Nissan 200SX da li ludim, ili nesto nije u redu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #76
    Ajde sada napisi koje senzore ECU prati, tipa MAP, LAMBDA, Senzor radilice, Senzor bregaste, TPS, MAF....

    Zasto si zakljucio da se desava fuelcut? Mozda odereaguje ECU i otvori BlowOff ventil.

    Mozda ti je od tog prevelikog pritiska popustio neki dihtung na usisnoj grani.

    Sve ovo je bas nagadjanje i mozda bi posle svega trebalo da ovde trazis preporuku za dobrog majstora

    koji je voljan a pre svega strucan da resi problem.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #77
      Originally posted by acasmc@200sx View Post
      aaaaaa! tako kazi. dobro, da ne mlatimo praznu slamu, ja cu da se bacim na potragu.

      ako neko slucajno zna gde to moze da se kupi u Srbiji, neka mi javi.

      Hvala
      E da mi je tvoj mozak da se odmorim na dan dva
      Za pračenje mambo džambo parametara moraš imati neki softver, moraš imati način da menjaš vreme dizni, moraš znati koliko je pritisak ili podpritisak u motoru, moraš znati kolika je temperatura izduvnih gasova, moraš znati bre....


      Najeftinja sonda koju znam je kod madjara na vems sajtu, tamo imaš i kontroler a i displej, samo ti fali softver za ostalo...
      Možda ima na ibeju jeftinije ali ovo sam tada (ranije) gledao...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • acasmc@200sx
        CBC Senator
        • 30.01.2007
        • 282
        • Mladenovac
        • BMW F31 320d

        #78
        koliko ja znam, prati:

        protokomer
        senzor polozaja klapne
        senzor temperature rashladne tecnosti
        senzor pritiska ulja
        CAS koji je ujedno i senzor polozaja bregaste
        o2 senzor, ili ti lambda
        verovatno jos neki, kojeg sad ne mogu da se setim ovog trenutka

        blowoff je naknadno ugradjen na cev koja spaja filter vazduha i usis, cista mehanika. nema nikakve regulacije, sem srafa na sebi (i proveravao sam bez njega, ne menja stvar, tacnije ne curi)

        i to smo pregledali, ne vidi se nigde da duva, niti se cuje, od tih dihtunga.

        fuel cut? pa recimo ovako. kad sam promenio izduv, potopim gas, i na nekih 4000-4500rpm napravi knedlu, koje inace nema, ako dodajes gas lagano. znaci pod punim boost-om staje na 4500rpm. kad sam smanjio boost, to je nestalo.

        zvao sam coveka sto je preporucio Franjo, ko da sam mu na kineskom rekao ching-chin-fon-qun-jan, nema predstave o cemu pricam. ja mu pola sata objasnjavam sta je problem, on kaze ne mozem da dobijemo 7-10% na atmo motoru?!?! znaci taj "renomirani" chip tjuner otpada.
        dajte neki predlog, ja sam rad da oteram auto, da pogleda neko strucan?
        nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

        Comment

        • acasmc@200sx
          CBC Senator
          • 30.01.2007
          • 282
          • Mladenovac
          • BMW F31 320d

          #79
          Originally posted by Dora View Post
          E da mi je tvoj mozak da se odmorim na dan dva
          Za pračenje mambo džambo parametara moraš imati neki softver, moraš imati način da menjaš vreme dizni, moraš znati koliko je pritisak ili podpritisak u motoru, moraš znati kolika je temperatura izduvnih gasova, moraš znati bre....


          Najeftinja sonda koju znam je kod madjara na vems sajtu, tamo imaš i kontroler a i displej, samo ti fali softver za ostalo...
          Možda ima na ibeju jeftinije ali ovo sam tada (ranije) gledao...

          ha

          vidis kako je u mojoj glavi sve prosto!

          ja sam mislio taj AFM radi posao, tj cita na onom malo displayčiću. mada mi nije bilo najjasnije kako ce da regulise?
          nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #80
            Majke mi izludeću od ovih prolupatora, onaj pravi prolupator je nestao ali nije bio takav kao što mu ime kaže...
            Da li pojedini ljudi mogu da shvate koliko nerviraju druge ljude kad odvale glupost, mislim da ne inače to en bi radili..

            Slažem se sa Acom, nema glupih pitanja ali zato glupih odgovora ima na tone...

            Franjo da li ti uošte možeš da pojmiš koliki je obim znanja i potrebnih uredjaja za nekog ko želi da mapira takav auto, ne kapširaš očigledno čim kažeš "Zašto nisi tražio dijagnostiku i remapiranje, pa koliko izvuku?!"... Šta da izvuku, glavu iz ****ta ili nešto drugo sa glavom?

            A ono o AFR sondi i karburatoru ne smem ni da počnem da komentarišem. Samo ću ti ukratko reći, ako neko želi makar biciklo da tjunira bez te sonde je nula. Ako ima sondu a nema čime da popravi to što mu ona sugeriše opet je nula.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Chubbs
              Everybody lies
              • 29.01.2006
              • 5807
              • Novi Sad
              • Audi A6 1.8T

              #81
              Banana - ko nastavi, dobice.
              You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
              Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
              Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

              Comment

              • vujke
                Admin
                • 29.09.2004
                • 1673
                • Mladenovac
                • Daewoo Lanos 1.5SX

                #82
                Da ne ostane nedoreceno.
                Link do proizvodaca chipa.
                Na njemu je i spisak potrebnih modifikacija u odnosu na fabricki setup auta koje su vec odradjene. Razlikuje se u T28 turbini koja je sad na autu.
                while(!asleep()) {sheep++;}

                Comment

                • vujke
                  Admin
                  • 29.09.2004
                  • 1673
                  • Mladenovac
                  • Daewoo Lanos 1.5SX

                  #83
                  Nastavite, Chubbs je naostrio satatataru. [emoji3]
                  while(!asleep()) {sheep++;}

                  Comment

                  • b_samardzic
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 1557
                    • Smederevo

                    #84
                    Kazes Fuel cut se desavao!

                    Sa vujketovog linka deo teksta

                    The chip removes the fuel cut and, in conjunction with the upgrades above, will allow the engine to produce around 230bhp.

                    Fuel cut pri tolikom pritisku turbine bi izazvao detonacije koje bi polomile klip ili izbile dihtung.

                    Nisam siguran da to tako radi pre bi reko da gasi varnicu.

                    Ima li taj auto idle speed ventil? Jel ima lanac ili kais za pogon bregaste?

                    Jel mu seta tacka paljenja na leru i koliko?

                    Comment

                    • acasmc@200sx
                      CBC Senator
                      • 30.01.2007
                      • 282
                      • Mladenovac
                      • BMW F31 320d

                      #85
                      Pa mislim da je zato i stavljen kovani klip i klipnjača, bas da se ne bi polomio. Koliko sam ja video, vozi se sa stock klipovima do 300ks, uz boost do 1,5bar (verovatno ne preterano dugo, ali da kazemo da to ipak radi)

                      Dostelovan je zazor na 0,9mm bas da se ne bi gasila varnica. nije da nije nemoguce, ali probao sam sa tri vrste svecica, od kojih su dve bile platine (koje naravno nisam stelovao, da ne pomislite da sam bas toliki duduk) i jedne bakarne, sa svima se desavalo isto. ne bi trebalo da bude to.

                      idle control valve ima, skidao sam ga cistio, ali to nije promenilo nista. sem mozda malo bolji odziv kad se steluje ler preko srafa. nije uticalo na karakteristike u voznji niti na trokiranje kad pocne da cita lambdu.

                      kaiš pokrece bregastu.

                      za paljenje ne znam.

                      sta sam jos nasao u service manual-u, koji ima brat-bratu 900 STRANA!?!? mislim WTF japanski ludaci! (ne znam ni da li ovo moze da mi pomogne nesto?)

                      Self-diagnosis - Description
                      The self-diagnosis is useful to diagnose malfunctions in major sensors and actuators of the E.C.C.S. system. There are 5 modes in the self-diagnosis system.
                      Mode I and Mode Il apply only for model with catalyzer.
                      1. Mode I - Mixture ratio feedback control monitor A
                      • During closed loop condition:
                      The green inspection lamp turns ON when lean condition is detected and goes OFF by rich condition.
                      • During open loop condition:
                      The green inspection lamp remains ON or OFF.
                      2. Mode II - Mixture ratio feedback control monitor B
                      The green inspection lamp function is the same as Mode I.
                      • During closed loop condition:
                      The red inspection lamp turns ON and OFF simultaneously with the green inspection lamp when the mixture ratio is controlled within the specified value.
                      • During open loop condition:
                      The red inspection lamp remains ON or OFF.
                      3. Mode III - Self-diagnosis
                      This mode is the same as the former self-diagnosis in self-diagnosis mode.
                      4. Mode IV - Switches ON/OFF diagnosis
                      During this mode, the inspection lamps monitor the switch
                      ON-OFF condition.
                      • Idle switch
                      • Ignition switch "START"
                      • Vehicle speed sensor
                      5. Mode V - Real-time diagnosis
                      The moment the malfunction is detected, the display will be presented immediately. That is. the condition at which the malfunction occurs can be found by observing the inspec- tion lamps during driving test.

                      sve je ovo prilicno jasno, sem kako se cita MODE V



                      I Mode 1 & 2

                      nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                      Comment

                      • acasmc@200sx
                        CBC Senator
                        • 30.01.2007
                        • 282
                        • Mladenovac
                        • BMW F31 320d

                        #86
                        Da li da probam ovo (da cackam sraf na MAF), mislim, da li je to pametno (znam da cete da kazete bez wideband lambde dzabe...) mislio sam da iskombinujem ove modove 1 i 2 da citaju smesu, pa ako mogu tu da ga nadjem negde:

                        I used to have a euro - no CAT - CA on which the screw would change CO mixture at idle. As you say, it is not supposed to be modified after leaving the factory unless really necessary. This is why you have to drill it out.

                        From memory of the manual, on a CAT CA the O2 sensor allows fine-tuning of the idle during non-mapped or closed loop operation. On both cars, the screw has no effect on open-loop mode.

                        Since you say yourself the screw has a separate wire to the AFM signal, and it is the value on this wire that the ECU ignores when an O2 sensor is fitted (actually the ECU is reprogrammed for O2 sensor operation regardless of whether one is fitted I believe).

                        I can see your point about the compensation due to poor mixture detected by knocking, however, I think this would only be detected on lean conditions and at high RPM. I think overly rich running due to the screw being changed would give an effect like a broken O2 sensor - rough / low idle etc. The usual problems.
                        nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                        Comment

                        • b_samardzic
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 1557
                          • Smederevo

                          #87
                          Sve si me pogresno razumeo.

                          Nebi trebalo da radi fuel cut pri tolikom pritisku turbine jer manjak goriva izazove detonaciju koju ni kovani klip ne moze da izdrzi.

                          Pre bi reko da se koristi cut off funkcija koja gasi varnicu kad map ocita preveliki pritisak.

                          Kakvo sad stelovanje lera preko srafa kad ima idle control valve?

                          Klapna gasa mora da se zatvori do kraja potpuno i tek tad se aktivira mikroprekidac koji ecu kaze da je na idle modu.

                          Comment

                          • acasmc@200sx
                            CBC Senator
                            • 30.01.2007
                            • 282
                            • Mladenovac
                            • BMW F31 320d

                            #88
                            To sam danas sve proverio i nastelovao senzor položaja klapne unimerom, da ima tačan otpor pri zakretanju klapne.
                            Ima jedan mali šraf koji tu stoji i bas po manualu služi da se nasteluje ler. Otkačis idle control valve, podesiš na 800rpm i onda ga zakačis ponovo. I to sam odradio danas. Ler je bukvalno fabrički ~800rpm
                            U toku sledeće nedelje ću otići na dyno, da mi zakače wideband sondu, da premerimo smesu. 30e je smešno, u odnosu na 200e koliko košta sonda da se kupi.
                            nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #89
                              Jeste i nije, ja sam je turio na auto da pratim stalno, sonda nije toliko, ima već i za 60-80 evra ali ti treba i kontroler.. Pogledaj na vems sajtu, mislim da je najpovoljnije...
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • acasmc@200sx
                                CBC Senator
                                • 30.01.2007
                                • 282
                                • Mladenovac
                                • BMW F31 320d

                                #90
                                Ajde da malo osvežim.
                                Kad auto cima, a cimne kratko kad kad i bez sonde. Izgleda kao da klapna glavi. Što je jelte nemoguće. Probao sam je rukom, čistio... Funkcioniše kako treba. Onda logično, počnem da sumnjam na senzor položaja klapne. Stavim jedan drugi, izmerimo sve da li daje otpore kako valja, sve je po fabričkim vrednostima. Kaže manual, idealan položaj senzora je, kad je klapna zatvorena skroz, od 0,45 do 0,55 oma. I to sam učantrao tačno na 0,5. Kreneš da voziš, das gas, ono kao da si pustio. Onda odjednom probije pa te cimne. Ako zadržiš isto pritisnutu pedalu u tom trenutku, auto će beskrajno da dodaje i oduzima gas svakih sekund-dva, sam od sebe. Ako pritisneš gas, nastaviće normalno da ubrzava, ako pustiš usporice isto tako normalno.
                                Da li to nekome nesto govori? Da li to jeste manifestacija loše smeše?
                                To su simptomi sa otkačenim sondom. Ako je zakačim, onda to dobijanje i oduzimanje gasa se menja, tipa 3x u sekundi, pa auto cima mnogo više.
                                Možda je neko imao sličnu manifestaciju nečega?
                                nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                                Comment

                                Working...
                                X