Na kantici od ulja postoji nalepnica na kojoj su uvek ispisane specifikacije koje ulje pokriva.Tebi RS sigurno odgovara, a ulja 0W-tamo nekog, viskoziteta bih preporučio samo kada je na vozilu takvo ulje primenjivano od samog početka u suprotnom ne bih " silazio" ispod 5W- tamo nekog, viskoziteta.Pošto imaš taj problem sa oscilacijom nivoa ulja preporučio sam ti RS kao jako stabilno ulje u svim uslovima upotrebe a naravno nadji i orginalni filter za ulje, jer iskreno mislim da se tu nalazi deo problema!
Problem za Uljem ili motorom ?
Collapse
X
-
Originally posted by TETAKNa kantici od ulja postoji nalepnica na kojoj su uvek ispisane specifikacije koje ulje pokriva.Tebi RS sigurno odgovara, a ulja 0W-tamo nekog, viskoziteta bih preporučio samo kada je na vozilu takvo ulje primenjivano od samog početka u suprotnom ne bih " silazio" ispod 5W- tamo nekog, viskoziteta.Pošto imaš taj problem sa oscilacijom nivoa ulja preporučio sam ti RS kao jako stabilno ulje u svim uslovima upotrebe a naravno nadji i orginalni filter za ulje, jer iskreno mislim da se tu nalazi deo problema!
PS: mislim filter !
Comment
-
-
Vec sam o ovome pisao na nekom topic-u ali da ponovim. Potrosnja ulja (ne znam zbog cega) je izgleda normalna stvar kod novih automobila. Npr caletova Vectra ima deklarisanu kao "normalnu" potrosnju do 0.8l na 1000 km. Potrosnja ulja joj je dosta manja - 300-tinak grama na 10 000 ali ne garantujem da se nece povecavati niti smanjivati. Inace propisani servisni interval je 30 000 ali se njoj radi na 15 000 (sto neki "znalci" tvrde da je mnogo ali bih ipak voleo da mi to kaze neko ko se razume a ne "komsijin mali").
Znaci sto se potrosnje ulja tice budi spokojan ako je kod auta sve drugo ok (znaci ok je kompresija, ne dimi, potrosnja goriva nije povecana, lepo povuce...). Mada ta zivotinja ume i te kako da povuce
Comment
-
-
Inace propisani servisni interval je 30 000 ali se njoj radi na 15 000 (sto neki "znalci" tvrde da je mnogo ali bih ipak voleo da mi to kaze neko ko se razume a ne "komsijin mali").a dali ce motor da izdrzi tu kimometrazu manje je bitno
Comment
-
-
Cacanine,
ovde kod mene u engleskoj u sve audi/vw/seat/skoda motore koji traze specifikacije 502.00/505.00/503.00/503.01 ljudi sipaju ulja gradacije 0w-30 ili 5w-30 koja zadovoljavaju 503.01 ili 504.00 kada su benzinski motori u pitanju.
0w-30 imam u mom autu octavia 1.8 20v turbo. auto ide kao metak a potrosnja ulja je bezznacajna 200gr na 2000 milja.
inace od motula ovde jako preporucuju 8100 x-lite 0w-30.
kazu da su 503.01 ulja bolja po pitanju zastite od habanja od ovih novijih specifikacije 504.00.
dosta ljudi sipa i motul 300v , 5w-30 i kazu da je extra.
inace su motori veoma cesto tjunirani i ljudi voze prilicno jako bez ikakvih problema.
....
iako su ova ulja 0w-30 i 5w-30 , 503.01 504.00 za long life intervale zamene od oko 30000km, ovde najtoplije preporucuju zamenu na 10000 milja sto je oko 16000 km.
sto se tice drugih proizvodjaca jako mnogo preporucuju fuchs serije titan super syn i serije gt 1 pored castrola i motula.
za ovaj fuchs tvrde da je fabricki naliveno u vw/audi motore koji se u negleskoj prodaju. koliko je to tacno ne znam ali tako kazu.
u mojoj skodi je po nalepnicama i uputstvima fabricki bio castrol slx 0w-30.
Comment
-
-
slicna iskustva...
Vectra B 1.8 16V(+LPG...EURO 2 je), malo fali do 200 000 km. Sipao do sada opelovu polusintetiku. Kada dolazim za Srbiju vozim je 140-150-160km/h. E sad, nikako ne mogu da proverim da li bi mi trosila kada bi vozio sporije. Na 1000 km, ne znam tacno, negde 300-500g potrosi. Doslo mi je vreme i za zamenu ulja.
Procitao sam sve postove vezane za ulja..itd. Vidim da ima razlicnih iskustava u vezi potrosnje ulja kod novijih motora. Takodje, razlicitih stavova i saveta
Trazim misljenja: nastaviti sa polusintetikom (mozda neko drugo..ne OPEL) ili preci na sintetiku, u nadi da ce mi se smanjiti potrosnja.
Hvala unapred i pozdrav svim sa CBF.vectra 2000.g. 85kw caravan X18XE1 LPG...e-g@s
Comment
-
-
Originally posted by mirdzatice se castrol 10W60 - pravi totalno sranje u motoru - uzasno se koksuje te ostavlja gusti talog u karteru.
sve puno taloga i zastekala uljna pumpa
pretproslu godinu sa tim istim uljem odvozio 9 utrka i motor bio ko nov
Comment
-
-
Nesto sigurno nije isto.
Stojane. Zasto se bunis to ti je super rezultat. Ne isplati se menjati nista. Samo sipaj i dalje neku proverenu polusintetiku iste gradacije kao sto kaze proizvodjac tj. kao i do sada.
Eventualno bi mozda (teoretski) i mogao da smanjis koji gram potrosnje nekim boljim i preskupim uljem ali to nema nikakvog ni tehnickog ni finansijskog smisla. Neka obicna full sintetika ti takodje nije potrebna za taj motor a sve sto je blize mineralnom podmazuje bolje tako da ti je to super sto si do sada radio. Samo pazi da je neki solidni original kupljen na sigurnom mestu posto citamo da vlada haos u tom pogledu.
Bitno je da otprilike znas kad treba da se dolije a to nije tesko s vremena na vreme. Takav je motor, nema tu sta da se prica. Dolivaj, drzi pod kontrolim i uzivaj.
Comment
-
-
Dranix ...HVALA puno. Otprilike i ja sam tako razmisljao, ali ajde, bolje pitati ljude koji se vise razumeju...nego biti usijane glave. Opelovu polusintetiku kupujem kod ovlascenog servisera. Plava kantica GM, na njoj je nalepnica i pise: Opel Circom - Zrenjanin(cini mi se). Nadam se da je to original.
Hvala, pozz.vectra 2000.g. 85kw caravan X18XE1 LPG...e-g@s
Comment
-
-
Evo javljam se na ovoj temi posle duzeg vremena
Iskreno auto nisam ni puno vozio , kada sam zamenio ulje ukupan zbir je sledeci :
Sa predjenih 8500 km auto mi je potrosio LITAR ulja , kako , zasto je ranije trosio kao lud ja mislim da to niko pa ni onaj sto ga je sklopio ne moze da objasni...
Comment
-
Comment