Imam veliki problem...
Dakle, situacija je sledeca. Imam kadeta GSi, sa 1.8 motorom. Ja sam se napravio "pametan" pa sam u njega ubacio klipove i radilicu od 2.0 motora.
Kad sam upalio motor, dok je bio na leru, sve je bilo ok, ali kako sam dao gas, poceli su ventili da zvone. Kompresija je definitivno velika, ali koliko tacno, utvrdicemo kad budemo izmerili kompresiju, jer nam alat nije bio pri ruci (izmericemo u ponedeljak). A sumnjamo i da ventili kace klipove.
Probali smo da pomeramo ugao paljenja, i da vracamo bregastu za jedan zub na zupcastom kaisu (jedan zub unazad), stanje se malo popravilo, ali i dalje je katastrofa. Probali smo i na plin i na benzin. Isto.
Ili je kompresija suvise velika da bi radio normalno na benzinu i plinu, ili ventili kace klipove, ili oboje. Vrlo je moguce da je oboje. U svakom slucaju, problem je vrlo ozbiljan.
Jel ima neko ideju kako da smanjimo kompresiju i da sprecimo da ventili udaraju klipove?
Dakle, situacija je sledeca. Imam kadeta GSi, sa 1.8 motorom. Ja sam se napravio "pametan" pa sam u njega ubacio klipove i radilicu od 2.0 motora.
Kad sam upalio motor, dok je bio na leru, sve je bilo ok, ali kako sam dao gas, poceli su ventili da zvone. Kompresija je definitivno velika, ali koliko tacno, utvrdicemo kad budemo izmerili kompresiju, jer nam alat nije bio pri ruci (izmericemo u ponedeljak). A sumnjamo i da ventili kace klipove.
Probali smo da pomeramo ugao paljenja, i da vracamo bregastu za jedan zub na zupcastom kaisu (jedan zub unazad), stanje se malo popravilo, ali i dalje je katastrofa. Probali smo i na plin i na benzin. Isto.
Ili je kompresija suvise velika da bi radio normalno na benzinu i plinu, ili ventili kace klipove, ili oboje. Vrlo je moguce da je oboje. U svakom slucaju, problem je vrlo ozbiljan.
Jel ima neko ideju kako da smanjimo kompresiju i da sprecimo da ventili udaraju klipove?
Comment