Ne verujem, osigurač radi to što mu ime kaže, osigurava da ne crknenešto drugo, skuplje ili potrebnije. Retko kad umre od starosti, obično mu neki kvar dodje glave zato uvek treba proveriti zašto je osigurač umro.
ja ne razumem
kako mu je crko taj osigurac koji je za benzinsku pumpu i dizne ( vidi se i na shemi ), a cuje da mu zuji pumpa i ima napon na diznama ?!?
na shemi ima i relej pumpe
ma to ako nemozes sam, oteras kod majstora,koji zna i ima i dijagnostiku,pa ako nemoze dijagnostika krene se redom..
meri se pritisak pumpe, pa sledece eliminacijom..
taj auto moze na dijagnostiku ,ako ne moze da dijagnostika vidi ECU ?!sta onda?
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Ovo što kaže Zoran čudi i mene. Siguran sam da sam čuo da je pumpa zujala i kada mi se auto ugasio na ulici, a i posle toga kada sam verglao kod majstora...Verovali ili ne zujala je i u vreme kada na diznama nisam imao nikakav signal pri datom kontaktu...Objašnjenje za ovako nešto nemam....jer mi ovo liči na Zonu sumraka. Ako sam u vezi sa ovim primetio još nešto čudno a to je da u slučaju kada nekoliko puta zaredom verglam pumpa zuji i čuje se ono CAK posle prvog verglanja, kada prekinema verglanje i pokušam odmah po drugi put ne čuje se zujanje, zuaverglam i ništa...a kada prestanem sa verglanjem čujem zujanje. Da li to znači da pumpa neće da pumpa ukoliko postigne određeni pritisak ili to ne mora da znači.
Takođe se kao elektrotehničar automatike bez dana iskustva u toj struci, slažem da osigurač služi da spreči kvar ili nešto još gore tipa požar na nekom skupljen uređaju. Kako taj sporni osgurač istovremeno osigurava napajanje dizni i motora pumpe za gorivo i kako mi je teško da shvatim da je neki kratak spoj na diznama uslovio njegovo pregorevanje ostaje kao glavni krivac pumpa za gorivo i ovaj broj 34 /carbon filter solenoid valve/ za koji ne ynam ni [ta je niti gde se nalayi niti kako iygleda. Kažem još jednom da mi nije jasno ovo nešto posebno ali da pitam još ovo. Jer može za ovo crkavanje osigurača da bude kriv filter goriva koji verovatno nije nikada menjan...zato što je zapušen pa se pumpa za gorivo zbog toga više "muči", povlači više struje da napravi veći pritisak i da je zato crkao osigurač.
U svakom slulčaju popodne krećem sa novim zahvatima na vozilu pa se javljam...
Pozz svima
Juče u u 18,54 sati sam napisao da sam posle zamene osigurača dobio signal na diznama ali da auto ne pali i dalje i da ću danas popodne da pokušam da skinem modul paljkenja, očistim svećice koje su verovatno zamašćene, izduvam cilindre i da ću da javim...Ne vidim kako sam Vas doveo u "zabludu" da slučajno pomislite da sam auto kresnuo...
Polako...popodne javljam...na poslu sam, nisam kući niti blizu vozila...
Ako očistim svećice i utvrdima da one bacaju varnicu, a na diznama imam i dalje konstantan signal na kontaktu odnosno trepćući signal pri verglanju a auto ne upali onda je verovatno ono što kaže Stratos...da je prezubio...ko zna šta je to sve uslovilo dalje...
Samo polako...javljam
pozz svima
Bobane, kako da ga oteram...kad ne pali
Šalim se...Bio je vikend...Ja sam u subotu bio u gužvi...a u nedelju ovaj autoelektričar koji ima dijagnostiku bio na svadbi...ma biće...Ovo na sajtu se polako pretvara u "...beganing a beutifull friendship"...usotalom ako je prezubio nije za autoelektričara nego za automehaničara tako da sam na pravom mestu...jer je auto još ispred garaže onog majstora.
Ženi sam rekao da će popravka biti skupa...da se psihički spremi...napravio sam divan šlagvort za "proneveru"...
Pozz
Ne ljutite se na njega ne zivi on u beogradu. Tamo je usporeniji ritam zivota.
Tako je u svim manjim mestima po srbiji. Sto je u beogradu jedan sat vamo je jedan dan.
Otiso kolega u Andrijevicu kod strica na odmor i u pocetku se nervirao sto je sve usporeno,
kaze tamo imas vremena za sve. Kad se vratio u Beograd trebalo mu opet vremena da se
navikne na brzi ritam.
Evo najnovijih vesti...
Dakle, danas sam skinuo svećice, proverio i video da bacaju varnice svih 4 svećica, nekoliko puta zaverglao na prazno bez svećica...vratio svećice, modul paljenja i kresnuo sa kvačilom, bez gasa. Auto se upalio i radio nekoliko sekundi ali ne kako treba...imao sam utisak da ne radi na 3 klipa nego na dva...Taktove sam mogao da brojim malte ne. Obrtaji oko 650. Kada sam pokušao da dam gas auto se ugasio...Ponovo zaverglam i ponovo radi kao malopre samo sada ne dodajem gas...i tako radi pola minuta, kada pustim kvačilo auto se ugasi bez dodavanja gasa...
Kada kažem da radi kao na dva klipa mislim na to da maksimalno ima dva takta u sekundi...kao npr dizel auto na ler...ne znam kako drugačije da opišem...Opet nas je uhvatio mrak...majstoru garaža zauzeta tako da nismo mogli da udjemo u garažu.
Jer ovo znači da je možda prezubio i kako to da proverim.
Pozz
Posto si ti po dve svecice vezane na red,jedna neispravna automatski onesposobi 2 cilindra. Uradi sledece: upali, neka neko drzi pritisnuto kvacilo ako nece drugacije da radu, uzmi dobro izolovane motorcangle i skini kabl sa prve svecice. ako se ugasi, onda je ta svecica ok, kao i njen par (najverovatnije na 4. cilindru). Ponavljaj ovo za ostale cilindre i ustanovices koja ne valja, svecica ili kabl, mozda i sam dis modul.
"dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment