Originally posted by Heinz
Malo o stelovanju smese na karburatorima
Collapse
X
-
Kupiš bilo kakav obrtomer na pijaci pa izmeriš. Treba ti tri kabla, plus i minus sa akumulatora i minus sa bobine.
-
-
neki otpad, Lada npr ima velikiiii obrtomer pa je skala lako citljiva. novi je oko 10tak evra, polovni neka bude pola cene.
oseti se i po sluhu, nije toliko kritican sam broj obrtaja vec pronalazak sweet pointa gde motor najmirnije radi. posle toga podici ler gas toliko da se motor ne rita previse, i to je to.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Teško da će obrtomer od Lade biti od neke pomoći
Već sam rekao da mi kazaljka pokazuje najniži mogući broj obrtaja pri leru, odnosno prvi podeok na skali 0-1000. Zanima me isto što i Noleta, imam digitalni unimer (nije od 1000 dinara, bio je skuplji
) ). Da li se uz pomoć njegovog frekventmetra
može izmeriti broj obrtaja?
A Dora je čini mi se mislio na one spravice što imaju automehaničari, koriste se prilikom štelovanja ler gasa (baš čudno
), a mogu i da mere ugao pretpaljenja ili tako nešto. Nisam viđao po pijacama, koliko može da košta?
Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
Comment
-
-
mozes, frekvencmetar ili obrtomer je jedna te ista stvar u 2 ukusa.
izmeris broj impulsa u sekundi na minus polu bobine (preko RC integratora) i podelis sa brojem cilidara.
ne znam samo sto ti ne odgovarao obrtomer od Lade, ali ajde kada kazes, necemo u detalje.
tebi je ler oko 800-900, jako blizu oznake za 1000 tako da je to potreban reper obrtomera koji tebi treba.
ili svrati do nekog tehnickog pregleda, nekog servisa/mehanicara pa da ti izmeri. ne verujem da bi bilo skupo a mozda i besplatno.
a evo i jos jedan merac obrtaja- napunis casu sa vodom do 3/4 i stavis na poklopac ventila i posmatras kada je voda najmirnija, nema buckanja.
volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Znam ja gde treba da bude, ali nijeOriginally posted by bricktebi je ler oko 800-900, jako blizu oznake za 1000 tako da je to potreban reper obrtomera koji tebi treba.
Šalu na stranu, nemam ja problem samo mi je glupo da mi ne verujete, može i Dora da posvedoči koliko je to nisko. Imam obrtomer na Golfu i znam valjda šta je 500, odnosno 800 obrtaja. Sada je verovatno na kako je neko rekao oko 300, ali me ne bi iznenadilo i da je manje.
Neću da merim jer ne mogu da ga naštelujem, a pošto se ne pali lampica od ulja znači i da nema potrebe.Originally posted by brickili svrati do nekog tehnickog pregleda, nekog servisa/mehanicara pa da ti izmeri. ne verujem da bi bilo skupo a mozda i besplatno.Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
Comment
-
-
Možda je glupo pitanje, ali šta je RC integrator?Originally posted by brickizmeris broj impulsa u sekundi na minus polu bobine (preko RC integratora) i podelis sa brojem cilidara.Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
Comment
-
-
Svaki obrtomer za naknadnu ugradnju u auto će pomoći, cena je sitnica a povezuje se kako sam opisao. Ne mora se ugradjivati, može samo za kontrolu po potrebi. Bitno je samo za koliko je cilindaraOriginally posted by HeinzTeško da će obrtomer od Lade biti od neke pomoći
A Dora je čini mi se mislio na one spravice što imaju automehaničari, koriste se prilikom štelovanja ler gasa (baš čudno
), a mogu i da mere ugao pretpaljenja ili tako nešto. Nisam viđao po pijacama, koliko može da košta?
Comment
-
-
Uh,pocelo se od stelovanja smese a vec stigoste do obrtomera
Elem, na Yugu imam karb Weber 32/32 ili kako vec nosi naziv 7Y RM ili tako nesto, znaci autom. sauh, e sad ima problem sa srafom za smesu. jer isti ne reaguje ili vrlo malo reaguje, e na njemu ima ona gumica i kontam ona se skupila, i ja onda imam problema sa presiromasnom smesom,, stavim u onu rupu gde ide sraf malo onog crvenog silikona za zaptivace i ide ok par dana i posle opet isto, stuca na nizim obrtajima i sporo povlaci, a tog srafa naravno u prodaji nema nigde, e sad zna li neko sta mi je ciniti?
Comment
-
-
Moj savet ti je da odes do neke strugarske radionice da ti naprave novi saraf a ako je problem gumica i to moze da se nadje ali bitno je da znas precnik spoljni i unutarnji i debljinu gumice ako me razumes.Originally posted by Yugo SportUh,pocelo se od stelovanja smese a vec stigoste do obrtomera
Elem, na Yugu imam karb Weber 32/32 ili kako vec nosi naziv 7Y RM ili tako nesto, znaci autom. sauh, e sad ima problem sa srafom za smesu. jer isti ne reaguje ili vrlo malo reaguje, e na njemu ima ona gumica i kontam ona se skupila, i ja onda imam problema sa presiromasnom smesom,, stavim u onu rupu gde ide sraf malo onog crvenog silikona za zaptivace i ide ok par dana i posle opet isto, stuca na nizim obrtajima i sporo povlaci, a tog srafa naravno u prodaji nema nigde, e sad zna li neko sta mi je ciniti?
I DONT NEED SEX
goverment fucks me every day!
Comment
-
Comment