ovde se moze procitati sta je u ATF (na engleskom ) http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_ ... sion_fluid
znaci ima sve u sebi sta god neko pomisli da ce stetiti motoru , kao sto je neko pomenuo ostetice semeninge , ustvari ima u sebi aditiv koi ce spreciti stecenje ,ima aditiv protiv hrdje,aditim protiv trenja ... i tako dalje
ovde mene lokalni trkaci tim umesto ATF ulja koristi hidraulicno ulje u automatskim menjacima ,kako kazu razlika je jako mala , ali razlika u ceni je velika , tako da uzmu hidraulicno ulje i farbaju u crveno i isto koriste u auto menjacima
nebih sada da pocinje neku diskusiju ovde , moze li se koristiti ili nemoze , najbolje je neka svako za sebe procita , i sam odluci dali ce koristiti samo mogu da kazem da ga ja vec godinama koristim i stoim iza toga , za mene nepostoi bolji cistac od ATF ulja , cak nekada i ruke sa njim prem .
sve stoji sto si napisao ali sipati ga u benzin je malo suludo ili sam ja nesto lose protumacio. ipak je tema ciscenje dizni. za dizele ima ima smisla ali za benzince...
Sve što SAAB Power pokušava da objasni i ja zagovaram,osim dodavanja u benzin.
Kad god imam priliku,ja ga koristim. Za sve i svašta...Menjači,difovi,amorti(nekada smo ih sami pravili...),glave i letve volana,servo sistemi,hidraulika.
Nikada nisam pogrešio(ili bar volim da tako mislim)
Moj favorit je Dextron II. Proizvođač Sunoco.
Pokušavam da nagovorim i jednog alfistu da dextron II sipa u transaxle sa šperom Otima se,za sada
Paaaa,to je moje iskustvo,to sam i napisao. Nisam ga mešao u benzin,pa o tome nemam iskustva.
A zašto ga nisam mešao sa benzinom? Zato što kao gorivo želim da koristim samo lake destilate sirove nafte.
Smatram da nebih dobio ništa bitno i pozitivno za sagorevanje,mada nisam siguran.
Odoh da pogledam link...
Edit: da si mi rekao o kome je reč (a ja nisam gledao kuda vodi link),nebih ga ni gledao.
neko je gore postavio link za Seafoam. Pre neko vreme sam malo istrazivao na tu temu po americkim forumuma i naisao sam samo na reci hvale. znaci, kompletno ciscenje usisnog sistema kao i sistema za ubrizgavanje. neki su cak pola kena sipali u usisnu granu, cetvrtinu u rezervoar a cetvrtinu u ulje. naravno nakon toga zamena ulja i sve po redu... pokusao sam da nadjem nekoh u EU ko distribuira isti da bi porucio ali nazalost nema niko. ostala je solucija iz US ali posto je tecnost zapaljiva niko nece da je salje postom. jedina varijanta koja ostaje je da neko ko zivi preko bare ponese koji ken kada bude dolazio ovamo. radim na tome pa kad bude i ako bude stiglo podelicu utiske sa vama.
Ja sam bas pre koju nedelju probao sea foam.
Kada sam kupio auto, pre neke 3 godine, sipao sam u benzin neki "champion" injector cleaner i tu nisam primetio nikakvu razliku.
Sea foam sam za sada sipao samo u benzin i razlika se primeti.
Ubrzanje je ravnomernije, imam osecaj da ima vise momenta pri nizim obrtajima. Ne verujem da je placebo jer bih onda hvalio i onaj "champion". Takodje, vise nemam jedan problem koji mi je isao na zivce a to je da kad menjam brzine auto kao da stucne kad pustim kvacilo.
Jos nisam probao ono sto savetuju da se preko vakuum crevceta u**** u usisnu granu, niti sam probao da sipam u ulje. Probacu ovo sa usisnom granom, a ovo za ulje ne verujem. Mada mozda se i predomislim.
Inace, sipao sam celu flasicu u nekih 2/3 rezervoara, sto je u granicama preporucene koncentracije.
Auto u pitanju je honda prelude 1997 godiste sa H22A4 motorom koji je presao 215 000 Km
Comment