam se setio diskusije oko vektre 2.0DI i DTI da su valjda obe turbo samo jedna ima intercooler. Ako se dobro secam.... Ali po snazi bi rekao da corsa DI nema turbo.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Ja sam gledao obrtni momenat koji i nije tako los za tu snagu, moguce i da je turbo... Nije ni bitno, nista mi ne menja, interesovalo me cisto onako informativno...
Pitanje u vezi resetke uljanih isparenja na vrhu poklopca glave (jedino sito na iberlaufu, dimenzija 5x5 cm) : da li sme da se ta resetka izbaci potpuno ? To je vise neko gusto sito nego resetka, a pitam zato sto je u mom slucaju nemoguce ocistiti ga .
Originally posted by Valent Vudriga
ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.
Sama cinjenica da tu ima prljavstine koja treba da se cisti govori da to sito ima neku poentu - dakle ostavi ga osima ako to sto ono zadrzi na sebi ne zelis po motornom prostoru.
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment