Pitajte ovde!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    Re: Pitajte ovde!!!

    kupovini na dijagnostici,sve je ok sem jednog senzora i to SENZOR POLOZAJA BREGASTE.
    neki sistemi izbacuju tu gresku kad se radi dijagnoza samo na kontaktu, bez upaljenog motora, sto ustvari nije greska.
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment

    • Dejo_Joe
      CBC Veteran
      • 25.08.2009
      • 104
      • Subotica

      Re: Pitajte ovde!!!

      Znaci ako sam vas dobro shvatio ne treba da budem zabrinut zbog menjanja,jer pokazivao je tu gresku a ja stvarno nemam problema sa paljenjem,ujtru hladan upali ko iz topa,posle i vruc i da kucnem u drvo nemam problema.Pa zato sam hteo da se posavetujem,jer da ne napravi neku vecu gresku,ali vidim da ne treba da budem zabrinut...hvala

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        Re: Pitajte ovde!!!

        da li ti svetli check engine ili ne ?
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • Dejo_Joe
          CBC Veteran
          • 25.08.2009
          • 104
          • Subotica

          Re: Pitajte ovde!!!

          Nista mi ne svetli kad je auto upaljen ako na to mislis a ni ne znam kako izgleda ta lampica niti sam zapazao gde stoji niti sta znaci....

          Comment

          • pantelijaostojic
            CBC Član
            • 13.11.2009
            • 74
            • Beograd

            Re: Pitajte ovde!!!

            Jel zna neko gde mogu da nadjem protokomer za moju corsu c 2003.? Da li su cene iste ili variraju, nasao sam za 80 evra a secam se da je za vectru nesto manje kostao. Ako neko zna de mogu jeftinije da prodjem neka pise, hvala!

            Comment

            • ale944
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2006
              • 1457
              • Beograd

              Re: Pitajte ovde!!!

              Nista mi ne svetli kad je auto upaljen ako na to mislis a ni ne znam kako izgleda ta lampica niti sam zapazao gde stoji niti sta znaci....
              narandzasta lampica na instrument tabli...jedna od onih koje se pale kad das kontakt. ako ne svetli u voznji, sve je ok.
              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                Re: Pitajte ovde!!!

                Autor: laki5
                Naslovu: Re: Pitajte ovde!!!
                Da ne otvaram novu temu, mada bi mozda i trebalo, prokomentarisacu i nesto pitati ovde:

                Vozim floridu 1.3 DMB motor, koji je dosta presao, oko130000. U principu vuce dobro, ipak u poslednje vreme pojavio se problem sa potrosnjom ulja. Na oko 1300km potrosi litar ulja Trenutno je u motoru SELENIA mineralno ulje, mislim 10-40, kada se potrosi uvek dosipam isto ulje. Zbog pomenutog problema resim da izmerim kompresiju u cilindrima... I odem kod mehanicara. On mi kaze da postoje dva moguca problema ili da je otiso motor, kompresija losa, ili da su otisle gumice na glavi i da tu prolazi ulje, sto znaci da bi kompresija trebalo da bude solidna. Elem, poskida on svecice, zavije na prvi cilindar manometar, obican mehanicki sa kazaljkom (mozda bitna stvar) kaze meni da sednem i da kad mi da znak samo zaverglam (bez gasa). Tako i uradim za prvi, pa zatim i za ostale cilindre. Izadjem iz kola a majstor kaze da je kompresija losa, ali ujednacena na svim cilindrima izmedju 6 i 7, i da je motor pred generalnom tako da je to razlog sto trosi ulje.
                Odem ja od njega razmisljajuci sta da radim. Ovu pricu ispricam prijatelju, takodje mehanicaru, i on pocne da me ispituje na koji nacin je merena kompresija sto mu ja objasnim, a na sta ce on reci da to nije ispravan nacin jer prilikom verglanja poluga gasa treba da bude stisnuta do kraja i predlozi mi da dodjem do njega da on to proveri. Razmisljajuci o polugi gasa, ucini mi se to i logicno jer da bi klip mogao nesto da sabije mora prethodno to i da udje u cilindar, a kako ce uci ako je leptir na usisu zatvoren?
                Tako se nadjem ja ponovo kod mehanicara, ovog drugog sada. Poskida on svecice i uzme, sada bi to mogao nazvati uredjajem, jer nije mehanicki manometar nego uredjaj koji umesto skale sadrzi olovku koja iscrtava dijagram pritiska na papiru. Na prvi pogled odaje utisak naprednije tehnologije a samim tim i pouzdanije. Da li je i u praksi tako neznam. Elem, opet sam ja verglao, ovogo puta sa nogom na gasu, a on merio kompresiju. Kada je bilo gotovo, majstor je izvadio papirce iz meraca na kom su bili icrtani dijagrami pritiska za svaki cilindar. I evo sada iznenadjenja za mene: Tri cilindra imaju kompresiju 10 a jedan 9.5. Majstor kaze da je kompresija odlicna i da su otisle gumice na ventilima i da ulje tu prolazi. Ovu tezu je dodatno potvrdio posmatranjem izduvnih gasova prilikom rada motora i onoga sto je ostalo na prislonjenom papiru na auspuhu. Znaci njegov predlog je da promenim te gumice (za neku smesnu cenu) i motor nece trositi ulje.
                E sada najblaze receno u dilemi sam kome verovati, naravno da bi mi odgovarala druga varijanta, ali da li je ispravna? Zbog toga sam odlucio da prethodno napisem ovde i potrezim vasu pomoc, kako bi doneo ispravnu odluku. Prvenstveno me zanimaju tri stvari:
                Prvo - Koji je ispravan nacin merenja kompresije? Da li je to prvi, drugi ili mozda neki treci?
                Drugo - Pod predpostavkom da su oba meraca ispravna, da li je moduce da kompresija u cilindrima bude toliko veca kada se meri sa pritisnutom papucicom gasa?
                Trece - Da li je moguce da motor koji predje 130000km (poslednjih 30000km na gas) ima kompresiju izmedju 9.5 i 10? Koliko znam projektovana kompresija za taj motor je 10.2

                Udavih as ovim postom! Morao sam da objasnim sve kako bi mogao da dobijem sto relevantniji odgovor.
                Vrlo lepo si predocio u cemu je stvar.
                Da skratimo pricu
                Prvo: Ispravan je drugi nacin tako da poslusaj drugog majstora i odradi samo glavu.
                Drugo: Naravno da je moguce stavi sebi ruku na usta pa udahni....
                Trece: Pomesao si kompresioni odnos sa kompresijom koju motor stvara u cilindrima. To su 2 razlicite stvari, tako da ti je sada sve jasno.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • laki5
                  CBC Član
                  • 06.02.2006
                  • 51
                  • Kragujevac
                  • citroen xsara

                  Re: Pitajte ovde!!!

                  Prva dva odgovora su mi potpuno jasna a ovaj treci i ne bas. Hvala u svakom slucaju!
                  A sada ono sto mi nije jasno
                  M-power je napisao:
                  Trece: Pomesao si kompresioni odnos sa kompresijom koju motor stvara u cilindrima. To su 2 razlicite stvari, tako da ti je sada sve jasno.
                  moguce da sam to pomesao, a to je zato sto i neznam najtacnije sta je sta. Zar nije kompresija koju motor stvara u cilindrima ono sto najcesce pominjemo kada kazemo na pr: losa ti je kompresija motor ti je pred generalnom. Odnosno ono sto su meni merili mehanicarari a po fabrickom uputstvu.... I sada sam otovrio tehnicko uputstvo i nasao da je za moj motor 9.1, tako da mi tek sada nista nije jasno. Sta je u stvari mehanicar merio? Kako da je on izmerio vecu kompresiju od one u tehnickom uputstvu?
                  Ovo prethodno je trebalo da bude usputno pitanje a izgleda da ce postati glavno.
                  Ono sto sam hteo ovde je da dopunim moj pterhodni post sa par cinjenica a u skladu sa prvim postom u temi "gumice ventila"
                  Znaci auto vuce relativno dobro, verovatno losije nego pre ali je to tesko osetiti jer to slabljenje se desava postepeno pa je i teze primetiti. druga bitna stvar je da se potrosnja plina povecala za oko 40% (sa oko 10l na 14l)u gradskoj voznji dok na otovrenom putu to nije slucaj (i dalje oko 8l), na kocenju se javlja belicast dim ali ne mnogo, ja kao vozac u retrovizoru to nisam video (oni sto voze iza mene su primetili), iberlauf duva opet relativno koliiko je to. Tako da na osnovu ovih pethodnih parametara ja ne mogu da odredim tacno sta je, snaga motora govori da je za generalnu a potrosnja plina da su gumice.
                  M-power, ako ove nove cinjenice menjaju tvoj odgovor u prethodnom postu molim te napisi to.
                  I jos nesto, da li bi preporucili ispiranje motora sa nekim sredstvom pre zamene gumica. pogotovo sto je ideja onog mog mehanicara da zameni gumice bez skidanja glave. Da li bi to sredstvo moglo da negativno utice na na pr. cilindre motora tako sto bi eventualne naslage na njima skinulo i na taj nacin povecalo zazore izmedju karika i cilindara.
                  Na kraju, a usvari sustina je da ja predjem joj oko 15000km sa ovim motorom a da se njegove performanse znacajnije ne promene. Da li bi to moglo da bude moguce pa makar i samo sa promenom gumica bez skidanja glave?

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    Re: Pitajte ovde!!!

                    Pa ispiranje motora mozes da uradis ali ne bih menjao gumice bez skidanja glave. Pogledaj na pocetku one teme o "gumicama ventila" postavio sam slike gde se vide ogromne naslage koksa na ventilima zbog potrosenih gumica te je i zbog toga motor imao veliki pad snage. Dakle glava mora sa se skine, opere, procisti, prekontrolise da bi posao bio kompletan i uspesan.

                    A sto se tice prvog dela poruke u razlici izmedju staticke i dinamicke kompresije prelistaj par tema u kojima je o tome detaljno pisano da se ne bih ponavljao ovde.
                    Kucaj u pretrazivac " kompresioni odnos" i nacices par tema u kojima je opisana razlika izmedju kompresije koja se stvara sabijanjem klipa u cilindru (ono sto je majstor merio) koja moze biti veca od one navedene u servisnom uputstvu koje si procitao jer je to kompresioni odnos tacnije odnos izmedju zapremine cilindra i zapremine komore za sagorevanje u glavi motora. Ali procitaj vec detaljnije u temama u kojima su dati detaljni odgovori na takva i slicna pitanja.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • veljakg
                      CBC Član
                      • 12.12.2009
                      • 15
                      • kragujevac

                      Re:Audi 80-Problem sa karburatorom

                      Nov sam na forumu i imam jedno pitanje.
                      Imam problem sa nekakvim S karburatorom na audiju 80 1.6 benzinac 51kw. Auto na leru cudno radi tj. varira od 1000-3000 obr., a u voznji kao da ima neke prekide. Sta se desava?

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        Re: Pitajte ovde!!!

                        Ko ce ga znati
                        Na pr. otisla guma na karburatoru pa vuce fals vazduh kako mu se oce.
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • veljakg
                          CBC Član
                          • 12.12.2009
                          • 15
                          • kragujevac

                          Re: Pitajte ovde!!!

                          @M-power
                          Ma nije taj dihtung, bar tako su mi rekli. Auto je bio kod nekog auto el. i on mu je nesto uradio tako da da sada nemam sauh gas i te oscilacije i prekidi su dosta manji, ali ih ima jos uvek. Kada se to desilo ispod poklopca filtra za vazduh u samom karburatoru je neka klapna stalno radila gore dole, a sada samo po malkice. Mislim da je sada auto izgubio i na snazi, jeb****.To sto se desava sigurno ima neke veze sa strujom ili ...

                          Comment

                          • master_deki
                            CBC Veteran
                            • 29.01.2008
                            • 138
                            • nis

                            Re: Pitajte ovde!!!

                            Da ne otvaram novu temu posto mislim da ce neko moci ukratko da mi odgovori...

                            U pitanju je pasat B3 1.6 a problem je sledeci: dok motam volan u levo okrece se bez problema ali kada ga vracam u jednom trenutku kao da "zapne" negde pa moram malo jace da povucem, inace se lako okrece.Desava se samo kad se volan okrece u levo dok prilikom okretanja u desno sve lepo radi.
                            Primetio sam da se ovo desava u voznji prilikom skretanja dok kad ga motam u mestu ide sve normalno.

                            U cemu je problem?

                            Comment

                            • dussko
                              CBC Član
                              • 02.11.2009
                              • 24
                              • vrdnik

                              megan 1,5dci 60kw

                              molim da mi neko kaze koliko staje ulja u petostepeni menjac za megana 2 dci i na koliko km se menja.

                              Comment

                              • markofpi
                                CBC Senator XXL
                                • 27.07.2006
                                • 1552
                                • Bezanijska Kosa

                                Re: Pitajte ovde!!!

                                E ovo i mene interesuje za lagunu II 1.9dci na koliko se menja!?

                                Comment

                                Working...
                                X