Razmisljam o skidanju i olaksavanju zamajca na autu. Znam da to ima i prednosti i mana, ali hteo bih da uporedim obe strane da vidim sta me eventualno ceka: zasto je to dobro, a zasto ne valja, na sta treba paziti, dokle treba ici, itd...
Zamajac
Collapse
X
-
...
Toplovaljani debeli limovi, kvalitet 0561 recimo(ili veci), i napravi zamajac od toga... olaksaj fabricki i raspasce se u vecini slucajeva...2008. Leon
"... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."
-
-
...
na osnovu iskustva, doduse, mozda sa manjim prepravkama i povecanjem snage i nece puci...
ali ako hoces kvalitetan materijal i znatno povecanje performansi, ovo je pametniji rad...
ja uvek volim kvalitetnije da odradim posao bez obzira da li ce kostati vishe...2008. Leon
"... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."
Comment
-
-
Ako dobro olaksas serijski liveni zamajac, bice jaci od neolaksanog.
Ipak, i ja sam za varijantu da se napravi.
Gde naci lim od C0561 ili sl? U BG-u sam nasao samo 0361 sto je znacajno slabije.
Sto se tice za i protiv, moje iskustvo (bazirano na lakim zamajcima na malim i slabim motorima) kaze ovako: Neznatno nemirniji rad, potreban veci broj obrtaja za start. Nekoliko puta mi se ugasio auto kada sam pokusao da krenem u saobracaju, dok se nisam navikao. To bi trebalo da bude zbog manjeg momenta inercije motora... Pretpostavljam da tih problema nece biti na jacem i vecem motoru...
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Pa da, krene li na pogresnu stranu kad pukne, sece te pravo po pola preko osetljivijih delova
Zato sam i resio to da ne radim, pogotovu da pustim da mi neko to pravi, tako da ce zamajac samo da se izbalansira u kompletu sa radilicom, dobitak je previse mali da bih stavio j*** u procep zbog toga...
Comment
-
-
Comment
-
-
ali je ipak bolje napraviti nov od kvalitetnijeg materijala ako vec treba da se vrti na velikim obrtajima itd itd...
206 sta ti planiras sa grmljavinom tom da uradish u globalu? sta su ti ciljevi? (mislim kod rada na motoru/vesanju/prenosu)2008. Leon
"... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."
Comment
-
-
nisam do sada chuo da je nekome pukao zamajac, od ljudi koji su olakshavali, ti kad budesh centrirao zamajac i radilicu orash malo da ga obradish i josh malo i dobio si pravu stvar...
poenta je da netreba preterivati ....Prevelika slika u potpisu!
Comment
-
-
Miki Djelmasu je na 306 SP na primer, pukao zamajac i izleteo kroz haubu. Standardni, olaksan za 2 kg. Pri obradi naravno da mora nesto da se skine, ali samo skidam koliko moram. Inace nece da se vrti preko 7500.
A "grmljavina" ce da se vozi svaki dan, i povremeno da se vozi po dragovima
Comment
-
Comment