Blokiranje EGR ventila

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dragon
    CBC Senator XXL
    • 15.11.2006
    • 963
    • Beograd

    Blokiranje EGR ventila

    Da li je neko blokirao tj. zatvorio EGR na 1.9 JTD i kakva su mu iskustva? Nesto sam searchovao, ali nisam nasao nista konkretno.
    Znaci, da li je istina da motor bolje vuce u nizim obrtajima i da li zatvaranje steti u bilo kom smislu osim ekoloskom?
    Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.
  • chikavili
    CBC Senator XXL
    • 11.02.2008
    • 732

    #2
    Mnogi ce ti reci da ga slobodno zatvoris i da nece biti stete, a da ce pri tom bolje vuci. Cak i dosta "majstora" ce ti isto reci, ali...
    Posle dosta polemika i svega i svacega sto sam procitao po raznim forumima, konsultovao sam jednog lika (koga sam slucajno upoznao) koji je inzenjer i specijalizovao kompjutersku dijagnostiku u nemackoj (ozbiljne skole zavrsio), i on mi je rekao da zatvaranje (blokiranje) EGR ventila nikako nije dobro iz vise razloga, od kojih su dva bitna: nedovoljna zagrejanost smese na ulazu u motor i pogresni podaci koje dobija racunar (pa samim tim i pogresan rad istog), sto rezultira kracim vekom motora i drugih bitnih sklopova i uredjaja vezanih za funkcionisanje istog. Iste informacije sam kasnije cuo od jos jednog visoko skolovanog masinca.
    Ispravan postupak bi bio redovno ciscenje EGR ventila, a nikako blokiranje.

    U svakom slucaju, posto verovatno ima dosta ljudi koji se nece sloziti sa ovim, samo da napomenem da se necu upustati u bilo kakve rasprave, svako ima slobodnu volju da radi sta hoce i kako hoce

    Comment

    • etibor
      CBC Senator
      • 12.05.2008
      • 293
      • Pancevo

      #3
      Mislim da je "chika vili" u pravu. Ipak to nije tu za dzabe (platio si ga )... U pitanju je topao vazduh (a ne hladan) koji sigurno necemu sluzi... Ja ga licno ne bih blokirao. Vec samo ocistio. To sam i uradio kada sa kupio auto...

      Pozdrav...
      Stilo 1.9JTD 16v 140KS

      Comment

      • Dragon
        CBC Senator XXL
        • 15.11.2006
        • 963
        • Beograd

        #4
        Da, ovo za pogresne podatke koje salje racunaru sam i ja cuo, ECU prijavljuje gresku EGR-a.
        Ciscenje sam uradio pre dva-tri meseca, ali sa nasim gorivom trebalo bi ga cistiti nekoliko puta godisnje.

        Mislim da je najbolje da naucim sam da ga cistim...
        Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

        Comment

        • etibor
          CBC Senator
          • 12.05.2008
          • 293
          • Pancevo

          #5
          Nije komplikovano ciscenje. Treba ti samo malo alata i vremena... Pa polako... Ja sam moj sam cistio i nisam imao nikakvih problema sa skidanjem i vracanjem... Jedino sto sam jedva iscupao konektor od "struje" iz njega...
          Stilo 1.9JTD 16v 140KS

          Comment

          • Dragon
            CBC Senator XXL
            • 15.11.2006
            • 963
            • Beograd

            #6
            Pratio sam kako je majstor to radio u skapirao da bih mogao i sam jer ne daje mi se 2.000 za produvavanje EGR.
            U principu najvazije je da sve lepo vratis i zategnes da ne bi uvlacio fals vazduh.
            Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

            Comment

            • Chila
              CBC Senator XXL
              • 18.07.2008
              • 401
              • Kos. Mitrovica

              #7
              Sto se tice one konstatacije iz prethodnih postova slozio bih se apsolutno,da neme potrebe niko ga ne bi ni postavi tamo,a kakve posledice moze da izazove njegovo blokiranje ne znam,uglavnom vecina ozbiljnih majtora prvo pokusa da ga ocisti pa ako ne upali onda ga zatvori.
              Taj konektor struje koji si jedva otkacio je u stvari protokomer!
              Nego sad sam hte onesto drugo da pitam:

              4 etibor

              jel mozes da mi napises par redova koko si obavio ciscenj posto to i mene ceka!?!?!?!? Mislim samo skidanje i otvaranje mi nije problem,ali bih voleo da znam kako si obavio samo ciscenje i dal si i koja sredstva koristio za to?
              Hvala
              Samo vas gledam ...

              Comment

              • comi 1342
                Moderator
                • 28.09.2005
                • 1126
                • NS
                • Giulietta ,PUG 106,

                #8
                Sprej se zove carb & coke kliner, a glavni alat je imbus 6mm, ako imaš takvzervoareu koja je direkt na gedoru tj račnu posao je vrlo jednostavan. Deo koji
                je napred, dalje od elektromagneta, pereš sa nakim odmašćivačem za pranje motora.
                I,rekao sam, eurodizel u Srbiji je dobrog kvaliteta, viših standarda nego što
                proizvođač za tvoj (a i moj), auto zahteva. Naravno, izbegavati male privatne pumpe, i one koje imaju stare rezervoare.
                "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                Comment

                • etibor
                  CBC Senator
                  • 12.05.2008
                  • 293
                  • Pancevo

                  #9
                  Kada sve rasturis videces i sam...
                  Ja sam koristio neki "Valvoline 1299WD Fluid" , sluzi za sve i svasta, a dobro razgradjuje masnocu i te naslage. Krpu u ruke i polako... Malo sprej, malo krpu, pa opet sprej, pa opet krpu... Nekako sam ga ocistio. Manje je dimio na leru kada ga naforsiram na 4K obrtaja... A ovako u normalnoj voznji ne dimi uopste...
                  Ono sto ne znam kako da ocistim to je unutra u motoru, posle EGR-a. Da li uopste to ima smisla cistiti? Nije komplikovano, kada rasturis videces. Kod sastavljanja samo lepo zategnuti sve srafove i nema nikakvih problema...

                  Mali off: Kako i da li, ocistiti intercooler, i njegove cevi. Posto sam ja pokusavao. Bilo je puno masnoce i "otpada" od dima kao i EGR. Ocistio sam leptir i crevo koliko sam mogao da dohvatim krpom, pa ne znam koliko mu je to pomoglo...

                  Hteo sam i protokomer da probam malo da ocistim, ali nije bilo sanse da skinem konektor sa njega, pa sam odustao od ciscenja...

                  Pozdrav...
                  Stilo 1.9JTD 16v 140KS

                  Comment

                  • Chila
                    CBC Senator XXL
                    • 18.07.2008
                    • 401
                    • Kos. Mitrovica

                    #10
                    A jel mogu da koristim onaj sprej koji se koristi za odmascivanje i protiv korozije wd40,mislim da ne nagriza nista sem te masnoce i korozije i garezi!
                    Moj problem sa EGR ventilom se manifestuje tako sto na brojevima obtraja oa 1200 do 2000 o/min motor stucai radi neravnomerno,u mestu ili u voznji sve jedno,cim se doda gas on povuce lepo ali takodje dimi neki plavi dim kad se malo optereti!
                    Pre nekih mesec dana sam se zatekao u Zemunu i skocim do Altine kod Gorana,guzva u p... m..., i on mi je samo otkacio onaj dzek sa EGR ventila, protokomer i dogovorili se da navratim da ga ocisti,ali ja nisam stigao da to uradim pa sad moram sam.
                    A sto se tice goriva tip od koga sam ga kupio ga je vozio sam na obican dizel,mada mi je tom prilikom Goran rekao da moze i na obican dizel i na euro ali da je bolje na euro dizel!
                    Samo vas gledam ...

                    Comment

                    • comi 1342
                      Moderator
                      • 28.09.2005
                      • 1126
                      • NS
                      • Giulietta ,PUG 106,

                      #11
                      WD 40 je za sve, ali za to nije, ako ti je žao para peri benzinom ili nitro razređivačem, jedino nemoj da ga sipaš u elektrommagnet.
                      "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                      "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                      Comment

                      • Chila
                        CBC Senator XXL
                        • 18.07.2008
                        • 401
                        • Kos. Mitrovica

                        #12
                        Ma nije mi zao para,nego pomenute odmascivace ne mogu da nadjem ovde kod mene !Ako sam razumeo to su sredstva za pranje i odmascivanje motora? Ako jeste onda to mozda mogu i da pronadjem negde?
                        Sve jedno,narucio sam da mi posalju pa ako stigne,stigne ako ne benzin je tu.
                        Samo vas gledam ...

                        Comment

                        • nidza
                          CBC Senator XXL
                          • 16.04.2008
                          • 496
                          • nbgd

                          #13
                          Nisam nikad čistio EGR niti mi se čini da autu bilo šta fali. Koji su simptomi sem tog dima, kog ima pomalo kad stisnem gas do poda i navrtim ga u drugoj na uključivanju na autoput, odakle već može direkt u četvrtu.

                          Nisam primetio da dimi kad već ima neku brzinu pa stisnem gas do poda, samo iz veoma niskih obrtaja, na kojima ga najčešće i vozim - onako najopuštenije moguće.
                          Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

                          Comment

                          • STILISTA
                            CBC Veteran
                            • 17.12.2007
                            • 182
                            • BEOGRAD

                            #14
                            samo kad bi jos neko turio sliku gde se nalazi EGR ventil na Stilu bilo bi super da oni koji neznaju ne skidaju alternator i da ga odmascuju!

                            Comment

                            • comi 1342
                              Moderator
                              • 28.09.2005
                              • 1126
                              • NS
                              • Giulietta ,PUG 106,

                              #15

                              Ovo je samo elektromagnet, a čisti se i ono ispred njega, osovinica sa dve
                              klapne koje preusmeravaju gasove, mora di ide lako !
                              "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                              "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                              Comment

                              Working...
                              X