Zamajac

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Zamajac

    Razmisljam o skidanju i olaksavanju zamajca na autu. Znam da to ima i prednosti i mana, ali hteo bih da uporedim obe strane da vidim sta me eventualno ceka: zasto je to dobro, a zasto ne valja, na sta treba paziti, dokle treba ici, itd...
    The difference between men and boys is the price of their toys
  • -Q-
    CBC Senator
    • 03.12.2004
    • 288
    • Srbija/Beograd

    #2
    ...

    Toplovaljani debeli limovi, kvalitet 0561 recimo(ili veci), i napravi zamajac od toga... olaksaj fabricki i raspasce se u vecini slucajeva...
    2008. Leon

    "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #3
      To ti na osnovu nekog debelog iskustva pricas, ili...

      Jer skoro svi SP auti u nasem sampionatu voze standardne, olaksane zamajce. Pa ne pucaju.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • -Q-
        CBC Senator
        • 03.12.2004
        • 288
        • Srbija/Beograd

        #4
        ...

        na osnovu iskustva, doduse, mozda sa manjim prepravkama i povecanjem snage i nece puci...
        ali ako hoces kvalitetan materijal i znatno povecanje performansi, ovo je pametniji rad...

        ja uvek volim kvalitetnije da odradim posao bez obzira da li ce kostati vishe...
        2008. Leon

        "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #5
          Ako dobro olaksas serijski liveni zamajac, bice jaci od neolaksanog.
          Ipak, i ja sam za varijantu da se napravi.
          Gde naci lim od C0561 ili sl? U BG-u sam nasao samo 0361 sto je znacajno slabije.

          Sto se tice za i protiv, moje iskustvo (bazirano na lakim zamajcima na malim i slabim motorima) kaze ovako: Neznatno nemirniji rad, potreban veci broj obrtaja za start. Nekoliko puta mi se ugasio auto kada sam pokusao da krenem u saobracaju, dok se nisam navikao. To bi trebalo da bude zbog manjeg momenta inercije motora... Pretpostavljam da tih problema nece biti na jacem i vecem motoru...


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Zvuk pucanja zamajca moze biti zadnje sto se cuje u zivotu
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #7
              Pa da, krene li na pogresnu stranu kad pukne, sece te pravo po pola preko osetljivijih delova

              Zato sam i resio to da ne radim, pogotovu da pustim da mi neko to pravi, tako da ce zamajac samo da se izbalansira u kompletu sa radilicom, dobitak je previse mali da bih stavio j*** u procep zbog toga...
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #8
                Slazem se.
                Znaci sta uraditi po tebi?

                Osim da se jedna od tih debelih ploca stavi negde izmedju zamajca i putnika?


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • Black Knight
                  CBC Senator XXL
                  • 13.10.2004
                  • 2020
                  • Novi Beograd, kicblo

                  #9
                  a jednostavno mozes da stavis tanku od kevlara...kupis par "polovnih" pancira i eto...
                  Injection is good,but I'd rather be blown!

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Ipak sam odlucio da ne radim nista na zamajcu osim balansiranja sa radilicom, jer nisam siguran i nemam poverenja ni u koga ko to pravi, makar ne ovde, a da narucim novi, malo nemam $$$...

                    Tako da std zamajac ostaje
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #11
                      Ok, ali i obican zamajac ima granicu do koje moze da se vrti.
                      Jos uvek tvrdim da ce biti bezbedniji ako moze da se olaksa na pravi nacin i ako se dobro olaksa.


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • -Q-
                        CBC Senator
                        • 03.12.2004
                        • 288
                        • Srbija/Beograd

                        #12
                        ali je ipak bolje napraviti nov od kvalitetnijeg materijala ako vec treba da se vrti na velikim obrtajima itd itd...

                        206 sta ti planiras sa grmljavinom tom da uradish u globalu? sta su ti ciljevi? (mislim kod rada na motoru/vesanju/prenosu)
                        2008. Leon

                        "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

                        Comment

                        • TypeKoshiR
                          CBC Veteran
                          • 01.11.2004
                          • 115
                          • Kranj,SLOVENIA

                          #13
                          Ako je sve kvalitetno napravljeno onda nema sta tu da puca...material se oduzima tamo gde se moze uzeti i u pravoj mjeri...ja imam na svojme olaksan i zamajac i radilicu evo is ve radi tipi-topi !!! I to je olaksano do extrema !!!

                          LP

                          www.hondaaddict.com

                          Comment

                          • Dutchman
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 741
                            • Vracar centar sveta

                            #14
                            nisam do sada chuo da je nekome pukao zamajac, od ljudi koji su olakshavali, ti kad budesh centrirao zamajac i radilicu orash malo da ga obradish i josh malo i dobio si pravu stvar...

                            poenta je da netreba preterivati ....
                            Prevelika slika u potpisu!

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #15
                              Miki Djelmasu je na 306 SP na primer, pukao zamajac i izleteo kroz haubu. Standardni, olaksan za 2 kg. Pri obradi naravno da mora nesto da se skine, ali samo skidam koliko moram. Inace nece da se vrti preko 7500.

                              A "grmljavina" ce da se vozi svaki dan, i povremeno da se vozi po dragovima
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              Working...
                              X