Problem za Uljem ili motorom ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cacanin
    CBC Senator XXL
    • 10.10.2005
    • 343
    • Cacak

    Problem za Uljem ili motorom ?

    Zoran je iz Cacka pomogli ste mi kad smo razgovarali na temu Audi A6 2.4 o potrosnji ulja , ako se secas teme ?!
    Treba mi mala pomoc ?
    Zamenio sam ulje pre par dana sipao MOTUL 8100 5w40 , skala je bila na maksimimu presao sam nekih 900 km skala je spala na malo iznad polovine na meracu , posto je u sistem stalo 5.7 litara , kada sam dolio 300 grama kojih je ostalo u boci skala je se opet popela na maksimum ! Da li je moguce da je potrosio 300 grama na 900 kilometara ???? Inace bio sam kod raznih mehanicara svi kazu "nije to nista " , " mozda negde curi , kad pregledaju motor nema nigde nista " Kada sam bio kod majstora ( koji vazi za dobrog za folcvagen i audi) koji mi je inace radio zamenu ulja i filtera kaze da pratim sta ce se desavati da nije nista strasno !!!! Kada sam mu pomenuo da je auto presao 110000 hiljada da je mozda trebalo sipati gusce ulje tipa 10w40 rekao je da to nema veze !

    Pomoc i sugestija bi mi zlata vredela ,

    Unapred hvala !

    PS: Ako treba jos neka informacuja tu sam !
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #2
    Posto si mi poslao istu poruku i na pm, ajde ovde da odgovorim... Nemas ti problem ni sa uljem ni sa motorom! Jednostavno, tvoj motor je euro3 i samim tim to su niskofrikcioni motori, po meni sranje, i predvidjeni su da trose ulje! Tih 300gr na 900-1000km za takvu vrstu motora je NORMALNA stvar i nemoj da se brines! Samo redovno kontrolisi nivo ulja i to je to... Boost je negde govorio o tim niskofrikcionim motorima pa probaj da nadjes tu temu...
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • Nenad
      CBC Senator XXL
      • 06.01.2005
      • 1364
      • BBgd/Mow

      #3
      +1
      Boost or bust...

      Comment

      • Durango
        CBC Senator XXL
        • 01.02.2006
        • 590
        • Zemun, Srbija

        #4
        Moj drugar je imao A6 2.8 benzinac i kupio ga je starog nepunu godinu.
        Stalno se zalio na potrosnju ulja i to je govorio da mu je cak i do 500-600 grama trosio na 1000 km. Inace cale mu zivi u Austriji i dvaput mu je tamo kupovao ulje ali nije bilo promene. U svim servisima su mu rekli da je to normalno i on se sa tim pomirio. Presao je sa njim skoro 100.000 km i potrosnja ulja se nije ni povecala ni smanjila.

        Tako da samo vozi i dolivaj!
        MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

        Comment

        • Cacanin
          CBC Senator XXL
          • 10.10.2005
          • 343
          • Cacak

          #5
          Originally posted by Srdjan
          Posto si mi poslao istu poruku i na pm, ajde ovde da odgovorim... Nemas ti problem ni sa uljem ni sa motorom! Jednostavno, tvoj motor je euro3 i samim tim to su niskofrikcioni motori, po meni sranje, i predvidjeni su da trose ulje! Tih 300gr na 900-1000km za takvu vrstu motora je NORMALNA stvar i nemoj da se brines! Samo redovno kontrolisi nivo ulja i to je to... Boost je negde govorio o tim niskofrikcionim motorima pa probaj da nadjes tu temu...

          Srdjane hvala motor je euro 4 , pokusao sam da nadjem tu temu ali nisam uspeo kad je bila otprilike ?

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Nenade, podseti me na problem Audija sa cranckshaft ventilacijom, imali su recall u vezi toga, kad, sta, slaba mi memorija za VAG

            cacanin, koje godiste?

            Moguce da vasa 2 odgovora imaju veze jedan sa drugim.

            Cachekacu odgovore za dalje ...
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Ivvan
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1574
              • Nis
              • SAAB 9000

              #7
              Audi A6 2.4 , 2002. godiste

              Sad jos samo Nenad da da podatke o recall-u
              Turbos make torque,and torque makes fun

              Comment

              • Cacanin
                CBC Senator XXL
                • 10.10.2005
                • 343
                • Cacak

                #8
                BOOST , ne razumem ovaj pojam "cranckshaft ventilacijom" i nasta mislis kada si rekao mozda 2 odgovora imaju veze jedan sa drugim ????

                Audi A6 2.4 benzinac 170 ks 25.12.2001 ( model 2002 )

                Auto izgleda kao nov , ja sam ga kupio u Nemackoj ( u salonu ) presao 110 000 h , jednom recju auto "tacan" nema dima , nema ulja na auspuhu , ulje je relativno cisto kad pogledam merac ????


                Ako treba jos nesto tu sam ?

                Hvala BOOST !

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Ovako:
                  Proverio, pricao sa shefom servisa, Anders-om malo u vezi bas tog motora

                  konstrukcija niskofrikcionog motora je takva, da malo boluje od sindroma jurenja EURO normi, dakle isto sto sam pisao o SAABu i problematici.

                  Nista nenormalno, dakle, kontrolisi da neostanes bez ulja, motor ce uvek dok je hladan i kad se vozi preko 140-150km/h uzimati vishe ulja, ovo vishe chitaj kao normalno za konstrukciju.

                  =====================================

                  Moj savet ti je da probas promenu stila voznje, izbaci kochenje motorom jedan period pa se javi opet
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Cacanin
                    CBC Senator XXL
                    • 10.10.2005
                    • 343
                    • Cacak

                    #10
                    BOOST nisu to bila neka kocenja motorom ( menjac je miltitronic ) , i nije bilo voznje preko 120-140 , mozda je to normalno , ali meni kad preracunam da ce mi auto na 10000 km potrositi preko 3 litra ulja mislim da je to previse , ne znam da li da vozim ovako ili na sledecoj zameni da probam 10w40 ni sam ne znam koje ulje ,kad je ovde u SRBIJI sve DIVLJE , TURSKO i KINESKO !

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Pazi, motor je niskofrikcioni, dakle UVEK ce da trosi MANJE benzina od svojih prijasnjih generacija, a VISHE ulja. To nemoze da se izbegne.

                      Nemoj da tumacis da nece da trosi ulje u normalnoj voznji, samo sam naveo momente kad ce da trosi PUNO VISHE nego sto mozes da prihvatish da je normalno, a normalno je

                      Dakle, kontrola nivoa ulja, jednom na 2000Km i doli po potrebi, ulje nemoj da menjash, dakle ulje po fabrickoj specifikaciji i nista drugo.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Cacanin
                        CBC Senator XXL
                        • 10.10.2005
                        • 343
                        • Cacak

                        #12
                        Hvala puno BOOST , ali ni sam ne znam koje je ulje preporuceno Fabricki , ako ti nije problem da mi to proveris preko tog tvog drugara , sto radi u servisu , nije frka , kad stignes !!!

                        Ako jos neko ima isti auto ili slican nek javi neki licni utisak !



                        VELIKI POZDRAV SVIM " cannonball " FORUMASIMA , I HVALA JOS JEDNOM !

                        Comment

                        • TETAK
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3034
                          • Čačak, Srbija

                          #13
                          Lepo, skokni do Tana, čoveka koji drži servis VAG već godinama i pitaj ga za savet.Servis mu je u ulici koja ide direktno na hotel "Prezident".Ako ga tu ne zatekneš, idi do kafea "Leonardo" tamo je sigurno....Sve što ti kaže saslušaj ga pažljivo, a ulje kupi u prodavnici "Auto Čačka" na parkingu levo od upravne zgrade!Naravno drži se specifikacije VAG a to znači da ulje mora da ima oznaku VW 500 00 ili VW 501 01.Uzgred, VAG kao normalnu potrošnju ulja zavisno od načina i uslova vožnje deklariše i do 1 litra na 1000km....
                          Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                          Comment

                          • zoranbg
                            CBC Senator XXL
                            • 23.03.2005
                            • 4098
                            • Rooster's Hill , Beog
                            • Grande Punto 1.2

                            #14
                            Originally posted by TETAK
                            Lepo, skokni do Tana, čoveka koji drži servis VAG već godinama i pitaj ga za savet.Servis mu je u ulici koja ide direktno na hotel "Prezident".Ako ga tu ne zatekneš, idi do kafea "Leonardo" tamo je sigurno....Sve što ti kaže saslušaj ga pažljivo, a ulje kupi u prodavnici "Auto Čačka" na parkingu levo od upravne zgrade!Naravno drži se specifikacije VAG a to znači da ulje mora da ima oznaku VW 500 00 ili VW 501 01.Uzgred, VAG kao normalnu potrošnju ulja zavisno od načina i uslova vožnje deklariše i do 1 litra na 1000km....
                            to su bre traktori a ne auta...
                            da covek velike pare za auto i onda da sipa ulje u motor svakih 500 km po pola litra ili koliko vec....******stina.
                            treba da nosi radni kombinezon a ne odelo.
                            a i zalepili se svi za te vagene pa eto vam sada...
                            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                            Comment

                            • Srdjan
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 2416
                              • Bajina Basta/Beograd

                              #15
                              Iako nisam ljubitalj vagena, nemojmo preterivati, ne desava se to samo njima, evo i opelovi euro3 piju ulje samo tako, a pretpostavljam da se to desava kod svih proizvodjaca...
                              Lancia Kappa 2.0 20v

                              Comment

                              Working...
                              X