Nemiran rad motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KdF
    CBC Senator
    • 06.12.2004
    • 242
    • Beograd

    #16
    Izmereni pritisak kompresije zavisi od mnogo faktora (od stanja anlasera i akumulatora preko zagrejanosti motora do tacnosti manometra kojim se meri) tako da apsolutni pritisak nije toliko znacajan koliko je znacajno da razlika u pritiscima izmedju cilindara ne bude velika, a u ovom slucaju to nije.

    Taj motor ima kompresioni odnos 8,2:1. U knjizi koju sam nasao, pise da je normalan pritisak je od 8 do 10 atmosfera. Granica istrosenja je 6 atmosfera.

    Comment

    • KdF
      CBC Senator
      • 06.12.2004
      • 242
      • Beograd

      #17
      Usisna grana se greje izduvnim gasovima. Kad je radjena glava skidana je i grana. Da li je dihtung usisne grane ispravan? Ako spoj glave i usisne grane ne dihtuje, moguce je mozda da mala kolicina izduvnih gasova prelazi u usisnu granu pa se motor zbog toga buni ! Do toga bi mozda moglo da dodje usled neke poroznosti u samoj grani.

      Da li si proveravao bobinu i zazor osovine razvodnika?

      Comment

      • remus
        CBC Senator XXL
        • 25.12.2004
        • 695
        • Zrenjanin

        #18
        Bobinu nisam menjao ali gledao sam kakva je varnica i da li baca i bilo je u redu. Razvodni je nedavno menjan. Inace po nekoj mojoj logici mislim da je do usisne grane nesto.
        VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

        Comment

        • Delkan
          CBC Senator XXL
          • 14.06.2005
          • 829
          • 60 km From BG,West

          #19
          Originally posted by KdF
          Do toga bi mozda moglo da dodje usled neke poroznosti u samoj grani.
          Nekom sam vec spominjao na forumu ranije-gledao sam kako se jedan stariji majstor patio par dana sa Golfom 1 koji je imao identicne simptome:na usisnoj grani sa donje strane su bile rupe kao da ih je neko busio busilicom(porozan materijal).Godine...
          Isto tako ako na Golfu 1 odseces cev koja vezuje auspuh sa usisnom granom(ne secam se da li je 1.3 ima,1.1 je ima sigurno) dobijas takodje slicne simptome.

          Comment

          • remus
            CBC Senator XXL
            • 25.12.2004
            • 695
            • Zrenjanin

            #20
            Mislim da si meni spominjao,jer pre mi se gasio ali nisam imao ove simptome na vecem gasu!
            VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

            Comment

            • remus
              CBC Senator XXL
              • 25.12.2004
              • 695
              • Zrenjanin

              #21
              Inace nisam rekao ovaj problem mi se javio kad sam pokazivao drugovima kako se cuje novi auspuh i uzeo da ga turiram malo znaci do nekih 6000-6500 obrtaja.

              I jos nesto moram pre paljenja par puta da stisnem pedalu gasa da bi auto upalio uopste,inace samo vergla a nikad da uhvati!
              VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

              Comment

              • KdF
                CBC Senator
                • 06.12.2004
                • 242
                • Beograd

                #22
                Usisna grana se greje izduvnim gasovima tako da na spoju grane i glave kroz dva kanala ulaze ti gasovi u granu, a izlaze dole ispod karburatora kroz jednu cev koja se ukljucuje u cev aupuha preko jedne savitljive celicne cevi.
                Grana je od aluminijumske legure pa bi mozda mogla i da se zavari ako je porozna.

                Comment

                • Vladd
                  CBC Senator XXL
                  • 09.07.2006
                  • 581
                  • NBG

                  #23
                  A da probas da izvuces sipku za ulje dok motor radi. Deluje mi da ima veliki nadpritisak u karteru.
                  Kada si ga vec poceo sredjivati, ostali su lezajevi i karike. Ako je motor bio lenj, a ti ga zavrteo na 6000, moguce da je neka karika becnula.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Originally posted by KdF
                    Taj motor ima kompresioni odnos 8,2:1. U knjizi koju sam nasao, pise da je normalan pritisak je od 8 do 10 atmosfera. Granica istrosenja je 6 atmosfera.
                    Na 6 bara ili oko 6 atmosfera motor ne radi nikako. Pitanje je kako se izvodi to merenje. Svi novi motori manje više imaju oko 12 bara, mislim novi kao nepotrošeni. Do 9 rade kako tako ispod 8 je katastrofa.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • remus
                      CBC Senator XXL
                      • 25.12.2004
                      • 695
                      • Zrenjanin

                      #25
                      Jeli a kad pukne ili probija razvodna kapa,kako se ponasa auto?
                      VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                      Comment

                      • Miljan
                        CBC Senator XXL
                        • 18.01.2006
                        • 459
                        • Nis

                        #26
                        Nece da upali.

                        Comment

                        • remus
                          CBC Senator XXL
                          • 25.12.2004
                          • 695
                          • Zrenjanin

                          #27
                          Danas sam primetio da kad upalim auto i posle par minuta ugasim (malo se ugreje) i pocne da izlazi benzinska para na karburatoru ista ta para prestane da izlazi kad zapusim cev aupuha!? ISto tako kad dunem u auspuh ona jos vise izlazi na karburatoru. Jel moguce da mi probio dih. glave ili nesto sa ventilima???
                          VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                          Comment

                          • KdF
                            CBC Senator
                            • 06.12.2004
                            • 242
                            • Beograd

                            #28
                            A gde ta para izlazi, iz grla karburatora?

                            Comment

                            • Vladd
                              CBC Senator XXL
                              • 09.07.2006
                              • 581
                              • NBG

                              #29
                              Proveri zubcasti kais, da nije "prebacio" neki zubic, ili je labav, kada vec "ne zelis" karike da gledas.

                              Na meracu kompresije 8 bara je malo, posto je on "maksimalno" merilo. Pitanje da li dovoljno "drzi" taj pritisak u cilindru, posto "verglanjem" moze da se "nagura" na max trenutnu vrednost. Zbog tekvog "nacina" merenja, trebao bi da pokaze bar 10-12 bara. Sipaj malo ulja u 1 cilindar pa mu meri kompresiju. Ako se znacajno promeni(2 bara), vadjenje klipova, karike, obrada radilice, leteci, lezeci.....

                              Comment

                              • remus
                                CBC Senator XXL
                                • 25.12.2004
                                • 695
                                • Zrenjanin

                                #30
                                Originally posted by KdF
                                A gde ta para izlazi, iz grla karburatora?
                                Da iz grla karburatora i prestaje kad zacepim auspuh!
                                VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

                                Comment

                                Working...
                                X