Vraća radnu temperaturu sa 90 na 75 stepeni i mlakušasto grejanje u kabini. Automobil je Audi A4 B8. I veliki i mali termostat su zamenjeni. Zamenjen je i magnetni ventil za grejanje. Ništa od toga nije dalo rezultate.
Danas sam testirao auto na nizbrdici sa uključenim i sa isključenim grejanjem na istoj deonici. Ako je grejanje uključeno, na nizbrdici se kazaljka radne temperature vrati sa 90 na 75 stepeni, a ako je isključeno kazaljka ostaje zakucana na 90, što implicira da termostat nije problem. Takođe sam stavio stari termostat u šerpu i prokuvao vodu. Pokazalo se da je i on ispravan i da pušta vruću vodu, a kada krene da se hladi, onda zatvori (džaba sam ga zamenio novim).
Sa druge strane, ujutro, kada je motor hladan upalim auto i proveravam toplotu oba creva. Oba se u isto vreme greju, što implicira da jeste termostat u pitanju.
Da li je neko imao sličan problem? Da li postoji mogućnost da topla voda u donje crevo dolazi još odnekuda osim iz termostata?
Ako sam ovu temu postavio u pogrešnu sekciju izvinjavam se i molim moderatore da je premeste.
Danas sam testirao auto na nizbrdici sa uključenim i sa isključenim grejanjem na istoj deonici. Ako je grejanje uključeno, na nizbrdici se kazaljka radne temperature vrati sa 90 na 75 stepeni, a ako je isključeno kazaljka ostaje zakucana na 90, što implicira da termostat nije problem. Takođe sam stavio stari termostat u šerpu i prokuvao vodu. Pokazalo se da je i on ispravan i da pušta vruću vodu, a kada krene da se hladi, onda zatvori (džaba sam ga zamenio novim).
Sa druge strane, ujutro, kada je motor hladan upalim auto i proveravam toplotu oba creva. Oba se u isto vreme greju, što implicira da jeste termostat u pitanju.
Da li je neko imao sličan problem? Da li postoji mogućnost da topla voda u donje crevo dolazi još odnekuda osim iz termostata?
Ako sam ovu temu postavio u pogrešnu sekciju izvinjavam se i molim moderatore da je premeste.
Comment