Blokiranje EGR ventila

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nikaragva
    CBC Senator XXL
    • 03.06.2008
    • 521
    • B. Palanka
    • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

    #46
    Odg: Blokiranje EGR ventila

    A da li ce taj WD40 da skine i nagura prljavstine u usis? Odnosno da li to moze da zasmeta motoru, ili ce samo da se nakaslje?

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #47
      Odg: Blokiranje EGR ventila

      Sve sto udje u motor a mineralnog je porekla sagori, unutra je pritisak barem 30tak bara i 2000C pa bi se to desilo i sa WD40, uljem, petrolejem, nitro razredjivacem i ostalim ugljovodonicima. Naravno, da bi motoru moglo da zasmeta ako se odvali neko vece parce stvrdnutog taloga pa je poenta da bude natopljeno da bi se taj rizik umanjio.
      Najbolje je skinuti, potopiti u nesto i cekati da hemija odradi svoje pa vizuelno proveriti.

      Ili moze i pregled endoskopom vizuelno kroz leptir da se vidi cega ima u usisnoj grani, mislim kolicinski.

      Sve zavisi od goriva i preteznog rezima rada, gradska voznja po pravilu stvara veci talog i na EGR a i vrsi se koksiranje na unutrasnjim delovima motora poput karika ili usisnih ventila.

      Otuda i staro dobro pravilo o "italian tune up" da je korisno po motor povremeno ga dobro termicki opteretiti da se produva i samo pocisti od iznutra nastalih taloga.

      Sva tecna goriva koja ulaze u komoru sagorevanja ostavljaju iza sebe neki talog, vise ili manje i tu nema pomoci.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Ognjen
        CBC Senator XXL
        • 21.02.2008
        • 438
        • Novi Beograd
        • -

        #48
        Odg: Blokiranje EGR ventila

        Kao što napisah gore, softverski sam ukinuo EGR, sada je stalno u potpuno zatvorenom položaju. Nisam mnogo prešao, ali za sada je sve ok. Čini mi se da sada mirnije radi na leru, ubrzanja i ponašanje u vožnji je nepromenjeno, dima nema.
        Pre sam imao jedan problem koji je sada nestao. Dešavalo se da pri vožnji u 3 ili 4 brzini na 1700 do 2100 obrtaja kada laganije stisnem gas on u deliću sekunde izgubi snagu potpuno, kao da potpuno stane motor, pri naglom dodavanju gasa nije seckao. Nije se dešavalo stalno ni često, recimo nekada za 20 km 5 puta secne, a desi se da pređem i 1000 km i ne desi se. Majstori nisu bili sigurni šta je, jedan je tvrdio da filter goriva pravi problem, drugi dizne, ali ni jedan se nije ozbiljno time bavio jer mi nije smetalo.
        Sada tih problema nema, iako sam pokušavao da izazovem taj prekid.

        Comment

        • quattro
          CBC Član
          • 02.08.2006
          • 61
          • BiH
          • Audi

          #49
          Zdravo svima , interesuje me nesto u vezi egr-a pa sam naso ovu temu i da ne otvaram novu pitacu ovde .
          Radi se o tdi 1,9 130 ks 2001 god. , i stotinu ljudi me je odma pitalo dali sam blokiro egr i govorili kako to je prava stvar za tdi , ljepse radi ,bolje ide itd itd . Jednog dana rijesim i ja da probam to zablindirat i skinem usisno crijevo sto ide na egr . skontam princip rada kad je otvoren kad je zatvoren i skidanjem vakum crijeva automaski se zatvori . rijesim da jednostavno zablokiram to crijevo i tako uradim, vratim sve spakujem i odam da testiram . na leru auto radi ugladjenije , tise bas ono super i kontam to je to! medjutim prilikom voznje auto je izgubilo bar 20 posto snage . motor tek na 3 hiljade obrtaja dobija onu svoju snagu , u nizim obrtajima je pravo kilav ide kao tdi od 90 ks . Normalno skinem blokadu sa crijeva i vratim u org stanje sve normalno auto ide ko djavo ! u cemu sam ja pogrijesio i sta mi je promaklo ? dali je neko imo slicna iskustva . usisna mi je prljava i zelim da sve operem sredim i da zatvorim egr !
          um caruje ,snaga klade valja

          Comment

          • fault-code
            CBC Član
            • 26.02.2012
            • 29
            • Novi Sad
            • Stilo JTD

            #50
            Skinuo si pogrešno crevo. I ne radi se to tako. U komšiluku imam A4 131KS, kome sam softverski isključio EGR i uradio remap pre više od godinu dana. Na valjcima izbacuje 168KS, nema dima i nema nikakvih problema. Potrošnja je smanje za oko 0,5l na 100km.
            Svakako EGR nema pozitivan uticaj na performase čak nasuprot ima negativan uticaj. Sama činjenica da se na sagorevanje vraća vreo dim umesto hladnog vazduha govori da to ne može da poboljša performase.

            Comment

            • MN026
              CBC Senator XXL
              • 18.01.2009
              • 348
              • SMEDEREVO

              #51
              ako hoces na tom motoru da iskljucis kako valja egr ide kod iole malo ozbiljnijeg dijagnosticara-majstora koji ce ti dijagnostikom ukinuti-max zatvoriti egr jer je vw to predvideo za ,,prljave,, terene .osetices ozbiljnu razliku u ,,snazi,, za laika a u stvari pomera se granica pocetka punjenja turbine uz ukudanje izduvnih gasova a ipak se ne dovodi povecanje azotnih oksida,kao najopasniji elemenat.takodje se dopusta da egr radi na leru i samim time smanjuje temperatura u cilindrima koja utice na produzeni vek motora i naravno pomenutu ekologiju
              vw nije jedini koji dozvoljava takvu korekciju predvidjenu da se radi sa normalnom dijagnostikom a ne prepravkom sw-a .ovo se odnosi na tdi motore sa vakumskom regilacijom

              Comment

              • fault-code
                CBC Član
                • 26.02.2012
                • 29
                • Novi Sad
                • Stilo JTD

                #52
                Tri puta čitam i nikako mi ne ide da razumem ovo tvoje poprilično nejasno pisanije "pomera se granica pocetka punjenja turbine uz ukudanje izduvnih gasova". Kakva granica početka punjenja i kakvo ukidanje izduvnih gasova? Zatim ovo "takodje se dopusta da egr radi na leru i samim time smanjuje temperatura u cilindrima koja utice na produzeni vek motora" Ovo si najverovatnije pogrešno razumeo a još gore objasnio. Sekundarna uloga EGR-a jeste da na ler gasu vraća deo izduvnih gasova na ponovno sagorevanje kako bi se brže postigla radna temperatura motora, dok se ona ne postigne. Nikako nema smisla da se vrelim izduvnim dimom hlade cilindri kako si ti to objasnio.

                Comment

                • MN026
                  CBC Senator XXL
                  • 18.01.2009
                  • 348
                  • SMEDEREVO

                  #53
                  mozes da citas i 33x i ostaces na tome jer neznas osnovne principe mehanike
                  zato ne talasaj mnogo ono sto neznas

                  Comment

                  • fault-code
                    CBC Član
                    • 26.02.2012
                    • 29
                    • Novi Sad
                    • Stilo JTD

                    #54
                    Neki od nas smo ovde da nešto naučimo a neki da znanje podelimo. Ti kad si već izneo ove "stručne" konstatacije o hlađenju cilindara vrelim dimom i sl. onda podeli svoje znanje sa nama. Nema razloga da me omalvažavaš, dovoljno će biti da objasniš svo ovo što si izneo. Ja sve što sam napisao mogu da dokumentujem a ovo što si ti napisao je poprilično konfuzno i pravopisno neispravno tako da niko ne razume o čemu pišeš.
                    Ajd sad lepo bez vređanja i gramatički ispravno objasni ovo hlađenje cilindara EGR-om i ovo pomeranje granice početka punjenja turbine uz ukidanje izduvnih gasova, biću ti zahvalan.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #55
                      Originally posted by MN026 View Post
                      mozes da citas i 33x i ostaces na tome jer neznas osnovne principe mehanike
                      zato ne talasaj mnogo ono sto neznas
                      Možeš i ti da ne koristiš svadjalački ton.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • MN026
                        CBC Senator XXL
                        • 18.01.2009
                        • 348
                        • SMEDEREVO

                        #56
                        pa zar ne drzim loptu na zamlji,valda vidis i sam a mislim da si i razumeo sta je receno
                        evo vise se necu javljati u vezi ovog
                        Last edited by MN026; 28.10.2012, 10:59.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #57
                          Originally posted by MN026 View Post
                          mozes da citas i 33x i ostaces na tome jer neznas osnovne principe mehanike
                          zato ne talasaj mnogo ono sto neznas

                          Neću da se raspravljam pa će na ovom ostati ali da se zna za ubuduće.
                          Kad ja ovo čitam piše lepo # glup si kao kjurac i nemaš pojma o mehanici i ostaćeš takav jer niti ćeš učiti niti ćeš naučiti (izaberi nešto) i zato ne s-e-r-i jer nemaš pojma o tome.

                          Sasvim sam siguran da nisi glup jer znam čime se baviš da ne shvataš da ovako to vidi 99% pučanstva koje čita al ise ne jedi ali onaj kome je upućeno se jedi. Ja tako nešto napišem kad želim da izazovem reakciju da ga banujem pa ako se upeca ode a ako ne, dobar ostaje.


                          Ono što me nervira je kad amateri lupetaju pa se to nastavi u nedogled pa ... Ali mnogo je gore kad majstor uleti i pokaže svima kjurac u smisli ma ja to znam a vas ko džebe.

                          Taj stil ne prolazi i kao kod službenih lica se tretira duplo gore, on ima moć i ne sme da je zloupotrebi.

                          Nekad se na ovom forumu u ovakvom slučaju raspravil oto do kraja na stručan, majstorski ili bilo kakav način da svima bude jasno i da ostane za kasniej ako nekom treba.

                          Pojavom VV-a koji je 10 svetlosnih godina ispred nas ili vas su serviseri dobili krila ali ne od red bula nego od brlje koja daje kvatro i pomislili su da su VV po svakom pitanju a nisu ni po jednom. On se trudio da objasni i jednoj i drugoj strani kako to treba a vi bi samo za sebe.

                          Čovek je napisao svoje mišljenje, sasvim sigurno je da nije kuče od juče da ne zna šta pita ili da ne shvati ako mu pojasniš. Ako imate neke druge razmirice od kozna gde, rešite ih tamo.


                          Prema tome ili daš doprinos kako treba ili ćutiš....
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • nikaragva
                            CBC Senator XXL
                            • 03.06.2008
                            • 521
                            • B. Palanka
                            • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

                            #58
                            Ko je VV?
                            I da li su ta u fabrici predvidjena stelovanja moguca jos negde sem na tom autu?
                            Npr. na 1.9cdti ili ti 1.9mj, isti su EGR.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #59
                              Valent Vudriga....
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • fault-code
                                CBC Član
                                • 26.02.2012
                                • 29
                                • Novi Sad
                                • Stilo JTD

                                #60
                                Meni je stvarno žao što je ova ozbiljna tema postala sprdačina. Očekivao sam da kolega iznese svoju stručnu tezu pa da se izvinem ako grešim. Žao mi je što je njegov odgovor izostao, očigledno tajna znanja nisu za javnost. Ako slučajno ima neko ko još ne zna šta je EGR i a kako to radi wikipedija je tu http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation Međutim ovo su javno dostupne informacije, nezvanično izgled da postoje informacije o savim drugoj ulozi EGR-a koja je dostupna samo odabranima.

                                Comment

                                Working...
                                X