Napravio sam problem

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shadow
    CBC Senator XXL
    • 23.09.2005
    • 555
    • Beograd

    #46
    a ovo su podaci za motor iz koga sam uzeo klipove i radilicu
    My crew is all fired up
    Y'all better just wise up

    Comment

    • Kanarinac
      CBC Senator XXL
      • 08.10.2004
      • 2870
      • BG,Weedikovac

      #47
      Hmm mozhda lupam al mislim da klipovi ne bi smeli da vire van bloka nikako ili ne?

      I love my

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #48
        Od oka gledano, kraci klipovi koje si stavio kompenzuju produzenje hoda.
        Hod koji si imao je 79.5 a novi je 86. Novi klipovi su kraci za 3mm. E sad, to je teorija. U praksi postoje neka odstupanja pa moraju da se provere mere. ako je klip bio ravan sa dihtungom onda moze da se desi da kaci glavu.
        Komora ti ej takva da ne moze mnogo da se smanji komrpesija rucnom obradom, morao bi da nosis na upustanje ventila i ponovno frezovanje.
        Ali posto su klipovi mozda blizu glave ne bi bilo lose da stavis taj 0.5mm deblji dihtung i to ce verovatno resiti problem.


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • Gumetina
          Banovan
          • 12.12.2004
          • 1082
          • Novi Sad

          #49
          da dodam, 1.8 vozi 9.5:1 a 16v vozi 10.5:1 video gomilu primera sa debelo obrijanim glavama koji nemaju ovakvih problema...

          nesto tu ne stima....

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #50
            Ma stize klip glavu ili ventil najverovatnije
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #51
              Ne mislis da bi od toga ostali neki tragovi na glavi ili klipu?

              Svejedno, red poteza sta i kako raditi imas, dakle premeri sve sto imas, koliko je sta debelo, gde sta i koliko tacno viri, plastelin u ruke, pa kad to zavrsis, da se sracuna kolika je kompresija, pa odatle lagano dalje...
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #52
                Ne mora da ostanu.... to je blago tipkanje tek na visim obrtajima se javlja zbog istezanja. Toliko sitno se cuje da misle da su detonacije a mozda se samo stizu.
                Kad mi je na petici otisao lezaj skroz klip je tukao u glavu kao blesav ali tragova nije bilo.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Gumetina
                  Banovan
                  • 12.12.2004
                  • 1082
                  • Novi Sad

                  #53
                  ali ljudi su menjali fazu za 1 zub tamo ovamo, zar to ne bi malo "jace" udarilo.... ?

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #54
                    Pa ja konkretno mislim da stize glavu...jos ako viri klip u debljini dihtunga nema sta da se prica. Tako da faza nema veze
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #55
                      Ako lupka dok se daje gas na leru, odnosno krece da lupka samo na visokim obrtajima, moze biti da je to sastavljanje u blok u pitanju, ili piston slap.

                      Ako pojacava lupkanje kad se krene autom i vozi pod opterecenjem pre bih rekao da je u paljenju problem.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • ĆOMI
                        CBC Senator XXL
                        • 31.08.2006
                        • 1705
                        • Braće Jerković,Vozd
                        • Stilo JTD 16V

                        #56
                        Originally posted by M-power
                        Pa ja konkretno mislim da stize glavu...jos ako viri klip u debljini dihtunga nema sta da se prica. Tako da faza nema veze
                        To je to sigurno,nema sta drugo.Klip nebi smeo da viri iz bloka,bar ne na tom motoru,ne znam kako je kod drugih,jer nisam nikakav strucnjak,ali vidim da su njegovi stari klipovi bili u ravni sa blokom,a sad kad je zamenio radilicu i klipove oni vire....
                        I najveci laik bi to uspeo da primeti

                        P.S.Mozda glupo poredjenje,ali ja sam otvarao moj motor pre neki dan,i identicno mi stoje klipovi kao njegovi stari,tj u ravni sa blokom
                        OPEL CLUB SERBIA

                        Comment

                        • shadow
                          CBC Senator XXL
                          • 23.09.2005
                          • 555
                          • Beograd

                          #57
                          Ni danas ni sutra necemo moci da skinemo glavu zbog nedostatka vremena...
                          My crew is all fired up
                          Y'all better just wise up

                          Comment

                          • shadow
                            CBC Senator XXL
                            • 23.09.2005
                            • 555
                            • Beograd

                            #58
                            Originally posted by 206
                            Ako lupka dok se daje gas na leru, odnosno krece da lupka samo na visokim obrtajima, moze biti da je to sastavljanje u blok u pitanju, ili piston slap.

                            Ako pojacava lupkanje kad se krene autom i vozi pod opterecenjem pre bih rekao da je u paljenju problem.
                            Bio sam na http://www.pistonslap.com/ i skinuo audio zapis toga i ne cuje se onako

                            Elem, lupka i na leru i na opterecenju, s tim da pod opterecenjem mnogo ranije krene da lupka. Ono je zvuk identican kao kad je lose nastelovano paljenje, cuo sam taj zvuk milion puta na bivsem jugu. S tim da u ovom slucaju kako god da okrenemo paljenje, nema efekta.

                            Takodje, postoji jedna stvar...na jednoj dizni gumica je losa i pod****va vazduh na njoj i cuje se pistanje. Od tog pistanja je tesko da moze da se cuje lupkanje na nizim obrtajima, tako da se mozda nesto i cuje na nizim obrtajima ali ga ne cujemo od dizne. A ja cu da pokusam da snimim zvuk pa procenite...
                            My crew is all fired up
                            Y'all better just wise up

                            Comment

                            • shadow
                              CBC Senator XXL
                              • 23.09.2005
                              • 555
                              • Beograd

                              #59
                              Sad sam otisao sa drugim majstorom da provozamo malo auto i da on cuje sta se desava, da uspem da vam kazem kako se tacno manifestuje.

                              Znaci definitivno je stanje ovako...na leru lupkanje maltene i ne cujemo...tj ja ga ne cujem, on kaze da se malo cuje, jedva primetno. Postepeno dodajemo gas, i dalje se jedva primetno cuje (ja ne cujem, on cuje). Nisam video do koliko je podigao obrtaje, ali digo je sigurno do 5000. E onda je probao da naglo dodaje gas, e onda se culo lupanje. Cim se naglo doda gas, cuje se, ali ako se postepeno dodaje, maltene se i ne cuje. On je slusao zvuk i kaze da je zvuk IDENTICAN kao kad je paljenje prerano, s tim da nije.

                              Onda smo probe radi prebacili na plin. Isto sve, ALI mnogo manje, tj, da se bolje izrazim, mnogo redje dolazi do lupkanja.

                              Poneo sam i fotoaparat da bih napravio audio-video zapis pa da i sami cujete, ali sad kad sam pustio ton, zvuk motora je potpuno drugaciji, pa mi glupo da ga saljem.
                              My crew is all fired up
                              Y'all better just wise up

                              Comment

                              • mirdza
                                CBC Senator XXL
                                • 14.03.2005
                                • 2437
                                • Katowice (PL) / Banja Luka
                                • AGP / W126

                                #60
                                samodetonacije - plin ima vecu oktansku vrijednost pa je otporniji na previsoku kompresiju
                                Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                                Comment

                                Working...
                                X