WINTERA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *Egon*
    CBC Senator XXL
    • 31.12.2004
    • 1232
    • Beograd, Dorcol, N 44

    Boost uspeo da stigne do Svedske, ocekujemo njegov izvestaj o gumi.
    Garaza
    1996 SAAB 900 NG Cabrio

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      Guma je samo za laksa auta.
      Bila je OK dok nije doslo malo tereta u auto, tada sledi:

      Svaka akseleracija izaziva burnu reakciju gde se karakter auta menja da budete izgubljeni da li vozite prednju ili zadnju vuchu

      Dakle usled ubrzanja dinamicki teret prelazi nazad i ovo definitivno ova guma nezna da zamaskira, pokazuje na sve nacine da je premekana u stranicama .

      Obratite paznju da je guma 205/55 16H i kao kontinentalna zimaska guma sto to i jeste sa indeksom brzine za do 210Km/h ovo NESME da se desava!!!

      O nekim naglim manevrima nema ni reci, sve se desava "NA kredit" ili ti odlozeno

      Sve se ovo primecivalo ali blago i nedramaticno sa laksim opterecenjem ali kad je doslo do rasporeda tezine 50/50 auto je jednostavno GADAN za upravljanje.

      Par puta sam dobio ostar aqua-planing, jedan put u Danskoj jedan u Svedskoj.
      Oba puta sam naisao na vodu koja se zadrzala na prosirenoj beloj liniji, dakle nen na asvaltu koji guta vodu vec je bilo dovoljno da na plastiviciranoj farbi bude par milimetara vode da bi me izazvalo na pariranje. Brzina u oba slucaja oko 120Km/h

      Sve ovo sto sam opisao mi se nikad ni priblizno nije desilo na SAAB 9000 a njih i reakcije istih poznajem kao svoj dzep. 15 godina i preko 1.000.000 km u svakakvim situacijama i sa svakakvim gumama Nemacke i Svedske produkcije.

      Dakle, ne da je opasna, i nepredvidljiva vec nemam reci da je opisem.
      Guma koja je H indexa nesme da ugrozava sigurnost na brzini od preko 120Km/h ( jer sve pocinje ovde da se desava) .

      Jos nemogu da dodjem sebi od napetosti, volanom se neupravlja iz stomaka a ovo je upravo sto sam morao da radim da bi bio minimalno pokretan

      Neke daljnje testove necu raditi, nema svrhe ovo je vishe nego dovoljno da odustanem .

      Iz svega ovoga sudeci deluje da ova guma moze da prikaze svoje kvalitete (koje sigurno ima) samo na vlaznom snegu.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Eon
        Moderator
        • 10.03.2005
        • 4225
        • Beograd-NBG-44
        • Superb 2.0 4x4 DSG

        I Tigar ce da mu uruci nagradu, definitivno...
        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

        Comment

        • NemaN
          CBC Senator XXL
          • 29.11.2004
          • 1560
          • munze

          oces ti to da prodas onda?
          I'm not caucasian, I'm championship white

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            @Boost
            A koliko je tebi tezak taj auto? Kod mene nema tih desavanja ali su automobili 1100-1200kg...
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • *Egon*
              CBC Senator XXL
              • 31.12.2004
              • 1232
              • Beograd, Dorcol, N 44

              1500 + kg, verovatno zbog mekanih bokova se to i desava.
              Garaza
              1996 SAAB 900 NG Cabrio

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                Originally posted by BOOST
                Iz svega ovoga sudeci deluje da ova guma moze da prikaze svoje kvalitete (koje sigurno ima) samo na vlaznom snegu.
                Bingo! Upravo o ovome se radi, tu je cela poenta. Vec sam napisao da je ta guma napravljena sa namerom da se dobro vozi po snegu, na mokrom a narochito suvom putu zbog smeshe i pre svega konstrukcije bokova je pogodna za agresivnu vozhnju koliko i Trabant

                Ovo cu da napishem josh samo jednom Wintera nije klasichna zimska, vec all-season guma sa akcentom na dobre vozne osobine tokom snegom pokrivenih meseci. Iz tog razloga (boljeg ponashanja u snegu) i jeste konstruisana sa tako mekim bokovima, ali ne zadovoljava ni jedan standard koji bi je svrstao u tipichnu zimsku gumu.

                Snow Tires

                Tires marked with the pictograph of a peaked mountain with a snowflake meet specific snow traction performance requirements, and have been designed specifically for use in severe snow conditions.


                Tires marked "M + S" ? or "mud and snow" tires, also known as "all-season" tires? continue to provide safe all-weather performance, but may not always be suitable for severe snow conditions.

                Obratiti pazhnju na znak M&S na boku
                Nego, dobro da si ti (Boost) zdravo i zhivo stigao "kuci". Znajuci koliko je meni smetalo ponashanje Wintere na suvom, mogu samo da zamislim tvoj nivo frustracije istom, josh u takvom jednom autu
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  Aaa.. jbg. to li je M + S

                  Kod mene je M + S = Motor & Sport
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Dren
                    CBC Senator XXL
                    • 24.08.2005
                    • 1068
                    • Sarajevo

                    Ja mislio Mama + Sestra...

                    "*ebem joj M+S..."

                    Comment

                    • Eon
                      Moderator
                      • 10.03.2005
                      • 4225
                      • Beograd-NBG-44
                      • Superb 2.0 4x4 DSG

                      Dosta off-a, bas cu sutra da pogledam ima li Wintera uopste taj znak planine sa pahuljicom, a ubedjen sam da ima!
                      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                      Comment

                      • Srdjan
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 2416
                        • Bajina Basta/Beograd

                        Evo da se ne maltretiras, ima taj znak...
                        Lancia Kappa 2.0 20v

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          Ej.. hallo , ima M+S oznaku, ali IMA i H oznaku brzine!!!!!
                          E bash da vidim ko ce da tera jedan pun auto 210 na MAX Load Range te gume znaci 2000Kg

                          Ja sam je vozio 270Km/h kratko ali sam u autu znaci sa 1700Kg i delovala je stabilno. Par stotina Kg extra i neupotrebljiva da bude u u T kategoriji a kamo li H
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • luka.l
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 490
                            • Beograd
                            • ВАЗ 21213

                            Originally posted by BOOST
                            Aaa.. jbg. to li je M + S

                            Kod mene je M + S = Motor & Sport
                            Da si lepo pitao nekog naseg vulkanizera ne bi tako pricao nego bi sad lepo znao da je M+S u stvari "Mokro + Suvo"...



                            Sto se wintera tice, svi kazu da je dobra, ali retko ko zaista dovede gumu do maksimuma pa gleda koliko se razlicito ponasa u odnosu na neke uobicajene civilne uslove.

                            Medjutim, ja u tim "civilnim uslovima", recimo, stvarno imam dobro iskustvo sa njima na zafiri. To je auto od nekih ~1500 kg koji jako cesto bude pretovaren i auto se sve vreme ponasa vrlo upravljivo i bezi totalno predvidivo kad se predje granica trakcije, a ne oseca se ono "lomljenje" bocnog zida gume i sl. Ivicnjaci, rupe i to mu isto nije strano, i vec oko godinu dana bez ikakvih problema sa njima. Naravno, ne mogu da svedocim o brzinama blizu deklarisanoj jer auto ne moze toliko ni da razvije.
                            - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
                            - "I vi ste dobro."

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              boost koji je index opterecenja tvoje gume, i koliki je odnos masa na prednjoj osovini (pretpostavljam negde oko 60-65% mase vozila otpada napred).

                              Wintera ima meke bokove i to joj je najveca prednost za voznju u zimskim uslovima, za izrazito sportsku voznju nije pogodna namenom.

                              ja nisam primetio nista ni priblizno slicno onome sto si opisao, potpuno predvidljiv osecaj.
                              dobro auto je nesto laksi, prazan oko 1450kg + mojih oko 100kg u gepeku stalno nalzecih je opet ispod 1600 kg.

                              ali i profil /65, dovoljno vazduha da nosi opterecenje od 2240kg zbirno (indeks opterecenja 560kg a raspored masa idealnih 50-50 napred nazad).

                              doduse ja uvek pumpam na veci pritisak, kada mi je opterecen auto na 2.9 bara ide pozadi i 2.6 napred.
                              nedavno sam vukao teret od nekih 900kg i nije bilo problema po asfaltu.

                              doduse nisam probao da vozim brze od 170-180 sa Winterom ikada, meni dovoljno za setkanje po lokalu

                              ali da, H oznaka mora da garantuje stabilnost sve dok se ne pretera sa dozvoljenim opterecenjem bez pogovora.

                              nisam znao da je Saab bas toliko tezi od drugih slicnih auta. sorry.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                Tezina praznog auta 1570Kg
                                60% napred 40 nazad, na prazno

                                Problemi nastaju kad je balansiran na 50/50 i sa acc silom preko 0,8G
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X