Ciscenje dizni - gde i kako ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    @dieselman: ok, ok... razjasnjeno nego me je zbunilo ono on da. sve stoji sto si napisao i slazem se potpuno sa tim. e sad, nesto mi nije jasno odakle mulj i u railu. ok ona sluz na dnu rezervoara pa ako ostanemo na rezervi pumpa povuce to ali kapiram da to ostane u filteru. veca mi je verovatnoca da se nadje voda u rezervoaru nego mulj. ipak je to benzin a ne nafta a drugo poslednjih godina sipamo gorivo na "novim" pumpama tipa OMV, ELP , AVIA i td pa mi mao nelogicno da su im rezervoari vec poceli da se raspadaju... ili je sve to doneto iz rafinerije cisternom pa se raznosi pumpama. a opet cemu sluzi onda filter kad ne moze da izfiltrira. neko rece menjaj filter redovno i nema problema , ok slazem se a sta i ako se ne zameni, zapusice se i naterati te da ga zamenis kad tad. dakle po meni ne treba zaliti pare za filter i ako neki kazu da je to sve isto ali izgleda da nije.
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • Uzelac
      CBC Senator XXL
      • 03.12.2006
      • 1717
      • munZe

      Slazem se sa zverkom, filter je vazan pa bih dodao na kraj oversppedove proceduru "rezervoar - wynss metoda - dizne u kadici" dodao obaveznu zamenu filtera za gorivo nakon toga.

      Jednom sam ocistio dizne bez promene filtera goriva i zaprljale su se nakon 2k km. Sledeci put je zamenjen i on i nema problema.
      work in progress

      Comment

      • zokac
        CBC Veteran
        • 11.03.2008
        • 101
        • kragujevac

        Sito u dizni je vrlo malo i takve je finoce da kad se umoci u vodu i izvadi ni jedna rupica se ne vidi.Verovatno su kod nas filteri losiji i dovoljna su ona vlakna iz njega i primese od loseg benzina da vremenom smanje protok kroz diznu i eto problema.Takodje se na vrhovima dizne nahvata garez,cunder i nema pravilnog rasprsivanja benzina.Ta mikroskopska prljavstina se verovatno nahvata i na iglici i njenom sedistu pa nekad dizna nema zatvaranje vec curi.Po meni iz prakse ciscenje benzinskih dizni je najprostiji posao koji radim.Druga prica i princip su dizel dizne,to je vec posao.Dizne se posle ciscenja proveravaju kako prste,i pomocu menzura se izmeri da li sve za odredjeno vreme izbace istu kolicinu benzina,Ako je zadovoljavajuce posao je zavrsen.Ja posle svih ovih godina rada znam da li su dobre jos za vreme ciscenja,nije mi potrebna provera

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          ja bi trebao da odradim kontra ispiranje ali mi se neda posto mora se rasturi usisna da bi se doslo do dizni... u svakom slucaju cu jednog dana morati to da uradim ali se i dalje premisljam da li da probam sa winnsom bez skidanja.
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • TECA
            CBC Senator XXL
            • 14.10.2007
            • 2355
            • Oz

            Zverko nema problem,cim se premislja,u tom slucaju wins pomaze!Salu na stranu,u zadnjih desetak godina nema problema sa cistocom goriva na pumpama.Najveci izvor prljavstine u rezervoarima je i dalje sipanje iz sumnjivih kanti,zatim porozna i trula creva za tocenje i odusku rezervoara,i malecna kolicina goriva u istom.Od 1999 na ovamo,280 000 sa novim autom,ni traga prljavstine u rezervoaru,dve pumpe promenjene,dizne nikada ciscene i jos uvek ide...

            Comment

            • xxx1
              CBC Član
              • 17.12.2007
              • 93
              • Batajnica

              Na brzinu pisem ovaj post, tako da prethodne stranice nisam ni pogledao. Ako je bilo pisano u vezi ovoga ja se izvinjavam. Da ne otvaram novu temu, reko da ovde napisem. Interesuje me u vezi dizni, tl. ulozaka. Da li svake dizne imaju uloske i ako se ustanovi da su dizne zapusene, da li promenom ulozaka moze da se resi problem. Koja je uopste funkcija ulozaka, i zasto se uglavnom ide na ciscenje dizni a uloske jos nisam cuo da je neko pomenuo kao problem. Ako nije frka da se da strucnije objasnjenje u vezi ovoga, zivo me interesuje.
              Akceleracioni momenat je kad okine varnica pa se zapali corba pa klip krene da zalece na dole

              Comment

              • dieselman
                CBC Senator XXL
                • 14.11.2005
                • 833
                • tt

                ..pomesao si benzin i dizel...

                Comment

                • xxx1
                  CBC Član
                  • 17.12.2007
                  • 93
                  • Batajnica

                  Znaci dizne na dizelu imaju uloske, a benzinske ne? Ok. A sad me interesuje zasto? Pretpostavljam, ali ako nije problem neko profi objasnjenje. I interesuje me da li se i na dizelu ciste dizne ili se samo menjaju ulosci? Zasto se menjaju, da li mogu i dizne samo da se pokvare nezavisno od uloska, usled cega itd... Zahvaljujem na odgovorima.
                  Akceleracioni momenat je kad okine varnica pa se zapali corba pa klip krene da zalece na dole

                  Comment

                  • dfast
                    CBC Senator XXL
                    • 26.05.2005
                    • 1302
                    • Hoofddorp NL /Bgd

                    Zavisi o kojim diznama pricas. Disel motori sa bosch pumpama imaju dizne koje se same otvaraju na odredjenom (nastelovanom) pritisku, znaci potpuno mehanicki. Ulosci se uglavnom menjaju kada ih vise nije moguce nastelovati da lepo rasprsuju gorivo. Postoji i nacin da se remontuju ali ja koliko sam video to je kratkog veka. Noviji diselasi imaju elektricne dizne-injectore kojima upravlja elektronika isto kao i kod benzinaca, imaju ulozak a ne mogu cistiti na nacin na koji se to radi sa benzinskim diznama, verovatno se mogu remontovati tj ocistiti ali malo ko kod nas to radi. Naci ce se vec neko sa konkretnijim objasnjenjem.

                    Comment

                    • Car
                      CBC Senator XXL
                      • 07.07.2005
                      • 900
                      • Beograd

                      Da se ubacim, nema veze sa ciscenjem dizni ali ima sa postom iznad.

                      Meni su skoro remontovali jednu diznu na laguni (60 evra), a ostale 3, kako mi rekose, samo nastelovali. Dali garanciju od 6 meseci, i prilicno sam jeftino prosao. Koliko ce potrajati videcemo, za sad je ler savrseno miran i ne dimi vise, a i kad su dizne nakon toga testirane rekose da je sve ok.

                      Nosili su ih u neki Bosch servis u Sinjskoj 21, vidim na boschovom sajtu da je naveden kao ovlasceni servis.

                      Ima li neko komentar kakvog je veka to remontovanje dizni kod CR motora?

                      Comment

                      • xxx1
                        CBC Član
                        • 17.12.2007
                        • 93
                        • Batajnica

                        Ne znam kolko dugog je veka, ali znaci kod dizni na dizelu jedino ide zamena ulozaka ili komplet remont ako se cela dizna sj..ala, je li? Sad me interesuje zasto benzinska dizna nema ulozak, a dizna na dizelu ima i obratno?
                        Akceleracioni momenat je kad okine varnica pa se zapali corba pa klip krene da zalece na dole

                        Comment

                        • dfast
                          CBC Senator XXL
                          • 26.05.2005
                          • 1302
                          • Hoofddorp NL /Bgd

                          To bi vec trebao da ti odgovori neko ko se bavi projektovanjem tih delova ali pretpostavljam..: Disel brizgaljka se steluje, znaci podesava na odredjeni pritisak, i radi na daleko vecim pritiscima 100-150bar od benzinske koja se ne steluje i radi na prilicno malim pritiscima 3-5bara. Ukratko.

                          Comment

                          • dieselman
                            CBC Senator XXL
                            • 14.11.2005
                            • 833
                            • tt

                            ..CR rade i preko 1500bara....za lagunu sto se remonta tice verovatno je u pitanju bosch sistem ubrizgavanja i servisiranje se obicno sastoj iz rastavljanja,ciscenja odredjenih delova injektora u UZ kadi sa odredjenim rastvorom,lepovanjem sedista ventila spec. pastama,zamenom seta zaptivnog materijala,sklapanjem i proverom...tako sredjena traje dugo,bez brige...veci je problem sa Deplhi diznama sa 1.5dci mada se i one daju srediti,doduse sa manjim procentom uspesnosti...

                            Comment

                            • Car
                              CBC Senator XXL
                              • 07.07.2005
                              • 900
                              • Beograd

                              Da, bosch je u pitanju. Odlicno, ulepsa mi dan.

                              Comment

                              • xxx1
                                CBC Član
                                • 17.12.2007
                                • 93
                                • Batajnica

                                Hvala dfast i dieselman.
                                Akceleracioni momenat je kad okine varnica pa se zapali corba pa klip krene da zalece na dole

                                Comment

                                Working...
                                X