Potrosnja uzas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #31
    taj podatak kako je fabrika predvidela i podesila prenose moras pogledati u uputstvu za upotrebu auta ili gde vec nadjes.

    konstrukciju fabrike ti ne mozes promeniti, jedino mozes ako nikako ne odgovara to resenje da promenis auto. neki drugi model pogodniji za tvoje potrebe i nacin voznje.

    nadji krivu obrtnog momenta, postavi ovde i kazacu ti koliko nanize sa obrtajima mozes da ides a da ne ostane motor u ekonomicnom rezimu.
    krivu bas za tvoj motor, moze i od nekog drugo Reno vozila ali da je isti tip motora.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Senna
      CBC Početnik
      • 23.03.2008
      • 6
      • N S

      #32
      fuel

      Ima samslican problem sa fiat tipom 1.6 i.e sa dve bregaste... Trosio je 17l u gradu, 13 na otvorenom... Posle duze vremena utvrdio sam da odnos vazduha i plina bio poremecen...Dobijao je vise vazduha. Zasto? Zato sto seljak koji je ugradjivao polomio je jedan deo na usisnoj grani. Resenje je bilo odvesti auto u drugi servis, zameniti usisnu granu, i jos nekoliko "sitnica".
      Da napomenem da je i prvi servis ovlascen za ugradnju....
      Posle ovih izmena potrosnja se smanjila na 12-13 u gradu i oko 9-10 na otvorenom...
      Posle izvesnog vremena sam ga prodao i kupio nov novcijat Yugo sa fabricki ugradjenim plinom koji mi trosi 7.5 u gradu i 6 na otvorenom...

      Proveri odnos vazduha i plina...
      .... i tvoj auto je sa visim br obrtajima, da ne kazem sportski tako da 14l u gradu i nije lose, ali na otvorenom ne bi trebalo da bude vise od 10l, ako nemas bas sportske ambicije....

      Comment

      • markovic.mr
        CBC Član
        • 05.04.2008
        • 46
        • Niš

        #33
        Senna, hvala na odgovoru.

        Skidao ja usisnu granu, i video slicnu stvar - polomljen deo usisne grane - zapusio sam rupu silikonom, ali video sam jos nesto - crevo koje ide iz miksera za plin i vazduh, prolazi kroz neki djavo sto mislim da je senzor za pritisak tj. vakuum i vraca se u usis(ali posle miksera) je na mestu spoja samo zarsavljeno i labavo - ne postoji kontra matica a mislim da bi trebalo da je ima te je vrlo moguce da tu vuce vazduh i da taj senzor uopste ne meri pravu vrednost... a koliko sam citao on itekako utice na potrosnju... videcu sta mogu po tom pitanju.

        Comment

        • Stefan
          CBC Član
          • 10.07.2006
          • 82
          • Nis

          #34
          aj da se ja malo pohvalim zadnje merenje potrosnje je bilo 11,8l pola gradska voznja pola otvoreno napunio sam bocu na trosarini kod NISa. Jesi li sipao nekada tamo? Sipaj ako nisi dosta ljudi ih hvali da je kvalitet odlican, vredi probati
          www.018info.biz

          Comment

          • markovic.mr
            CBC Član
            • 05.04.2008
            • 46
            • Niš

            #35
            Nisam jos sipao tamo, poslednji put sam sipao kod pivare - ne znam kako se zove pumpa ali samo gas toce - cuo sam da je i tamo kvalitetniji, dosad sam uvek sipao na OMV. Na ovoj pumpi o kojoj pricam sipao sam 48litara i potrosnja na otvorenom je bila 13,5l...... mozda to nista ne znaci -al nije dosadasnjih 14

            Comment

            • Stefan
              CBC Član
              • 10.07.2006
              • 82
              • Nis

              #36
              Cinjenica je da je kvalitet gasa ocajan i da se dosta razlikuje od pumpe do pumpe ti ih menjaj pa vidi da li ce dati neke pozitivne rezultate. Samo u sirokom luku izbegavaj Tosica, Eko i Mol to ti je moja savet i misljenje
              www.018info.biz

              Comment

              • Sapcanin
                CBC Senator XXL
                • 13.12.2006
                • 317
                • BG
                • Peugeot

                #37
                a da odes da ti nasteluju plin?
                Poljoprivredne masine

                Comment

                • Stefan
                  CBC Član
                  • 10.07.2006
                  • 82
                  • Nis

                  #38
                  Kako moj majstor jednom rece: "ja mogu da ti nastelujem smesu i da ti auto lepo radi, a potrosnju ti steluju ovi na pumpi".
                  www.018info.biz

                  Comment

                  • markovic.mr
                    CBC Član
                    • 05.04.2008
                    • 46
                    • Niš

                    #39
                    a da odes da ti nasteluju plin?
                    A da ti procitas ovaj topic od pocetka?

                    Comment

                    • stainless
                      CBC Veteran
                      • 26.10.2007
                      • 183
                      • CG

                      #40
                      meni je escort 1.8 16v trosio 16l po gradu,zamijenio sam filter vazduha i rermostat sad je 13l sto je po meni sasvim normalno.Prosjecna je 10l a na otvoreno 7l.Sve ove cifre mogu +-0,5l.
                      u grad ga cepam prvom i drugom do 4000rpm jer mu je tu max obrtni m.
                      bitno je da ne gusis motor na male obrtaje,kad ides uz blagi uspon zasto ici cetvrtom 2000rpm kad mozes da vratis u trecu na 4000rpm i savladas taj uspon mnogo brze i na kraju manje potrosis
                      Originally posted by Stefan_s
                      Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

                      Comment

                      • milanlaki
                        CBC Član
                        • 28.01.2008
                        • 48
                        • zemun

                        #41
                        A da nije i kod tebe slucaj kao sto je kod mene bio da kilometar sat pokazuje pogresno predjenu kilometrazu http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=23344

                        Comment

                        • markovic.mr
                          CBC Član
                          • 05.04.2008
                          • 46
                          • Niš

                          #42
                          E drugari - evo update-a posle dosta vremena....
                          Moj auto poceo je da trosi 10l/100km.
                          Kako? Ovako:
                          Nakon skidanja i kompletnog ciscenja usisne grane, ukapirao sam da je ista bila namerno pritvorena nekim improvizovanim cepom na samom usisu, tj kucistu filtera za vazduh. U startu nisam hteo to da diram, kazu ljudi to se radi da bi motor mirnije radio na plinu, detonacije bla bla.... E, posto je kod mene glupi venturi, smesa se pravi samo zavrtanjem i odvrtanjem ventila - te rekoh - meni je ventil za vazduh zatvoren, pa vakuum vuce vise plina nego vazduha. Probam i to - sklonim taj cep, dakle vratim promer u**** na fabricki predvidjen, nastelujem plin u sopstvenoj reziji i - rezultat je smanjena potrosnja za nimalo zanemarljivih 4l/100km.
                          I to je bilo bas slatko jer sam isao tako na more, presao nekih 1600km i ustedeo fini dzeparac.
                          Ipak - imam par pitanja za vas strucne ljude... nije bas sve bezbrizno:

                          Po ovim visokim spoljnim temperaturama motor mi na uzbrdici dize temperaturu do alarmantne granice. Naucio sam jednom davno da redovno pratim polozaj kazaljke za temperaturu, pa nisam dozvolio da prokuva, ali - kad podigne temperaturu na jedno 3/4 skale (na polovini je normalno), znacajno opadne snaga motora, pogotovo pri nizim obrtajima (kad prodjem uzbrdicu u trecoj, pri 3-3500rpm i izadjem na ravno, prebacim u cetvrtu motor prosto ne zeli da ide dok se ne ohladi ponovo do 1/2 skale).
                          Sva sreca - na more i s' mora sam putovao nocu pa se nije desavalo nikakvo znacajno povecanje temperature.
                          Da li moze biti da je smesa sada siromasna? Negde sam procitao da je siromasna smesa=veca temperatura motora? Pad snage se oseca cim se auto "natovari" sa dva-tri coveka, pored vozaca...
                          U rashladnom sistemu nema znacajnih gubitaka tecnosti, ali ih ipak ima - e sad, nisam siguran da li je to normalno kada je letnje vreme i visoke spoljne temperature? Recimo da sam za sav ovaj put od 1600-1700km dodao jedno pola litre destilovane vode u sistem.
                          Kako se auto ponasa kada progori dihtung glave? Pomisljam odmah na najgore, nadam se da nece to da me strefi jer nisam dozvoljavao da prokuva....
                          Termostat sam skoro menjao (ustvari, nije ga ni bilo) jer je na njegovom mestu curila tecnost. Ventilator radi ok. Da li moja smanjena potrosnja moze skuplje da me kosta od ustedjenih para na plinu?
                          Neki predlog, postupak utvrdjivanja razloga ove pojave? I, ako je vracanje promera u**** na fabricki predvidjen uzrok, sta nije u redu sa mojom plinskom instalacijom pa trazi manje vazduha? Isparivac? Kako utvrditi kada je vreme zamene membrana?
                          Upravo mi je palo na pamet da nemam pojma da li bi se pregrevao i na benzinu. Prvom prilikom cu ispitati i to....
                          Hvala unapred na sugestijama.

                          Comment

                          • etibor
                            CBC Senator
                            • 12.05.2008
                            • 293
                            • Pancevo

                            #43
                            Moras da nastelujes plin kod majstora koji to radi sa kompjuterom, i sondom u auspuhu. To sto si ti nastelovao onako od oka moze da bude samo priblizno dobro, ali ne i ispravno nastelovan plin. Taj cep sluzi da smanji usis vazduha da bi motor u****vao plin. Imas sraf za stelovanje i na isparivacu i na crevu koje ide u usis. Kombinacijom ta dva i velicinom cepa na usisnoj grani se steluje plin, a to ne moze od oka...

                            Pozdrav...
                            Stilo 1.9JTD 16v 140KS

                            Comment

                            • deki-ascona
                              Bio nam je drug! RIP
                              • 10.04.2007
                              • 2118
                              • NI , Trosharina

                              #44
                              Sondu imaju na gasnoj pumpi ispred Metroa u Nisu. Stelovanje je besplatno, al' je obicaj da se ostavi za pivce...
                              Originally posted by Valent Vudriga
                              ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                              Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                              Comment

                              • Flavio
                                CBC Senator XXL
                                • 13.06.2006
                                • 1926
                                • 012 Centar
                                • KaraWagon 1.4T.Spark

                                #45
                                Moguce je da zbog siromasne smese imas gubitak snage i povisenu radnu temp motora.Samo,ovo kako ti opisujes,sumnjivo mi da imas neki ozbiljniji problem sa motorom .
                                Toliko izrazen gubitak snage na povisenoj temperaturi motora kao i kad su 3-4 osobe u autu ... mislim da to ipak nije do siromasne smese plin/vazduh.
                                Proveri kako se ponasa kad vozis na benzin .
                                Posto imas obican vakumski uredjaj za gas,mislim da se ne zamajavas kompijuterima i sondama az stelovanje plina .O tom momentu imas vise OVDE pa razmotri malo .Ukratko,i ako si lose nastelovao plin,mislim da nije to toliko lose da ti radi takve probleme sa t .
                                Koliko verujes u tacnost pokazivaca temperature?Vidi,obicno na 3/4 skale meraca pocinje crveno,zabranjeno polje ... .
                                Moguce da nije (jos uvek) otisao diht glave.Kako stojis sa potrosnjom ulja motornog?Kakva ti je kompresija u cilindrima?Koliko je presao auto i kolikomislis da je realna kilometraza na satu(posto ga nevozis od juce )?

                                Na temu zrelosti isparivaca za remont ... kako stojis sa lerom na plinu?Da li motor odmah po pokretanju,dok je hladan,prihvata rad na plin?Pod uslovom da je spoljna temp. bar npr. +10-15C.Kako radi u leru,hladan?

                                Comment

                                Working...
                                X