LSD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #61
    U Nemackoj, otprilike 2 meseca posto se pojavila.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • -Q-
      CBC Senator
      • 03.12.2004
      • 288
      • Srbija/Beograd

      #62
      ...

      ...
      2008. Leon

      "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #63
        Dzaba sva sila elektronike, i 2 razlicita traction control sistema, nista ne vredi...
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Nenad
          CBC Senator XXL
          • 06.01.2005
          • 1364
          • BBgd/Mow

          #64
          Re: ...

          Originally posted by 206
          Originally posted by Quadrifoglio
          brick neka se ugledaju na Alfa Romeo, kako je reshena 147GTA...
          upravo to o chemu prichash, veshanje/prenos/gume...
          Izvini, ali moram

          Ovo je jedan od NAJGORIH automobila koji sam ikad probao. tyling -SUPER, motor - GENIJALAN, sasija - KAO SPAGETE...

          Vesanje i sasija definitivno ne mogu da isprate ovaj motor, uvija se na sve strane, po krivinama vam pripadne muka, volan NE MOZE da se drzi pravo kada se da gas i momentalno se gubi svaki utisak o klvalitetu podloge. NAJMANJI gas u kriini vuce napolje...

          Za svaku osudu, grehota tako lepog motora i dizajna, ali stvarno...
          To isto su uglavnom svi novinari rekli, u nesto manjoj meri isto vazi i za 156 GTA. Bruka za takav auto.
          Boost or bust...

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #65
            brick neka se ugledaju na Alfa Romeo, kako je reshena 147GTA...
            upravo to o chemu prichash, veshanje/prenos/gume...
            gde nadje tu Alfu, ona je tipican primer LOSE uradjenog auta po pitanju vesanja prenosa i klizanja. upravo primer kako ne treba konstruisati auto.

            nazalost izgled je jedno interakcija u realnosti auto-podloga sasvim druga strana medalje.
            ako vec treba primer kako treba onda bi pre Lancia Deltu odabrao.

            pa stare Alfe su daleko manje klizale od 147
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #66
              Mozes da uzmes sper sa progresivnom kontrolom ukljucivanja, moj je takav. Dosta su skuplji, ali vrede para. To sto kazes, da ti se auto krece po blatu dok jedan tocak kliza a drugi ima normalnu trakciju - taj drugi tocak u stvari nema nikakvu trakciju jer se sva raspoloziva snaga rasipa preko tocka koji slajfuje (snaga prati liniju manjeg otpora kroz klasican diff). Znaci onaj tocak koji slajfuje ti ustvari vuce auto uzbrdo, a onaj koji na oko ima normalnu trakciju, u stvari nema nimalo snage na njemu, mrtav teret.
              ok, znaci kontra logika.
              ako moj auto ima progresivni sper (moguce je ali nisam siguran) necu da ga diram. ako nema sper necu ni da ugradjujem jer i ovako fenomenalno dobro ide i ne postoji teren gde bi mogao da se zaglavi.

              a ako bas i odlucim da mi treba progresivni sper kupicu ga za oko 50-200 evra (ovde kod nas, ima bez problema) komplet zadni most sa diferencijalom i sperom.
              obicno tako nesto stoji u nekom cosku onako baceno i ceka godinama da se neko smiluje da pita za tako nesto pa bi vlasnik dao samo da se resi.

              to je fabricki sper iz serijske ugradnje, firme Dana koji pocinje da radi na nekih 30% razlike obrtanja tockova koliko sam do sada cuo. bio je dilerska opcija, ugradjivao se u servisu kada vlasnik koji ga nema serijski pozeli.

              kod mene ide sraf na sraf diferencijal bez spera i diferencijal sa sperom tako da se sve svodi samo na odvrtanje/zavrtanje celog sklopa- posao za jedno popodne a cak ne treba ni kanal posto je sve lako dostupno.

              hvala na objasnjenju.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #67
                To sto imas nije progresivni sper, ali svejedno bi ti radio posao super. Ja ti svakako predlazem da ga stavis, nije ga steta, sigurno
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #68
                  ma ok, ja i ne znam sta imam
                  To sto imas nije progresivni sper, ali svejedno bi ti radio posao super. Ja ti svakako predlazem da ga stavis, nije ga steta, sigurno
                  mrzi me da se petljam i gubim vreme kada je i ovako auto savrsen po pitanju trakcije. sto da menjam nesto sto je odlicno jos iz fabrike

                  ako imas volje baci pogled na

                  pa pod Mein Volvo
                  gde se pominje sper fabricki ugradjen.
                  ja imam isti takav model samo godinu dana razlike.

                  a ima i nestgo interesantno pri dnu stranice, link ka nekom elektricnom superchargeru sto bi trebao da bude elektricni kompesor (Roots).
                  mozda tebi bude nesto na tu temu interesantno.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Nenad
                    CBC Senator XXL
                    • 06.01.2005
                    • 1364
                    • BBgd/Mow

                    #69
                    Originally posted by brick
                    a ima i nestgo interesantno pri dnu stranice, link ka nekom elektricnom superchargeru sto bi trebao da bude elektricni kompesor (Roots).
                    mozda tebi bude nesto na tu temu interesantno.
                    Izvini sto ispravljam, Roots kompresori su cisto mehanicki sa pogonom prakticno od radilice-preko kaisa. Ako je interesantno takav marke Eaton stoji na mom motoru, moze de se vidi u mom topicu u forumu Automobili clanova.

                    Onaj "kompresor" na linku koji si dao je prakticno ventilator koji pokusava da imitira Venturi efekat i ne pravi 1PSI (0.07 Bara). Znam Pezo 206 na koji je bio ugradjen i rezultati merenja na stendu su pokazali +2 ks ??? sto se prakticno moze svesti na gresku u merenju, 3 zamera su radjena sa i 3 bez njega.
                    Boost or bust...

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #70
                      Vidi sledeci link:

                      Đến với SV88 anh em sẽ thấy một thương hiệu lớn mang đến nhiều trải nghiệm tốt. Hãy cùng khám phá về sân chơi này qua bài viết sau đây!


                      E TO je intersantno Jeste skupo, ali sam imao prilike to da vidim na jednom Saxu VTS - 1.6 16V 120 KS + supercharger + intercooler + ECU + niskokompresioni klipovi = 220 KS

                      Na mom motoru daje oko 240 KS...Jednog dana

                      A to sa tim elektrokompresorima...sve sto ces da dobijes njime je gadna havarija kada se lopatice propelera (koje su uglavnom plasticne) izlome i zavrse u motoru...
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • Nenad
                        CBC Senator XXL
                        • 06.01.2005
                        • 1364
                        • BBgd/Mow

                        #71
                        Originally posted by 206
                        Vidi sledeci link:

                        Đến với SV88 anh em sẽ thấy một thương hiệu lớn mang đến nhiều trải nghiệm tốt. Hãy cùng khám phá về sân chơi này qua bài viết sau đây!


                        E TO je intersantno Jeste skupo, ali sam imao prilike to da vidim na jednom Saxu VTS - 1.6 16V 120 KS + supercharger + intercooler + ECU + niskokompresioni klipovi = 220 KS

                        Na mom motoru daje oko 240 KS...Jednog dana

                        A to sa tim elektrokompresorima...sve sto ces da dobijes njime je gadna havarija kada se lopatice propelera (koje su uglavnom plasticne) izlome i zavrse u motoru...
                        Da, to je centrifugalni kompresor. Minus mu je sto maksimum pritiska postize na najvecim obrtajima (matematika je otprilike- 1 PSI na svakih 1000 obrtaja) tako da od svih kompresora najvise lici na turbo punjac. Plus mu je sto je kompaktan i netreba mnogo mozgati kako da se ugradi pogotovo u kola sa malo motornog prostora. Plus mu je takodje sto malo nagreva vazduh mada ima koristi da mu se namesti i interkuler.
                        Odlicna stvar.
                        Golf R32 sa kompresorom niskog pritiska 0,35 bara koji razvija 335 ks. Za ovu varijantu nije potrebno smanjivati kompresiju, samo novi softver zbog novih uglova paljenja i smese vazduh/benzin. Ako hoces pritisak veci od 0,5 bara tada je potrebna varijanta sa snizenjem kompresije a mozda i druge klipnjace (ako se obrtaji povecaju za vise od 1500 u odnosu na stock)
                        Boost or bust...

                        Comment

                        • sira
                          CBC Senator XXL
                          • 03.12.2004
                          • 322
                          • Split

                          #72
                          Re: ...

                          Originally posted by Quadrifoglio
                          neko pomenu da su Alfe 2.0 TS opremljene sperom?
                          Samo Alfa 75 2.0 TS, blažena zadnja vuča
                          http://forums.cjb.net/alfa75.html

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #73
                            Izvini sto ispravljam, Roots kompresori su cisto mehanicki sa pogonom prakticno od radilice-preko kaisa.
                            ma ispravi, znam i ja sta je tacno Rootsov ali nisam znao kako ovo da nazovem, sa cime da uporedim posto turbo nije a opet neki kompresor (bi trebalo) kao jeste.

                            i meni je sumnjivo to sto pise da nesto kao radi jer znam koliko konja oduzima motoru mehanicki pravi kompresor i koliko je energije potrebno za sabijanje. ali posto se ne bavim time pogodio sam da ce se ovde naci neko ko zna bolje da proceni sta je marketing fora a sta je realnost.
                            znaci klinac iz CH se navukao na sarenu lazu, ste se moze skola mora da se plati
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Nenad
                              CBC Senator XXL
                              • 06.01.2005
                              • 1364
                              • BBgd/Mow

                              #74
                              Originally posted by brick
                              Izvini sto ispravljam, Roots kompresori su cisto mehanicki sa pogonom prakticno od radilice-preko kaisa.
                              ma ispravi, znam i ja sta je tacno Rootsov ali nisam znao kako ovo da nazovem, sa cime da uporedim posto turbo nije a opet neki kompresor (bi trebalo) kao jeste.

                              i meni je sumnjivo to sto pise da nesto kao radi jer znam koliko konja oduzima motoru mehanicki pravi kompresor i koliko je energije potrebno za sabijanje. ali posto se ne bavim time pogodio sam da ce se ovde naci neko ko zna bolje da proceni sta je marketing fora a sta je realnost.
                              znaci klinac iz CH se navukao na sarenu lazu, ste se moze skola mora da se plati
                              Ta sprava konkretno je smesna. Ti si u pravu u tome da postoje elektricni kompresori i oni rade na principu kondenzatora (capacitor), pune se strujom i cekaju da vozac pritisne dugme za praznjenje, mogu da povecaju punjenje vazduhom maksimum na 15-20 sec toliki im je kapacitet energije. To je nesto u stilu NOSa. Posle praznjenja se ponovo pune strujom i sve iz pocetka.
                              Uopste ne izgledaju kao taj i cena im je maltene kao kod mehanickih.
                              Boost or bust...

                              Comment

                              • Black Knight
                                CBC Senator XXL
                                • 13.10.2004
                                • 2020
                                • Novi Beograd, kicblo

                                #75
                                To je nesto kao sto ima BMW 330XiS...koliko se secam, kod ovog automobila se menjas (inace sekvencijalni) drzi par sec. u napred i posle toga auto kada se krece bude izbacen kao iz pracke...ali "to" se opet moze koristiti zek za 7 min. (?!)...
                                Injection is good,but I'd rather be blown!

                                Comment

                                Working...
                                X