Pitajte ovde!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milan_g1
    CBC Senator XXL
    • 07.02.2007
    • 863
    • Karaburma

    Re: Pitajte ovde!!!

    Da li se pri zameni spanera obavezno menja i zupcasti kais? Kais je star godinu dana i prevrteo je 25 000 km, isto koliko i spaner ali je izgleda spaner los, bruji. Danas idem kod majstora da ga pogleda, preko telefona mi je rekao da bi trebalo i kais onda zameniti a ovaj moj je jos uvek dobar i ne menja mi se ako ne mora
    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

    Comment

    • MN026
      CBC Senator XXL
      • 18.01.2009
      • 348
      • SMEDEREVO

      Re: Pitajte ovde!!!

      testom propustljivost-sto Dizelmen pominje-kontrolises stanje motora unutar cilindara ali TDI vageni imaju jednu caku.Na ventilima se nakup garez i masnoca pa pri prvom paljenju ne zatvaraju dobro i zbog toga tesko pali.To se testom prpustljivosti ne moze otkriti kao ni merenjem kompresije,SAMO iskustvo,TAKODJ mozes da imas problem i zbog alnasera-akomulatora zbog pada napona na ECM-u.

      Comment

      • Srdjan
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 2416
        • Bajina Basta/Beograd

        Re: Pitajte ovde!!!

        Ali mogu da merenjem kompresije utvrdim da li je motor dobar ili ne. Ako je kompresija dobra, onda znaci nesto je drugo problem. Zar ne?
        Lancia Kappa 2.0 20v

        Comment

        • MN026
          CBC Senator XXL
          • 18.01.2009
          • 348
          • SMEDEREVO

          Re: Pitajte ovde!!!

          dobices neku predstavu o stanju motora

          Comment


          • Re: Pitajte ovde!!!

            ako moze podatak za maximalnu brzinu audija 100 1992 god 2.5tdi 115ks sa 5cilindara i do koliko obrtaja on moze ici max jer u autodati pise da je max obrtni moment na 4000 a ja ga vozio na 5500 bez problema.
            hvala u naprijed!

            Comment

            • Srdjan
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 2416
              • Bajina Basta/Beograd

              Re: Pitajte ovde!!!

              Max obrtni moment se nikad ne nalazi na maximalnim obrtajima. Zbog toga si ti mogao da ga vrtis brze od 4000rpm. Inace negde je greska. Max obrtni moment na turbo dizelu sigurno ne moze biti na 4000obrtaja, vec na dosta nizim obrtajima, Recimo 2000-2500 obrtaja. Maximalna snaga je negde na 4000-4500 obrtaja. Preko tih obrtaja samo silujes motor i dovesceg ga brzo do kraja. Nije to benzinac, popusti malo papucicu gasa.
              Lancia Kappa 2.0 20v

              Comment


              • Re: Pitajte ovde!!!

                auto je preslo 130 000km moja mama ga vozi od 1996. i ne prelazi 70-80km/h.pa sam ga malo produvavao.
                a moguce da je u autodati greska.
                a zna li neko koja mu je maximalna brzina jer to jos nisam probavao,vozio sam ga 200 bez problema i moze jos samo koliko..?

                Comment

                • Marko77
                  CBC Početnik
                  • 24.01.2009
                  • 8

                  Re: Pitajte ovde!!! tubo na passatu problem

                  imam problem sa turbinom na passat '98g 1.9 tdi tip motora AHU. ustvari remontovao sam je ali i dalje je isti problem. do neko 3000 o/m radi normalno ali ne i uvek a zatim izgubi snagu od jednom. motor ne duva skoro uopste li se pojavljuje ulje u crevima. turbo i dalje ima lufta na osovinici da li je to normalno (u pitanju je turbo garret) i koliko bar-a treba da stvara min i max u sistemu. i da dodam kad ugasim auto i startujem ga ponovo turbo proradi. pomagajte ljudi ko zna nesto. hvala

                  Comment

                  • Madison
                    CBC Član
                    • 12.05.2008
                    • 86
                    • Krusevac/Bg

                    Re: Pitajte ovde!!!

                    Nisam siguran da li je ovo pravo mesto za ovakvo pitanje, ali nisam hteo da otvaram novu temu posto je kratko:

                    Da li mogu amortizeri i opruge sa golfa mk3 da se stave na mk2? U cemi je razlika ako neko zna,tj. da li moze da se prebace neki delovi sa mk2 na amorte da bi se "ubudzili" ....??
                    Guns don't kill people. My cousin does!

                    Comment

                    • subicd
                      CBC Senator XXL
                      • 20.06.2008
                      • 463
                      • Novi Sad

                      Re: Pitajte ovde!!!

                      Originally posted by Srdjan
                      Imam nekih problemcica sa paljenjem 1.9tdi motora u Skodi. Naime prvo jutarnje paljenje je bas tesko. Treba da vergla nekoliko puta, po par sekundi. Dosad nisam imao dizela pa me interesuje kako se na ovom motoru meri kompresija. Pretpostavljam da je to prva stvar da vidim da li je problem u istrosenosti motora ili je neki drugi problem. Da znam da spremam pare za generalnu ili da trazim majstora za dijagnostiku. Inace kad je vruc pali kao mina, na pola kljuca. Ulje ne trosi, vodu ne trosi. Ulje koristim 5w40 ELF sintetiku, menjam na 15.000km. Na 10.000km potrosi ispod litra, oko 600-700gr ulja, sto mislim da je dobar rezultat. Sipam d2 naftu ako je bitno. Motor presao samo 200.000km. Dakle, kako izmeriti kompresiju?
                      Kao prvo nemoj da sipas taj D2, vec sadasnji EKO3 do 50 mg sumpora po kg. A posto si vozio na D2 valjalo bi ocistiti ceo usis, EGR i turbinu, jer je sigurno prljava. Istina da je za taj motor najbolji ona Eko 350, ali ga nema.
                      Sto se tice prvog paljenja, treba proveriti sve grejace da li rade skidanjem. Jer ako pali na pola kljuca kad je ugrejan, motor ne bi trebao da je los. Filter goriva takodje promeni i stavi Kengst, Mann, Mahlle.

                      Comment

                      • subicd
                        CBC Senator XXL
                        • 20.06.2008
                        • 463
                        • Novi Sad

                        Re: Pitajte ovde!!! tubo na passatu problem

                        Originally posted by Marko77
                        imam problem sa turbinom na passat '98g 1.9 tdi tip motora AHU. ustvari remontovao sam je ali i dalje je isti problem. do neko 3000 o/m radi normalno ali ne i uvek a zatim izgubi snagu od jednom. motor ne duva skoro uopste li se pojavljuje ulje u crevima. turbo i dalje ima lufta na osovinici da li je to normalno (u pitanju je turbo garret) i koliko bar-a treba da stvara min i max u sistemu. i da dodam kad ugasim auto i startujem ga ponovo turbo proradi. pomagajte ljudi ko zna nesto. hvala
                        Mislim da si bacio pare sto si radio turbinu.
                        Proveri magnetni -ventil turbine, ja sam imao iste simptome na istoj oznaci motora AHU(sto i nije bitno) i zamenom tog ventila je problem resen. Neorginalan oko 20e, original oko 45e.

                        Comment

                        • sezdesetdevetka
                          CBC Član
                          • 25.11.2007
                          • 76
                          • Vrbas

                          Re: Pitajte ovde!!!

                          Koliki je zazor ventila za zastavu 101,128 kod radilice koja ima uže bregove a koliki je kod radilice sa širim bregovima?
                          Pitao sam na sto mesta i uvek dobijem različito mišljenje.
                          Niko nije savrsen

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            Re: Pitajte ovde!!!

                            Ako si pitao za radilicu nije čudo da si dobio svakve odgovore Za bregaste sa užim bregovima 30/40 a sa širim 40/50 Usis/izduv...Ako imaš neku užu bregastu ta ima preko 20 godina...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • sezdesetdevetka
                              CBC Član
                              • 25.11.2007
                              • 76
                              • Vrbas

                              Re: Pitajte ovde!!!

                              Lapsus šta ćeš,mislim jedno pišem drugo. Zahvaljujem na brzom odgovoru gosn direktore
                              Može li još jedno pitanje?
                              Koliko je zdravo sipati aditiv za ulje (ruski) u motor na kojem je uradjena generalna?
                              Koliko znam svaki motor posle generalne treba da odradi odredjeni broj sati.
                              Da li sipati aditiv pre ili posle razradjivanja kod zamene ulja a u svrhu zaštite motora,smanjenja potrošnje,boljih performansi...
                              Niko nije savrsen

                              Comment

                              • zoranbg
                                CBC Senator XXL
                                • 23.03.2005
                                • 4098
                                • Rooster's Hill , Beog
                                • Grande Punto 1.2

                                Re: Pitajte ovde!!!

                                koliko moze da kosta generalna za 1.5 dizel motor u Corsa B automobilu ,nije turbo dizel ,obican. ? znaci ono orjentaciono ?
                                koliko je takav motor iz stranca u dobrom stanju ?
                                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                                Comment

                                Working...
                                X