Napravio sam problem

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #31
    Kada skines glavu izmeri zapremine pa izracunaj kompresioni odnos.

    Onda stavi plastelin pa proveri zazore klip-glava i klip-ventili.

    Onda ces znati sta da radis. ako je odnos ok a treba da upustis ventile, onda ces posle malo i da poravnas glavu da bi vratio odnos koji ce da padne upustanjem ventila.
    Ako su zazori ok a samo treba da se smanji kompresioni odnos, onda opet mozes da upustis ventile, ali to povlaci i frezovanje siceva. Onda ti ej najbolje resenje deblji dihtung.

    0.5mm cini razliku


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • ljube-kugla
      CBC Senator XXL
      • 04.05.2006
      • 1531
      • batajnica

      #32
      samo glava ne odgovara,ja sam ti pomenuo da nadjes glavu od 2.0 pa nju skinuti po visini pa onda slicovati remenicu bregaste za idealno zupcenje,suvise je velik stepen kompresije ili plitka glava,na 2.0 ne stize klip ventile a na 1.8 stize,ali neznam koji
      ko na nas krene iz mesta je naje&o
      a sto nas je vise,jaci smo

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #33
        Meni tu nesto drugo smrdi...sve mi se cini da je problem mehanicke prirode

        Da li motor klikce i kada je hladan skroz a predjes 2 soma obrtaja
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • shadow
          CBC Senator XXL
          • 23.09.2005
          • 555
          • Beograd

          #34
          @M

          Da.

          @Uros
          Gde da nadjem taj plastelin?
          My crew is all fired up
          Y'all better just wise up

          Comment

          • Gumetina
            Banovan
            • 12.12.2004
            • 1082
            • Novi Sad

            #35
            mape paljenja i ubrizgavanja od 1.8 i 2.0 motora nisu iste...

            cak nisu im isti ni ecu-i

            tako da to "odvrtanje" dizni mi nije bas jasno...

            al ste cete sa paljenjem da radite pojmam nemam....

            Comment

            • ibiza
              CBC Senator XXL
              • 16.03.2005
              • 304
              • Beograd
              • Renault clio sport 172

              #36
              Mozda mogu da ti nabavim instalaciju i ecu od kadeta 16v.Javi se ako moze da ti pomogne.

              Comment

              • gorky
                CBC Senator XXL
                • 08.06.2007
                • 860
                • Vojvodina,Kikinda

                #37
                hm,greska od samog pocetka.prilicno tezak nacin za ucenje.ne bih da se pravim pametan, vec da pomognem.u ovom poslu postoji jedno sveto pravilo a to je mera.naime nisu iste visine kolena radilice ni visine klipova od 1,8 i 2,0.na stranu sto su u pravu bili i uros i gumetina.ne slazem se sa stavljanjem debljeg zaptivaca.kada si se vec toliko mucio premeri visine klipova i kolena i ako treba odnesi klipnjace na masinsku obradu da se skrate ili produze.takodje prover visinu ventila.jasno je kao dan da kliktane potice od suknjice klipa.jeste da ima posla ali sad su ti svi srafovi razradjeni

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #38
                  gorki, soba za perdstavljanje je na vrhu foruma . Dobrodosao.
                  Zasto mislis da se cuje suknjica klipa? Ako je zvuk mehanicke prirode onda moze biti od dodirivanja klipa i glave i/ili klipa i ventila. Ako dodiruje klip to se uglavnom moze resiti pomeranjem faze bregaste.


                  @shadow, plastelin se u koje vreme kupovao u knjizarama

                  Koliko sam shvatio, koristi se 1.8 glava jer ima bolji protok. Neka tako i ostane, to je ono sto ti treba. Kompresija ce se lako srediti. Da si to uradio an vreme bilo bi mnogo lakse ali i sad ce biti ok.


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • gorky
                    CBC Senator XXL
                    • 08.06.2007
                    • 860
                    • Vojvodina,Kikinda

                    #39
                    ha predstavicu se naravno,samo ne sad spava mi se zvuk koji se cuje u ovom motoru je u stvari "kliktanje" koje je karakteristicno za drastican poremecaj kompresionog odnosa tj poremecene zapremine kompresionog prostora.klip tada nema dovoljnu kineticku energiju pa suknjica klipa "zvecka" o zidove cilindra kao kod lošeg goriva (majstore cuju mi se ventili ) tada može doci do loma suknjice klipa ili najčešće do loma međukaričnog prostora.ako sam pažljivo pročitao pitanje majstor je primetio da ima povrat u usisnoj grani zbog prevelike kompresije(u sta sumnjam). da udara klip u glavu ili u ventil ne bi imao normalan rad ni na leru, bar bi se cuo zvuk.inace imao sam prilike da popravljam slicne budžotine,tako da imam iskustva sa slicnim problemima.kikinda je grad u kome je prethodnih 15 godina harao "gazolin" to je za one koji neznaju kondenzat TNG koji se mogao kao nusprodukt naci u naftagasu pa su ljudi pokušavali razne prepravke da bi vozili na pomenuto gorivo

                    Comment

                    • shadow
                      CBC Senator XXL
                      • 23.09.2005
                      • 555
                      • Beograd

                      #40
                      Originally posted by Uros Piperski
                      @shadow, plastelin se u koje vreme kupovao u knjizarama
                      Onaj plastelin iz knjizara!? auuu...pa on se ce da se zalepi za zidove...kako to posle skinuti a da bude validno za merenje? Ja sam mislio da vi mislite na onu glinu sto boost pominje.

                      Kazes kompresija ce se lako srediti...mozda je to za tebe lako, ja ne znam kako da je smanjim

                      @gorki
                      sve si lepo objasnio, ali nisi objasnio ono sto mene najvise interesuje, tj, kako da resim taj problem?
                      My crew is all fired up
                      Y'all better just wise up

                      Comment

                      • gorky
                        CBC Senator XXL
                        • 08.06.2007
                        • 860
                        • Vojvodina,Kikinda

                        #41
                        jesam shadow, samo pazljivo procitaj. ja ne znam napamet o kojoj se disproporciji radi, ali pretpostavljam da nije velika. u tom slucaju to mozes resiti na masinskoj obradi izvođenjem klipnjace iz centra tj njenim skracivanjem ili produžavanjem.sa druge strane sad razmisljam da je i to relativno skupo,možda je jeftinije naci druge klipnjace.jer u problemu si svakako znaci nakon ovoliko truda još malo ćeš morati da zasučeš rukave.da pojasnim premeri staru radilicu (visinu kolena letećih ležajeva),visinu klipnjaca(od centra male do centra velike pesnice) i visinu klipa od centra osovinice da ne kažem bolcne do čela klipa.ako ti ni sada nije jasno upali auto , spakuj blok dođi do kikinde pa ću ti ja to uraditi naravno besplatno

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #42
                          Ajde posto je sklopio auto da ga ne teramo da sve rastura pa da meri A moze i da se sredi rucnom obradom, najverovatnije. Sam oda vidim oda li je sa klipnim mehanizmom sve ok.

                          Shadow, secas li se gde su klipovi stajali u odnosu na blok kada su u GMT? Malo upusteni, puno upusteni, ravni, izbaceni?
                          Imas li podatke o duzinama koje gorky pominje pa da uporedimo stare i nvoe i vidimo kako to sada sve stoji?
                          Ja se trudim da koristim sto tanji dihtung kad god mogu, a da komrpesiju dovedem na zeljenu vrednost povecanjem zapremine komore na drugi nacin.
                          Imas li sliku komresione komore?

                          Jesi li radio nesto sa motorom? Da nisi skinuo glavu? Jesi li pokusao da pomeras paljenje? Da li se zvuk menja (pojacava i slabi) sa promenom ugla pretpaljenja


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • gorky
                            CBC Senator XXL
                            • 08.06.2007
                            • 860
                            • Vojvodina,Kikinda

                            #43
                            skroz si u pravu uroše, sad mi je nesto kliknulo, daj shadow još podataka eventualno slike staro-novo.ako sam pažljivo pročitao ubaceni su klipovi od X20 motora a to bogami nece ići zato što je čelo klipa apsolutno nekompatibilno sa kompresionom komorom u staroj glavi.dakle daj još podataka zagrizli smo

                            Comment

                            • shadow
                              CBC Senator XXL
                              • 23.09.2005
                              • 555
                              • Beograd

                              #44
                              Sad sam dosao kuci Ceo dan sam radio nesto levo...nebitno...nisam danas skidao glavu, planirano je za sutra. Imam neke stare slike kad sam skidao glavu, kad mi je crko dihtung. Od tada je glava obradjivana, blok obradjivan, sredjeno to sve.

                              @uros
                              Koji klipovi? stari ili novi? stari klipovi su lezali ovako:


                              A novi klipovi vire van bloka otprilike za debljinu dihtunga. Novi klipovi izgledaju ovako (ovo slika klipova koje NISAM ubacio, jer su osteceni i zamenio sam ih za neostecene)


                              Evo slike kompresione komore:


                              Pomeranjem paljenja nisam primetio ikakvu promenu, ali ja sam bio u kabini, a majstor je bio ispred motora. Pitacu ga sutra da li je bilo promene u zvuku. Ja sam primetio da auto mnogo lakse pali kada je pomerio fazu bregaste (jedan zub unazad).

                              Podatke koje imam saljem u sledecoj poruci.
                              My crew is all fired up
                              Y'all better just wise up

                              Comment

                              • shadow
                                CBC Senator XXL
                                • 23.09.2005
                                • 555
                                • Beograd

                                #45
                                Ovde su podaci koje imam za 18E motor (i josh neke motore). Podatke za 2.0 motore ignorisite, jer su to podaci od 8v motora, a ja sam stavio od 2.0 16v.
                                My crew is all fired up
                                Y'all better just wise up

                                Comment

                                Working...
                                X